Brooklyn Burgers & Steaks

Strandweg 43 2586 JL Den Haag Nederland Kaart
31-703502068

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Carpaccio - met gegrilde crostini, rucola, parmezaanse kaas en truffeldressing € 9,50
      of
      Parmaham & mozarella - met gedroogde tomaatjes en balsamico crème € 10,50
  • Hoofdgerechten
    • BROOKLYN special burger 200 gr - 100% Amerikaanse Angus beef, met sla, tomaat, uienringen, cheddar cheese, gegrilde paprika, crispy bacon en BROOKLYN saus € 16,50
      Zalmfilet - Gebakken met mediterraanse groenten en ravigotte saus € 19,75
      BROOKLYN house steak 300 gr - Zuid-Amerikaanse black angus rund, rib-eye met mooi vetrandje € 27,50
      The vegetarian burger - vegaburger met gegrilde groenten, sla, tomaat, uienringen en cheddar cheese € 13,50
  • Nagerecht
    • Dame blanche - vanille ijs, slagroom en chocolade saus € 9,75
      of
      Crème brulée - pudding dessert met vanille en gebrande rietsuiker € 7,50

Over het restaurant Brooklyn Burgers & Steaks

Steaks en een ondergaande zon

Bij Brooklyn aan de boulevard in Scheveningen moet je zijn voor de aller lekkerste steaks en burgers. Maar echt, om je vingers bij af te likken! De chef kiest voor de beste kwaliteit vlees en bereidt deze vervolgens met uiterste precisie. Maar ook aan de niet-vleeseter is gedacht! Geniet van alle specialiteiten en van het prachtige uitzicht over de zee.

Meer informatie over restaurant Brooklyn Burgers & Steaks

Jouw recensie over het restaurant Brooklyn Burgers & Steaks

Arianne H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Verkeerde saus op de carpaccio
Vlees was prima wijn niet top
Dame Balance geen echte chocoladesaus
Personeel kwam klungelig over
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Prima gezellig restaurant. Heerlijk gegeten. Portie frites voor 2 personen had wel iets groter is mogen zijn. Personeel echt zeer vriendelijk en goed. Prima service.
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Goede sfeer, prettige bediening en de spare ribs waren heerlijk. Komen absoluut nog een keertje eten ! Complimenten voor het bedienend personeel
Wilma .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Brooklyn Scheveningen, noodgedwongen in mijn uppie de Social Deal hamburgers eten!
Op de burgers was niets aan te merken, maar omdat ik er dus twee moest nemen heb ik een deel van het brood laten liggen en en patatten afgeslagen.
Service en coulance vond ik niet om aan te bevelen. ,jammer dat 1 bon (waarde €7,50) niet ingeruild mocht worden voor 1 drankje, ik kreeg nauwelijks aandacht van de serveerster en dat viel des te meer op daar er bij de mensen die voor mij waren geweest uitgebreid afscheid werd genomen en het koppel met baby die naast mij kwamen zitten ook alle aandacht kregen. Is dat omdat ik met social deal voucher kwam? Ik zou nooit het dubbele voor zo’n hamburger betalen, vond prijs kwaliteit niet echt in verhouding, maar heb natuurlijk ook de patatten afgeslagen, gad voor de gele dag genoeg gegeten.
Mariken B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Prima restaurant, alleen had ik helaas in plaats van een waardebon van de Albert Heijn actie, maar 1 zegel meegenomen, toch heerlijk gegeten en goede service!
Aleida B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
We hadden de ahrestaurant actie menu. We hebben heerlijk gegeten.
Niks op aan te merken.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Er zat een groot stuk plastic in de cowlsalade van de emmer waarin het gezeten had.
Kregen klein excuusje.
Was leuker geweest als er iets ter compensatie was aangeboden.
Ook was de crème brulee voor de helft warm. .....
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Lekkere burger met kaas!
Goed vlees en lekkere garnituur.
Sharon A.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Black angus steak is een echte aanrader! Hij was heerlijk. Personeel heel vriendelijk. En heb heerlijk warm gezeten op het terras.
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Lekker gegeten, voorgerecht capaccio was aardig, iets wat veel mayo, maar het hoofdgerecht de Brooklyn house steak was heerlijk,
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Voucher voor hoofdgerecht. Goede lokatie direct aan de boulevard. Vriendelijke bediening. Heerlijke steak, varkenshaas en hamburger. Prima tent voor een klein hapje met familie.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
ontbijt viel enorm tegen, mini broodjes, kauwgom kaas, dubieuze zalm en een opgewarmd croissantje. Zelfs de latte macchiato was ongeveer alleen maar melk en er werd niet echt naar je omgekeken
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wij kregen service van Noa! Wat een geweldige gastvrouw! Niks ontgaat haar en erg vriendelijk ! Top service !
Eten was goed en smaakvol ! We komen zeker terug
E. H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We hadden echt trek en bestelden een voorafje, een hamburger en daarna een dessert. De porties waren prima maar het vlees dat gebruikt word voor de hamburgers was van die goedkope voorgegrilde diepvries burgers. Wij hadden een verse burger verwacht, dat viel ons zwaar tegen. De rest was wel oké.
Ed M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Gewoon gezellig om daar te eten.Komen zeker terug,dus een aanrader.Mooie lokatie met uitzicht op zee en savonds sfeervol verlicht op boulevard.
Gineke G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Lekker gegeten en goede service. Een van ons is glutenintolerant en het bedienend personeel was zeer goed op de hoogte. En de keuken blijkbaar ook, want er werd een mooi glutenvrij alternatief geserveerd.

We hebben lekker gegeten!
Chaja C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heel massaal en druk, maar het eten was heerlijk!
Aukje V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Leuk restaurant aan de Boulevard van Scheveningen, vriendelijk personeel en lekker eten, wij komen zeker terug.
Geest .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Gingen met onze meiden via Groupon een burger naar keuze eten bij deze tent. De burger was matig, niet heel smaakvol. Gerecht werd vernesteld met lekker bakje frietjes en wat majo. De drankjes zijn zeer aan de prijs en dat geldt ook voor de normale menukaart vinden wij.
Cynthia S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We hadden via groupon een bon van Oceans Square. Kregen vanwefe de verbouwing door dat we bij Brooklin moesten boeken. Onbeperkt spareribs 2 personen voor 20 euro. Spareribs super gaar, maar ooooh wat smaakloos. Bij het eerste portie al aangegeven en doorgeven aan de keuken. 2e portie besteld in de hoop op verbetering. Helaas bleef deze uit waardoor we het 2e portie maar hebben laten staan. Zo zonde van het vlees