Broodjeszaak Hop

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Broodjeszaak Hop

Huib V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Was er nog niet van gekomen om te schrijven.

We waren op 8 augustus bij Broodjeszaak Hop in Monster.
Eigenlijk een plaats waar wij als Westlander niet zoveel komen.
Maar ja, we hadden een cadeaubon gekregen tijdens ons 40 jarig huwelijksfeest en die most toch maar eens ingewisseld worden. We hadden toch vakantie, dus hop naar hop.

Gezellig superklein terras en waren al veel stoeltjes bezet met dat lekkere weer.
Wij naar binnen en zag er gezellig “retro” uit. Hou ik wel van.
Leuke theepotjes en staan er wel een paar honderd.

We namen de uitsmijter en zagen diverse broodjes voorbijgaan.

Nog nooit zo goed meegemaakt, geweldig verzorgt, super lekker en keurig netjes.
Geweldig aardige mensen, die echt gastvrij zijn.
Prijs ver beneden de marktprijzen

Dus hop mensen naar Hop – het is daar meer dan top.

Eet smakelijk
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Een echte aanrader. Het merendeel van de producten is zelf gemaakt. De slagroom wordt zelf geklopt, de jam wordt zelf gemaakt evenals de taarten en vele dingen meer.
Koffie zoals goede (barista) koffie moet smaken en een persoonlijke en betrokken bediening die, ondanks de vele klanten, nog precies weet hoe ik de vorige keer mijn koffie dronk.
Nu meerdere keren geweest voor koffie met gebak, lunch en ontbijt. Wat mij betreft een topzaak!
Wesley C.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Bij broodjeszaak Hop hebben we altijd een prima broodje kunnen eten in een gezellige en gemoedelijke sfeer. De eigenaars zijn de voornaamste personeelsleden en zorgen goed voor hun zaak en klanten. Verschillende broodjes hebben we hier al verschalkt en altijd is het een fatsoenlijk broodje met een goede smaak en prima kwaliteit/prijs verhouding. Voor een stukje taart kan je trouwens ook terecht bij Hop, vooral de bokkenpootjestaart verraste ons erg positief!

Mijn vriendin zweert bij de chocolade melk, die wordt gemaakt met echte chocolade callets.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Vandaag heerlijk wezen lunchen met 4 personen bij Hop.
Heerlijk broodje warm vlees met pindasaus gegeten. De anderen hadden Hopsandwich ook een echte aanrader. Heerlijk broodje met geitenkaas. Alles is vers, huisgemaakt en smaakt fantastisch.
De bediening is super vriendelijk en de zaak straalt een huiselijke sfeer uit, waar iedereen zich thuis voelt.
De koffie is super en we kregen van het huis nog 2 heerlijke stukken taart toe. Over de prijzen valt zeker niet te klagen, want het is allemaal redelijk van prijs en meer dan zijn geld waard.
Reserveren is op zaterdag zeker nodig, want het zit bijna altijd vol!
Tot volgende keer.
nina C.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2013
Als je in Monster bent, moet je echt even langs Hop. Vrijwel alles is zelfgemaakt, vers en onwijs lekker! Vooral de zelfgemaakte appeltaart en bananenbrood (fluweelzacht) zijn echt een aanrader. De bediening is gastvrij, en de prijzen zijn verbazingwekkend laag. Aanrader dus!