Broodjeszaak 't Opkikkertje

Markt 38 5211 JX Den Bosch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Broodjeszaak 't Opkikkertje

robert G.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Een kleine zaak, maar wel in 2 verdiepingen.
We zaten boven en daar was het sfeervol met ontelbaar veel kikkers. Past daardoor goed in Den Bosch, zeker vanwege Oeteldonk. Leuk uitzicht over het plein.

Luxe chocolademelk gedronken, die ik zelf nog moest maken met een blok chocolade. Ook de Bosche Bol smaakte goed.

Enig nadeel van de zaak is dat de toilet boven is. Voor mensen die slecht ter been zijn, is dit een nadeel.
HarCorKools .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijk genoten van een opkikkertje, een aanrader voor de lunch!
Geweldig gemotiveerd personeel, een plezier om hier bediend te worden.
karmauw .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Trek in een lunch liepen we deze zaak binnen. Voor veel te veel geld een tosti en een broodje oude kaas gesteld. De tosti was nat alsof hij uit de vriezer kwam en half ontdooid in zijn eigen vocht in het tosti ijzer was gegooid. Daarnaast was hij ook erg klein en niet echt voldoende voor een lunch (prijs rond de 6-7 euro). Het broodje oude kaas was inderdaad een broodje met daarin een paar plakken kaas gegooid. Klaar. Dit zelfde broodje hadden we waarschijnlijk om de hoek voor de helft van het geld kunnen halen. De gemberthee was wel lekker, gelukkig :-)
Service duurt erg lang en niet echt super vriendelijk.
De volgende keer lopen wij hier graag voorbij. Wat een domper...
José V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
een eenvoudige eetgelegenheid met niet veel sfeer, een kleine kaart, maar de maaltijd viel tegen, een overgare lasagna, en we schrokken van de prijs van het geheel, en dan vooral toen we €7 voor een karaf water moesten betalen. wat ons betreft géén aanrader!
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Dit is geen broodjeszaak meer maar een volwaardig restaurant, met een eenvoudige kaart, dat dan wel. Was daarnet in Den Bosch met wat mensen die onder avondeten een puntzak patat verstaan... dus maar een simpel restaurantje gezocht. Hier terecht gekomen. Vriendelijke bediening, nix mis aan. Op het terras gezeten, jammer van het zwerfvuil, de parasols met gaten, dat de Markt toch maar een troosteloos plein is waar ook nog een foeilelijke viskraam op staat... Binnen is het wel aardig, doorsnee. Het meubilair op het terras is wel goedkoop, rieten stoeltjes enzo, het bestek erg eenvoudig.. Het eten dan ? Uiensoepje, eenvoudig maar goed. Boerenschnitzel, is een schnitzel met uitgebakken spekjes, champignons, grote puntzak patat (!) en hele eenvoudige salade. Daarna nog een prima koffie met een opkikkertje, een typisch Bosch' likeurtje. Terugkomen ? Denk ik niet, maar op zich voor deze keer god genoeg.