Broodje Tip Top

Korenmarkt 22 6811 GV Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Broodje Tip Top

JFafiani .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
25 jaar verder in de tijd......niets veranderd. Na stapavond...broodje Tip Top. Dat moet je doen. Arnhem staat daar bekend om. Goede broodjes zonder flauwekul. Ernhem en Broodje Tip Top horen bij elkaar!
Seajewel7 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Eten is goed, redelijke prijs.. Ik ben er altijd blij mee. Er zijn rare dagen waar dingen niet snel [genoeg] lopen, maar meestal is alles netjes snel klaar. Een man vind ik beter in zijn werk dan de anderen (Hij krijgt echt een 8 terwijl anders ik mischien maar een 6 zou geven) maar gelukkig is hij er vaak als ik er ben. Ik vind het een prima korenmarkt-tentje, gericht om een hap voor een goed prijsje.
Tonny K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Als er één broodjeszaak in Arnhem is, die je kunt vertrouwen op versheid dan is het TipTop wel.
Tuurlijk, het is simpel. Maar dat is juist de bedoeling!
je komt hier niet voor een volledige maaltijd, maar voor een snelle smakelijke hap. en wat je ook bestelt, alles is vers en verdient een applaus.
Als ik ga stappen, zo nu en dan, is dit mijn favoriete afsluiting, omdat ik zeker weet dat ik er niet ziek van wordt. In tegenstelling tot al die kebabtenten ... onhygienisch. TipTop? TOP!