Broodje Ben

Hamsteeg 3511 Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Broodje Ben

Mario-Domkoning .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Goeie afhaal broodjestent langs de Oude Gracht in Utrecht. Op zaterdag wel altijd lang wachten, maar dat is het zeker waar. Vaste prik als ik op lunchtijd door de stad loop.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Het wekelijkse broodje Ben is bijna vaste prik geworden op mijn werkdag in Utrecht. Voortreffelijke broodjes, goede prijs-kwaliteit-verhouding. Als ze standaard het servetje erbij niet vergeten is het helemaal top.
Tip: ga voor het halve stokbrood, voor maar 'n eurootje meer.
Cactus88 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Ik kom regelmatig bij Broodje Ben vanwege de lekkere broodjes en een goede prijs. Voor hetzelfde broodje zou je elders een euro meer betalen.
De service is onlangs gewijzigd; nu is er één persoon die de bestelling en betaling doet. Iemand anders maakt je broodje en roept als het klaar is. Hierdoor is de wachttijd zeker afgenomen. Een keerzijde is dat je minder gezellige praatjes kan maken met je broodjesmaker.
Aanraders zijn de carpaccio met truffelmayonaise, parmaham met pepertjes en kip met kerriemayonaise en mango. Voor een euro extra krijg je een verse jus d'orange erbij en is je lunch compleet.
AnneFleurTernieuwe .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2014
Broodje Ben is een waar fenomeen in Utrecht. Voor het kraampje op de Oude gracht staat gegarandeerd een lange rij en dit is gedeeltelijk ook te begrijpen. De keuze is reuze en met delicatessen als carpaccio, vitello tonnato en truffelmayonaise loopt het water je al in de mond . Echter valt de hoeveelheid beleg tegen en proef je soms meer brood dan beleg. De prijs kwaliteit verhouding wordt hierdoor helaas ook wat slechter. Het personeel is aardig en vrolijk (al neemt dit sterk af naarmate de personeelsleden langer in dit kraampje werken). Al met al is Broodje Ben ideaal voor iemand die geen zin heeft in een complete lunch maar gewoon in een lekker broodje to go.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Heerlijke broodjes! Heel veel keuze, lekkere italiaanse bollen of als je echt honger hebt een half stokbrood, dik belegt en ook heel betaalbaar. Mijn favorieten zijn het broodje gezond, gerookte zalm met truffelmayonaise, carpaccio ook met truffelmayonaise en geitenkaas met parmaham.
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Op aanraden van oud huisgenoten en vrienden ben ik toch een keer bij Broodje Ben langs geweest. Het werd pastrami, een favoriet stukje rundvlees voor mij. Ik kreeg een broodje wat mijn honger deed stillen. Maar ik moet toegeven dat ik vele malen betere broodjes patrami heb gegeten. De ingredienten waren niet vers en het broodje was te groot voor de hoeveelheid pastrami, waardoor ik vooral deeg proefde. De service was snel, maar dat was ook alles. Prijs kwaliteit was ok, maar bij mijn volgende lunch buiten de deur ga ik toch liever voor iets meer kwaliteit en ambiance.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Broodje Ben is een broodjekraam op de Bakkersbrug aan de Oudegracht in Utrecht, welke er nu een aantal jaar staat. Een adres dat immer op een rij wachtenden kan rekenen - mijns inziens geheel terecht. Broodje Ben doet maar één ding, en dat is op maat verse broodjes samenstellen. Je hebt de keuze uit vier soorten broodjes: een Italiaanse bol, een Waldkorn bol, een bruin stokbroodje of een wit stokbroodje, en je kunt kiezen uit meer dan 80 belegcombinaties. Zeer populair is het broodje met carpaccio, pesto en truffelmayonaise. Afgelopen vrijdag at ik er een stokbroodje Vitello Tonato en ook dat is een terugkomer: belegd met kaflsvlees, tonijn mayonaise, rucola, zontomaat en wat kappertjes: werkelijk waar een heerlijk broodje. Zeer aan te raden om eens een broodje te bestellen!
Irislisa .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Ik werk in het centrum en in mijn pauze ga ik geregeld naar Broodje Ben. Meer dan genoeg keuze, betaalbaar en ontzettend vriendelijke jongens die je helpen.
De rij die er, geheel terecht, dagelijks staat neem je dan ook graag voor lief.