Brooklyn Beach

Schelpweg 30 4357 Domburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brooklyn Beach

• Kom je met de auto?
    vanuit Domburg richting Westkapelle met de golfbaan aan uw rechter zijde. Doorrijden tot einde golfbaan en rechts de parkeerplaats op.
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

maandag, donderdag en vrijdag vanaf 10.00 uur
zaterdag en zondag vanaf 11.00 uur

• Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Duur
M D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Brooklyn Beach
Met collega's gegeten bij Brooklyn Beach te Domburg. Eerlijk gezegd viel het erg tegen dit itt tot eerdere ervaringen. Het ontvangst was geen warm onthaal, houding we hebben er zin in, eerder op het onvriendelijke af. Het eten was zeer matig. Het voorgerecht was koud en sober. De 3 verschillende hoofdgerechten waren wel smakelijk maar weinig aangekleed of verrassend. De groente was zeeer minimaal, op vraag kregen we nog wel een salade geserveerd. Het nagerecht crème brûlée, zonder de beloofde vanille ijs, was meer vanille vla. Het andere nagerecht ( vers fruit) zag er wel goed uit. De verhouding prijs/ kwaliteit komt echt niet overeen. Drinken had ook wel vaker mogen worden aangeboden. Gelukkig hadden we met elkaar wel een leuke avond. Het restaurant heeft echt kansen laten liggen. Had goede reklame kunnen zijn....
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
We waren een paar dagen in zeeland. En zochten een lekker gezellig restaurent in Domburg. Iens bood uitkomst. Je kijkt naar de scores en we wilden de zee zien. Gebeld vor reservering Lisa nam vriendelijk op en was gemakkelijk en vriendelijk in de omgang. Restaurent ligt buiten het centrum achter de golfbaan aan zee fantastische plek maar je moet t even zoeken. Makkelijk parkeren en een romantische wandeling door de duinen bracht ons bij Brooklyn Beach. Lisa herkende ins direct en heette ins van harte welkom. Altijd een fijn gevoel. We hebben het simpel gehouden. Klasieke garnalen cocktail heerlijk vers een niet te veel gedoe er omheen. Daarna natuurlijk de mosselpan. Helemaal goed en juist gekookt. Prachtig uitzicht over de zee en strand. Eerlijke prijs betaald. Een goede afsluiter voor een heerlijk weekend. Laat je in Domburg niet verleiden door alle restaurantjes gezellig naast elkaar maar neem even de moeite om door te lopen naar #brooklynbeach. Ze mogen namelijk in t dorp geen reclame maken voor hun heerlijk strandtent en daardoor lopen ze wel wat mis. En daarom doe ik t maar. Ik kom zeker een keer terug.
Kkiimm .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Mooie ligging, getroffen met het weer dus heerlijk buiten kunnen zitten. Vlotte en vriendelijke bediening. Beach Special was fantastisch! Later op de dag heerlijke sliptong gegeten.
Stn20 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Voor een strandpaviljoen uitstekend eten. Er waren die dag asperges met ham of zalm en dat smaakte lekker. De gebakken schol had knapperiger gemogen maar de frieten daarentegen waren lekker zout en krokant. De gastheer was zeer attent en kinderen ook erg welkom.