Broodje Bert

Meer informatie over restaurant Broodje Bert

6,9
HendrikusMartinus .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijke en betaalbare lunch, gegrilde kip was echt lekker.Je hebt het gevoel dat je in de keuken zelf eet want het een zeer knus zaakje. Wij moesten lachen dat wij eigenlijk in de etalage aten, is weer eens wat anders. Kortom een aanrader waar wij zeker terugkomen!
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Heerlijk genoten van een eerlijk vers broodje geitenkaas/honing/walnoten met rijke salade garnituur, en een omelet oude kaas. Alles vers bereid en top! Hardwerkende familie en vriendelijke bediening. Prijzen zeer gunstig. Interieur klein en heel simpel, erg druk rond het middaguur. Als het mooi weer is lekker buiten zitten en bootjes kijken.
GenietVanHetEten .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Hun broodjes zijn heerlijk. Ook de locatie is top. Helaas moet je niet veel van hun decor verwachten, maar goed, dit is een tent waar je snel een hapje doet. Hun service is wisselvallig, maar het hangt ervan af wie je helpt.
Charlottekoedam .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Geweldig!! Ik heb vandaag gegrilde kipfilet gegeten en het is boven mijn verwachting. Bord rijk gevuld met salades en kip. Ik kom zeker terug!
Kathia D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Rijk gevulde broodjes , toplocatie vooral in de zomer lekker buiten zitten en naar de bootjes kijken....is binnen een beetje simpel maar het gaat bij broodje bert om de broodjes!!
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Locatie top, prima om mensen te kijken, maar binnen wel erg beperkte ruimte. Je moet dus geluk hebben, of je broodje meenemen natuurlijk. Erg basic ingericht, maar dat heeft ook z'n charme. Maak er in ieder geval geen uitje van.

Het eten is gewoonweg top. Veel waar voor je geld, zeker kijkend naar de locatie. Grote borden met flinke broodjes voorzien van meer dan voldoende garnituur. Alles vers en voor je neus bereid. De gegrilde kip was super. Jus d'Orange voor 3 euro, maar dan heb je ook echt een glas jus. Pinnen helaas niet mogelijk, wel vriendelijk personeel. Aanrader!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Hoewel het eten heerlijk en ook veel was, duurde het onzettend lang voordat wij aan de beurt waren. Ook was het een enorme chaos daar met weinig overzicht.
Timo H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Vandaag weer eens bij Broodje Bert geluncht. We hadden gekozen voor een broodje rosbief en een broodje Bert Burger beiden geserveerd op een groot bord met heerlijke salade en sauzen. Hier hebben we van genoten op het kleine terras gelegen aan een van de mooiste grachten van A'dam. De kwaliteit van het vlees en salade (en broodje) zijn altijd van uitstekende kwaliteit en ruim belegd voor een zeer vriendelijke prijs die je op weinig plekken nog tegenkomt in het centrum. Ook een prima adres voor het afhalen van lunchbroodjes.
Window .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2014
Wat een eten voor je geld, zeg, en wat wordt er hard gewerkt bij Broodje Bert. Super druk, krap en chaotisch binnen, dus broodjes maar meegenomen... en vervolgens in de prille lentezon aan de gracht genoten van een gigantisch broodje van onverwacht goeie kwaliteit. Had op hun locatie en met die kwaliteit makkelijk een paar euro duurder kunnen zijn, maar juist omdat je voor een vijfje geen beter of sneller broodje kunt vinden (of zelf maken), kom ik zeker terug. Helemaal top.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Gister voor de zoveelste keer bij Broodje Bert geluncht met een gezelschap van 4 personen.
Binnen waren alle plekken bezet waardoor we besloten om buiten in het zonnetje te zitten. Na enkele minuten bleek het toch te koud te zijn en gelukkig kwamen er op dat moment een aantal plekken vrij.
De broodjes waren, zoals gewoonlijk, erg lekker ! De salade die erbij geserveerd werd, was ook zeer smaakvol.
Vriendelijk personeel, snelle bereiding van de lunch, maar één nadeel: de inrichting.
Het is veel te krap waardoor je vaak wordt aangestoten door andere klanten. Maar dat moet je maar door de vingers zien, het weegt zeker op tegen de heerlijke broodjes.

Tess D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Broodje Bert is één van onze vaste adressen in Amsterdam. Het is een simpele broodjeszaak, maar de broodjes die je er kunt krijgen zijn werkelijk verrukkelijk! Elke keer weer.

Wij zijn groots liefhebber van de Swiss omelet, met gruyere en bacon... De omelet word geserveerd met een ciabatta en een uitgebreide salade. Alle gerechten worden trouwens geserveerd met een lekkere salade. Bij het broodje en de salade krijg je altijd een lekker sausje. De eiergerechten zijn altijd heerlijk, maar er zijn ook behoorlijk wat andere gerechten te krijgen die smullen zijn.

Bijvoorbeeld het broodje met gegrilde kip, geitenkaas of lams hamburgertjes; altijd een succes. De porties bij Bert zijn zeer riant, je gaat nooit met honger weg hahaha... De prijzen zijn, zeker voor de hoeveelheid die je krijgt, zeer schappelijk.

De bieding is vriendelijk en lekker snel. De inrichting is simpel, maar zeker niet storend en het enige nadeel vind ik dat je er niet kunt pinnen. Broodje Bert is super!
Essential00 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Heel erg lekker eten, het 'broodje bert' is een aanrader! Goed geprijsd en vriendelijk personeel. Jammer dat de zaak zo klein is!
Fernant B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Er is geen slechte keuze qua broodje. Mijn favoriet is toch wel de lamsburgertjes. Fijn ook dat er genoeg sla etc.. opzit. Beleg is altijd ruim.
Evelien D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013
Leuk klein broodjeszaakje midden in het centrum van Amsterdam. In de zomer kan je lekker buiten zitten op het terras/ de brug (wel een beetje schots en scheef). Binnen zijn enkele plekken, krap maar knus. Maar de meeste mensen zie ik altijd broodjes afhalen. Rond het middaguur is het spits, maar toch word ik altijd snel geholpen. Je kan je soort broodje kiezen (waldkorn is heerlijk). Mijn favorieten zijn: geitenkaas met honing, gegrilde kip en zalm. De prijs-kwaliteit is gewoon top. De bediening is vriendelijke en behulpzaam (maar soms niet al te snugger). Enfin, je moet er gewoon een keer heen. Ik ga snel weer!
Liz88 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
Eén van mijn favoriete lunch plekjes! Vooral bij mooi weer, want dan kun je lekker buiten aan de gracht zitten (weliswaar schots en scheef, waarbij soms je bord bijna van je tafeltje afschuift, maar dat hoort bij Amsterdam!). Binnen is het erg klein, maar tot nu toe altijd plek gehad. De broodjes zijn echt overheerlijk. Er is erg veel keuze met heerlijk beleg en rijkelijke verse salade. De gerookte zalm is mijn favoriet. De prijs/kwaliteit is top! Echt een aanrader, behalve als je van veel comfort houdt.
Msmit .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2012
Geen poespas bij Broodje Bert, gewoon lekker voor een goede prijs. Vriendelijke bediening. Ik kom er graag, maar helaas te weinig...
Binnen zitten is een beetje krap, buiten op terras staan de meeste tafeltjes zo scheef als wat, maar dat heeft ook zo z'n charme
Alex06 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
De winkelpui stelt weinig voor, maar de broodjes zijn verrukkelijk! Voor je ogen vers gemaakt, royaal belegd - na afloop kun je alleen afgunstig naar de voorbijgaande broodjes van andere klanten kijken en wensen dat je nog plek had... Een smakelijke, volle maaltijd voor de prijs van een paar euro's - een zeldzaam goede deal. Ik zou graag Broodje Bert over het hele land zien.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
De broodjes waren heerlijk, groentes erbij vers en de bediening vriendelijk snel. Al met al genoeg redenen om (regelmatig) terug te gaan. De "broodje Bert Burger" is een echte aanrader!