Broodje Mokum

31-206231966

Meer informatie over restaurant Broodje Mokum

Richard .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Mooi lunchadres vlak bij de Westertoren in de Amsterdamse Jordaan. De Amsterdamse sfeer wordt door zowel de zaak zelf als het personeel weergegeven. Het broodje Jordaanse bal is prima belegd en komt met een heerlijke pittige mosterd. Als je dan achteraf de rekening krijgt, kom je achter de prima prijs kwaliteitverhouding die men hier heeft. Absoluut een aanrader om te gaan lunchen.
VanRiemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Gezellig broodjeshuis/restaurant
Bestelde 1 broodje oude kaas en 1 koffie.
De bestelling kwam snel en met een vriendelijke Jordaanse lach :)
De koffie was prima en het broodje oude kaas (met echt lekkere oude kaas). was ook heerlijk.

Victor M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Leuke tent! Gingen hier speciaal naar toe. Bestelde een broodje Hindoestaans kippetje (volgens mij), chef had er een verse pan van opstaan. Ciabatta broodje werd vers afgebakken.
Smaakte allemaal prima, maar niet bijzonders. Had wel iets meer sla bij gemogen.

Personeel was fantastisch. Erg vrolijk en attent! Leuke inrichting ook. Ga hier zeker weer heen voor een echte Amsterdamse beleving.
Matthijs J.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Amsterdamser kan je het niet krijgen, onder de Ouwe Wester. Personeel dat can elke zin een grap maakt, aanstekelijk hard en veel lachen en plezier in hun werk hebben. Eten is ok, sfeer maakt het heerlijk. Voor vele mensen vaste stek en ik rijd er ook graag voor om.
SH .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Heerlijke broodjes, laatst het broodje hindoestaanse kip genomen smaakte uitstekend.
Ook zijn de mensen die er service verlenen uiterst vriendelijk en typisch Jordaans.