Brooklyn Nights

Donderdag t/m Zaterdag 18:00 - 00:00
Zondag Gesloten
Positiv O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Uitgenodigd voor een dinner-show waar we eerlijk gezegd uit onszelf niet naartoe zouden zijn gegaan. Welnu, dat is vanaf nu anders! Een werkelijk geweldig arrangement bestaande uit drankjes vooraf, diner aan een tafel in de zaal terwijl op het podium werd gezongen en gedanst met een energie en enthousiasme dat je er helemaal blij van werd.
Het eten was iedere gang prima en altijd goed warm, wat een prestatie van formaat mag worden genoemd gelet op het aantal gasten. Ruim voldoende personeel dat precies wist waarmee ze bezig waren en buitengewoon vriendelijk met persoonlijke aandacht en professionalisme. Je zou denken dat eten bij zo'n gelegenheid uiteraard op de tweede plaats komt, en dat is natuurlijk ook zo, maar het eten is gewoon echt goed en de wijn is bijpassend.
Daarna naar de theaterzaal voor een geweldige show met alleen professionals, waar vooral Stanley Burleson excelleerde. Wat een belevenis was dat!
Na de show terug naar het restaurant dat inmiddels was omgebouwd tot een nachtclub. Geweldig feest inclusief hapjes en drankjes met een echt leuke ongedwongen afterparty met alle artiesten.
Nog nooit zoiets meegemaakt en we doen het gauw weer!
Vleesje .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Een compleet avondje uit met show, dans, entertainment, all inclusive drank en een 4 gangen menu voor 125 euro. Ben je wel onder de pannen van 18.00 tot 00.00.
Kwaliteit van het eten is prima maar houdt rekening met de kleine porties.
Grote eter heeft nog honger na afloop.
All inclusive drank bestaat uit bier, wijn, frisdrank.
Wat mij betreft had voor de 125 euro daar best een rummetje vanaf gekunt .
Ook mocht men niet meehappen met de hamburgertjes na afloop tijdens afterparty.
Terwijl de zilveren bandjes toch voor VIP staan. Vreemd.
Verder niets te klagen, top avond, compleet avondje uit.
Ol En Fren .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Alle gerechten waren TOP! Wij hadden vooraf tonijn, tussengerecht eend, hoofdgerecht kalfsoester en daarna een grand dessert en koffie. De show was geweldig, de bediening was op en top. Echt een aanrader om naartoe te gaan voor een waanzinnige avond! In een woord geweldig en echt de moeite waard om naartoe te gaan. Wij gaan zeker nog een keer!
Fijneter .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Wij vonden het smaakvol eten, niet top maar zeker niet slecht. Jammer dat het menu totaal niet klopte met wat op hun site stond (had me namelijk erg verheugd op de tartaar met kwarteleitje). Enige minpuntje was bij het tussengerecht de eend die bij 1 van ons alleen maar vet en dus geen vlees bevatte, precies bij degene die geen eend lust. Voldoende gegeten, bediening die er alles aan deed om het je naar het zin te maken, we kwamen niets te kort. Leuk dat de keuken een glazen wand heeft waardoor je de keukenbrigade aan het werk kan zien. Gelukkig heeft geen sterrenkok zijn naam verbonden aan deze keuken, dat schept alleen maar valse verwachtingen. Uiteraard is het decor helemaal top. Heb wereldwijd al heel wat theater shows met diner meegemaakt, maar dit was de beste! Goed verzorgd.