Broertjes Food & Beverage

Bergstraat 19 5551 AW Valkenswaard Nederland Kaart
31-402013056

Over het restaurant Broertjes Food & Beverage

Uitgebreide aperitivokaart en goede kennis van druiven

Broertjes food & beverage in Valkenswaard is een plek die laat zien dat er nog restaurants zijn waar je met welk gezelschap je ook bent, heerlijk kunt genieten. Het heeft een trendy interieur met felle kleuren. De bediening heeft een brede kennis van druivensoorten in bijzondere Italiaanse streken en dit zorgt voor dat het menu vol met lekkere wijnen en een uitgebreide uitleg aan tafel. Geniet van hun gevarieerde aperitivokaart en laat je 's zomers verwennen met lekkere cocktails, frisse zomerwijnen en speciaalbieren.

Meer informatie over restaurant Broertjes Food & Beverage

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
bhhuisman .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer correct met glutenvrij dieet en vegetarische voorkeur. Dat is niet vanzelfsprekend! Eten was prima; smakelijk en verzorgd. Teleurstellend was de rekening, waar voor kraanwater kosten werden berekend. Niet elegant, maar de reactie van de bediening op een opmerking hierover was een koude douche: dat doen we normaal ook niet, maar u had zo weinig drankjes besteld. Een afknapper.
Gerard-P .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Met vier personen hebben we hier heerlijk gegeten, als deelnemers aan de AH restaurant actie. Vriendelijk ontvangst, duidelijke uitleg van de mogelijkheden i.v.m. allergieën en wensen. De gerechten waren zonder uitzondering uitstekend van smaak en kwaliteit en fraai opgemaakt. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
lauryjansen .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Ons weer heerlijk laten verrassen! Het was weer een verrassend menu maar zinnenprikkelend en prachtig geserveerd! Zeker de moeite waard!
dekruifbrusse .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij "Broertjes". Het vier gangen verrassingsmenu was heel goed en de bediening prima."Broertjes" is een aanrader maar dat wisten we al van eerdere bezoeken.
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Goed eten in een mooie omgeving met een perfecte bediening en sfeer. Ze weten heel goed hoe ze hun gasten moeten bedienen en verzorgen.
henkenmonique .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben genoten van een heerlijk 4 gangen diner met bijpassende wijnen! Vriendelijke bediening in een sfeervolle omgeving. Aanrader!
vanlaar .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
In het kader van de AH Restaurantactie gisterenavond bij De Broertjes gegeten. Het stelde zeker niet teleur:
Goede bediening, heerlijke gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar.
livelden .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het was weer een gezellige avond met goed eten in goed gezelschap. We komen zeker weer terug om te genieten van het eten en de ambiance
Joanna G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hadden waarschijnlijk de verkeerde dag uitgekozen want het was erg druk en rumoerig op St-Maarten. We hebben wel erg genoten van de maaltijd en van de wijn en komen op een wat rustiger moment weer terug want het is een fijn restaurant.
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wij hebben een overheeerlijke lunch gehad een aanrader om bij de Broertjes uit te gaan eten.
Wij komen zeker nog eens terug!!
adthea .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Super restaurant vlotte bediening. Erg smaakvolle gerechten die tot in de puntjes zijn opgemaakt.
Wij gaan hier zeker binnenkort nog een keer terugkomen. Fam Weijers
w.schaik3 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Afgelopen dinsdag met 4 personen bij het restaurant geweest. Hadden gereserveerd via de AH actie. Daar was niets van te merken. De ontvangst was super en het eten ( 3 gangen verrassingsmenu)) was heerlijk. Er werd rekening gehouden dat er 2 personen niet van vis hielden. Inrichting stijlvol. Bediening erg vriendelijk en kregen bij elk gerecht uitgelegd wat alles was.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben een lunch gebruikt met de AH restaurant-actie. Helaas zaten er bij de lunch geen frietjes bij, terwijl de frietjes er in de avond ervoor wel bij zaten. Verder was het eten zeer goed met leuke bijpassende wijnen. De bediening was heel erg vriendelijk.
frans B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
gewoon goed uitgebalanceerde gerechten met zeer verrassende combinaties.
zeker voor herhaling vatbaar. nagerecht mag iets verfijnder.
Annie C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We waren niet met AH restaurant actie en konden alleen verrassingsbezoek kieze. Dat was al een teleurstelling.
De gerechten waren niet lekker, we waren de enige gasten en ik vond het misschien ook daardoor niet gezellig.Hoofdgerecht vlees, taai amuse was zwart grijs en koud, smaakloos.Het waren heel goedkope ingrediënten maar daar kun je toch iets anders mee.
TonenIne .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wederom heerlijk gegeten met vrienden!
Gekozen voor 5 gangen, vriendelijke bediening, gewoon een super avond gehad, ook al was het op een donderdagavond.
RedShy .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Enige tijd geleden heb ik hier gegeten, samen met wat familieleden. De ontvangst was werkelijk heel goed, netjes en vriendelijk. De accommodatie ziet er ook top uit; gezellig en warm. Heel leuk. Het eten was erg lekker. Heerlijke gerechten en uitstekende bediening. Top restaurant, hier zien ze ons zeker nog eens terug. Prijs/kwaliteitverhouding ook prima in orde en schone toiletten.
Metalmamzie .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten, Werkelijk een aanrader. Wel twee en een half uur aan tafel gezeten voor de lunch. Ruim de tijd nemen dus.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Iedere keer opnieuw een feestje. Ditmaal met de AH-restaurantactie geweest. Niets van gemerkt. Mooie gerechten, verrukkelijke smaken, vriendelijk personeel. Dit draagt ook bij aan het feit dat we buiten deze actie om graag komen dineren!
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
We waren met zijn vieren om de verjaardagen van mijn ouders te vieren. Wat een warm bad is dit restaurant. We werden enthousiast verwelkomd en hadden een mooie ronde tafel met zijn vieren. Je zit gezellig en de akoestiek is prima! We konden kiezen uit een verrassing menu met met meerdere gangen of a la Carte. Wij namen het 4- gangen menu met wijn arrangement. ( er is ook een BOB wijn arrangement voor de chauffeur!). Mooie originele gerechten die met zorg worden bereid, gepresenteerd en opgediend. Goede wijnen erbij met duidelijke en niet overdreven uitleg. Lekker mals vlees en vis, veel leuke details. Echt de moeite om er voor naar dommelen te rijden! We komen terug!