Broodjeszaak Hop

Zeestraat 5 2681 CK Monster Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Broodjeszaak Hop

Wesley C.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Bij broodjeszaak Hop hebben we altijd een prima broodje kunnen eten in een gezellige en gemoedelijke sfeer. De eigenaars zijn de voornaamste personeelsleden en zorgen goed voor hun zaak en klanten. Verschillende broodjes hebben we hier al verschalkt en altijd is het een fatsoenlijk broodje met een goede smaak en prima kwaliteit/prijs verhouding. Voor een stukje taart kan je trouwens ook terecht bij Hop, vooral de bokkenpootjestaart verraste ons erg positief!

Mijn vriendin zweert bij de chocolade melk, die wordt gemaakt met echte chocolade callets.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Vandaag heerlijk wezen lunchen met 4 personen bij Hop.
Heerlijk broodje warm vlees met pindasaus gegeten. De anderen hadden Hopsandwich ook een echte aanrader. Heerlijk broodje met geitenkaas. Alles is vers, huisgemaakt en smaakt fantastisch.
De bediening is super vriendelijk en de zaak straalt een huiselijke sfeer uit, waar iedereen zich thuis voelt.
De koffie is super en we kregen van het huis nog 2 heerlijke stukken taart toe. Over de prijzen valt zeker niet te klagen, want het is allemaal redelijk van prijs en meer dan zijn geld waard.
Reserveren is op zaterdag zeker nodig, want het zit bijna altijd vol!
Tot volgende keer.
Nina C.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2013
Als je in Monster bent, moet je echt even langs Hop. Vrijwel alles is zelfgemaakt, vers en onwijs lekker! Vooral de zelfgemaakte appeltaart en bananenbrood (fluweelzacht) zijn echt een aanrader. De bediening is gastvrij, en de prijzen zijn verbazingwekkend laag. Aanrader dus!
Fietsliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2013
Tijdens een fietstocht op maandagochtend was dit het enige winkeltje in de omgeving van Monster wat open was voor een drankje met wat lekkers en een sanitaire stop. Het is pas een paar weken open. Er is een klein terrasje voor de deur. Alles ziet er keurig uit en is netjes ingericht. De appeltaart is echt zelf gebakken en is geweldig van smaak. Alle andere dingen (w.o. brownies) worden ook zelf gemaakt.
Echt een aanrader voor een kop koffie met wat lekkers, een lunch of wat anders.