Brooklyn

Strandweg 43 2586 JL Den Haag Nederland Kaart
31-703502068

Over het restaurant Brooklyn

Steaks en een ondergaande zon

Bij Brooklyn aan de boulevard in Scheveningen moet je zijn voor de aller lekkerste steaks en burgers. Maar echt, om je vingers bij af te likken! De chef kiest voor de beste kwaliteit vlees en bereidt deze vervolgens met uiterste precisie. Maar ook aan de niet-vleeseter is gedacht! Geniet van alle specialiteiten en van het prachtige uitzicht over de zee.

Meer informatie over restaurant Brooklyn

Conny T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Duurde erg lang, hadden om half7 gereserveerd, en kregen om kwart voor 8 pas het voorgerecht, de rest volgde wel redelijk snel, maar hadden om 9uur een afspraak en dat gingen we dus niet redden.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Bij het ah menu heb je niet zoveel keus. Wij vonden het niet erg voor het voor- en hoofdgerecht, want dat was allebei erg lekker. Maar i. p.v. een dessert hadden we graag koffie gewild,maar dit is niet mogelijk.
Beetje jammer
Inez S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijke hamburgers, gezellige eettent.
Goed te combineren met een dagje strand, rond wandelen en daarna nog uit.
Aanrader!
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
omdat het een eetgelegenheid is aan de strandweg, lopen alle restaurants naast elkaar gewoon door, dit geeft wel geluidsoverlast en een beetje warrige sfeer.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Uitstekende bediening, eten van top kwaliteit en een erg gezellige gelegenheid om eens te gaan eten. ook voor gezinnen een uitgelezen kans om een goed restaurant uit te proberen.
Lineke N.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Middels de ah actie hebben we hier voor weinig geld een heerlijk drie gangen diner gegeten. Het keuzemenu is niet groot en zijn ook geen culinaire hoogstandjes. Maar wat je krijgt is wel erg lekker. Het hoofdgerecht was echt een grote portie. We zaten op het terras wat wel wat krap is ingericht, maar waar je erg leuk voorbijgangers kunt observeren. Kortom: een aanrader.voor als je gewoon lekker en gangbaar uit eten wilt.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met het AH menu en alles was zeer goed verzorgd
wij hadden een mooi uitzicht op de boulevard
John W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Voor de prijs moet je het niet laten, gezien wat je voor geschoteld krijg is kwaliteit en de sfeer is erg gezellig en klantvriendelijkheid gewoon top , had tegen de bediende al gezegt tot de volgende keer.
John W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We kwamen binnen gingen een plekje kiezen ja we hadden wel gereserveerd , we zaten net en er kwam er al een met een menukaart en of we wat wilde drinken , we hadden onze hondje bij ons wat mee mog en die kreeg zelfs water , vriendelijke personeel gezellige sfeer , en wachten voor de bestelling tja als je kwalitijd wil kan het wel tussen de 5 en 10 minuten duren alles word immers vers bereid . Echt de moeite om nog een keer daar te eten.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Gezellige restaurant aan de boulevard van Scheveningen, is daar altijd druk, reserveren noodzakelijk!!dan ben je zeker van een plekje. Maar, er komen nog wel mensen binnen die niet gereserveerd hadden en deze zullen dus moeten wachten op een plekje. Bediening is vriendelijk en werkt snel, Brooklyn is nu 1 van mijn fafouriete restaurant in Scheveningen.
Maurits Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Slechte service. Tussendoor niet gevraagd of we nog drinken wenste. Ober was zich alleen maar aan het excuseren voor alles wat mis ging. Volgens hen was het topdrukte en het personeel had al de hele dag in de hete zon gewerkt. Lijkt me geen excuus voor zo'n restaurant op deze locatie.
thijs E.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
We kwamen te laat aan, en hadden maar een half uur de tijd om te eten. We werden enorm goed geholpen, en de gerechten werden erg snel gebracht.

Enorm goede service, en heel prima eten.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Vriendelijk personeel, goede kaart, mooie porties. Mooie avond gehad! Muziek mocht wel ietsje zachter maar dat was het enige minpuntje.
hjkeizer1948 K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Weer een heerlijk avondje uit eten bij Brooklyn met mijn familie. We werden geholpen door vriendelijk personeel en de wachttijd op onze bestelling was kort. Het eten was heerlijk. Kortom een aanrader.
Nel R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Geweldige gelegenheid we hebben er heerlijk gegeten en het was meer dan genoeg te eten .
En de bediening was geweldig stonden direct voor ons klaar om mijn rolstoel in en uit de zaak te helpen .
Wij gaan er zeker weer terug om daar een vorkje mee te prikken ????
Morgan H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Het eten was echt heerlijk het vlees was heel mals en goed gebakken. We zullen zeker vaker terug komen. Iedereen die dit leest ik zal zeggen probeer het een keer uit. Het is echt een aanrader
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
was prima, echter duurde het voordat de bestelling werd opgenomen, wel snel aan de tafel voor drankjes, daarna lange tijd stil, dus iets te lang, kan beter, verder alles goed, komen zeker terug.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Blue Burger om je vingers bij af te likken en Tomahawk Steak perfect gebakken naar wens. Dat was van te voren duidelijk gevraagd. En boven verwachting snel geholpen, wat in onze situatie erg prettig was.
Eline S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker eten, mooie inrichting. De stoelen hier en daar wel wat los. Eten was meer dan genoeg. Personeel erg vriendelijk, niet opdringerig
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Bediening was niet zo snel. Leeg glas wijn heeft er een tijd gestaan, is vervolgens weggehaald zonder alternatief vervanging aan te bieden en serveersters waren snel weer weg en wisselden veel. Beetje rommelig maar het eten was lekker!