Broertjes Food & Beverage

Bergstraat 19 5551 AW Valkenswaard Nederland Kaart
31-402013056

Over het restaurant Broertjes Food & Beverage

Broertjes Food & Beverage, een restaurant met een Frans-Internationale keuken waar alles ambachtelijk bereid wordt met dagverse producten.

Broertjes Food & Beverage in Valkenswaard is een plek die laat zien dat er nog restaurants zijn waar je met welk gezelschap je ook bent, heerlijk kunt genieten. Het heeft een trendy, maar gezellig interieur. Passie en beleving vind je niet alleen terug in de overheerlijke gerechten, maar ook in keuze van een prachtige selectie aan wijnen. Laat je verwennen met het menu Broertjes of maak de avond compleet met een totale beleving; 5- of -6 gangen all-in arrangement met aperitief, 5-of 6-heerlijke gangen, een bijpassende wijn bij elke gang, tafelwater en koffie/thee met friandises.

Meer informatie over restaurant Broertjes Food & Beverage

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

jacobusvanlieshout .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het was weer heel goed smullen bij de Broertjes het is Voor herhaling vatbaar
We komen zeker op terug Voor het goede eten
hovensbax .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Gewoon weer super alles, we zaten buiten ivm het mooie weer, helaas iemand langs ons die rookte, Rudy zorgde meteen voor n andere tafel en begreep dit volkomen. Ook altijd n goeie wijn bij t eten. Ja kortom gewoon goed ook het 3 gangen verassingsmenu van AHeijn krijg je gewoon zoals t hoort. N dikke pluim.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
De kwaliteit van het eten was erg goed. Gezellige bediening. Zeer voor herhaling vatbaar.
Het restaurant is mooi ingericht. Tafels en tafellinnen keurig.
Sylvain V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Gezellig restaurant fijn ingericht oogstrelende amuses en gerechten met oog voor detail.Kleurrijke gerechten.
Er wordt zorgvuldig uitleg gegeven over de gerechten.Wij komen zeker terug!
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Ontvangst ging wat stroef. Wij zaten 10 minuutjes op het terras voordat wij geholpen werden. Eenmaal contact was het super!! Heerlijke avond gehad. Alles was mogelijk ondanks het vast gestelde AH menu. Uitleg van de gerechten en de wijnen ( wij hadden aangepast wijnarragement gekozen ) was super. Leuke info duidelijk en in leek taal. Deze Broertjes hebben het begrepen. Hoe verwen je DE gast. Dikke chapeau !! Dit was ons tweede bezoek en zeker niet de laatste. Graag weer tot ziens. Familie Hendriks
Meijke B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Zoals alle voorgaande keren heerlijk gegeten (en) je bord ziet er uit als n plaatje ????????!!
cdevries .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Bediening erg aardig. Eten was erg lekker. Toetje vonden wij een beetje te zwaar na het voor en hoofdgerecht. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Verder een hele goed redtaurant
ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
5 gangen verrassings menu was weer super , echt top ! Via AH restaurant actie geboekt en uitgebreid met 2 gangen. Komen regelmatig en het is elke keer top.
Mark E.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We hebben heerlijk genoten van het 4-gangenverrassingsmenu! Smaak was overheerlijk! Gezellig restaurant! Uitstekende bediening! Een echte aanrader!!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Wij vonden het erg goed en lekker, we komen zeker nog eens terug!
Therese S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
het eten was zeer lekker en netjes verzorgd
we komen zeker nog een keer terugmee
we hadden een AH bon en dan valt de prijs zeker goed
Fred L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Een aangename, positieve kennismaking met Broertjes. Zowel het menu als de ontvangst prima. Bezoek wordt beslist herhaald.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben al meermalen gegeten in dit restaurant. Altijd goed. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Dit keer met AH-actie, maar dat maakt geen verschil uit met "normale"3-gangenmenu. De wijnen zijn altijd van goede kwaliteit.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Met AH actie heerlijk gegeten. Ook fijn dat er een BOB arrangement voor de wijn geschonken kon worden. Bediening was prima, ook de toelichting bij de wijnen was erg prettig. Bediening is bijzonder vriendelijk. Een aanrader!
Yip .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Ik vond de gerechten origineel en mooi gemaakt. Tot mijn verassing was er een royaal aandeel van groenten in de gerechten. De porties waren prima voor mij en de wijnkeuze was origineel en voegde toe aan het gerecht. De prijs voor het 3-gangen verassingsmenu was uitstekend. Ik kom hier graag terug.
Lawrence S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We bezochten Broertjes al vele malen, met tweeën, maar ook met 24'en. Het is telkens top: eten, drank, bediening en zaak. En sinds ze in ons woonland door de witte kassa's hebben uitgevonden en daardoor de prijzen vrijwel overal fors hebben verhoogd - 2 kaaskroketten voor 12,50? :( - hebben wij een extra reden om vaker naar Dommelen af te reizen. Bijvoorbeeld vandaag, 7 juni, de Day after D-day, de dag dat we elkaar aan de haak sloegen, maar dan zestien jaar geleden.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Wat wordt je hier toch gastvrij ontvangen!!
Heerlijk eten waarvan de kwaliteit van het eten voorop staat en dat proef je, super!!
Bedankt voor ons avondje uit
familieschrijvers .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten bij "de Broertjes" op het terras.
We kozen voor het 3 gangen verrassingsmenu van AH restaurantaktie.
De amuse was heerlijk. Voorgerecht was niet zo mijn smaak, maar werd heel mooi opgediend.
Het hoofd en nagerecht waren voortreffelijk. Ga natuuurlijk niet verklappen wat voor lekkers we gehad hebben!
Laat je verrassen. Alle lof voor de Broertjes!
Jet S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Het is er gezellig, mooi aangekleed en het eten is er fantastisch! Zeker een aanrader.
Men heeft verstand van wat men op tafel zet en houden rekening met jouw wensen.
jan.leijssen .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Een aanrader voor iedereen! Wij hadden 2 vrienden uitgenodigd om eens mee te komen.
Voor ons was het reeds de vijfde keer, maar zeker niet de laatste (ook voor die vrienden).