Brooklyn

Strandweg 43 2586 JL Den Haag Nederland Kaart
31-703502068

Over het restaurant Brooklyn

Steaks en een ondergaande zon

Bij Brooklyn aan de boulevard in Scheveningen moet je zijn voor de aller lekkerste steaks en burgers. Maar echt, om je vingers bij af te likken! De chef kiest voor de beste kwaliteit vlees en bereidt deze vervolgens met uiterste precisie. Maar ook aan de niet-vleeseter is gedacht! Geniet van alle specialiteiten en van het prachtige uitzicht over de zee.

Meer informatie over restaurant Brooklyn

Jouw recensie over het restaurant Brooklyn

G.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijke hamburgers met lekkere dikke patat. Bediening is meer dan goed. Ook de sfeer is heel gezellig met her en der open haardjes. Zeker een aanrader voor mensen die van hamburgers houden. Andere gerechten heb ik niet gegeten maar die dagen er ook heerlijk uit.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Vergeleken met vorig jaar zijn de aanbiedingen van mindere kwaliteit, slechte broodjes bij de hamburgers wordt snel erg klef en niet lekker meer
Ditty V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Bij binnenkomst lang staan wachten voor iemand mij uiteindelijk aansprak.
Ik had bon voor 2 personen, ik kwam alleen en hoe teleurstellend, hebben ze me voor mijn thee laten betalen. Beetje jammer!!!! In beide gevallen vind ik, niet klantvriendelijk!
Hond kreeg wel bakje water!
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Leuke locatie uitzicht op zee en de pier , lekker eten goed en vriendelijk personeel , wij komen zeker nog een keer terug.
Ge G.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Eten is echt heerlijk...vriendelijk personeel...een mooi restaurant. ..maar als je bij het raam aan de boulevard gaat zitten word je constant verrast door rioollucht....heb het al eens eerder aangegeven...doe er wat aan want het is zo zonde als daardoor klanten weg blijven want voor de rest is het echt een aanrader!
P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten met Groupon coupons! Lekkere grote steak, koolsla en frites. Vriendelijke bediening!
We gaan zeker nog eens!
Fons Z.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Prijzen zijn te hoog voor wat er geboden wordt. De spareribs waren erg droog en er zat een eenvoudig, niet bij gerecht passend sausje bij. Volgens mij gewone ketjapsaus. De Dorade was wel goed.
hildea .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij hadden voor 10 personen geboekt via Groupon. We kregen een ruime tafel. De bediening was heel erg vriendelijk. Prijs-kwaliteitverhouding is prima en het eten is lekker. Wat wil je nog meer?!
Gaby R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We kwamen hier eten met bonnen van social deal. Kregen keuze uit 6 burgers, zag er heerlijk uit. Eenmaal besteld, waren er dingen niet goed gegaan met de bestelling. 1 van de 4 borden namen
ze mee, en derest kon gewoon verder eten. 10 minuten later kreeg ik mijn burger terug en hij was zoals ik hem besteld had. Doordat hij alleen snel gemaakt was, was hij erg afgeraffeld en droog! Geen excuses niks gemaakt. Engels sprekend personeel, dure drankjes en slechte service! Nooit meer voor ons.
irma .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
is een leuke tent om te eten, het was niet zo druk op dat moment. het eten was goed en kreeg waar ik om vroeg medium/whare. bediening was zeer vriendelijk en gezellig. ik kom daar zeker nog een keer terug
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Leuk, gezellig restaurant aan de pier met heerlijke gerechten en vriendelijk personeel.. Een echte aanrader voor prima prijs.
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. We zijn daar al diverse malen geweest. Bediening was goed en vrij snel. We komen snel weer terug.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met een goede service. We hadden een gift for you kaart gekregen en daarom was onze keuze op Brooklyn gevallen. Geen apart menu, maar het bedrag gewoon van de totale rekening. We komen hier zeker terug.
Dimitri V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk genoten van het eten. Alle smakken van elk onderdeel van burger was aanwezig dit maakte het zalig. Ook de bediend was super en had kunde over het menu.
Leonardus C.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!! Friet en steak waren zeer lekker en bediening zeer beleefd!! Alleen een grote minpunt waren de heren toiletten deze waren zeer vies en plakkerige grond. Voor de rest een top restaurant.
D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Vaste gast, zeker 1 keer per 2 maanden. Met Groupon hele goede deal qua prijs/kwaliteit! Muziek op de achtergrond kan soms wat afleidend zijn als je met meerdere personen bent. Mooi ingericht met gezellige vlammen tussen glas als het donker is. Service is goed, kan wat sneller bij drukte. Al met al ons favoriete restaurant van de regio.
Nick P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Reservering gedaan voor zondag, bij plaatsnemen bleek dat niet nodig te zijn geweest. Er was voldoende plek. Mooie kaart, veel keuze, de Bux Burger was helaas out of stock. Een lekkere uiensoep met plakje stokbrood en gesmolten kaas (overduidelijk niet van vandaag), verder prima voorafje. Hoofdgerecht Blue Cheese burger.De patty was binnenin nog rozig maar dat vind ik persoonlijk niet erg. Het formaat was prima en we zaten goed vol. Prijzen van de drankjes zijn aan de hoge kant maar de locatie kan niet beter dus het is ook wel begrijpelijk. De tafels zijn voorzien van een lampje welke rood wordt als je deze omdraait, dit is voor het personeel het teken dat er een vraag/bestelling is. Dit was ons echter niet duidelijk tot aan het eind van onze zit, het verklaarde wel waarom we na enig eerder verwoede zwaai en signaal pogingen men wel onze kant op keek maar meermalen niet reageerden, ik begrijp nu dat ze alleen naar de lampjes keken en helaas niet naar ons. Verder prima tent, gericht op toeristische klandizie dus de aandacht en service is minder belangrijk, die ging namelijk naar de tafel naast ons waar het vriendje van een van de serveersters met 'haar' hondje zat, gevolg was dat er tot wel 4 man personeel om deze tafel zwierven, dat was leuk voor hen maar minder voor de rest van de gasten. Met 2 volwassenen en 1 kind waren we (zonder aftrek van bongo bon) een kleine 75 euro kwijt, dan vond ik de 75 euro de avond ervoor bij Crazy Piano's beter gespendeerd.
Angélica S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wij hebben hier afgelopen zaterdag Heel lekker gegeten. De jongen die ons aan tafel bediende was zeer vriendelijk! Het was druk maar werden snel en goed geholpen. We komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijke burger gegeten en prima bediening.Komen zeker terug.Leuke locatie.Via Groupon daar beland maar was goed verzorgd allemaal.
Lindaan61 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en de wijn was ook erg lekker. Wat een attente en vriendelijke bediening zo kom je het zelden tegen. Compliment!