Brooklyn

31-703502068

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Brooklyn

Steaks en een ondergaande zon

Bij Brooklyn aan de boulevard in Scheveningen moet je zijn voor de aller lekkerste steaks en burgers. Maar echt, om je vingers bij af te likken! De chef kiest voor de beste kwaliteit vlees en bereidt deze vervolgens met uiterste precisie. Maar ook aan de niet-vleeseter is gedacht! Geniet van alle specialiteiten en van het prachtige uitzicht over de zee.

Meer informatie over restaurant Brooklyn

Jouw recensie over het restaurant Brooklyn

Jorrit H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Prima verzorgd, lekker eten, zeer vriendelijk personeel.
Alleen jammer dat we een lunchbon hadden gekregen van 20 euro, doordat er alleen een uitsmijter of broodje of tosti gekozen mocht worden is er maar 17 euro van de bon besteed. De rest ben je kwijt. Had dit dan gecompenseerd met een drankje of zo.
Nu is er uiteindelijk meer betaald dan er besteed is. Jammer!
Ilona W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg goed eten, alleen jammer van de bediening. Je hebt bijna geen tijd om te eten, want de bediening is erg gehaast en jaagt je nog net niet weg
Mike M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Vreselijke vieze zaak!! Tijdens het eten lopen er muizen langs de tafel! Personeel spreekt geen Nederlands maar gebrekkig Engels! Eten is smerig net zoals het restaurant zelf!
Jammer want we hadden er een ander beeld bij.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een eerder keer konden alle burgers gekozen worden, nu niet meer, staat niet aangegeven en kan je de simpele burgers kiezen met een Groupon menu.

Kipburger gekozen, je verwacht kipfilet maar krijgt kipgehakt.
Viel erg tegen.....
J.W. A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Wij hebben heel goed gegeten, gerechten zagen er verzorgt uit, het enige min puntje is dat de borden koud waren,
en het rode licht erg irritant was je kon er niet inkijken , er is een andere tafel geregeld.
Komen er zeker nog een keer.
Shirley H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hadden last van kou en tocht omdat de deur steeds open ging. De lampen de serre waren erg fel en ongezellig, omdat het gewoon bolletjes waren, zonder een lampenkap.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Parmaham was geen parmaham en na klacht werd gezegd dat het morgen door gegeven zou worden. Wij krijgen geen terugkoppeling... overig eten was ook zeer middelmatig; jammer om dit te ervaren terwijl je wat te vieren hebt.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Brooklyn. De burgers werden binnen een mooie tijd geserveerd en smaakte erg goed. Zeker een plek om terug te komen!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Mijn vrouw en ik hadden beide gekozen voor de steak, welke meer weg had van een oude schoenzool dan een malse rundersteak. Dit hebben we twee keer gemeld bij de bediening, maar meer dan “we zullen het melden bij de kok” kregen we niet. Ook het dessert liet te wensen over... de crème brulee was een stroperig laagje suiker over goedkope pudding. Helaas een zeer matige ervaring, zeker gezien de prijs!
Joop H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Eten was best oke. De invulling van tweede menu gratis (AH actie) was bijzonder. Er was een keuzemenu en uiteindelijk kreeg je het goedkoopste gerecht gratis. Met als gevolg dat als je de steak koos ad € 27,50 de totale menukosten rond de € 47,50 kwam. Best duur. Erg bijzonder was de prijs van een dame blanche: € 9,75! Duurder dan het voorgerecht.
Sarah B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. We konden meteen plaatsnemen en het personeel was enorm vriendelijk en nam echt de tijd voor je. Eten was goed.
Arjen L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Via Groupon hier Black angus steaks gegeten. Ik heb de helft van mijn steak en mijn servet achtergelaten en geboorte van de overige stukken nog pijn in mijn kaken van het kauwen. Een medewerker vertelde mij dat het rib een was, maar de chef uit de keuken zei dat het toch echt de angus was waar we voor hebben betaald. Het enige wat we kregen was een hoop excuses van de medewerker. Een ding is zeker, hier eten wij nooit meer.
J N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
we hebben goed gegeten. De bediening was goed.
het was wel erg donker, De menu kaart was bijna niet leesbaar.
Tot onze verbazing werd, zonder dat we erom hadden gevraagd, de rekening ineens op tafel gelegd, terwijl we nog juist gezellig aan het natafelen waren.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Goed eten en fijne bediening.
Cynthia A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de ah restaurantzegels. Wij hadden de hamburger en deze was echt super lekker,ook erg groot je kon deze niet normaal eten. Gezellige tent en bestellingen liepen vlot Door. Wij komen zeker nog eens terug zonder ah zegels.
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Hamburger half rauw. Werd direct actie ondernomen. Ijs kwam gesmolten aan. Jammer viel uiteindelijk tegen.
Gaan niet weer.
Nel R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten , en een gezellige tent , ga er zeker op terug komen , vriendelijke bediening .
Het was heel veel eten voor je geld en die hamburgers wat een zaligheid hhhhmmm.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Super lekker gegeten moesten alleen wel lang wachten maar het was er ook erg druk goede bediening en erg klant vriendelijk
D G.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Via Social Deal 'hier' terecht gekomen.
Burgermenu a €7,50 p.p (leuke actie!)
2 heerlijke burgers genuttigd
De patat vonden wij iets minder.
Snelle/vriendelijke bediening, zelfs met drukte.
Voor herhaling vatbaar!