Broertjes Food & Beverage

Bergstraat 19 5551 AW Valkenswaard Nederland Kaart
31-402013056

Over het restaurant Broertjes Food & Beverage

Broertjes Food & Beverage, een restaurant met een Frans-Internationale keuken waar alles ambachtelijk bereid wordt met dagverse producten.

Broertjes Food & Beverage in Valkenswaard is een plek die laat zien dat er nog restaurants zijn waar je met welk gezelschap je ook bent, heerlijk kunt genieten. Het heeft een trendy, maar gezellig interieur. Passie en beleving vind je niet alleen terug in de overheerlijke gerechten, maar ook in keuze van een prachtige selectie aan wijnen. Laat je verwennen met het menu Broertjes of maak de avond compleet met een totale beleving; 5- of -6 gangen all-in arrangement met aperitief, 5-of 6-heerlijke gangen, een bijpassende wijn bij elke gang, tafelwater en koffie/thee met friandises.

Meer informatie over restaurant Broertjes Food & Beverage

9,1

Jouw recensie over het restaurant Broertjes Food & Beverage

Wijnand D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Als je verwent wil worden met vele smaken met een bijpassende wijn is dit de plek
w.schaik3 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
was allemaal heerlijk. elk gerecht
goed op elkaar afgestemd. zeker nu het wildseizoen is was het wildzwijn gerecht verrukkelijk.
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het is een beleving om daar te mogen zijn.De sfeer die daar word gecreëerd is geweldig en daarnaast is het eten top.Er word echt naar je geluisterd wat je wel en niet lust ,en daar word je menu op afgestemd.top
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
lekker gegeten, rustige sfeer, zeker voor herhaling vatbaar
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Fijne avond gehad, komen zeker terug.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
De verrassingsmenu's zijn een aanrader.
Gunstige prijs-kwaliteit verhouding. Het eten is zeer smakelijk bereid.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Zeer aangenaam verrast. Hier gegeten met de AH Restaurantactie. We wilden eens wat anders en dat is zeker gelukt. Fijne ontvangst en bediening en heerlijke gerechten met zorg samengesteld en bereid. Er werd ook gevraagd en rekening gehouden met allergieën en/of wensen. Wat een culinair feest!
henkenmonique .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben een 4- gangen diner gehad met bijpassend (bob) wijnarrangement. Fraai opgemaakte borden met vele kleine smaaksensaties en aparte bereidingen. Goede bijpassende wijnen. Heerlijk gegeten!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij vonden het bij een vol restaurant erg rumoerig. Verder hebben we erg genoten van het eten, de bediening is leuk en gastvrij.
Lenie C.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Een fijn restaurant om te genieten van een lekker etentje. Vriendelijke en goede bediening en lekker gegeten.
Goed rekening gehouden met onze wensen.
Joost C.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Ontvangst was correct; informatie over de gerechten onduidelijk en bijna onverstaanbaar (tafel van 10 personen) voor de mensen die verder af zaten. Meeste gerechten mooi en smaakvol op gediend, echter ons vlees gerecht was niet volgens verwachting ( taaier dan verwacht, zenen in het vlees; 8 van de 10 personen hebben het vlees niet opgegeten!!) Hautain en onredelijk commentaar van eigenaar op klacht bij verlaten van het restaurant.
marijvantongeren .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Prima, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding! Wij gaan zeker terug! Eindelijk ook een zaak waar de muziek niet te hard staat!
Diny D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Voorgerecht was lekker, hoofdgerecht had iets malser vlees mogen, zijn het nagerecht was goed.
Verder was de bediening goed !!
driescl .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Alles was af van voorgerecht tot aan het dessert, van bediening tot inrichting, ook de wijn was heerlijk. We komen zeker nog een keer terug.
gonny S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Super lekker gegeten.
Erg vriendelijk personeel.
Heerlijk buiten gezeten
Wat wil een mens nog meer??
Voor herhaling vatbaar.
Rita K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
De combinatie van de gerechten van het menu waren bijzonder goed. De smaakkeuze van de ingrediënten van de gerechten waren zeer goed gekozen. De hoeveelheid van de diverse gangen was uitstekend. Kortom wij hebben van een heerlijke maaltijd genoten.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het eten was prima , wij bevelen dit iedereen aan. Heel apart en erg mooi gegarneerd . Een pluimpje voor de kok !
De glazen en bestek waren schoon . De bedingen was heel vriendelijk en beleefd . En omdat het een mooie avond was wat temperatuur betreft hebben we buiten aan een mooie gedekte tafel gedineerd .Dus ........ om over te doen .
bert E.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
alle was uitstekend verzorgt , ondanks de ah actie . We gaan er zeker nog eens terug en we bevelen het aan bekende door .
Thea A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren verrassend qua smaak en mooi gepresenteerd. De zaak is leuk en sfeervol ingericht. De bediening prettig en deskundig.
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Met de AH actie een 4 gangen menu gegeten. Een geweldige maaltijd, omkleed met alle zorg, leuke amuse en heerlijk brood. Verse ingrediënten met groenten in de hoofdrol.
Bij het dessert had je de keuze tussen kaas en zoet, ook heel fijn! Lekkere wijnen en zeer vriendelijk personeel.
N.smolders31 S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Kwaliteit van het eten is zeer goed. Zeer gastvrij vriendelijke bediening ,ook goede uitleg van wat we te eten kregen. Voor herhaling vatbaar