Broertjes Food & Beverage

Bergstraat 19 5551 AW Valkenswaard Nederland Kaart
31-402013056

Over het restaurant Broertjes Food & Beverage

Uitgebreide aperitivokaart en goede kennis van druiven

Broertjes food & beverage in Valkenswaard is een plek die laat zien dat er nog restaurants zijn waar je met welk gezelschap je ook bent, heerlijk kunt genieten. Het heeft een trendy interieur met felle kleuren. De bediening heeft een brede kennis van druivensoorten in bijzondere Italiaanse streken en dit zorgt voor dat het menu vol met lekkere wijnen en een uitgebreide uitleg aan tafel. Geniet van hun gevarieerde aperitivokaart en laat je 's zomers verwennen met lekkere cocktails, frisse zomerwijnen en speciaalbieren.

Meer informatie over restaurant Broertjes Food & Beverage

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
familieschrijvers .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Jet S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Het is er gezellig, mooi aangekleed en het eten is er fantastisch! Zeker een aanrader.
Men heeft verstand van wat men op tafel zet en houden rekening met jouw wensen.
jan.leijssen .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Een aanrader voor iedereen! Wij hadden 2 vrienden uitgenodigd om eens mee te komen.
Voor ons was het reeds de vijfde keer, maar zeker niet de laatste (ook voor die vrienden).
Jeta T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Vriendelijke en attente bediening en heerlijke gerechten. Mooie presentatie van de gerechten. Én hier kan je tenminste ook een karafje gewoon water krijgen bij je fles wijn. Top.
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Zoals al eerder meegemaakt: bijzonder hartelijk, correct en de suprise-keuze en kwaliteit waren weer fantastisch.
Het is een genot om daar te eten !!!!
rianne.delaat .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Hoofdgerecht was erg lekker. De andere 3 gangen redelijk. We moesten erg lang wachten op de derde en vierde gang. De gerechten worden mooi gepresenteerd. je betaalt een behoorlijke prijs voor wat je krijgt.
M B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk genoten van een 6 gangen verrassingsmenu in een relaxte sfeer, het is een leuk en mooi ingericht restaurant, zeker een aanrader.
John K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Leuke zaak met vriendelijke bediening.
Het eten is heel lekker en mooi op bord gereserveerd.
Het verassingmenu met gangen is top en bij 5 gangen ben je mooi voldaan.

Kortom een echte aanrader!
Ronaldh86 H.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Goed restaurant. Erg gastvrij ontvangst, wat een goede binnenkomer was. Mooi opgemaakte, smaakvolle gerechten! Echter zou het wat mij betreft qua smaaksensatie nog wat uitdagender mogen. Lekkere, goed uitgebalanceerde wijnen! Een minpuntje was voor mij wel dat niet heel het personeel even enthousiast / professioneel is. Maar dat wil ik niet te groot maken, want we zijn helemaal niets tekort gekomen!

We hebben een erg gezellige, culinaire avond gehad bij de Broertjes. Zeker een aanrader.
Alexander P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Eerlijk en goed eten. Prettige service en mooi gebaar om voor binnenkomst de deur al open te houden!
maaitje .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk 4-gangen diner gegeten, waarbij alle smaken goed bij elkaar pastte. Service en klantvriendelijk was top! Super avond gehad!
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We hadden een vier gangen menu genomen met de AH actie voor 7,5 pp extra . Met wijnarregement borden waren netjes opgemaakt, eten lekker vooral het tussen gerecht was heerlijk zacht lekker
bhhuisman .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer correct met glutenvrij dieet en vegetarische voorkeur. Dat is niet vanzelfsprekend! Eten was prima; smakelijk en verzorgd. Teleurstellend was de rekening, waar voor kraanwater kosten werden berekend. Niet elegant, maar de reactie van de bediening op een opmerking hierover was een koude douche: dat doen we normaal ook niet, maar u had zo weinig drankjes besteld. Een afknapper.
Gerard-P .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Met vier personen hebben we hier heerlijk gegeten, als deelnemers aan de AH restaurant actie. Vriendelijk ontvangst, duidelijke uitleg van de mogelijkheden i.v.m. allergieën en wensen. De gerechten waren zonder uitzondering uitstekend van smaak en kwaliteit en fraai opgemaakt. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
lauryjansen .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Ons weer heerlijk laten verrassen! Het was weer een verrassend menu maar zinnenprikkelend en prachtig geserveerd! Zeker de moeite waard!
dekruifbrusse .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij "Broertjes". Het vier gangen verrassingsmenu was heel goed en de bediening prima."Broertjes" is een aanrader maar dat wisten we al van eerdere bezoeken.
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Goed eten in een mooie omgeving met een perfecte bediening en sfeer. Ze weten heel goed hoe ze hun gasten moeten bedienen en verzorgen.
henkenmonique .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben genoten van een heerlijk 4 gangen diner met bijpassende wijnen! Vriendelijke bediening in een sfeervolle omgeving. Aanrader!
vanlaar .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
In het kader van de AH Restaurantactie gisterenavond bij De Broertjes gegeten. Het stelde zeker niet teleur:
Goede bediening, heerlijke gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar.
livelden .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het was weer een gezellige avond met goed eten in goed gezelschap. We komen zeker weer terug om te genieten van het eten en de ambiance