Broodje Midas

Meer informatie over restaurant Broodje Midas

6,9
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Ziet er netjes en verzorgd uit na de verbouwing, op de toiletten na. Keuken is mooi zichtbaar, tafels zijn wel vrij krap neergezet. Lunchkaart heeft brede keuzemogelijkheid wat ik prettig vind. Prijs-kwaliteit verhouding is Oké. Vrij simpel maar goed belegd, lekker en niet te duur. Bediening niet zeer ervaren, maar wel vriendelijk. Eerste drankje en eten was er snel, maar tweede drankje duurde even.
Prima lunchplekje!
Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Broodje Midas, voor een niet te duur gewoon broodje.

Na de verbouwing toch weer eens bij broodje Midas gegeten.
Broodje Midas Kip was goed, helaas niet pittig en ook niet bijzonder. Mijn vriendin was tevreden met de classic hamburger.
Door de verbouwing is de zaak fors groter, helaas is er niet aan het toilet gedacht.

Heinjes .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
De zaak is verbouwd, duidelijk een plus punt, maar het eten blijft gewoon het zelfde even als het keuken personeel. Service bediening is prima, maar hier is alles mee gezegd . Producten zijn oke, maar erg slecht klaargemaakt. Hier kan je heel je zaak voor verbouwen, maar veranderd niets. Erg jammer, een goede plek met veel potentie. Helaas zie je ons niet meer terug .
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Broodje Midas is nu Midas Burgers en Broodjes. De zaak is verbouwd en helemaal van deze tijd. Mooie open keuken waar 12 man druk in de weer is voor 6 tafeltjes en een bezorger. De bediening stelt niet veel voor, maar het eten is prima. Helaas er gekozen voor een betonnen vloer en een hard plafond waardoor het omgevingsgeluid (voornamelijk die 12 man personeel) niet onder de 85 dB komt. Je kan elkaar nauwelijks verstaan. Maar, je kan ook boven gaan zitten, daar is het minder lawaaiig. Verder is Midas 2.0 zoals je van een hippe burgertent mag verwachten. Je brood komt op een snijplank, de friet in een emmertje en de verse vruchtensappen in een jampotje met een rietje.

Als de interieurbouwer wat rekening met de akoestiek had gehouden was het een topplek geweest.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Afgelopen vrijdag en zaterdag bij toeval gegeten! Verbouwing is achter de rug en enorm mooi geworden. De kaart is vernieuwd maar ook wij als 'oude klanten' kunnen ons hart ophalen aan de tosti's! Enorme aanrader
Nelis_de_Rijke .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
L.S.

Vandaag bij 'Broodje Midas' gegeten. De broodjes smaakten heerlijk! De dame in de bediening hield de glazen goed gevuld en vroeg met gepaste regelmaat of alles nog naar wens was. En dat was het!

De inrichting van Broodje Midas laat vooralsnog iets te wensen over. De doorgang tussen barkrukken en tafels, alsook de ruimte tussen de baken en de tafels is vrij krap. De eigenaar heeft echter grootse verbouwplannen. Op voorhand dus toch een 8 voor 'Decor' gegeven.

Bedankt voor de gastvrijheid en tot een volgende keer.

Mvg.

Nelis
Léon J.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Op een zaterdagmiddag even snel een broodje eten, dat doe je in Woerden bij Broodje Miedas. Voor niet al te hoge bedragen een ruime keuze uit luxe broodjes, veelal rijkelijk belegd. Boven gezeten, met klein beetje uitzicht op de Rijnstraat. Wat jammer is aan deze zaak, is dat het decor gedateerd is. Ik stoot mijn hoofd standaard aan het trappengat als ik er ben. Iets met een ezel zul je zeggen... Toch geeft het de krapte aan. Kleine tafels en stoelen ook. Alles dicht op elkaar gepakt. Verder niet echt sfeervol ook. Men is druk aan het verbouwen momenteel. Het pand waar de fotograaf zat is er bijgekocht. Men gaat er één groot pand van maken. Vermoedelijk gaat de inrichting en de sfeer na deze verbouwing hogere ogen gooien.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Heerlijke broodjes voor een goede prijs. Broodje goed gevuld is zeker een aanrader. Zeker goed gevuld met verse producten. Bediening snel en vriendelijk. Beneden gezellige uitstraling, boven wat minder gezellig.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Erg lekker gegeten.
De broodjes zijn echt lekker en apart.
We zaten boven dus we moesten via de trap bedient worden maar dit was geen enkel probleem.
Er werd regelmatig gevraagt of alles in orde was en dit was het zeker.

Het decor verdient wel een opknapbeurtje een keer een frisse wind er door ook de keuken oogt erg krap en oud.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Gisteren geluncht bij broodje Midas. Uitgebreide kaart met verrassende combinaties maakte het moeilijk kiezen. Broodje met geitenkaas was heerlijk, de frisse druiven echt een toevoeging. Wel wat veel kaas in verhouding tot brood.

Bediening was prima, vriendelijk en met kennis van zaken.

Decor doet aan als een bruincafe met bar. Tafels met bankjes zijn wat krap, zeker voor lange mensen. Ook tamelijk donker binnen.

Al met al lekker gegeten, dat is toch het belangrijkst!
Haute-Horlogerie H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Een lunch bij broodje Midas, heel veel personeel maar we werden niet geholpen. Na een broodje rosbief met jus de orange die uit een 4 liter kan kwam uit een koeling. De jus de orange smaakte niet vers. Toen ik dit melden zei het meisje:"ja dat is logisch want het is geen sinaasappel seizoen". Tuurlijk?! Broodje rosbief was heerlijk vers en heerlijke rosbief.
Tip grote schoonmaak en klant gericht werken en niet liegen te klanten. Jammer.
Raimooij .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Na een kort bezoek in het centrum even snel wat eten. Broodje midas is een ideale plaats voor als je zin hebt in patat met vlees maar geen zin hebt in een standaardcafetaria. Broodje midas is volgens mij ook meer een lunchroom dan een restaurant. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Ons eten bestond uit een broodje Demarage (broodje met o.a. vlees, satésaus en champignons) en een schnitzel met patat.
Totaal waren hiervoor met drinken (een cola light en een spa rood) €23,45. Het broodje kostte €6,50. Absoluut een leuke plek om een keer een broodje te eten voor de lunch.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2012
Enkele weken geleden hebben we kennis gemaakt met Broodje Midas. lekker en snel eten kan je hier en niet téveel poespas erom heen. De bospaddestoelensoep was dun, goed gevuld maar lekker op smaak en had niet zoals de meeste soepen in deze soort uit een pak smaakte. Daarna de biefstukreepjes met friet waarbij de bord grotedeels gevuld was met friet. de snelle bediening maakte een enthousiaste en vlotte indruk waarvoor je graag terug komt.