Broodje Warung

Zaterdag 13:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Broodje Warung

Sven S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Even serieus!!! Eerdere recensies moeten wel geschreven zijn toen er een andere eigenaar in zat. Bij binnenkomst waren wij al bevooroordeeld door de vieze lucht, de vervallen inrichting en het onfris ogende personeel. Echt enthousiast was men ook niet, maar goed, dit alles hoeft nog niks te zeggen. Eerst maar pinnen, want dat kan hier dus niet. Het duurde even voordat het klaar was, dus snel naar 'huis' om de hoek. De aanblik beloofde weinig goeds. Mager belegde , platte , harde broodjes met weinig komkommer en zonder sambal. Wel wat losse komkommer erbij. Het broodje cha Siew was echt niet te kanen. Niets geroosterd aan, maar gewoon stukjes smakeloos en droog varkensvlees op een hard en droog broodje. De bijgeleverde sambal had niets met Surinaamse sambal of roti sambel te maken. De kip kerrie bestond uit stukjes geel gekleurde kip, maar daar is ook alles mee gezegd. Tot slot de bara; gewoon een kansloze deegprop.
De rest van de avond draaide de maag op volle toeren. Ga vooral niet in de horeca werken als je je werk niet serieus neemt!!!!

Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wat is nou niet fijner op een verjaardag dat je lekker met je visite kan blijven zitten en niet hoeft te zwoegen in je keuken!
Dit jaar hadden wij deze luxe!
Al het eten wat verrukkelijk was ( visite heeft 2 tot 3 keer opgeschept) werd keurig op tijd bij ons geleverd!!!
Ik zou zeggen maak het jezelf makkelijk en geniet van je verjaardag en laat broodje warung cateren!
Klaas0769 J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
We hebben hier regelmatig besteld.
Gewoon altijd tevreden. Maar vanaf vandaag is daar een verandering in.
Laten thuisbezorgen zoals altijd , omdat de mogelijkheden om daar te eten beperkt zijn.
Is bekend , dus geen probleem.
Wat wel een probleem is , kwaliteit is naar de knoppen.
Roti , pannenkoek is werkelijk dramatisch , droog , kun je bijna breken.
De broodjes varkensvlees , echt heel slecht. Dat begrijp ik niet , want we kennen de kwaliteit.
Kwaliteit vlees slecht / vet / droog / niet pittig. Totaal anders dan wat we zijn gewend.
Het hoge cijfer voor de service heeft te maken met het luisteren naar onze wensen.
Dat de kwaliteit vervolgens beneden alle peil is , staat los van de moeite.
Wat is hier aan de hand ??? Oude eigenaren die het laten versloffen ??
Nieuwe eigenaren die ... ach laat ook maar.
Olaf B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Voor het eerst en voor het laatst eten gehaald bij Warun. Roti stond op de agenda , zelden zo slecht en smakeloos gegeten. Absoluut geen aanrader. Persoonlijke hygiëne is ver te zoeken.

Rados .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Wij hebben hier al vaker afgehaald en laten bezorgen en ook nu was het weer super lekker. We hebben 4 verschillende roti's gehad en het was echt verrukkelijk, de roti platen zijn inderdaad wat droog maar als je vraagt of er wat meer saus bij mag dan krijg je dit gewoon netjes in een bakje erbij (ook als je het laat bezorgen) Het varkens en rundvlees wat bij de moksi meti zat was ook echt top!! Wij blijven hier zeker komen!!
rfr .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
net een roti kip gehaald dit was echt de laatste keer wat een flauwe smaakloze slappe hap, dan rij ik liever naar de stad
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Eten is verrukkelijk, wat je besteld is heerlijk. Dit Is lekker pittig en precies wat ik verwacht. Ik ga hier vaker eten. Aanrader
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Prima Surinaamse eetgelegenheid, wel klein. Service is prima, vriendelijk. Simpel en doelmatig ingerichte zaak. Fijn dat ze in Oud-Beijerland zijn gekomen.
Peet N.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Eerst bezoek een dit zaakje, klein staat maar 1 tafeltje, het eten was echt voortreffelijk, een goede service, en een zeer betaalbare prijs
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Nergens zulke lekkere roti als bij Broodje Warung. Personeel is gastvrij en erg vriendelijk. Hadden wij maar zo'n super Surinaamse broodjes zaak in de buurt. Echt een aanrader!
Vivianne V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Wat een aanwinst! De broodjes zijn waanzinnig lekker, vooral de kipkerrie viel goed in de smaak. De roti met kousenband van Warung moet je echt een keer geproefd hebben.. Malse kip, echt een feestmaal! Mijn moeder zei zelfs dat ze in jaren niet zo'n lekkere roti gegeten had! De service is ook top, personeel is bijzonder hartelijk en vriendelijk.. De bestelling was ook nog eens snel klaar! Wat wil je nog meer? Dus als je een keer zin hebt in echt Surinaams eten, Broodje Warung is the place to be!
vanessa B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Leuk klein zaakje met heel groots eten!!
Super lief personeel ik voelde me gelijk op mijn gemak bij hun, en dat vinden wij in oud Beijerland erg belangrijk gastvriendelijkheid.
We hebben daar roti met kip gegeten echt een aanrader kip zo mals en goed op smaak.
Ook via thuisbezorgt de andere gerechten geprobeerd nasi met geroosterd varken en bami met kipstukken, 2 saoto soep en 1 gebakken banaan.
Ook dit was weer super lekker.
Maar volgende keer komen we weer gezellig bij Julie eten vond het echt bijzonder gezellig.
pieter-arie V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Wat zijn wij blij dat er in oud Beijerland een goed Surinaams eetzaakje zit zeg wij moesten altijd naar Rotterdam voor een roti en met veel geluk mag ik zeggen dat bij broodje Warung de roti beter smaakt!!!!!
Bedankt dat Julie naar ons kleine dorpje zijn gekomen