Broertjes Food & Beverage

Bergstraat 19 5551 AW Valkenswaard Nederland Kaart
31-402013056

Over het restaurant Broertjes Food & Beverage

Broertjes Food & Beverage, een restaurant met een Frans-Internationale keuken waar alles ambachtelijk bereid wordt met dagverse producten.

Broertjes Food & Beverage in Valkenswaard is een plek die laat zien dat er nog restaurants zijn waar je met welk gezelschap je ook bent, heerlijk kunt genieten. Het heeft een trendy, maar gezellig interieur. Passie en beleving vind je niet alleen terug in de overheerlijke gerechten, maar ook in keuze van een prachtige selectie aan wijnen. Laat je verwennen met het menu Broertjes of maak de avond compleet met een totale beleving; 5- of -6 gangen all-in arrangement met aperitief, 5-of 6-heerlijke gangen, een bijpassende wijn bij elke gang, tafelwater en koffie/thee met friandises.

Meer informatie over restaurant Broertjes Food & Beverage

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant Broertjes Food & Beverage

Joost C.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Ontvangst was correct; informatie over de gerechten onduidelijk en bijna onverstaanbaar (tafel van 10 personen) voor de mensen die verder af zaten. Meeste gerechten mooi en smaakvol op gediend, echter ons vlees gerecht was niet volgens verwachting ( taaier dan verwacht, zenen in het vlees; 8 van de 10 personen hebben het vlees niet opgegeten!!) Hautain en onredelijk commentaar van eigenaar op klacht bij verlaten van het restaurant.
marijvantongeren .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Prima, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding! Wij gaan zeker terug! Eindelijk ook een zaak waar de muziek niet te hard staat!
Diny D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Voorgerecht was lekker, hoofdgerecht had iets malser vlees mogen, zijn het nagerecht was goed.
Verder was de bediening goed !!
driescl .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Alles was af van voorgerecht tot aan het dessert, van bediening tot inrichting, ook de wijn was heerlijk. We komen zeker nog een keer terug.
gonny S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Super lekker gegeten.
Erg vriendelijk personeel.
Heerlijk buiten gezeten
Wat wil een mens nog meer??
Voor herhaling vatbaar.
Rita K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
De combinatie van de gerechten van het menu waren bijzonder goed. De smaakkeuze van de ingrediënten van de gerechten waren zeer goed gekozen. De hoeveelheid van de diverse gangen was uitstekend. Kortom wij hebben van een heerlijke maaltijd genoten.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het eten was prima , wij bevelen dit iedereen aan. Heel apart en erg mooi gegarneerd . Een pluimpje voor de kok !
De glazen en bestek waren schoon . De bedingen was heel vriendelijk en beleefd . En omdat het een mooie avond was wat temperatuur betreft hebben we buiten aan een mooie gedekte tafel gedineerd .Dus ........ om over te doen .
bert E.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
alle was uitstekend verzorgt , ondanks de ah actie . We gaan er zeker nog eens terug en we bevelen het aan bekende door .
Thea A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren verrassend qua smaak en mooi gepresenteerd. De zaak is leuk en sfeervol ingericht. De bediening prettig en deskundig.
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Met de AH actie een 4 gangen menu gegeten. Een geweldige maaltijd, omkleed met alle zorg, leuke amuse en heerlijk brood. Verse ingrediënten met groenten in de hoofdrol.
Bij het dessert had je de keuze tussen kaas en zoet, ook heel fijn! Lekkere wijnen en zeer vriendelijk personeel.
N.smolders31 S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Kwaliteit van het eten is zeer goed. Zeer gastvrij vriendelijke bediening ,ook goede uitleg van wat we te eten kregen. Voor herhaling vatbaar
R. J.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Via de actie van AH gereserveerd. De service was erg goed en de presentatie van het eten was uitstekend en het eten zelf was heel lekker. Een aanrader!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het eten was erg goed, heel mooi en creatief op het bord gepresenteerd, creatieve erg goede combinaties, amuse zeer gewaardeerd, de wijn had de juiste kwaliteit. Een echte aanrader voor mensen die eten van ster niveau weten te waarderen.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Eerst buiten op het terras gezeten en toen binnen gegeten Er werd met al onze wensen rekening gehouden, ondanks dat we met de AH actie meededen.
De gerechten werden mooi opgediend en waren allemaal even speciaal. De wijnen waren prima en voor een redelijke prijs. Kortom een aanrader!!! Ook zonder AH actie goed betaalbaar.
M D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
"Pas op het afstapje": met dit vertrouwenwekkende welkom voelden we ons meteen een gewaardeerde gast. En als gast hebben wij veel waardering voor het verfijnde menu dat we bij Broertjes "voorgeschoteld" kregen. Zelfs mijn partner - die niet dol is op vis - vond het -vis-voorgerecht heerlijk. Ook hoofd- en nagerecht waren uitstekend. En de garnering voegde echt wat toe aan het geheel. De bediening was professioneel: goede uitleg over wat er op het bord lag ( fijn bij een verrassingsmenu), een mobiel pinapparaat om te betalen en last but not least: dank zij de restaurantactie een superprijs voor dit heerlijke avondje uit.
harry D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
geweldig restaurant heerlijk gegeten goed uitleg gekregen over de producten wij gaan zeker terug complimenten aan de chef!!
jacobusvanlieshout .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het was weer heel goed smullen bij de Broertjes het is Voor herhaling vatbaar
We komen zeker op terug Voor het goede eten
Math S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Gezellig buiten kunnen zitten deze keuze werd aan ons overgelaten. Goede kaart en gerechten waren voortreffelijk. Vriendelijke en correcte bediening. Aanrader!
hovensbax .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Gewoon weer super alles, we zaten buiten ivm het mooie weer, helaas iemand langs ons die rookte, Rudy zorgde meteen voor n andere tafel en begreep dit volkomen. Ook altijd n goeie wijn bij t eten. Ja kortom gewoon goed ook het 3 gangen verassingsmenu van AHeijn krijg je gewoon zoals t hoort. N dikke pluim.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
De kwaliteit van het eten was erg goed. Gezellige bediening. Zeer voor herhaling vatbaar.
Het restaurant is mooi ingericht. Tafels en tafellinnen keurig.