Broodjeszaak De Nieuwe Rai

Meer informatie over restaurant Broodjeszaak De Nieuwe Rai

7,2
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Jaarlijks 'ontbijtje' tijdens het opbouwen van de Horecava. Altijd erg leuk... omdat dit als een soort van traditie met de collega's ervaren wordt. Ook dit jaar waren de uitsmijters met spek en kaas meegebakken weer super lekker en een goede bodem om de rest van de dag op de RAI te 'buffelen'. Met liefde klaargemaakt en geserveerd!
Brezza .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Helaas een mislukking een simpel broodje met kruidenboter en aioli. Het brood was niet gaar de kruidenboter was ineens tapenade geworden en het gevraagde zout is nooit aangekomen. De smeersels waren niet genoeg voor de broodjes. De wijnglazen waren heel erg vies. Na een heleboel keren proberen uiteindelijk dan toch een kletsnat glas wat voor schoon door moest gaan. Waardeloos zonder van het geld.
Raymon T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Robbie maakt de lekkerste broodjes warm vlees, met veel liefde en aandacht worden deze gemaakt. Rob ga zo door dan kom ik vaker.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Na een dagje winkelen en boodschappen doen geen zin om zelf te koken pfff. Dus lekker gaan eten bij Broodjeszaak de Nieuwe RAI. Heerlijke saté en biefstuk gegeten. Helemaal top meiden. Groetjes Diana en aanhang
BaasYva .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Na een lekkere ochtend shoppen in de Action tegenover de RAI, honger gekregen en neergestreken bij Broodjeszaak De Nieuwe Rai. Nee, dit was hem niet !! Besteld: Bruine pistolet met fricandeau, witte pistolet half/om en een zacht wit bolletje ei/tomaat. En twee cappuccino. Het goede nu eerst: Koffie was goed. Broodjes smaakten taai/oud (uit de vriezer ?). Fricandeau was gort-droog ! Nee, was in het geheel niet lekker ! Er was in de RAI het een en ander aan de hand, dus druk. Misschien dat de verse broodjes daar naartoe gingen. Never nooit meer komen wij terug. Jammer !
Qriztov D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2014
Blijkbaar hebben wij het toevallig slecht getroffen. Ik kan niet zeggen dat wij echt tevreden terugkijken op ons bezoek. Het meisje dat de bestelling opnam was zeer gastvrij, maar daar hield de hartelijkheid gelijk mee op. Onze gerechten werden bars op de toonbank neergezet zonder een vriendelijk woord. Misschien een zware dag achter de rug? Ik weet het niet, maar de gezichten van de oudere dames stonden op onweer, de gesprekken waren kortaf, nee geen aangename sfeer. Wat het eten betreft, kon het ons niet echt bekoren. De tomatensoep deed eerder denken aan een pastasaus c.q. potje spaghetti babyvoeding. Het vlees van de saté was zurig en voor de frieten ken ik wel betere adressen. Gezien al die ingelijste foto's van tevreden BN'ers aan de muur hadden wij er meer van verwacht.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2013
precies zoals een broodjeszaak moet zijn in Amsterdam. hier weten ze wat een broodje half-om is en een broodje file-speciaal. wel jammer dat het personeel soms niet goed oplet. we vroegen patat-oorlog ZONDER uitjes, maar kregen MET. we vroegen een hamburger MET friet, maar kregen ZONDER. en dat is net even jammer
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2012
Heerlijke broodjes met leuke authentieke Amsterdamse bediening op het terras in de zon! Hopelijk binnenkort wel met credit card betalen; zeker makkelijk voor de vele toeristen en zakenlui.