Broodnodig

Burgemeester Reigerstraat 9 3581 Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Broodnodig

Kan beter
Lang

Jouw recensie over het restaurant Broodnodig

Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Als vaste gasten (met mijn 2 collega's) komen wij al geruime tijd bij Broodnodig. Na een moeizame start werd de bediening sneller.
Sinds oktober van dit jaar staat er nieuw personeel in. Ik weet niet welke opleiding c.q. ervaring hebben binnen de horeca. Rekenen gaat moeizaam, elke dag hetzelfde vragen bij het afrekenen (of wij geluncht??) dat kunnen zij toch zien op de bon die zij opnemen?
Het niet snel inspelen op nieuw binnenkomende gasten. Onverzorgd personeel. Dubbele koffie is elke dag anders ene dag tot aan het randje en de andere half vol.
Conclusie, kort door bocht gezegd, als je zaak omzeep wilt helpen, moet dit zo door blijven gaan dat zou jammer zijn. Het is immers een mooie locatie waarvan echt wat te maken valt.
Wandav V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Vanmiddag hier geluncht. Zie mindere recensies staan en herken ook de mindere. De bediening is hier traag en je moet echt de tijd hebben. Ben hier ook weleens weggelopen omdat het te lang duurt. Jammer ze hebben hier heerlijke taarten en koeken en verse thee en lekkere broodjes. He broodje met gerookte kip rucola bacon en bbqsaus was lekker en ook het norenbroodje met gorgonzola. Ik beoordeel nu op dit bezoek vanmiddag.
Suzanne T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Laatst hier geweest en bestelde de normaal altijd heerlijke cheesecake. Deze was echter droog en korrelig en niet zoals ik gewend was van broodnodig. Bij opmerking hierover kreeg ik dan ook het eerlijke antwoord dat deze van de vorige dag was maar dat ie eerst op moest voor ze de verse gingen aansnijden. Heel vreemd en zeer slecht.
Vandaag probeerde ik het nog eens en nam plaats op de locatie mariaplaats. En bij dat plaatsnemen bleef het want na een dikke 20 minuten was ik nog niet geholpen en ben ik maar weer weggegaan. Gelukkig was er bij de buren wel ruimte en heerlijke koffie en verse taart dus nooit meer broodnodig als je het mij vraagt!!
Fijnproever 8.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Zeer leuk zaakje die erg druk bezocht wordt.
Geen reservering gedaan voor de lunch, maar ze hadden nog plek.
Vriendelijk en leuk ontvangst door het personeel, en werden prima geholpen.
Het broodje falavel viel een beetje tegen. Simpel pita broodje en de smaak was vlak.
De quiche van zoete aardappel was zeer lekker en smaakvol.
We komen zeker nog een keertje terug,
Marijke N.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Lekkere taartjes en drankjes, wel jammer dat er veel dingen op waren. De bediening was helaas erg onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Daarom niet voor herhaling vatbaar!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Vanmiddag geluncht bij Broodnodig in de Willemstraat. De klachten over de bediening herken ik niet. We werden supersnel geholpen, en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of we nog iets wilden bestellen. De boterhammen met vegetarische tonijn en kip waren heerlijk, en de koek Blondie waar we onszelf daarna op trakteerden was echt superlekker. De inrichting is niet supergezellig, en de zitruimte is beperkt. Maar de kwaliteit en keuze van de broodjes en koeken is super (en koek Blondie is dus echt een aanrader)!!!
Meta V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Op een zaterdagmiddag geluncht met een vriendin bij Broodnodig. Ze zijn vrijwel volledig de vegetarische weg ingeslagen, maar aan namaaktonijn en kip van de vegaslager waag ik me niet, dus voor de fetakaascreme op Zweeds brood gegaan. Het smaakte heerlijk, maar misschien kwam dat ook wel doordat we inmiddels enorme trek hadden gekregen van het lange wachten. Wat een klunzige, langzame bediening, ongelooflijk! Een tip aan de eigenaar: ga zelf een tijdje in de tent staan. Overal onafgeruimde tafels en de mensen naast ons moesten ook al heel lang wachten. Na het broodje wilden we nog een koffie met taart, die zal wel zo komen, dachten we. Na 20 minuten eens naar gevraagd: bleek het bonnetje kwijt. Was attent geweest als we de koffie van het huis hadden gekregen, maar helaas! Bij de tafel naast ons bleek hetzelfde aan de hand. Toen we er bij het weggaan nog wat van zeiden, kregen we als antwoord dar het onverwacht druk was, maar de zaak zat maar halfvol. Wat verwacht je trouwens op een zaterdag rond lunchtijd in een winkelstraat?!
Annemarije B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
De eerste vrijdag van het nieuwe jaar heerlijk geluncht bij Broodnodig. In tegenstelling tot vorige recensies is de bediening super vriendelijk en krijgen we de bestelling snel.
Heerlijke broodjes, thee en koffie
Ik zou echter wel willen adviseren om in de open keuken handschoenen te gebruiken bij de bereiding van de broodjes. NB eerst aan neus, oor, gezicht zitten en broek meerdere malen ophijsen en dan met die zelfde handen de broodjes maken kan echt niet.
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Terwijl we op zaterdagmiddag heerlijk in de zon zaten was het toch meer huilen dan genieten. Een terras vol tafels met vieze borden, geen menukaarten. Er liep voldoende personeel, maar zij hadden geen overzicht. Drukte was op een zaterdagmiddag in oktober met een lekker zonnetje te verwachten! Uiteindelijk wat drinken en een kaneelbol besteld, mijn vriend koffie en een broodje. Na een half uur kwamen ze met de mededeling dat de kaneelbollen op waren. Vreemd dat ze dit niet eerder wisten. De locatie is leuk, maar het decor oud en vies. De stoelen kunnen wel een doekje gebruiken en wat bloemen en planten zouden de boel ook al gezelliger maken. In de recensies lees ik dat het een aantal jaren terug ook al belabberd was qua service. Misschien moeten we in Utrecht maar met zijn allen afspreken dat we hier niet meer naartoe gaan, want zolang er mensen blijven komen denk ik niet dat er iets zal verbeteren en dat is jammer dat is jammer, want de locatie is leuk en het eten lekker!
Suzanne T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
In tegenstelling tot een paar maanden geleden kom ik hier nu na mijn laatste paar bezoeken niet meer. Wat een onbeschoft personeel! De wc was heel vies, hebben bijna 40 min op de koffie gewacht, toen ik een stukje broodpudding vroeg was het antwoord dat ze deze niet meer hadden terwijl ik het wel in de vitrine zag staan. Toen ik dat zei, vertelde het meisje dat die oud was en niet zo lekker meer... Vaag! Ze komen zelden naar je tafeltje om te vragen of alles naar wens is, vragen ook niet bij het afrekenen of alles naar wens was, zijn drukker met ipad dan met klanten zien en helpen... Dit is allemaal de laatste keer voorgevallen en ik ga er nooit meer heen! Jammer, want als je dan eindelijk je bestelling krijgt is het wel smaakvol maar ach, ook niet heel bijzonder.
dagdan .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
OOh wat is de aardbeientaart heerlijk met een cappucino of een witte wijn. Het duurt allemaal wat langer voordat de bestelling komt maar dan heb je ook wat en in de tussentijd kan je wat onthaasten van je dag.