Brooklyn

Strandweg 43 2586 JL Den Haag Nederland Kaart
31-703502068

Over het restaurant Brooklyn

Steaks en een ondergaande zon

Bij Brooklyn aan de boulevard in Scheveningen moet je zijn voor de aller lekkerste steaks en burgers. Maar echt, om je vingers bij af te likken! De chef kiest voor de beste kwaliteit vlees en bereidt deze vervolgens met uiterste precisie. Maar ook aan de niet-vleeseter is gedacht! Geniet van alle specialiteiten en van het prachtige uitzicht over de zee.

Meer informatie over restaurant Brooklyn

Jouw recensie over het restaurant Brooklyn

kareltjedegrote K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Gisteravond hier wezen eten met groupon, hamburger voor 2 personen. Zoals altijd een heerlijke grote burger met lekkere friet. Leuke tent met vriendelijke bediening.
M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Hebben ook geluk gehad met het weer. Ik had enkele vragen vooraf, omdat ik eerder was dan mijn reserveringstijd. Goed te woord gestaan en altijd in oplossingen denken. Prima. Zet het goede werk voort.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Schitterende locatie, zéér vriendelijk en behulpzaam personeel.
Vlees van zéér goede kwaliteit en op de juiste wijze bereid.
Niet alleen in de zomer maar voor in de winter uitstekende locatie om heerlijk te kunnen eten.
Zéér zeker voor herhaling vatbaar.
ronaldduijns .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
prettig restaurant gewoon top. Zeker aan te bevelen. Geboekt via Groupon.
Het is ook makkelijk te bereiken met openbaar vervoer.
Chelsey H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Zoals altijd was het eten heerlijk en hebben we genoten van een heerlijke steak. Helaas was de aankomst en service een enorme tegenvaller. We hadden namelijk een voucher voor 6 personen en wilde graag buiten zitten. We hadden hiervoor gebeld en toen wij om 1h al aankwamen in scheveningen en vroegen of het mogelijk was buiten te zitten aangezien wij familie mee hadden die nog nooit in scheveningen waren geweest kregen wij als antwoord dat dat niet mogelijk was, maar als we oprijd kwamen er vast wel een plekje buiten kon zijn. Toen we aankwamen waren er 3 tafeltjes voor 2 personen leeg, waartussen een kleine ruimte aanwezig was. Toen wij deze aan elkaar schoven als 1 grote tafel werd er gezegd dat dit niet mogelijk was, maar werd er geen andere optie aangeboden. De enige optie was om naar binnen te gaan en er werd totaal geen moeite gedaan om ons te helpen. Toen uiteindelijk een plekje voor 4 personen vrij kwam zijn we daar met 6 personen gaan zitten, waarna uiteindelijk het serveerstertje lachend naar onze tafel keek en ons niet hielp.. Gelukkig kwam er een ander, heel aardig en vriendelijk serveerstertje die ons de rest van de avond netjes bedient heeft. Jammer dat er in het begin zo moeilijk gedaan werd terwijl wij regelmatig komen eten
Louise76 R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Kwaliteit van het vlees was zeer slecht! Uiensoep vooraf was ook apart qua opmaak met een drijvend broodje kaas erin welke nog erg hard was. Ook gemeld aan de bediening maar deze deed er weinig mee.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wij gaan vooral voor de gezelligheid onder elkaar. Dit is dus een heel leuk en betaalbare manier om met regelmaat uit eten te gaan.
Rob Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Heerlijk gegeten, kwaliteit heel goed, leuk op houten plank. Personeel heel vriendelijk en klantgericht. Lokatie aan de boulevard erg gezellig. Voor herhaling vatbaar.
Nilo .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
We hebben de steak genomen, de vlees was niet echt lekker. Erg taai!! Maar voor de rest super aardige bediening. De sfeer ook erg goed.
Samántha V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Goede service, ondanks dat we later waren door een flinke file konden we gelukkig nog aanschuiven. Heerlijke varkenshaas met champignonsaus!
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Echt lekkere hamburgers gegeten met goede Vlaamse frieten, de bediening was vlot en vriendelijk en je zit leuk op het terras aan de boulevard.
Gerrie M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het eten was goed bereid en de frites was knapperig en goede groente De bediening was heel vriendelijk en aardig We komen zeker een keer terug!
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Ben hier al verschillende keren geweest en het is altijd prima. Leuke gelegenheid. Zeker een aanrader,
vooral in de zomer.
S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Lekker gegeten en vriendelijk personeel. Steak van goede kwaliteit. Leuk idee van de gele en rode lampjes op tafel om de aandacht te trekken.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Goede en attente bediening. Heerlijk gegeten en het eten was ruim en leuk opgediend. We konden meteen een afspraak maken en hoefden niet op een wachtlijst.
Een aanrader.
Wilma N.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wij hebben lekker gegeten we hebben er alleen wat lang op moeten wachten ongeveer 3kwartier .
Was ook wel erg druk . Maar veder niets op aan te merken vriendelijk personeel .
Gaan zeker nog een keer terug .
G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Ik kom er vaak de laatste jaren, echter was het deze keer een tegenvaller, mijn dochter heeft een allergie, opgegeven aan een van de medewerkers, of er een allergenenkaart aanwezig is, nee was het antwoord, dus de vraag of er in dit gerecht dat item werd gebruikt, neen, dus we bestelde wat we wilde, echter kwam er een groot gezelschap en deze bestelde ook hun eten, deze werd eerder neergezet, dan wat wij bestelde.
Het hoofdgerecht werd dus later op tafel neergezet en dit keer was in dit geval de hamburger niet juist doorbakken, net oh ja we zijn deze tafel vergeten, even snel maken en de spareribs, deze keer droog, te lang gelegen, wel warm dat wel, na de eerste hap van mijn dochter, proefde ze wat ze niet wil en mag eten, dus een andere medewerker ging informeren ion de keuken en kwam terug met excuses en of ze wat anders wilde, daaran heeft deze nog een keer voor haar collega excuses aan ons gemaakt, jammer vind dat een goed restaurant, ook aan mensen met een allergie moet denken.
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
top eten, veel en zeer lekker
Louise R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Vriendelijke ontvangst. Leuk personeel. We hebben heerlijk gegeten. Burgers zijn van uitstekende kwaliteit.

Kortom alles lieo naar wens!
W.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Het eten was prima. Ook het personeel was goed, vriendelijk en gezellig. Zeker een aanrader voor een volgende keer als we weer naar het Afas theater gaan.