Broertjes Food & Beverage

Bergstraat 19 5551 AW Valkenswaard Nederland Kaart
31-402013056

Over restaurant Broertjes Food & Beverage

Uitgebreide aperitivokaart en goede kennis van druiven

Broertjes food & beverage in Valkenswaard is een plek die laat zien dat er nog restaurants zijn waar je met welk gezelschap je ook bent, heerlijk kunt genieten. Het heeft een trendy interieur met felle kleuren. De bediening heeft een brede kennis van druivensoorten in bijzondere Italiaanse streken en dit zorgt voor dat het menu vol met lekkere wijnen en een uitgebreide uitleg aan tafel. Geniet van hun gevarieerde aperitivokaart en laat je 's zomers verwennen met lekkere cocktails, frisse zomerwijnen en speciaalbieren.

Meer informatie over restaurant Broertjes Food & Beverage

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Henkenmonique .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben genoten van een heerlijk 4 gangen diner met bijpassende wijnen! Vriendelijke bediening in een sfeervolle omgeving. Aanrader!
Vanlaar .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Livelden .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het was weer een gezellige avond met goed eten in goed gezelschap. We komen zeker weer terug om te genieten van het eten en de ambiance
Joanna G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hadden waarschijnlijk de verkeerde dag uitgekozen want het was erg druk en rumoerig op St-Maarten. We hebben wel erg genoten van de maaltijd en van de wijn en komen op een wat rustiger moment weer terug want het is een fijn restaurant.
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wij hebben een overheeerlijke lunch gehad een aanrader om bij de Broertjes uit te gaan eten.
Wij komen zeker nog eens terug!!
Adthea .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Super restaurant vlotte bediening. Erg smaakvolle gerechten die tot in de puntjes zijn opgemaakt.
Wij gaan hier zeker binnenkort nog een keer terugkomen. Fam Weijers
W.schaik3 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Afgelopen dinsdag met 4 personen bij het restaurant geweest. Hadden gereserveerd via de AH actie. Daar was niets van te merken. De ontvangst was super en het eten ( 3 gangen verrassingsmenu)) was heerlijk. Er werd rekening gehouden dat er 2 personen niet van vis hielden. Inrichting stijlvol. Bediening erg vriendelijk en kregen bij elk gerecht uitgelegd wat alles was.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben een lunch gebruikt met de AH restaurant-actie. Helaas zaten er bij de lunch geen frietjes bij, terwijl de frietjes er in de avond ervoor wel bij zaten. Verder was het eten zeer goed met leuke bijpassende wijnen. De bediening was heel erg vriendelijk.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
gewoon goed uitgebalanceerde gerechten met zeer verrassende combinaties.
zeker voor herhaling vatbaar. nagerecht mag iets verfijnder.
Annie C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We waren niet met AH restaurant actie en konden alleen verrassingsbezoek kieze. Dat was al een teleurstelling.
De gerechten waren niet lekker, we waren de enige gasten en ik vond het misschien ook daardoor niet gezellig.Hoofdgerecht vlees, taai amuse was zwart grijs en koud, smaakloos.Het waren heel goedkope ingrediënten maar daar kun je toch iets anders mee.
TonenIne .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wederom heerlijk gegeten met vrienden!
Gekozen voor 5 gangen, vriendelijke bediening, gewoon een super avond gehad, ook al was het op een donderdagavond.
RedShy .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Enige tijd geleden heb ik hier gegeten, samen met wat familieleden. De ontvangst was werkelijk heel goed, netjes en vriendelijk. De accommodatie ziet er ook top uit; gezellig en warm. Heel leuk. Het eten was erg lekker. Heerlijke gerechten en uitstekende bediening. Top restaurant, hier zien ze ons zeker nog eens terug. Prijs/kwaliteitverhouding ook prima in orde en schone toiletten.
Metalmamzie .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten, Werkelijk een aanrader. Wel twee en een half uur aan tafel gezeten voor de lunch. Ruim de tijd nemen dus.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Iedere keer opnieuw een feestje. Ditmaal met de AH-restaurantactie geweest. Niets van gemerkt. Mooie gerechten, verrukkelijke smaken, vriendelijk personeel. Dit draagt ook bij aan het feit dat we buiten deze actie om graag komen dineren!
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
We waren met zijn vieren om de verjaardagen van mijn ouders te vieren. Wat een warm bad is dit restaurant. We werden enthousiast verwelkomd en hadden een mooie ronde tafel met zijn vieren. Je zit gezellig en de akoestiek is prima! We konden kiezen uit een verrassing menu met met meerdere gangen of a la Carte. Wij namen het 4- gangen menu met wijn arrangement. ( er is ook een BOB wijn arrangement voor de chauffeur!). Mooie originele gerechten die met zorg worden bereid, gepresenteerd en opgediend. Goede wijnen erbij met duidelijke en niet overdreven uitleg. Lekker mals vlees en vis, veel leuke details. Echt de moeite om er voor naar dommelen te rijden! We komen terug!
Thehamollen .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
We zijn met kennissen wezen eten en die waren ook zeer tevreden over het eten en de bediening. Goede sfeer en een goede uitstraling.
M.ingelse .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Heerlijke gerechten, mooi opgediend en bijzonder smaakvol. Het bijpassende wijnarrangement was uitstekend. Gerechten en wijnen werden op een leuke manier toegelicht.
Eenmaal.andermaal123 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Een moderne leuke zaak met vriendelijk personeel.
De porties waren precies goed, mede door de amuses, brood en olijven.
De borden waren mooi opgemaakt!
Jackremijnse1957 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Woensdag 31 aug. met de buren super gezellig en lekker gegeten. De bediening was super, de uitleg over het eten was erg goed en duidelijk. Alles was erg goed klaar gemaakt en had een erg goede smaak. Dit restaurant is een echte aanrader, goed eten en goede sfeer. Wij raden iedereen dit restaurant voor een lekker en gezellig avondje uit.
Helga51 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was zeer goed. De bediening was erg vriendelijk en had kennis van zaken. Elk gerecht werd keurig opgediend met alle benodigde informatie. Wij hadden ook een wijnarrangement erbij genomen. en elke wijn werd uitvoerig besproken met duidelijke kennis van zaken. Wij vinden het zeker een aanrader en komen er graag nog een keer terug.