Broodcafe Jaap

Meer informatie over restaurant Broodcafe Jaap

Jouw recensie over het restaurant Broodcafe Jaap

heleen R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Wat hebben ze hier goed brood zeg. Wij hadden het geluk in de tuin te kunnen lunchen. Heel erg sfeervol om zo te zitten met een broodje en een kop thee. Lieve bediening.
mcGarlic .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Wat een pareltje binnen Dordrecht. Heerlijke latte en een café chai met wat lekkers erbij Hier komen we zeker weer terug!
E D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het brood bij Jaap is heerlijk, wij hadden vier verschillende soorten beleg, en alle vier vonden we het beleg tegen vallen, te simpel voor wat je er voor betaald. Brie met een plakje ham tussen het tosti ijzer, gegerild kipfilet, uit een pakje, beetje cutney erop en klaar, borden verder niet echt opgemaakt. Prijs kwaliteit viel ons wat tegen, jammer want de entourage is erg leuk!

De huisgemaakte tonijn salade was echter wel een aanrader, goed op smaak ! Zo hadden we ook de andere belegde broodjes verwacht, nu waren ze voor ons gevoel te vlak van smaak, te gewoon, gezien de prijs, mag dat best wel een beetje meer.