Broodje van Dootje

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 18:30
Zondag Gesloten

KellyVries64 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Wij eten hier altijd een broodje biefstuk, dit is toch wel 1 van de lekkerste broodjes! Wat een goed recept is dat. Personeel is altijd vriendelijk en het is er schoon en netjes.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
superslecht.
Met Groupon met 4 personen gaan eten bij Broodje van Dootje. 1 is diabeet en 1 allergies voor vis.
Via groupon krijg je een vooraf geselecteerd trio van broodjes : 1 br zalm, 1 br kaas, 1 br ei.
Wij eten vaak met groupon en hebben tot nu toe nooit problemen gehad met diabeet enof allergie. We konden altijd iets anders uitzoeken.
niet bij Broodje van Dootje.
Mijn motivatie voor de slechte beoordeling:
- Je kan niet kiezen tussen wit of bruin brood. (?????)
- De koffie was slap. (het leek wel thee, zo licht)
- De diabeet mag geen ei maar daar was niets aan te veranderen. Hij moest ei nemen.
- De visallergie had ook gewoon pech gehad. Het broodje zalm was niet te veranderen.
- 1 bruin bolletje en 1 pistoletje in 2 gesneden is 3 broodjes.
- De bediening valt te verbeteren qua vriendelijkheid en service.

De broodjes op zichzelf waren best lekker maar dat kan elke willekeurige broodjeszaak.
Het decor maakt me niet zoveel uit als het eten maar lekker is.

Dit zijn mijn redenen voor een superslechte beoordeling.
Chobel .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
De jonge dame die deze zaak sinds januari 2013 heeft overgenomen, levert gelukkig dezelfde lekkere broodjes als de originele 'Dootje' met dezelfde gastvrijheid en verzorging. Gewoon een lekker hamburgertje speciaal (met kaas, ei en rode ui, mayo en ketchup), die desgewenst op een bruin broodje geserveerd kan worden in plaats van het witte broodje met sesamzaad. De frietjes die erbij werden geserveerd, waren goudbruin en knapperig, zoals het hoort. Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Het toilet is net schoon genoeg en mag wel wat opgeknapt worden (losse deurkruk, wiebelende wc-bril). Voor de rest: een prima broodjeszaak.
Jamil Louis L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Ik heb op een doortocht van Delft naar Scheveningen op de fiets gegeten bij Dootje een GEWELDIGE lekkere broodjeszaak! Heerlijke uitsmijter, en mijn vriendin had een heerlijk broodje hete kip! Er werd ons netjes gevraagd of alles naar wens was! Gewoon alles vers en eerlijk! We komen zeker terug! Toppie
DCvC .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Heerlijke broodjes met verse ingrediënten & met liefde gemaakt.
We kregen als toetje zelfgemaakt Safraanijs aangeboden. Dat was absoluut een topper!