Broodje Popov

31-206623701

Meer informatie over restaurant Broodje Popov

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Broodje Popov is een kleine broodjeszaak in de Pijp gerund door 'echte' Amsterdammers. De zaak is niet hip of trendy en waarschijnlijk ziet hun kaart er al sinds mensenheugenis hetzelfde uit. Op hun site staat dat ze de lekkerste broodjes van Amsterdam serveren maar dat is beslist niet waar. Wat hun prijzen betreft mag je niet klagen maar de broodjes zijn echt niet bijzonder. Ik had een meergranenpistolet met rosbief, balsamicomayonaise, rucola, Parmezaanse kaas, kappertjes en pijnboompitten en het pistoletje met warme kip, kerriesaus, komkommer en zuur. Op het eerste broodje smaakte de balsamicomayonaise een beetje muffig en op het tweede broodje zat wat mij betreft te veel kerriesaus. De bediening was trouwens prima.
Daphnea .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Waanzinnig lekkere broodjes en altijd aardige bediening.
De koffie vind ik minder goed maar wel lekker genoeg om er te blijven komen.
Claudia Z.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Super Amsterdamse lunchroom, waarbij je gewoon lekker jezelf kunt zijn. Geen gehaaste mensen, maar een relaxte sfeer met een topbediening. De prijzen zijn absoluut niet duur en men doet ook totaal niet moeilijk als je een belegd broodje totaal anders wilt dan op de kaart. Ik kom er niet heel vaak, maar als ik op de Cuyp geweest ben, moet ik afsluiten met een broodje en koffie bij Broodje van Popov.
DesireeJansen .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Zoals altijd goed gezellig en vriendelijk ten top.
Schoon en lekker Amsterdams.
Gelukkig een normaal aanbod zoals bij de Mark en de buurt past.
Als je modern wilt eten moet je ergens anders zijn hier heb je gewoon puur goed en normaal.
LindevS .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2013
Broodje Popov is één van de weinige Amsterdamse broodjes/koffiezaken die nog niet ten prooi is gevallen aan laptoppende ZZP'ers en koffieverkeerd drinkende mede-studenten. Ook de overdreven trend om 8 euro kostende, uit vijftig ingrediënten bestaande broodjes te produceren, die bovendien niet te eten zijn zonder de gehele schoot onder te knoeien, is gelukkig aan ze voorbijgegaan.
Het eten is altijd lekker, de bediening altijd vriendelijk en professioneel en de inrichting doet pretentieloos en gezellig provisorisch aan. De klandizie bestaat uit alle soorten en maten ras-Amsterdammers en af en toe een verdwaalde toerist, heel gezellig.
Ik kan me geen betere plek in Amsterdam voorstellen om mijn zaterdagkrant te lezen of met mijn beste vriend te lunchen. Dankjewel Broodje Popov!
Richa .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2013
Kom hier al 30 jaar bijna wekelijks. Gelukkig dat deze tent, als een van de weinigen in de Pijp, nog niet "verjupt! is! Goed belegde lekkere broodjes, heerlijke tosti's, vooral de Hawaii, en altijd vriendelijke bediening. Er is al zoveel van hetzelfde in deze buurt, gelukkig vind je hier nog een echt stukje Mokum!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2013
Leuke broodjeszaak met heerlijke broodjes.
Goede service door een gezellige Amsterdamse serveerster.
Broodjes zijn niet goedkoop, maar zeker de moeite waard.
Popov is nog steeds een begrip in Amsterdam.
Richard C.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Kom hier al 25 jaar maar nu zit echt de klad er in. Nog steeds de zelfde kaart als toen. Weinig fantasie en eigenlijk past dit soort zaken niet meer in de moderne tijd waarin mensen een foccacia, rucola, pastrami, auberines en gerookte kip etc eten. De huidige broodjes zijn smakeloos en klein. De omeletten zijn aangebrand. Er is echt niks viezer als een aangebakken ei. Het is een oud en belegen koffiehuis gewordenb. Zonde zonde van deze ooit zo populaire zaak..