Brooklyn

Strandweg 43 2586 JL Den Haag Nederland Kaart
31-703502068

Over restaurant Brooklyn

Steaks en een ondergaande zon

Bij Brooklyn aan de boulevard in Scheveningen moet je zijn voor de aller lekkerste steaks en burgers. Maar echt, om je vingers bij af te likken! De chef kiest voor de beste kwaliteit vlees en bereidt deze vervolgens met uiterste precisie. Maar ook aan de niet-vleeseter is gedacht! Geniet van alle specialiteiten en van het prachtige uitzicht over de zee.

Meer informatie over restaurant Brooklyn

7,1
7,2
7,1
A. R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hier rond lunchtijd gedineerd voor de middagvoorstelling in het Circus Theater. Heerlijk voorgerecht gegeten, waarna we van tafel zijn verwisseld i.v.m. kou aan het raam, dit ook doorgegeven aan de bediening. Daarna zeer lang moeten wachten op het hoofdgerecht, nagevraagd waarna het vrij snel kwam (erg lekker!), maar het was voor ons te laat om het toetje te kunnen eten. Bij afrekenen werd verteld dat we het toetje wel moesten betalen, omdat anders het 2e menu niet gratis was. Er werd nog aangeboden om de brownies mee te nemen, niet begrijpende dat dit in het theater niet heel praktisch is. Erg trage bediening en slechte afhandeling van hun eigen fout! Wij komen er niet meer terug.
Anoukvdw .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wat een tegenvaller. Het restaurant ziet er sfeervol uit, alleen de bediening is ontzettend traag en onvriendelijk. Toen we ons voorgerecht ophadden hebben we drie kwartier gewacht op ons hoofdgerecht en dat was het wachten niet waard. De Argentijnse burger was doordrenkt met saus, waardoor het broodje klef was en er weinig meer te proeven was van de burger. De saus overheerstte. Ook de frietjes lagen in een badje frituurvet. Toen we wilde afrekenen kon maar 1 iemand helpen met het pinnen, en de rest stond er een beetje hulpeloos bij omdat de pinpersoon nergens te vinden was. Niet voor herhaling vatbaar.
M K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Tafel voor 6 personen stond niet klaar. moest nog worden schoongemaakt. Ondanks dat de zaak niet vol zat werdr pas na 30 minuten de drankjes opgenomen nadat we hierom gevraagd hadden. Bediening was teleurstellend, personeel sprak matig Nederlands en veel in het Engels, wisten niet wat de gerechten waren die ze moesten uitserveren. Tafel bleef vol staan met lege glazen en flesjes. Eten daarentegen was wel prima!
Karine P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten en goede bediening. We zaten in het voorste gedeelte aan de linker kant. We roken elke keer een vlaag van rioollucht. Niet heel fijn. Misschien kan er iets aan gedaan worden
Marvin K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Eten lekker, de rest matig! Trage service dit terwijl het heel erg rustig was! Het eten was wel erg lekker, al met al is een 6,5 op z'n plaats!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten, gezellig met zowel vrienden als met de familie. Het menu was gevarieerd en er was voldoende keus voor zowel kleine als grote eter. Brooklyn burgers&steaks doet zijn naam eer aan door steaks&burgers van goede kwaliteit te leveren. Ook was het personeel vriendelijk en was de service prima.
Maaike P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
we werden goed ontvangen en we konden kiezen uit de gehele kaart met de ah bon, erg vriendelijke serveerster. eten was erg lekker!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Nette vriendelijke bediening. Heerlijk eten, chateaubriand is een aanrader. Met kinderen ook gezellig.
Wij gaan snel weer terug.
Juf Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Prima, lekker. Grote zaak met veel bediening.
Het vlees wordt erg goed gebakken. De rest mag net iets meer aangekleed zijn. Groenten en salade is apart, waar door je een plank met heerlijk vlees krijgt wat niet is aangekleed.
Wij zijn met een grouponbon gegaan en hadden dat niet door.
Als het rustig is maken ze ook tijd voor een gezellig praatje. WE zijn er twee keer geweest in de vakantie, omdat de kinderen (12-15) het lekker vonden om daar te eten.
Sonja G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Leuke eetgelegenheid met vlotte en vriendelijke jonge bediening. Lunch gerechtjes genuttigd met een AH actie. Kwaliteit was oké, locatie was top !
Sjoerd H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Je kunt je eigen 3 gangenmenu maken, dit is natuurlijk super. Leuke bediening, spontaan en goed werkend. Ineens drukker dan verwacht. De bediening werd er niet minder vrolijk van en dat is ook eens fijn om te zien. Aanrader! (p.s. Ik ben normaal best een zeiker over horecazaken kaar dit was gewoon goed).
GastI .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Met een groupon hier voor de tweede keer gegeten. Spareribs waren matig maar mijn steak was erg slecht. Gevraagd om rood, kreeg well done. Tweede keer was het iets beter, maar een smakeloze taaie lap oud vlees. Bah.
Bigbreentje .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Echt superlekker gegeten, zeer vriendelijke bediening, aanrader! Buiten was helaas geen plek meer, dus we zaten binnen, waar het wel een beetje warm was en je kon elkaar iets moeilijker verstaan. Maar we komen hier zeker terug!
Angelo_fecunda .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Was heerlijk, en ga zo door met je service, vriendelijke mensen werken daar.
Tuurlijk ga ik nog een keer naar Brooklyn eten.
Sanne_bosters .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Bediening was erg vriendelijk en het eten werd vlot geserveerd (positief). Cheeseburger was lauw, dit was het enige minpuntje. Verder een leuk restaurant!
Mirelle.besselink .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
bediening was niet vriendelijk, hamburgers niet echt smakelijk en bij het dessert de brownie super hard en in het ijs kristalstukjes. We mochten eten van de kaart waardoor het best een duur diner werd. Geen aanrader.
Marshaob .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
super lekker gegeten, voorgerecht met parmaham en mozerella, burger en beef waren super. de toetjes groot en lekker alleen wat weinig keus.. vriendelijke bediening. het terras gedeelte was leuk, maar binnen is het kaal..
Moniquecjv .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Personeel had het drukker met elkaar dan met de bediening van hun gasten. Erg lang moeten wachten totdat er iemand kwam met de kaarten, met het opnemen etc. terwijl er maar een paar tafeltjes bezet waren. Hoe het precies zat met de AH actie wist men niet goed. Eten duurde lang, was smakeloos. Niets bijzonders terwijl Brooklyn wel stevig aan de prijs is. Sfeerloze zaak. Totaal geen waar voor je geld. 80 euro kwijt voor 4 personen lunch waarvan 2 personen gratis zijn is totaal overpriced voor de troep die je krijgt!!! Zeker geen aanrader. Personeel verdient ook een workshop gastvrijheid overigens. Waardeloze bediening.
IngridMichel .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
erg lekker gegeten, gezellige en zeer goede bediening.
mooi uitzicht gehad op het vuurwerk in Scheveningen
komen hier zeker nog een keer terug.
Ramon.cynthia .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ik had besteld de garnalen in knoflook. Helaas stond er niet bij dat het.om ongepelde garnalen ging. Dit had ik graag vooraf.willen weten. Dan had ik dit gerecht niet uitgekozen. Ik heb dit als feedback terug gegeven.
De carpaccio vond.ik wat waterig en het ijs was al.aardig gesmolten toen we het.op ons bord kregen.
De hamburgers waren verrukkelijk!!!!
De bediening uitermate vriendelijk.