Broers Stadscafé-Restaurant

Janskerkhof 9 3512 BK Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Broers Stadscafé-Restaurant

In het bruisende hart van de Domstad

Broers stadscafé-restaurant is een grand café in een monumentaal pand met een eigentijdse uitstraling. Broers wordt ook wel de huiskamer van Utrecht genoemd. Het ligt in hartje centrum en is daardoor al 20 jaar dé ontmoetingsplek van de stad.

Je kunt hier dagelijks vanaf 10.00 uur ontspannen aan de leestafel een krantje lezen, snel of uitgebreid lunchen, genieten van de befaamde High Tea of heerlijk dineren.

Met diverse (niet besloten) ruimtes biedt Broers voor iedere gelegenheid de juiste setting. De Wintertuin heeft nog het originele glas-in-lood dak van meer dan 100 jaar oud en dit geeft een warme authentieke sfeer. Vanuit de Spiegelzaal heb je zicht op het altijd gezellige Janskerkhof waar heel Utrecht voorbij fietst of wandelt.

Meer informatie over restaurant Broers Stadscafé-Restaurant

- Ontbijt 10:00 - 11:00
- High T

RenskeR88 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
De hamburger die ik bij Broers at was echt niet lekker. Het vlees van de hamburger leek wel gewoon van de supermarkt te komen, en wat ze "buikspek" noemen kan ik niet anders omschrijven dan een gewone speklap. Daarnaast krijg je geen "salade" erbij, maar welgeteld 1 plak sla en wat uien.
Een hamburger van de McDonalds is nog lekkerder en in ieder geval een stuk goedkoper. Je mag en kan hier als restaurant niet bijna 15 euro voor vragen.

De bediening is verder wel erg vriendelijk en de sfeer die er hangt is ook leuk. Een leuke locatie, maar je kan het beter bij koffie houden.
drost74 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellig restaurant op een unieke plek gelegen. Uitstekende sfeer en prima eten voor een redelijke prijs.
De bediening is uitermate vriendelijk en neemt tijd voor hun gasten.
Joepke T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het eten was helaas niet heel erg lekker. Het pand is heel erg mooi. De service was aardig, maar soms moeilijk te bereiken.
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
De voorgerechten waren matig. Crushi, op zich een leuk concept, smaakte een beetje naar oliebollen. Niet wat je verwacht.. Hoofdgerechten wisselend van kwaliteit. Een prima groentecurry, maar een smakeloze zalmburger. Bord ook karig opgemaakt met enkel een zakje friet erbij, die ook niet de kwaliteit had die we van Broers gewend zijn. Het bleek de eerste kaart van een nieuwe chef. Daar moet echt verbetering in! Bij Broers verwacht je geen exclusieve gerechten, maar wel dat je altijd kan vertrouwen op een minimale kwaliteitsgrens. "Gewoon lekker eten" is normaal de standaard.
Qua sfeer was er niets aan te merken. Warm, aangenaam en zeer vriendelijke bediening die ook echt een stapje extra doen voor de gasten!
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ben met partner bij Boers geweest om mijn verjaardag te vieren...
Attente medewerker maakte ons opmerkzaam op een groot gezelschap dat mogelijk uitbundig zou kunnen zijn, bood ons een andere tafel aan aan de andere kant van het vertrek...
karinburger9 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Ontvangst was prettig, er werd soepel omgegaan met het feit dat we met meer mensen waren dan verwacht.. Er werd prima omgegaan met allergiewensen. De kwaliteit van het eten was echter minder dan ik hoopte, met daarbij nauwelijks tot geen groente. Het wachten tussen de gerechten was iets langer dan gehoopt. We kregen wel steeds alle gangen gezamenlijk.
Akoestiek is minder goed en vermoeiend op den duur. Prima locatie.
Kimberley B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Keuze uit drie voor, drie hoofd en drie nagerechten en er is voor ieder wat wils. Het is een gezellige plek om te zitten en het personeel was erg vriendelijk.
Nicole U.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gezellig om een hapje te eten. Sfeertje aanwezig.
Leuk personeel!Goede kwaliteit van het eten. Echt een aanrader om es heen te gaan!
joke.vk .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het vlees was dit keer niet helemaal doorbakken, maar verder was het weer heerlijk om een avondje bij Broers te vertoeven.
Goede service, aardige bediening en korte wachttijden.
Zeker weer voor herhaling vatbaar.
tinekehuffels .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten van een 3 gangen diner van de AH aktie.we hadden keuze uit 3-voor-hoofd en nagerechten, en allemaal even heerlijk en goed verzorgd. Echt een aanrader om nog eens terug te komen!.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Mooie entourage , Vriendelijke bediening en lekker eten ! Complimenten. zeer geslaagde avond in hart van oude centrum van Utrecht
J.A. L.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Prima 3-gangendiner met AH-actie. Voorgerecht carpaccio was heerlijk, verrassend met geroosterde plakjes tuinboon ipv pijnboompitten. Nagerecht chocoladesoufflé was ook heerlijk. Hoofdgerecht biefstuk met stroganoffsaus viel wat tegen, erg dik/groot stuk maar nogal taai, medium gebakken, maar door dikte dus
erg rood/niet zo warm. Bediening was erg plezierig
veerlegwendolyn .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Een gezellige en mooie kerstsfeer, het eten werd vrij snel geserveerd en was lekker. Niet alle medewerkers waren even vriendelijk/geïnteresseerd maar er was wel een heel vriendelijke medewerker die ons ook hielp. Overall was het een leuke ervaring!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wat een mooi aanbod voor de restaurantactie van AH. Alles was even smakelijk en de bediening was snel en correct. Een mooi restaurant met een gezellige sfeer
joke.vk .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten bij dit restaurant. Zoals gewoonlijk goede service en korte wachttijden.
De wijn was verrukkelijk en weer voor herhaling vatbaar.
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Prima eten in een gezellige ruimte met reuze aardig personeel! Het enige dat ik heb aan te merken is dat het hoofdgerecht op een koud bord werd geserveerd en dus snel was afgekoeld en dat het geluid erg weerkaatst.
Ik kom er vast toch weer een keer terug.
Hendrik Jan H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
wij waren zeer tevreden over de vriendelijke bediening. Weliswaar was de tijd tussen de verschillende gerechten aan de lange kant, maar dit vonden wij niet erg. Met de Albert Heijn--korting was uiteraard goed rekening gehouden' kortom: we komen gauw weer eens terug!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Soms moesten we te lang wachten op ons bier of de wijn; 1 van de obers had wat moeite met een geintje om te gaan; BELANGRIJK: er gaat iets mis met de overstap van IENS naar Couvert; Broers komt niet op op de kaart van utrecht bij couvert. Ook zit er een bug in het reserverings systeem: IENS en Couvert reserverings systeem worden allebei geactiveerd
annonymus .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Alles okee. Voorgerecht van crunchy sushi is matig, brief weer goed. Maar wat een prijs voor zo'n klein glaasje Chardonnay! 6 € voor weinig wijn. Bizar...
Danielle L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Meer dan 20 minuten moeten wachten voordat ons drinken werd opgenomen... Service was zeker niet top. Ook het doorgeven van allergie heeft de keuken niet bereikt, het eerste bord weer terug moeten sturen... Uiteindelijk was de kwaliteit van het eten wel in orde, dat maakte veel goed! Carpaccio en biefstuk waren lekker.