Brooklyn

Strandweg 43 2586 JL Den Haag Nederland Kaart
31-703502068

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio - met gegrilde crostini, rucola, parmezaanse kaas en truffeldressing € 9,50
      of
      Parmaham & mozarella - met gedroogde tomaatjes en balsamico crème € 10,50
  • Hoofdgerechten
    • BROOKLYN special burger 200 gr - 100% Amerikaanse Angus beef, met sla, tomaat, uienringen, cheddar cheese, gegrilde paprika, crispy bacon en BROOKLYN saus € 16,50
      Zalmfilet - Gebakken met mediterraanse groenten en ravigotte saus € 19,75
      BROOKLYN house steak 300 gr - Zuid-Amerikaanse black angus rund, rib-eye met mooi vetrandje € 27,50
      The vegetarian burger - vegaburger met gegrilde groenten, sla, tomaat, uienringen en cheddar cheese € 13,50
  • Nagerecht
    • Dame blanche - vanille ijs, slagroom en chocolade saus € 9,75
      of
      Crème brulée - pudding dessert met vanille en gebrande rietsuiker € 7,50

Over het restaurant Brooklyn

Steaks en een ondergaande zon

Bij Brooklyn aan de boulevard in Scheveningen moet je zijn voor de aller lekkerste steaks en burgers. Maar echt, om je vingers bij af te likken! De chef kiest voor de beste kwaliteit vlees en bereidt deze vervolgens met uiterste precisie. Maar ook aan de niet-vleeseter is gedacht! Geniet van alle specialiteiten en van het prachtige uitzicht over de zee.

Meer informatie over restaurant Brooklyn

Jouw recensie over het restaurant Brooklyn

Piet .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Vond het behoordelijk prijzig 28,50 voor alleen een stukje ossenhaas en een bakje patat, de smaak was wel goed. Ook jammer dat er tijdens eten ,een muis binnen liep.
G.v.manen M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Het eten was goed,de bediening heel aardig,we hebben alleen 1uur op het hoofdgerecht moeten wachten.ze waren ons vergeten.wat gecompenseerd werd met een gratis kopje koffie.
Marja .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Een dikke 10 waard!
Geweldig, kan niet anders zeggen!!
Heerlijk eten, super betaalbaar!!
Vriendelijk personeel
Mooie lokatie
De moeite waard!!
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
vriendelijk personeel en een gezellig terras. Het eten was prima. We mochten het dessert mee nemen. Ook lekkere muziek en de bank/stoelen zaten lekker.
Ineke Z.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Goed eten goede bediening en gezellig.mooie plek aan de boulevard met een prachtig uitzicht op zee en de pier van Scheveningen!
Mike J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
lekker gegeten
beleeft personeel die niet constant staan te vragen of je nog iets wilt
en presentatie van het eten was ook mooi
alles bij mekaar een heerlijk avondje uit
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Via vakantieveiling hier terecht gekomen. Maar ook zonder aanbieding zeker de moeite om langs te gaan. Het eten was goed, bediening en locatie top.
nikki V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Alles zeer goe, behalve in de sla, heel Weinig quinoa das spijtig, maar de rest zeer goe en heel veel, goede kwaliteit, vriendelijke mevrouw die ons bediend heeft, en ook vlot bediend heeft
Ushi53 K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Zeer hartelijke ontvangst. We waren 1 uurtje eerder dan afgesproken en dit was geen probleem. We kwamen met de Groupon bon en konden uit een aantal gerechten kiezen. Wij hadden de varkenshaas genomen die ongelooflijk droog was ( veel te lang gebakken ), kregen er een super klein bosje kleine asperges bij omwikkeld met een heel klein stukje spek. Daarnaast een paar patatjes. De bon was 10 euro per persoon, maar dat was nog teveel voor hetgeen we op ons bord kregen.
Wij komen hier - om te eten - niet meer terug.
wickyvis .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Prima restaurant met meedenkend meisje voor de bediening. Leuke gelegenheid om te lunchen als je in Scheveningen bent.
Het was er rustig, daar het geen mooi weer was.
David C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Ging met de AH aanbieding. De AH 3 gangen menu op iens staan meer gerichten dan de AH menu kaart van restuarant zelf. Maar de shef vond het geen probleem om andere voorgericht te nemen omdat mijn vrouw zwanger is. De steak was goed en de services was perfect.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Het is prima eten. Mijn vrouw is zwanger en wilde geen ham op haar broodje gezond. Ook hoefde ze het ei niet. Tot mijn voosheid en verbazing zag ik na het afrekenen dat ik 1.95 heb betaald voor het af laten van de ham en het ei. Belachelijk. Dit stond nergens en was oom niet verteld. Ik hoop op een reactie.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Wij hebben geluncht via een vakantieveiling
bod, de keuze van een aangepaste kaart werd daardoor zeer beperkt, het was een eenvoudige maar wel lekkere lunch.
Lijda K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Viel tegen wat betreft de lunch kaart, had wel wat beter gekund bjroodje gezond bij jullie restaurant niet passend. En dat op een velletje papier! We hebben uiteindelijk bijbetaald en het broodje met ossenhaaspuntjes had ook wel wat beter gekund! We hebben het ons zelf met een glaasje wijn gezellig gemaakt. De bediening was goed.
Petra E.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Soep was lekker van smaak maar lauw, broodje gezond was prima, echter de appeltaart was nog bevroren niet echt lekker eten dus. Kortom voor een gerecht de keuken verlaat kan er nog wel een extra check gedaan worden of de temperatuur ook goed is. Door de lauwe soep en appeltaart die deels bevroren was heb ik niet echt lekker gegeten hier.
John H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Keuze uit drie menu's, waaronder een voor,- hoofd en nagerecht. Het eten was lekker en de bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Cie V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
gewoon eenvoudig gezellig goed en toegankelijk, uitzicht op de boulevard.
amicale bediening, niet storend.
kwamen er terecht door vakantievelingen.
Kathleen L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Echt een restaurant voor toeristen. Redelijke steaks, geen topkwaliteit. Wordt met drankjes toch altijd nog prijzig. Aardig voor een keertje
Jose A.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
heerlijk gegeten het vlees waar wij special voor gekomen waren was perfect en de zelf gemaakte patat was goed complimenten voor de saus pittig maar precies goed.
de koolsalade was wat weinig maar zeer smaakvol .Alleen de wc was zo klein dat ik mijn benen haast in mijn nek moest leggen ha ha.De bediening was snel en zeer behulpzaam.
Het is een zeer grote zaak dus dat is jammer voor de sfeer muziek stond goed af gesteld dus zeker niet hinderlijk..wij komen zeker nog een keer terug .
José / Caroline
Louis D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
heel fijn al meerderen keren geweest. eten zeer goed en locatie ook geweldig.fijne bediening ...............................