Over het restaurant Broers Stadscafé-Restaurant

In het bruisende hart van de Domstad

Broers stadscafé-restaurant is een grand café in een monumentaal pand met een eigentijdse uitstraling. Broers wordt ook wel de huiskamer van Utrecht genoemd. Het ligt in hartje centrum en is daardoor al 20 jaar dé ontmoetingsplek van de stad.

Je kunt hier dagelijks vanaf 10.00 uur ontspannen aan de leestafel een krantje lezen, snel of uitgebreid lunchen, genieten van de befaamde High Tea of heerlijk dineren.

Met diverse (niet besloten) ruimtes biedt Broers voor iedere gelegenheid de juiste setting. De Wintertuin heeft nog het originele glas-in-lood dak van meer dan 100 jaar oud en dit geeft een warme authentieke sfeer. Vanuit de Spiegelzaal heb je zicht op het altijd gezellige Janskerkhof waar heel Utrecht voorbij fietst of wandelt.

Meer informatie over restaurant Broers Stadscafé-Restaurant

- High T

Jouw recensie over het restaurant Broers Stadscafé-Restaurant

quint016 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Werkelijk voortreffelijk gegeten. Het AH menu was op zich simpel, maar de kwaliteit zeer goed, evenals de bediening! Een aanrader voor volgende gelegenheden!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vooral het interieur vond ik persoonlijk helemaal top. Het voelde er heel gezellig aan.
Daar ga ik zeker nog een wat biertjes drinken met vrienden!
Eten was lekker maar niet 'wauw'.
Katja D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De bediening was erg vriendelijk maar kreeg wel de indruk dat er te weinig mensen rondliepen in verhouding met het aantal gasten. Bij ons ging er eea mis waardoor we lang moesten wachten en ook een uitleg van welke kazen op de kaasplank had niet misstaan.. Het eten viel ons erg tegen. Eigenlijk alleen het toetje was er smakelijk de rest niet zo erg bijzonder.
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
eten viel enorm tegen,dorade met kop er nog aan,biefstuk taai,smaakloze bijgerechten. ook was het eten niet warm.bediening wel vriendelijk. wij komen hier niet weer.
ellyvandenberg22 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wat een fijn restaurant!!! Op de AH actie bon gegeten. Leuk menu, voorgerecht super lekker, Dorade visje was wat moeilijk te ontleden, misschien beter een stukje zalm serveren!!! Het toetje.....super!!!! Kom zeker terug
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij hebben een heerlijk avond gehad, de omgevingstemperatuur was erg hoog en pal achter ons was een receptie die erg rumoerig was waardoor wij elkaar nauwelijks konden verstaan.
De bediening was erg vriendelijk.
Bertina V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijke gerechten en perfecte service op een geweldige locatie!! Wij hebben een zeer geslaagde avond gehad!! Giga top!
Ildi N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We gingen met ons gezin met 2 AH restaurant actie bonnen. Een leuke kennismaking met het restaurant!
Ongedwongen sfeer. Je kan er ook prettig alleen naar toe. Er staat een grote gezellige tafel met recente tijdschriften/kranten.
Ikzelf heb een tijdelijk dieet van aantal zaken die ik niet mag eten en daar kon goed op ingespeeld worden in het actiemenu.
Ik kreeg werkelijk een fantastisch vers fruit toetje, zodat ik niet verlekkerd naar de andere toetjes hoefde te kijken ;)
Daar werd ik helemaal blij van.
Prettig personeel met een persoonlijke touch! Zo belangrijk.....geen robot werk hier....
Josje R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We waren er in het kader van de AH-restaurant-actie dus dan is het zeer goedkoop. Dat niet meegerekend is de prijs-kwaliteit-verhouding nog steeds goed. Het menu was prima met als uitschieter in positieve zin het dessert: sticky brownie. Veel en verschrikkelijk lekker! Maar ook de vis (hele dorade) was uitstekend. Bediening was prettig. De sfeer is geweldig.
René E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
gezellige en toch efficiente bediening, voortreffelijk eten, prima atmosfeer (gelukkig zonder muziek), interessante kwaliteit/prijsverhouding, gaan we zeker nog een keer doen!
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Leuke informele sfeer, erg snel bediend op ons verzoek, lekker eten. Dus echt een aanrader voor de minder formele gelegenheden. Niet veel keus op de kaart, maar voor ons gaf dat niet.
C.M.L. V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goed eten en aardige bediening.
Gelukkig niet iedere keer komen vragen of je nog iets wilt drinken!
Een aanrader.
B K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Uitmuntende kwaliteit eten en een leuke bediening. En met AH bon zelfs een menugang gratis en daardoor zeer betaalbaar. Een aanrader.
C.M.L. V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De prijs van het diner lag iets hoger dan op de site,
en 2,50 e p.p. meer betalen voor de biefstuk stond op de kaart.
Klopt niet helemaal. Verder prima.
Marco M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Met AH actie gaan eten. Prima menu. Bij vraag of we 1x kaasplank voor nagerecht konden krijgen ging het mis. Stond niet meer op de kaart....vervolgens zien we een na andere kaasplank naar andere tafels gaan! Ja maar die hadden speciaal vooraf besteld... Bij onderzoek van gewone menu kaart bleek kaasplank er toch op te staan. ADVIES: gewoon de waarheid zeggen: AH actie - dit zijn de mogelijkheden en anders kan niet. Niet bijster slim!
Trouwens BROERS best leuke tent! Verder prima gegeten. Alleen personeel.....
rcjj .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
goede sfeer in restaurant. Heel mooie inrichting.
Wij voelden ons welkom omdat je ervaart dat het personeel plezier heeft in het werk.
Eten was verassend van smaak. Heel lekker gegeten.
Ans E.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Als voorgerecht hadden wij een Carpaccio besteld. Heerlijk was die en dan niet met de geijkte ingrediënten maar met kappertjes en geroosterde boontjes zo verfijnd van smaak.
Het hoofdgerecht bestond uit schelvis op een bedje van knapperige groeten die lekker gekruid was.
Het toetje was ook lekker, behalve de passievrucht ijs vond ik persoonlijk wat minder, maar gelukkig bestond het toetje uit meerdere smaakjes.
Frits O.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Broers blijft Broers - uitstekende plek in de luwte van het drukke centrum van Utrecht, rust en ruimte. Een beetje dubbel gevoel: spijzen zijn goed maar de bediening laat wat steekjes vallen. Niet helemaal waar, er zijn vandaag twee mensen die ons helpen, de eerste heeft duidelijk z'n dag niet, de tweede maakt veel goed. Maakt het uit? Net voor de locaties, de hapjes en drankjes, allemaal prima in orde. Wel voor de ervaring van deze keer. Gaat volgende keer vast beter.
Nicole Z.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. De porties waren zo groot dat wij het toetje niet meer op konden. Jammer dat ze de beloofde korting op de drankjes hiervoor waren vergeten. Verder was het helemaal goed!
sarah O.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekkere groentencurry gegeten. Portie was wel wat groot voor mij. Thee met lekkernijen was een aangename afsluiter. Zeker aan te raden voor even een hapje doen in de stad.