Brooklyn

Strandweg 43 2586 JL Den Haag Nederland Kaart
31-703502068

Over het restaurant Brooklyn

Steaks en een ondergaande zon

Bij Brooklyn aan de boulevard in Scheveningen moet je zijn voor de aller lekkerste steaks en burgers. Maar echt, om je vingers bij af te likken! De chef kiest voor de beste kwaliteit vlees en bereidt deze vervolgens met uiterste precisie. Maar ook aan de niet-vleeseter is gedacht! Geniet van alle specialiteiten en van het prachtige uitzicht over de zee.

Meer informatie over restaurant Brooklyn

Jouw recensie over het restaurant Brooklyn

aryenpatricia .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ingerichte zaak met vriendelijk personeel op een leuke locatie aan de boulevard van Scheveningen.
ronaldduijns .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Gewoon goed. Steaks waren overheerlijk.
Wij hadden geboekt via Groupon maar hoewel wij een digitale bevestiging hadden kon men ons niet terug vinden.
chantalgoossens1974 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Lekkere Burger gegeten, via de Groupon, de BROOKLYN BURGER is Heerlijk.
Lekkere patat erbij goede sausjes.
We zijn geholpen door een hele lieve,aardige jonge dame,dus was TOP !!
R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Goede vriendelijke en vlotte bediening. Groupon bon gebruikt. Dat ging allemaal erg soepel. Kwaliteit ook prima! En een leuke locatie.
bikkelduck D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heel weinig keus als je met een groupon voucher komt eten. Er was in het verleden wel erg veel keus maar nu niet meer, erg terleurstellend. ook bij de toiletten stonk het erg!!
Sven G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Helaas was er veel mis met dit restaurant, hieronder een opsomming van enkele zaken die niet goed geregeld waren:
- Slechte kwaliteit eten (carpaccio smaakloos, burger niet bijzonder en de satésaus smaakte niet eens naar satésaus).
- Vergeten van gerechten (ik heb meerdere malen moeten vragen om drinken en saus, telkens werd dit niet doorgegeven).
- Personeel rent rond als een kip zonder kop (ze werken niet met vaste tafels waardoor de nadruk alleen komt te liggen op het brengen en ophalen van eten naar de tafel en uit de keuken). Als het eten eenmaal geserveerd is dan wordt er niet meer naar je omgekeken.
- Tot slot is het vrij bijzonder dat een gedeelte van het personeel geen woord Nederlands kan. Dit leidt ertoe dat gerechten vergeten worden en dat verkeerde gerechten gebracht worden.

Dit alles samen met de hoge prijzen die gehanteerd worden leidt er toe dat ik dit restaurant sterk afraad. Er zijn zoveel leuke restaurantjes in Scheveningen. Loop hier voorbij..
Ehsan F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Eten was lekker, snelle dienst, aardige personeel, sfeer was leuk, een heel leuke avond gehad dus dit is een aanrader. ..
G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Ontvangst was prima. Locatie heel sfeervol met verschillende haarden her en der. Burger was heerlijk en groot genoeg. Patat was ook heel lekker. Bediening was ook meer dan prima. Zeker een aanrader.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Goede ontvangst. Meerdere keren bij Brooklyn gegeten met vrienden, dochters en de hele familie. Zeker met Groupon een fantastische deal, die op dezelfde dag nog te reserveren is. Burgers waren dit keer weer heerlijk, maar een beetje rommelig geserveerd (bodem broodje was nog erg zacht o.a )
Als oude horeca baas vind ik de prijzen voor de drankjes correct gezien de locatie op de boulevard, alleen zijn de kleine flesjes icetea overpriced met 3,95€, een euro duurder dan de kleine flesjes andere frisdrank. Voor de rest aanrader voor iedereen, van jong tot oud. Goede sfeer en toplocatie.
Hanny S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Gewoon lekker gegeten aan de strandboulevard van Scheveningen. vriendelijke bediening, goed eten, lekkere friet, wel erg kleine tafeltjes.
Rachid Louchahi .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Een selectie (speciaal voor Groupon) van hoofdgerechten, kortom verre van alle hoofdgerchten zijn mogelijk. Jammer, is niet vooraf duidelijk! Ging daar wel in eerste instantie vanuit, daar ik bekend ben met de kaart van Brooklyn. Heb er geen probleem van gemaakt maar was wel teleurgesteld.
Elisa G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Bij Brooklyn kan je lekker lunchen. Er hangt een gezellige sfeer. Erg leuk als je wat wilt drinken of eten op de boulevard van Scheveningen. De service mag wel wat vriendelijker en sneller.
rodereetaap .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het enige waar wij last van hadden was dat wij naast een opening met een rood gordijn zaten. In die ruimte was ook een deur waar mensen in en uit liepen. Hierdoor was het erg tochtig.
Verder niets anders dan lof. Bediening was uitstekend en het eten was zeer goed.
Merak .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We waren goed ontvangen. Ons reservering voor 4 personen werd voor 2 personen op hun lijst opgenomen. Gelukking was het geen probleem want ze hebben genoeg zitsplaatsen. We gebruikten groupon voor black angus steak maar we mochten andere gerechten van de kaart kiezen. Heel gunstig!
De bediening was snel en de medewerkers zijn aardig.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Kom hier vaak eten is prima.
Gebruik hier altijd Groupon voor alleen heel jammer dat er nu een aparte kaart is voor Groupon gebruikers Zal vanaf nu zeker minder vaak komen.
A.F.J. B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Vlotte vriendelijke bediening.
Voorste gedeelte van het restaurant is wat tochtig maar de warmtelampen doen het goed.
marielle11273 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
top service en overheerlijk ge
geten een AANRADER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@
Demi R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
heerlijk gegeten bij Brooklyn.. Surf & turf was goed bereid, gamba's en vlees precies goed gebakken! de Double Burger was helemaal gaar en lekker vers. Dat proef je! En lekker veel vlees, wel 400 gram, zo zien grote mannen dat graag. Het restaurant heeft een hele fijne, warme sfeer. We komen hier zeker nog eens terug!
Demi R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
heerlijk gegeten! komen hier zeker nog terug.
Shuda M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Zeer klantvriendelijk en attent personeel. Heerlijk eten en een prettige, gezellige sfeer.
We zijn er al eerder geweest en zullen zeker vaker gaan.