Broers Stadscafé-Restaurant

Janskerkhof 9 3512 BK Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Broers Stadscafé-Restaurant

In het bruisende hart van de Domstad

Broers stadscafé-restaurant is een grand café in een monumentaal pand met een eigentijdse uitstraling. Broers wordt ook wel de huiskamer van Utrecht genoemd. Het ligt in hartje centrum en is daardoor al 20 jaar dé ontmoetingsplek van de stad.

Je kunt hier dagelijks vanaf 10.00 uur ontspannen aan de leestafel een krantje lezen, snel of uitgebreid lunchen, genieten van de befaamde High Tea of heerlijk dineren.

Met diverse (niet besloten) ruimtes biedt Broers voor iedere gelegenheid de juiste setting. De Wintertuin heeft nog het originele glas-in-lood dak van meer dan 100 jaar oud en dit geeft een warme authentieke sfeer. Vanuit de Spiegelzaal heb je zicht op het altijd gezellige Janskerkhof waar heel Utrecht voorbij fietst of wandelt.

Meer informatie over restaurant Broers Stadscafé-Restaurant

- Ontbijt 10:00 - 11:00
- High T

Kimberley B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Keuze uit drie voor, drie hoofd en drie nagerechten en er is voor ieder wat wils. Het is een gezellige plek om te zitten en het personeel was erg vriendelijk.
Nunger .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gezellig om een hapje te eten. Sfeertje aanwezig.
Leuk personeel!Goede kwaliteit van het eten. Echt een aanrader om es heen te gaan!
joke.vk .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het vlees was dit keer niet helemaal doorbakken, maar verder was het weer heerlijk om een avondje bij Broers te vertoeven.
Goede service, aardige bediening en korte wachttijden.
Zeker weer voor herhaling vatbaar.
tinekehuffels .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten van een 3 gangen diner van de AH aktie.we hadden keuze uit 3-voor-hoofd en nagerechten, en allemaal even heerlijk en goed verzorgd. Echt een aanrader om nog eens terug te komen!.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Mooie entourage , Vriendelijke bediening en lekker eten ! Complimenten. zeer geslaagde avond in hart van oude centrum van Utrecht
J.A. L.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Prima 3-gangendiner met AH-actie. Voorgerecht carpaccio was heerlijk, verrassend met geroosterde plakjes tuinboon ipv pijnboompitten. Nagerecht chocoladesoufflé was ook heerlijk. Hoofdgerecht biefstuk met stroganoffsaus viel wat tegen, erg dik/groot stuk maar nogal taai, medium gebakken, maar door dikte dus
erg rood/niet zo warm. Bediening was erg plezierig
veerlegwendolyn .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Een gezellige en mooie kerstsfeer, het eten werd vrij snel geserveerd en was lekker. Niet alle medewerkers waren even vriendelijk/geïnteresseerd maar er was wel een heel vriendelijke medewerker die ons ook hielp. Overall was het een leuke ervaring!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wat een mooi aanbod voor de restaurantactie van AH. Alles was even smakelijk en de bediening was snel en correct. Een mooi restaurant met een gezellige sfeer
joke.vk .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten bij dit restaurant. Zoals gewoonlijk goede service en korte wachttijden.
De wijn was verrukkelijk en weer voor herhaling vatbaar.
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Prima eten in een gezellige ruimte met reuze aardig personeel! Het enige dat ik heb aan te merken is dat het hoofdgerecht op een koud bord werd geserveerd en dus snel was afgekoeld en dat het geluid erg weerkaatst.
Ik kom er vast toch weer een keer terug.
Hendrik Jan H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
wij waren zeer tevreden over de vriendelijke bediening. Weliswaar was de tijd tussen de verschillende gerechten aan de lange kant, maar dit vonden wij niet erg. Met de Albert Heijn--korting was uiteraard goed rekening gehouden' kortom: we komen gauw weer eens terug!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Soms moesten we te lang wachten op ons bier of de wijn; 1 van de obers had wat moeite met een geintje om te gaan; BELANGRIJK: er gaat iets mis met de overstap van IENS naar Couvert; Broers komt niet op op de kaart van utrecht bij couvert. Ook zit er een bug in het reserverings systeem: IENS en Couvert reserverings systeem worden allebei geactiveerd
annonymus .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Alles okee. Voorgerecht van crunchy sushi is matig, brief weer goed. Maar wat een prijs voor zo'n klein glaasje Chardonnay! 6 € voor weinig wijn. Bizar...
Danielle L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Meer dan 20 minuten moeten wachten voordat ons drinken werd opgenomen... Service was zeker niet top. Ook het doorgeven van allergie heeft de keuken niet bereikt, het eerste bord weer terug moeten sturen... Uiteindelijk was de kwaliteit van het eten wel in orde, dat maakte veel goed! Carpaccio en biefstuk waren lekker.
Arjo W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gisteren met vrienden gegeten in dit leuke restaurant in het centrum van Utrecht. Goede sfeer en prettige bediening. Als voorgerecht het duo van eend op, dit was erg lekker! Als hoofdgerecht de zalm burger. Die vond ik iets minder, want de burger was een beetje droog in combinatie met het broodje.
Brigitte D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Clubsandwich was niet vers bereid en geserveerd met koude nacho chips. we ook een half uur kunnen wachten tot we ons eten pas hadden.
Jan Willem M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Een beetje van "dik hout zaagt men planken" dat Broers. Ken de zaak al van decennia voor Broers. Hier was eens het deftige restaurant van hotel Pays Bas. Prachtige zaak destijds met veel marmer en een glas en lood lichtkoepel.
Wij werden eerst naar een tafel geloodst waar horen en zien verging. Veel luidruchtige jonge gasten en keiharde muziek. Converseren was onmogelijk. We kregen gelukkig een andere tafel in een wat rustiger zaal. We konden kiezen vanaf een A viertje waar "Menu B" op stond, een beetje Poolse menukaart van voor de val van de muur. Maar de gerechten die erop stonden smaakten wel. Carpacio vooraf, biefstuk op een taartje van aardappelen en kaasplankje toe. Alles wordt razen snel neergezet zonder commentaar. Ik weet echt niet wat voor kaas ik heb gegeten. Drie kleine stukjes met twee stukjes brood. Normaal kost zoiets een tientje. Dan mag je echt weliet meer verwachten. Magertjes hoor!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben hier zaterdag geluncht. Omdat we met een grote groep waren was er gekozen voor het zogenaamde twaalfuurtje. Eerst een kopje tomatensoep en daarna een bruine boterham met een kroket en een witte boterham met eisalade. Het geheel gegarneerd met sla tomaat en komkommer. De bediening was vlot en iedereen kreeg vrijwel gelijktijdig zijn lunch warm geserveerd. De lunch smaakte iedereen prima. We hebben hier vlot en goed gegeten. Geen culinaire hoogstandjes, maar wel smakelijk.
Niks mis mee!
joopbarends .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
goede voorbereiding op komst naar Broers
aardig personeel.
wel te weinig onderlinge communicatie.
ook slordige afrekening.
jammer, maar een volgende keer beter.
berthavanderneut .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Personeel is vriendelijk, we kregen een beleefde ontvangst, de bediening aan tafel was beleefd en correct. We waren met vrienden en deden de AH actie, de 3 gangen waren erg lekker, er werd op gelet dat er genoeg te drinken was, ook een karaf water ontbrak niet. Het was erg gezellig.