Brooklyn

Donderdag 10:30 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:30 - 02:00

Madeleine62 M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Wij gingen hier dineren omdat het restaurant een mooi, verzorgd terras had met heaters en zeer belangrijk: kussens op de stoelen. De harde kunstrieten stoelen die je op veel terrassen aantreft, zijn we wel een beetje zat deze zomer. Een zeer aardige ober heette ons welkom. De starter combo waarbij je van alle voorgerechten een hapje proeft was lekker. Het enige wat niet goed smaakte, is de zure witte saus over de zalm. De shrimp taco's waren overvloedig gevuld met lekkere grote garnalen. Het waren geen harde taco's maar wraps in de vorm van een taco. Prima gegeten.
QuaiAndreCitroen .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Op zondagmiddag 4 oktober 2015, hebben wij met 6 personen het e.e.a. gegeten en gedronken bij Grandcafe Brooklyn. Na afloop heb ik netjes afgerekend en een fooi gegeven. Zonder dat wij het van elkaar wisten ging ook mijn dochter afrekenen. Ook zij gaf een fooi. Toen wij weg gingen kwamen wij er van elkaar achter, Wij zijn toen terug gegaan naar de bediening en vertelde dat men onze tafel dubbel in rekening heeft gebracht. De betreffende jonge dame liep naar binnen en kwam even later met het netto bedrag in contanten terug. Dit werd overhandigd zonder verder commentaar of enig excuus. Wat ons erg heeft gestoord is dat men zomaar dubbel een tafel in rekening brengt. Het kassasysteem op zich zou al hebben moeten aangeven dat er reeds betaald was. Wij hebben beiden met de pinpas betaald. Men had dus ook de fooien kunnen herleiden. Daar werd ook niet over gesproken.
Wij zijn verbijsterd en teleurgesteld door deze nonchalante behandeling. Het etentje heeft bij ons een wrange nasmaak achter gelaten.
Beste gast,

Allereerst alsnog onze welgemeende excuses. Het is nooit onze bedoeling geweest om u dubbel te laten afrekenen. Het is ergens kassatechnisch misgegaan en mijn collega was niet op de hoogte dat er al was afgerekend. Het spijt ons hoe de afhandeling is gebeurd. Wij zouden dit graag goed willen maken met u. U kunt daarvoor, indien gewenst, contact opnemen met ons via info@grandcafebrooklyn.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Brooklyn

Reactie van proever:

Geacht Brooklyn Team,

Bedankt voor jullie positieve reactie en jullie excuses. Het doet ons goed dat jullie dit serieus hebben opgepakt en zelfs aanbieden om met een compensatie over de brug te komen. Wij weten echter hoe lang de Brooklyn Bridge is en we willen jullie dat ook weer niet aan doen :-) Wij zijn meer dan tevreden met jullie positieve houding en daarmee is voor ons de kwestie zo af gedaan.

Met vriendelijke groet,

De Proevers in spe
Gordon-Ramsay .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
als eten "vullen" is voor je is. tis t allemaal net niet, mosselen smakeloos, sausjes idem, frietjes slap. nee helaas. verder een mooie zaak en goede bediening..
Beste gast,

het spijt ons te vernemen dat de mosselen niet waren wat u ervan had verwacht. We vragen ons af of hier door de bediening actie op is ondernomen. Dank voor de vriendelijke woorden wat betreft bediening en entourage.

Vriendelijke groet,

Team Brooklyn

Reactie van proever:

Geachte Team Brooklyn, uw bediening heeft niets ondernomen en dat was ook niet direct noodzakelijk. Als u mijn verwachting niet waar maakt wil dat niet zeggen dat u een geen goed (of een slecht) product levert. Gezien de drukte in uw bedrijf heeft u geen kwaliteitsproblemen. Ik vermelde alleen dat ik persoonlijk een (smaak) verwachting heb bij mosselen met frites en sausjes.
Negenzeven .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Een hoofdgerecht gegeten bij Brooklyn. Prachtig pand, erg mooi ingericht. Vlotte, vriendelijke bediening.
Helaas was het eten middelmatig. Sate was nik aparts, Atjar leek uit een potje te komen. Het vispannetje was wel lekker, niks op aan te merken. Weinig groenten, dat wel.
De kronkelfrieten hebben niet mijn voorkeur, geen aardappelsmaak of niks proef je eraan. Jammer.
Tijn V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Een middagje Middelburg, en wij zagen Grand Cafe Brooklyn, na 15 minuten en veel oogcontact mochten wij eindelijk iets bestellen, de koffie was lekker maar wel veel te zoet en niet al te warm(mokkakoffie) de clubsandwich was ook niet wat we verwachten. Jammer maar helaas, hier komen wij niet meer terug
Diesbon .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Na een avond winkelen in Middelburg met koopavond zijn we neergeploft bij Grand Café Brooklyn. Er was leuke live muziek wat de ambiance heel erg gezellig maakte. We namen een Erdinger witbier van de tap en tegelijkertijd een Brooklyn Burger om de honger te stillen, deze burger was zeer smaakvol, sappig en een ruime portie! Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Je kunt ook merken dat er veel aandacht is besteed aan het interieur om de naam 'Brooklyn' goed tot zijn recht te laten komen. Vriendelijke bediening trouwens, tot de volgende keer!
Jurgen D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
super gezellig terras waar bijna alles mogelijk is.
goede en nette bediening.
erg schoon terras en ruim opgezet mooie parasols.
Mhe59 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Afgelopen zaterdag zijn we hier gaan eten. De entourage zag er gezellig uit. Vriendelijke bediening en een leuke kaart. Ik nam de gekookte mosselen en mijn vriendin de kipburger.
Helaas viel het eten tegen, de mosselen waren lekker gekookt, maar de drie sauzen smaakten echt kant en klaar sauzen, zonde van de lekkere zeeuwse mosselen. Mijn vriendin had de kipburger genomen. Deze was zo dik dat je niet eenvoudig een hap kon nemen, maar de smaak was niet echt naar kip, dus een tegenvaller en dat was jammer.
Het deed echt afbreuk aan de gezelligheid van het restaurant. De service bood ons een kopje koffie van het huis aan en zoals ik al aangaf, de bediening is attent en gezellig
R T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
Lekker gegeten. Gezellig terras. Vriendelijke bediening. Verbeterpunt is dat ze iets langzamer mogen opdienen aangezien porties groot zijn en het voorgerecht nog op tafel stond.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Gezellig restaurant in centrum Middelburg.Verwacht geen culinaire hoogstandjes,het eten is gewoon lekker en de bediening is vlot en vriendelijk.Zeer geschikt om een gezellig avondje met vrienden of collega's door te brengen.
Corrianna .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Wij hebben heerlijk mossels gegeten bij dit restaurant. We waren moe van het rondwandelen door deze leuke stad. De lekkere zachte stoelen lieten ons als eerste overhalen om hier te eten en natuurlijk het leuke uitzicht op de markt en het prachtige stadhuis. De mensen naast ons tafeltje aten mossels en dat deed ons besluiten om ook mossels te bestellen. We kregen ze snel geserveerd compleet met lekkere frietjes en een salade. De bediening was ook attent. We kregen nog tips, toen we informeerden naar een dorpje waar we de andere dag naar toe wilden gaan. Al met al was dit een gezellige afsluiting van ons dagje Middelburg
Brombeertje .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Onlangs besloten mijn vrouw en ik spontaan uit eten te gaan in Middelburg. We besloten uit eten te gaan bij Grand Café Brooklyn. We hebben er heerlijk gegeten.

Zelf had ik Thaise Kip als hoofdgerecht en mijn vrouw had Biefstuk van Iers Hereford rund. Beide gerechten waren goed bereid en zeer lekker van smaak. De bediening was vlot en vriendelijk.

Ik kan iedereen aanraden eens uit eten te gaan bij Grand Café Brooklyn
Bramvero .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Zeer slecht gegeten, mosselen gevraagd met 3 personen en deze dreven in een vieze brij en dit zowel in de mosselen als in de ganse pot. Zogezegd eiwitten, laat me niet lachen, dat je dit zelfs durft zeggen. Dit is de eerste maal in zowat 30 jaar mosselen eten dat we dit voorhebben en dit als uitleg kregen. Na melding van het probleem hebben we zelfs nog veel moeite moeten doen om de rekening te mogen betalen.
Sheila03 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
De meest restaurants in Middelburg waren vol, met gepaste tegenzin na een eerdere slechte ervaring nu door metgezellen toch hier getafeld. Heel rustig, er waren slechts drie tafels bezet waaronder een zeer aanwezig schel keffend hondje.
Een vlotte en aardige bediening. Toch viel het eten niet helemaal tegen. Het breekbrood van 5.95 euro was vers en de tapenade lekker (potje). De sliptong waren voldoende aan de maat en de spinazie eronder knapperig. Helaas waren de tongetjes onvoldoende op smaak gebracht en naar mijn mening net niet knapperig genoeg geserveerd. De dressing was naar mijn mening te overdadig bij de salade en tja, frietjes die lijken uit de diepvries te komen vind ik altijd een afknapper. Prijs 17,95 euro. Kortom een kleine voldoende.
Famwillems .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Laatst heerlijk gegeten in het restaurant op de bovenverdieping. Chef-kok bereidt gerechten van houtskoolgrill midden in de zaak. Super leuk om te zien. Bediening is vriendelijk en attent zonder opdringerig te zijn. Spare-ribs zijn geweldig, zeker de moeite waard om voor terug te komen. Inrichting is nog niet af, van de bediening begrepen wij dat men daar druk mee bezig is. al met al geweldige avond gehad die werd afgesloten met een live optreden in het grandcafe op de benedenverdieping
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Leuke gerechten, voor ieder wat wils. Fijn vriendelijk personeel. Mooi opgeknapt ook boven! Wij hebben als groep een erg leuke avond gehad. Bedankt daarvoor.
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2012
Vriendelijk personeel, leuke locatie en matig eten. Was het niet lekker? Mwah. Het was vlak en weinig verrassend.

Bij het trio van oesters (volgens de kaart) ontbreekt de 'platte'. De tomatensoep is niet bijzonders en zo ook de bij de hoofdgerechtend horende salade is saai. Volgens de serveerster zijn de frietjes zogenaamde 'Franse' frietjes. Dat zijn toch dunne? Nou, deze niet. De sausjes bij de mosselen komen uit een flesje. De zalm is wat droog.

Heerlijk buitengezeten op het terras op de Markt in luxe stoelen met kussens. Plat water in een karaf is geen probleem en voor het opladen van de Iphone wordt naar een oplossing gezocht: bravo!

Binnen ziet deze zaak er prachtig uit, maar wat is er met het (heren)toilet? Alsof je op de plee in een oud sanitairblok van een vergane Oost-Europese camping komt. Stortbak zit vol zarte vegen, toiletborstel is te vies om aan te pakken en de toiletbril zit los. Dit kost punten. Doe er wat aan, dit kan echt niet.
BrittM .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2012
Erg slecht gegeten! Gebakken gamba's druipen van het vet (mengel van olie en chilisaus, volgens mij), erg weinig friet en de salade dreef in de olie van de gamba's. Borden en glazen waren vies. De bediening begon vriendelijk, maar werd een beetje hangerig en sjokte rond. Erg leuke dag gehad in Middelburg, maar ik baalde van dit einde.