Bronco

Erg rumoerig
Lang
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Leuk om een keer gegeten te hebben. Blijft echter wel bij 1 x. Restaurant was erg lawaaierig door grote groepen drinkende en schreeuwende gasten. Eten was matig. spareribs droog en smaakloos. Mixed grill was OK. Bediening niet erg alert
Gien050 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Ik was met 4 personen en we namen allemaal wat anders. Ik had de Mexican Burrito. En de rest mixed grill en spareribs. Alles was heerlijk. Ondanks dat ik maar 1 dame zag lopen in de bediening werden we snel en vriendelijk geholpen. Top locatie. We zaten op het terras.
J E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Vreetschuur. Mixgrill met onbeperkt spareribs. 9 mannen eten waarvan er 9 borden halfvol terug gingen. Kip droog spareribs droog rundvlees (schoenzool) lapje taai. Alleen de spies was te eten wel erg zout.
En als er dan gevraagd wordt of het lekker was en je zegt van nee, dan krijg je nog commentaar dat je mening niet klopt.
Dessert was omgedraaide minis van de Groothandel
Jordidj1 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Onlangs met twee vrienden hier even een hapje gegeten. We hadden net intensief gewinkeld en hadden zin om nog even lekker wat te gaan eten.

Na lang zoeken leek het ons wel leuk om hier plaats te nemen: het sprak ons wel aan, een authentiek houthakkershutje, dat was onze eerste indruk.

Na een vlotte verwelkoming van één personeelslid (de andere kwam een kwartier later aankakken, waarschijnlijk moest ze rond die tijd beginnen) werd snel de drankjes opgenomen. Dat ging allemaal zonder slag en stoot.

Bij het opnemen van het eten begon het drama. Mijn twee metgezellen kozen voor de Mixed Grill, ik zelf ging voor de stoofpot. Ook besloten we een stokbroodje vooraf te nemen (nooit gekregen). Mijn stoofpoortje was wel lekker, maar niet echt een smaakexplosie. De hoofdgerechten van mijn vrienden waren droog, taai en smaakloos. Toen we uitgegeten waren, vroeg onze gastvrouw of we nog wat wilden. We besloten dat niet te doen. Onze gastvrouw nam alle borden en glazen tegelijk mee. Dat gaf mij echt een massaproductiegevoel.
Nee voor mij was dit geen succes.
Lucienne B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Wij hebben de spareribs en de chicken skewer gegeten. Erg lekker. Bediening is vriendelijk. De prijs is qua verhouding met hoeveelheid eten goed. Zeker een aanrader.
David1979 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Ordinaire vreetschuur!! Het personeel was onvriendelijk en het eten matig. Eten krijgt z'n smaak door overmatig strooien van zout en kruiden. Hamburger was nog niet eens medium en de spare ribs zo droog als of ze al een week warm werden gehouden. Bediening schreeuwt over de tafel en heeft geen manieren. Voor andere gasten langs eten op tafel kwakken. Drankjes die niet leeg zijn weghalen. En voor een glas water bij je wijn moet je betalen. Zeker geen aanrader om hier heen te gaan.
WaarisHetEi .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Afgelopen week voor het eerst bij Bronco gegeten. Ik ging voor de onbeperte spare ribs. Persoonlijk vond ik de ribs niet fantastisch. Ze lieten niet makkelijk los van het bot, en waren wat zout gekruid. Een zeventje dus. De sfeer in het restaurant is wel mijn smaak. Het is er vrij donker met allemaal donkere, houten tafels en stoelen. De bediening was ook attent. Daarbij hebben ze bier in literglazen, voor de echte liefhebbers. Al met al leuk om een keertje heen te gaan met wat vrienden
Thialda B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Samen met mijn vriend wezen eten, en wat een tegenvaller! Sate was niet gaar (rood varkensvlees kan echt niet!!) En de spareribs waren niet mals. Voorgerechtje wel lekker en mooie portie. De cheesecake was TE cotroen, je tanden deden er pijn van, toen dit werd gemeld bij de bediening was de reactie "oh jammer" en weg was ze weer. Bij het afrekenen bleek er een fout op de site te staan, dit werd me erg onvriendelijk uitgelegt er werd gedaan alsof het mijn schuld was.. beetje jammer dus al met al..
Stef V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Voeger lang geleden hier eens spareribs gehad deze waren toen niet echt bijzonder en wat mijn verbazing schetst ze lijken nog het zelfde te zijn , het vlees is een beetje taai en weinig gemarineerd de smaak komt van de kruiden on top .
Cursus spareribs marineren en bereiden zou niet overbodig zijn , sorry kokkie maar je kan er zoveel meer uithalen doen!!!!!!!! zit je zaak elke dag vol
Bediening was heel aardig en invoelend
Rony K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Het eten is hier erg lekker, daar is niks over te melden.
De rib-eye is echt heerlijk! Koken kunnen ze zeker bij Bronco.
Helaas is de bediening niet echt top en dan met name 1 dame. Onwijs chagrijnig en heeft nauwelijks zin om daar uberhaupt te zijn. Laatste keer zijn we daar zowat de deur uitgeschopt, omdat we daar AL een uur zaten en na een voorgerecht te hebben gehad nog geen hoofdgerecht hadden besteld. Wij doen graag rustig aan..
Als je geluk hebt en bij het raam kunt zitten, zit je erg leuk. Wat verderop in het restaurant is het minder gezellig.
E N.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Slechte service we hebben ong een half uur tot een uur wachten op spareribs en dat voor onbeperkt spareribs eten echt slecht jammer want verder zijn de spareribs prima
Joepmeloen .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Als je op stap gaat in Stad, moet je toch eerst even een bodempje leggen. Er zijn genoeg eetgelegenheden waar dit kan en Bronco`s is daar één van. Ik was er al een keer eerder geweest en was toen niet bijster onder de indruk, maar heb het een tweede kans gegeven. Eigenlijk was de indruk deze keer niet heel veel anders. Eigenlijk kan ik het in één zin samenvatten: Simpele gerechten van matige kwaliteit en bereidingswijze. De locatie is top en als je bij het raam zit, heb je een mooi plekje. Zit je verder naar binnen, dan zit je al snel wat minder prettig. Zeker in het midden van de zaak. De service was ok.
Groningen_proeven .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2012
Wil je lekker simpel spareribs of een ander lekker stukje vlees eten? Dan ben je hier op de goede plek. Ik heb hier onbeperkt spareribs gegeten. Gezellig restaurantje, prima bediening en ligt lekker centraal. Niet een heel speciaal restaurant o.i.d., maar gewoon lekker een hapje eten.
Egbert L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
We waren een weekendje in Groningen, en op zaterdagavond besloten we bij Bronco te eten. Bij binnenkomst bleek het behoorlijk druk te zijn, maar de bediening vertelde ons dat we een tafel voor 2 konden krijgen maar dat die om 20:30 uur (het was bij binnenkomst ongeveer 18:00 uur) wel gereserveerd was. Prima; geen enkel probleem.
Bronco is in een souterrain gevestigd wat veel mogelijkheden geeft tot het versieren van de muren. Er is een western landschap op de muur geschilderd, en er hangen diverse voorwerpen aan de muur, zoals zadels, nummerborden e.d. om een Amerikaanse sfeer te creëren. Dit is goed gelukt en het ziet er gezellig uit. Het enige nadeel is dat met de behoorlijke hoeveelheid mensen die binnen zitten het snel erg warm wordt.
Het eten was bijzonder goed; ik had een mixed grill waarbij kip, biefstuk, varkenshaas en een sparerib zaten, geserveerd met patat. Het vlees was uitstekend gegrild; de varkenshaas licht rosé en de biefstuk medium-rare. Wat ik hierbij wel moet opmerken is dat er niet is gevraagd hoe ik de garing wilde hebben, en dat als ik alles liever doorbakken had willen hebben ik het dus had moeten terugsturen. Voor mij was het echter perfect gegaard, en zoals eerder gezegd smaakte het uitstekend. De sparerib was erg lekker gekruid en had eigenlijk de saus die erbij zat niet nodig. De kip was lekker sappig, en de varkenshaas en de biefstuk waren van een hele goede kwaliteit en heerlijk bereid. Als grilrestaurant maakt Bronco de naam echt waar.
De bediening was heel vriendelijk, maar het was erg druk in het restaurant en het leek erop alsof dat wat moeilijk bij te benen was voor ze. We moesten echt de aandacht van de bediening trekken om nog wat te drinken te bestellen, en soms duurde dit even omdat ze veel bezig waren en niet onze kant op keken. We vingen ook wat op waar wij geen last van hebben gehad, maar wat ik me kan indenken dat vervelend is: de gastvrouw kreeg een groep binnen waarvan de reservering niet was doorgekomen, en wegens de drukte kon ze hen geen plek aanbieden. In plaats van haar excuses aan te bieden zei ze “ja, ik kan niet toveren hoor! Ik ga even kijken”. Daarop vroeg ze een stel mensen naar een andere tafel te verhuizen zodat ze tafels aan elkaar kon zetten voor deze groep, maar wederom vroeg ze dit niet op een erg aardige manier. Pas toen het stel akkoord ging, bood ze hen een gratis drankje aan. Mijns inziens had dit andersom gemoeten, de gastvrouw wilde immers iets van hen gedaan krijgen. Zoals gezegd hadden wij hier geen last van, maar ik kan me voorstellen dat niet alle gasten van deze manier van aanspreken gediend zijn. De groep kreeg overigens hierdoor wel hun tafel.
Kort afsluitend, Bronco is een leuk grilrestaurant met bijzonder goed eten en leuke aankleding. Bij drukte kan het wat warm worden en kan het personeel daardoor wat achterop raken, maar dat mag de pret van het eten niet drukken!