Brooklyn

Strandweg 43 2586 JL Den Haag Nederland Kaart
31-703502068

Over het restaurant Brooklyn

Steaks en een ondergaande zon

Bij Brooklyn aan de boulevard in Scheveningen moet je zijn voor de aller lekkerste steaks en burgers. Maar echt, om je vingers bij af te likken! De chef kiest voor de beste kwaliteit vlees en bereidt deze vervolgens met uiterste precisie. Maar ook aan de niet-vleeseter is gedacht! Geniet van alle specialiteiten en van het prachtige uitzicht over de zee.

Meer informatie over restaurant Brooklyn

7,1
7,2
7,2
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Maurits Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Slechte service. Tussendoor niet gevraagd of we nog drinken wenste. Ober was zich alleen maar aan het excuseren voor alles wat mis ging. Volgens hen was het topdrukte en het personeel had al de hele dag in de hete zon gewerkt. Lijkt me geen excuus voor zo'n restaurant op deze locatie.
thijs E.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
We kwamen te laat aan, en hadden maar een half uur de tijd om te eten. We werden enorm goed geholpen, en de gerechten werden erg snel gebracht.

Enorm goede service, en heel prima eten.
hjkeizer1948 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Weer een heerlijk avondje uit eten bij Brooklyn met mijn familie. We werden geholpen door vriendelijk personeel en de wachttijd op onze bestelling was kort. Het eten was heerlijk. Kortom een aanrader.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Vriendelijk personeel, goede kaart, mooie porties. Mooie avond gehad! Muziek mocht wel ietsje zachter maar dat was het enige minpuntje.
Nel R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Geweldige gelegenheid we hebben er heerlijk gegeten en het was meer dan genoeg te eten .
En de bediening was geweldig stonden direct voor ons klaar om mijn rolstoel in en uit de zaak te helpen .
Wij gaan er zeker weer terug om daar een vorkje mee te prikken ????
Morgan H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Het eten was echt heerlijk het vlees was heel mals en goed gebakken. We zullen zeker vaker terug komen. Iedereen die dit leest ik zal zeggen probeer het een keer uit. Het is echt een aanrader
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
was prima, echter duurde het voordat de bestelling werd opgenomen, wel snel aan de tafel voor drankjes, daarna lange tijd stil, dus iets te lang, kan beter, verder alles goed, komen zeker terug.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Blue Burger om je vingers bij af te likken en Tomahawk Steak perfect gebakken naar wens. Dat was van te voren duidelijk gevraagd. En boven verwachting snel geholpen, wat in onze situatie erg prettig was.
Eline S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker eten, mooie inrichting. De stoelen hier en daar wel wat los. Eten was meer dan genoeg. Personeel erg vriendelijk, niet opdringerig
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Bediening was niet zo snel. Leeg glas wijn heeft er een tijd gestaan, is vervolgens weggehaald zonder alternatief vervanging aan te bieden en serveersters waren snel weer weg en wisselden veel. Beetje rommelig maar het eten was lekker!
Maartje R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Erg lekker gegeten, eerst een serveerster die niet erg klantvriendelijk was maar daarna wel een klantvriendelijke en aardige serveerder.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Service was een beetje traag.
Verder was het eten top en ruim voldoende. Ik kn dit restaurant zeker aanbevelen als u een mooi plekje aan het strand wilt
J V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Geen vers van de grill geserveerd vlees. Zeer onprofessioneel personeel. Lang wachten op drankje en koffie. Al met al geen leuke avond .
esmee-ponygek .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Rond uit onbeschofte bediening.. werd een fout gemaakt met het hoofdgerecht. Moesten ruim 1 uur wachten!!!! Hebben we netjes gemeld, helaas werden we daarna genegeerd. Tafel werd niet afgeruimd, stond bomvol. Meerdere malen gevraagd of het opgeruimd kon worden. Wij komen niet meer terug.. jammer dat het uiteten voor mijn verjaardag zo loopt.
bedandbreakfast.mieke .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Een 250 gram steak was ijskoud. Het ongeschoolde personeel nam het bord met de koude steak zo mee zonder excuses of een nieuw aan te bieden. Daarna kwam het ijs wat helemaal gesmolten was doordat het te lang in de keuken hadden gestaan. Daarvoor kreeg ik wel een nieuw. De helft van het personeel spreekt geen woord nederlands. Al met al geen aanrader.
j.berkhoff .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Het eten was heerlijk en de sfeer en het personeel top ondanks de drukte van oudjaar. Een aanrader dus. Gaan we zeker nog een keer heen.
Angela J.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Op oudejaarsavond met vrienden bij Brooklyn gegeten.
De zaak zat bómvol, de medewerkers liepen de benen uit hun lijf.
Desondanks toch prima op tijd ons 3 gangen diner gekregen.
Eten was van goede kwaliteit.
De manager heeft ons gematst door een derde AH bon in mindering te brengen, terwijl we eigenlijk maar 2 bonnen mochten inleveren bij onze reservering.
We hebben namelijk vandaag pas besloten met 8 mensen te komen ipv met 4. Heel netjes!
Gelukkig nieuwjaar!
molo1 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Het eten was goed de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam.
een minpuntje we zaten in de serre achter in de hoek waar het toch behoorlijk tochte de ramen moeten dicht gekit worden om dit probleem op te lossen.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Je komt hier kennelijk niet voor lekker Amerikaans eten. De Hamburgers waren ongelijk en niet goed gekruid. De slechtste Hamburger die de jongens hebben gegeten. Het broodje van de Hamburger was niet goed afgebakken.
Bij de Tournideau was het vlees erg taai en medium rouw kennen ze niet hij was helemaal doorbakken. En de bijbehorende frieten werden gewoon vergeten. TErwijl het zeker niet vol was deed het personeel alles veel te snel, en op een houtirige manier