Broodje van het land

Europaplein 71 1078 GX Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Broodje van het land

Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk was die toasti. Geen gewone tosti dus. Veel kaas en zachte ham, heerlijk met pestosaus. Een verrassing op het Europaplein. En super-aardige mensen in de bediening.
Voor een wat lange wachttijd werd uitgebreid geëxcuseerd en daarbij kwam ook nog een gratis kop cappuccino.
Melis L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Hier van de week een heerlijke tosti gegeten! Niet een saaie tosti zoals je die in de meeste zaakjes gewend bent, maar een échte lekkere tosti met verschillende, verse en lekkere ingrediënten. Ook de smoothies waren heerlijk. Niks op aan te merken dus! Hier kom ik nog wel eens terug wanneer ik in de buurt ben.
Merwede .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Een zeer verrassende zaak.Doet landelijk aan en dat is ook de bedoeling.
Heerlijke smoothie en goed belegde speltbroterhammen. Weer eens iets anders als een belegd broodje.Zeer vriendelijke bediening.
Ook zijn er allerlei verse producten te koop.
Wij komen zeker terug
Maaikebekelaar .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Leuk lunchtentje (tegenover de RAI) met heerlijke broodjes, smoothies en salades. Je kan proeven dat het allemaal vers bereid wordt. De prijzen zijn ook in orde, rond de 5 euro voor tosti of smoothie, 6 euro voor een broodje (geen bolletjes of harde broodjes maar plakken spelt of donker brood van bakkerij BROOD) en 8 euro voor een salade. Porties zijn voldoende en het personeel is ook vriendelijk.