Broodje du Chef

Zondag Gesloten

• Contant betalen niet mogelijk , Pin
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Heerlijk lunchtentje in Oud-Rijswijk. Met de kleine (5 mnd) en mijn schoonmoeder gegeten. Broodje warm vlees speciaal op verzoek zonder kerrie gemaakt en achterin het kantoortje hadden ze een verschoonkussen dat ze op de vrieskist legden. Simpele oplossing, goed gevonden. Heerlijke erkertjes met ruime zitjes. Die ene aan de voorkant is heerlijk om in de zon te zitten en geen last te hebben van wind of rokende mensen. Als ik weer een keer in de buurt ben, ga ik snel weer langs!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Wat een leuke zaak in het oude centrum van Rijswijk. Gespecialiseerd in de lunch. Verse jus, heerlijke koffie en een uitgebreide keuze aan broodjes, die vers uit de oven komen. Een plek om snel terug te komen.
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Vaak komen wij hier tijdens de lunch. Mijn favoriet is een broodje (Ciabatta) met huisgemaakte tonijnsalade. Echt om je vingers bij af te likken. Gewoon een goed restaurant om te lunchen en gezellig te zitten. In de zomer op het terras. Binnen een stijlvolle moderne inrichting.
ProeverDL .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Meerdere malen heb ik hier koffie gedronken en geluncht. Een zeer uitgebreide menukaart met heerlijke gerechten. De kroketten en balletjes gehakt worden (naast nog meer gerechten) zelf gemaakt en ze zijn heerlijk! Het is vaak druk voor de lunch maar elk personeelslid werkt hard wat het wachten geen probleem maakt. Er kan flexibel omgegaan worden met ingrediënten en er is lekkere koffie met zelfgemaakte koekjes. Een boekje of kleurplaat voor kinderen zou het geheel afmaken.
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Ala ik bij hun ga dineren of lunchen dan krijg ik direct een huiselijk gevoel. T eten (sommige gerechten) is ook alsof m'n oma t kon maken. Leuk om te ervaren.

T eten is simpel maar goed. Net als de kaart is deze ook gevarieerd.

De bediening is ook fijn, snel en persoonlijk.

Iovj ..
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Een aangename verrassing. We waren er al vaak langs gelopen, maar dan sprak het ons toch niet echt aan. Wel viel op dat er altijd aardig wat mensen zaten. Uiteindelijk toch maar eens gaan lunchen, want de kaart leek best goed. Het interieur was de eerste verrassing, dat overtrof onze verwachtingen. De kaart is inderdaad goed met een aantal verrassende broodjes erop. De bediening is vriendelijk en snel en de smoothie was heel erg lekker. We komen hier zeker terug.