Brooklyn

Strandweg 43 2586 JL Den Haag Nederland Kaart
31-703502068

Over het restaurant Brooklyn

Steaks en een ondergaande zon

Bij Brooklyn aan de boulevard in Scheveningen moet je zijn voor de aller lekkerste steaks en burgers. Maar echt, om je vingers bij af te likken! De chef kiest voor de beste kwaliteit vlees en bereidt deze vervolgens met uiterste precisie. Maar ook aan de niet-vleeseter is gedacht! Geniet van alle specialiteiten en van het prachtige uitzicht over de zee.

Meer informatie over restaurant Brooklyn

Jouw recensie over het restaurant Brooklyn

Joop H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Eten was best oke. De invulling van tweede menu gratis (AH actie) was bijzonder. Er was een keuzemenu en uiteindelijk kreeg je het goedkoopste gerecht gratis. Met als gevolg dat als je de steak koos ad € 27,50 de totale menukosten rond de € 47,50 kwam. Best duur. Erg bijzonder was de prijs van een dame blanche: € 9,75! Duurder dan het voorgerecht.
Sarah B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. We konden meteen plaatsnemen en het personeel was enorm vriendelijk en nam echt de tijd voor je. Eten was goed.
Arjen L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Via Groupon hier Black angus steaks gegeten. Ik heb de helft van mijn steak en mijn servet achtergelaten en geboorte van de overige stukken nog pijn in mijn kaken van het kauwen. Een medewerker vertelde mij dat het rib een was, maar de chef uit de keuken zei dat het toch echt de angus was waar we voor hebben betaald. Het enige wat we kregen was een hoop excuses van de medewerker. Een ding is zeker, hier eten wij nooit meer.
J N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
we hebben goed gegeten. De bediening was goed.
het was wel erg donker, De menu kaart was bijna niet leesbaar.
Tot onze verbazing werd, zonder dat we erom hadden gevraagd, de rekening ineens op tafel gelegd, terwijl we nog juist gezellig aan het natafelen waren.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Goed eten en fijne bediening.
Cynthia A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de ah restaurantzegels. Wij hadden de hamburger en deze was echt super lekker,ook erg groot je kon deze niet normaal eten. Gezellige tent en bestellingen liepen vlot Door. Wij komen zeker nog eens terug zonder ah zegels.
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Hamburger half rauw. Werd direct actie ondernomen. Ijs kwam gesmolten aan. Jammer viel uiteindelijk tegen.
Gaan niet weer.
Nel R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten , en een gezellige tent , ga er zeker op terug komen , vriendelijke bediening .
Het was heel veel eten voor je geld en die hamburgers wat een zaligheid hhhhmmm.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Super lekker gegeten moesten alleen wel lang wachten maar het was er ook erg druk goede bediening en erg klant vriendelijk
D G.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Via Social Deal 'hier' terecht gekomen.
Burgermenu a €7,50 p.p (leuke actie!)
2 heerlijke burgers genuttigd
De patat vonden wij iets minder.
Snelle/vriendelijke bediening, zelfs met drukte.
Voor herhaling vatbaar!
Eatpoint ..
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Na een heerlijk wandeling gestrand in Brooklyn... Een uitstekende sfeer met een leuke duidelijke kaart. Wij namen een saté en Argetinian burger. Beide prima van kwaliteit en smaakvol. Bediening was ook prima te noemen.
Conny T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Duurde erg lang, hadden om half7 gereserveerd, en kregen om kwart voor 8 pas het voorgerecht, de rest volgde wel redelijk snel, maar hadden om 9uur een afspraak en dat gingen we dus niet redden.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Bij het ah menu heb je niet zoveel keus. Wij vonden het niet erg voor het voor- en hoofdgerecht, want dat was allebei erg lekker. Maar i. p.v. een dessert hadden we graag koffie gewild,maar dit is niet mogelijk.
Beetje jammer
Inez S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijke hamburgers, gezellige eettent.
Goed te combineren met een dagje strand, rond wandelen en daarna nog uit.
Aanrader!
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
omdat het een eetgelegenheid is aan de strandweg, lopen alle restaurants naast elkaar gewoon door, dit geeft wel geluidsoverlast en een beetje warrige sfeer.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Uitstekende bediening, eten van top kwaliteit en een erg gezellige gelegenheid om eens te gaan eten. ook voor gezinnen een uitgelezen kans om een goed restaurant uit te proberen.
Lineke N.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Middels de ah actie hebben we hier voor weinig geld een heerlijk drie gangen diner gegeten. Het keuzemenu is niet groot en zijn ook geen culinaire hoogstandjes. Maar wat je krijgt is wel erg lekker. Het hoofdgerecht was echt een grote portie. We zaten op het terras wat wel wat krap is ingericht, maar waar je erg leuk voorbijgangers kunt observeren. Kortom: een aanrader.voor als je gewoon lekker en gangbaar uit eten wilt.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met het AH menu en alles was zeer goed verzorgd
wij hadden een mooi uitzicht op de boulevard
John W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Voor de prijs moet je het niet laten, gezien wat je voor geschoteld krijg is kwaliteit en de sfeer is erg gezellig en klantvriendelijkheid gewoon top , had tegen de bediende al gezegt tot de volgende keer.
John W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We kwamen binnen gingen een plekje kiezen ja we hadden wel gereserveerd , we zaten net en er kwam er al een met een menukaart en of we wat wilde drinken , we hadden onze hondje bij ons wat mee mog en die kreeg zelfs water , vriendelijke personeel gezellige sfeer , en wachten voor de bestelling tja als je kwalitijd wil kan het wel tussen de 5 en 10 minuten duren alles word immers vers bereid . Echt de moeite om nog een keer daar te eten.