Brood van Joop

Zondag Gesloten

• Catering
Marthe S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Op zaterdagmiddag geluncht bij brood van Joop. Ziet er aan de buitenkant leuk uit en af en toe op iens wel eens in de hoge cijfers tegengekomen, dus speciaal naartoe gegaan. Decor is idd leuk en hip (beetje te wat mij betreft, zo'n gigantische poster van een man met een knotje en een cappuccino) Kleine kaart met redelijk origineel belegde broodjes, prijs lijkt mee te vallen, tot je ziet wat je ervoor krijgt. Een klein, wel goed smakend stokbroodje, of twee slappe doorsnee bruine boterhammen. Ik zou het thuis lekkerder klaarmaken. Niet wat ik verwacht van 'uit' lunchen bij een zaak met het brood in de naam.
Constantijnderuiter .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Bijzonder leuk koffiezaakje in Deventer! met geluk langsgelopen en naar binnengegaan voor een broodje met naar eigen zeggen de beste cappuccino van mn leven! leuk zaakje!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
deze lunchroom vinden wij zeer goed de argumenten zijn ,
we hebben 2 keer het ontbijtje gehad dat bestond uit 2 broodjes kaas wek potje jam koffie en een eitje moesje bijbestellen en een judorans ,
de jam zit niet in een kuipje maar in een klein gezellig wekpotje.
om dat het biologisch is krijg je zeker waar voor je geld
de bediening is vriendelijk en het interiejeur is gezellig
een aanrader
ben en rik
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Leuke Bakkerswinkel in Deventer . Joop heeft lekkere broodjes. Mist alleen wat terras en een wijntje. Vriendelijke mensen en een goede sfeer
Geke N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
In deze mooi ingerichte broodwinkel annex lunchroom vind je heerlijke broden van de biologische bakker en kun je neer strijken voor een perfect bereid kopje koffie met eventueel een heerlijk broodje. Mijn favoriet is een knapperig broodje met nagelholt en heerlijke chutney... "Dit is geen kaas, hoor" klinkt waarschuwend...(Waarschijnlijk hebben vegetariërs zich hier op verkeken....). Altijd gezellig en fijn bij Joop en Ennie. Het is niet groot, de zitplaatsen zijn beperkt. Soms moet je even iets langer wachten, maar dat moet niet erg zijn om even te onthaasten in deze gezellige ambiance met een goed gesprek of een krantje en dan beloond worden met een heerlijke koffie en smakelijk broodje. Aanrader dus!
Indianenmeisje .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Allereerst, wat een mooie zaak, erg hip en op een mooie locatie bij o.a. Jackies. De gecombineerde zaak vind ik fijn, het is een bakkerswinkel, je kan er brood kopen maar ook gaan zitten voor een koffie en taartje. Erg fijn. Ik kom hier graag alleen in de namidsag als het rustig is, maar lunchen met vriendinnen vind ik ook fijn hier.
Goede koffie, goede taarten en mooie broodjes, streekproducten en biologisch, dus kwaliteit.
Je wordt er persoonlijk geholpen, als er tijd is wordt er een praatje gemaakt en als je ewn brood koopt mag je vaak ook wat proeven, erg leuk.