Brooklyn

Markt 81 4331 LL Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant Brooklyn

Op de gezellige markt van Middelburg kun je in dit eeuwenoude pand een Amerikaanse menukaart verwachten. Alle gerechten zijn geïnspireerd door de eigenzinnige en gevarieerde keuken van de Verenigde Staten. Maar je kunt je ook laten verwennen door echte Zeeuwse klassiekers. Probeer vooral de pancakes, een hotdog, de buffalo wings  of een club sandwich salmon. Te lekker om niet te proeven en te moeilijk te weerstaan!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Brooklyn

Maandag gesloten
Dinsdag en woensdag 10:30 - 23:00
Donderdag 10:30 - 01:00
Vrijdag en zaterdag 10:30 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Brooklyn

Njonja V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Wij zijn hier geweest op donderdag 17 augustus.
Overal was het druk, want flinke hoosbuien, en hier vonden we een plekje. Op het menu stond ijsthee en 3 soorten taart van Honey Pie.
Mijn dochter had van tevoren al gekeken en Honey Pie is beroemd om zijn taarten.

Ik koos voor een ijskoffie, witte chocola. Dan verwachte je ijskoffie met een creme van witte chocola of iets dergelijks, maar in ieder geval koffie. Mijn dochter nam een warme chocola met slagroom. Daar bij wilden we graag een stuk gebak.
Helaas was alle gebak op. 12 taarten waren er die dag (het was een uur of kwart over 3) al op. We konden wel poffertjes krijgen. Dan maar poffertjes.
Ik kreeg de ijskoffie en, echt waar, ik dacht dat ze vergeten waren de koffie er in te doen. Dus en dame geroepen, jullie zijn de koffie vergeten. Nee hoor, dat hoort zo. Hoezo dat hoort zo, hier zit helemaal geen koffie in. Dit is een soort van witte chocolademelk. Dat klopt. Waarom zet je het als ijskoffie op de kaart als er geen koffie aan te pas komt? En waarom zegt een ober dat niet even? Wij vinden dit ijskoffie werd gezegd, wat had u dan verwacht? Koude koffie dus....
Mijn dochter had de chocolademelk die rechtstreeks uit een supermarkt automaat leek te komen.
Toen kwamen de poffertjes. Een stuk of 10, uit de magnetron, zonder boter en met alleen een beetje suiker ter decoratie. En daar betaalden we 5 euro per portie voor. Schandalig gewoon. We hebben het alleen opgegeten omdat we honger hadden en nergens anders plek was om iets te eten.
Voor we weg wilden, wilde ik graag nog even naar de wc.
De pot had denk ik in maanden, zo niet NOOIT een borstel gezien. Ik denk dat het complete schoonmaakproces uit een doekje over de bril bestaat. Omdat er ook geen wc-papier was, heb ik het maar opgehouden.
Ik loop terug naar buiten, langs de gebaks-vitrine en u raadt het misschien al. Op dat moment stonden er zelfs nog 5 stukken in Die gebaks-vitrine staat naast de deur. Ga je naar buiten, dan kun je hem niet missen. Toen ik een opmerking maakte dat er klaarblijkelijk nog gebak was, kwam me dat nog op een sneer te staan ook.

Nee, nooit meer brooklyn in Middelburg.

Slechte kwaliteit en slechte service.
Caroline J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Afgelopen vrijdag hier gegeten tijdens de Nachtmarkt in Middelburg.
Het was erg druk.
Gezellig restaurant, hele vriendelijke lieve medewerkers, je voelt je als gast zeer welkom.
Eten was super. 3 van ons hadden de dagschotel (kipsaté) deze was echt heerlijk mals.
Zelf had ik de steak. Ook heerlijk!
Al met al, voor herhaling vatbaar!!
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gisterenavond heerlijk op het terras gegeten. Het was er redelijk druk, zowel voorgerecht, loempia's als het hoofdgerecht, hamburger waren heerlijk! Bediening zeer vriendelijk en ook onze hond was een welkome gast! We komen zeker nog een keertje terug. Als tip: een betere verzorging van de toiletten is wel noodzakelijk.
Madeleine62 M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Wij gingen hier dineren omdat het restaurant een mooi, verzorgd terras had met heaters en zeer belangrijk: kussens op de stoelen. De harde kunstrieten stoelen die je op veel terrassen aantreft, zijn we wel een beetje zat deze zomer. Een zeer aardige ober heette ons welkom. De starter combo waarbij je van alle voorgerechten een hapje proeft was lekker. Het enige wat niet goed smaakte, is de zure witte saus over de zalm. De shrimp taco's waren overvloedig gevuld met lekkere grote garnalen. Het waren geen harde taco's maar wraps in de vorm van een taco. Prima gegeten.
Gordon-Ramsay .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
als eten "vullen" is voor je is. tis t allemaal net niet, mosselen smakeloos, sausjes idem, frietjes slap. nee helaas. verder een mooie zaak en goede bediening..
Beste gast,

het spijt ons te vernemen dat de mosselen niet waren wat u ervan had verwacht. We vragen ons af of hier door de bediening actie op is ondernomen. Dank voor de vriendelijke woorden wat betreft bediening en entourage.

Vriendelijke groet,

Team Brooklyn

Reactie van proever:

Geachte Team Brooklyn, uw bediening heeft niets ondernomen en dat was ook niet direct noodzakelijk. Als u mijn verwachting niet waar maakt wil dat niet zeggen dat u een geen goed (of een slecht) product levert. Gezien de drukte in uw bedrijf heeft u geen kwaliteitsproblemen. Ik vermelde alleen dat ik persoonlijk een (smaak) verwachting heb bij mosselen met frites en sausjes.
Ans R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Een hoofdgerecht gegeten bij Brooklyn. Prachtig pand, erg mooi ingericht. Vlotte, vriendelijke bediening.
Helaas was het eten middelmatig. Sate was nik aparts, Atjar leek uit een potje te komen. Het vispannetje was wel lekker, niks op aan te merken. Weinig groenten, dat wel.
De kronkelfrieten hebben niet mijn voorkeur, geen aardappelsmaak of niks proef je eraan. Jammer.
Tijn V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Een middagje Middelburg, en wij zagen Grand Cafe Brooklyn, na 15 minuten en veel oogcontact mochten wij eindelijk iets bestellen, de koffie was lekker maar wel veel te zoet en niet al te warm(mokkakoffie) de clubsandwich was ook niet wat we verwachten. Jammer maar helaas, hier komen wij niet meer terug
Jurgen D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
super gezellig terras waar bijna alles mogelijk is.
goede en nette bediening.
erg schoon terras en ruim opgezet mooie parasols.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Afgelopen zaterdag zijn we hier gaan eten. De entourage zag er gezellig uit. Vriendelijke bediening en een leuke kaart. Ik nam de gekookte mosselen en mijn vriendin de kipburger.
Helaas viel het eten tegen, de mosselen waren lekker gekookt, maar de drie sauzen smaakten echt kant en klaar sauzen, zonde van de lekkere zeeuwse mosselen. Mijn vriendin had de kipburger genomen. Deze was zo dik dat je niet eenvoudig een hap kon nemen, maar de smaak was niet echt naar kip, dus een tegenvaller en dat was jammer.
Het deed echt afbreuk aan de gezelligheid van het restaurant. De service bood ons een kopje koffie van het huis aan en zoals ik al aangaf, de bediening is attent en gezellig
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Gezellig restaurant in centrum Middelburg.Verwacht geen culinaire hoogstandjes,het eten is gewoon lekker en de bediening is vlot en vriendelijk.Zeer geschikt om een gezellig avondje met vrienden of collega's door te brengen.
Sheila V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
De meest restaurants in Middelburg waren vol, met gepaste tegenzin na een eerdere slechte ervaring nu door metgezellen toch hier getafeld. Heel rustig, er waren slechts drie tafels bezet waaronder een zeer aanwezig schel keffend hondje.
Een vlotte en aardige bediening. Toch viel het eten niet helemaal tegen. Het breekbrood van 5.95 euro was vers en de tapenade lekker (potje). De sliptong waren voldoende aan de maat en de spinazie eronder knapperig. Helaas waren de tongetjes onvoldoende op smaak gebracht en naar mijn mening net niet knapperig genoeg geserveerd. De dressing was naar mijn mening te overdadig bij de salade en tja, frietjes die lijken uit de diepvries te komen vind ik altijd een afknapper. Prijs 17,95 euro. Kortom een kleine voldoende.
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2012
Vriendelijk personeel, leuke locatie en matig eten. Was het niet lekker? Mwah. Het was vlak en weinig verrassend.

Bij het trio van oesters (volgens de kaart) ontbreekt de 'platte'. De tomatensoep is niet bijzonders en zo ook de bij de hoofdgerechtend horende salade is saai. Volgens de serveerster zijn de frietjes zogenaamde 'Franse' frietjes. Dat zijn toch dunne? Nou, deze niet. De sausjes bij de mosselen komen uit een flesje. De zalm is wat droog.

Heerlijk buitengezeten op het terras op de Markt in luxe stoelen met kussens. Plat water in een karaf is geen probleem en voor het opladen van de Iphone wordt naar een oplossing gezocht: bravo!

Binnen ziet deze zaak er prachtig uit, maar wat is er met het (heren)toilet? Alsof je op de plee in een oud sanitairblok van een vergane Oost-Europese camping komt. Stortbak zit vol zarte vegen, toiletborstel is te vies om aan te pakken en de toiletbril zit los. Dit kost punten. Doe er wat aan, dit kan echt niet.