Over het restaurant Broers Stadscafé-Restaurant

In het bruisende hart van de Domstad

Broers stadscafé-restaurant is een grand café in een monumentaal pand met een eigentijdse uitstraling. Broers wordt ook wel de huiskamer van Utrecht genoemd. Het ligt in hartje centrum en is daardoor al 20 jaar dé ontmoetingsplek van de stad.

Je kunt hier dagelijks vanaf 10.00 uur ontspannen aan de leestafel een krantje lezen, snel of uitgebreid lunchen, genieten van de befaamde High Tea of heerlijk dineren.

Met diverse (niet besloten) ruimtes biedt Broers voor iedere gelegenheid de juiste setting. De Wintertuin heeft nog het originele glas-in-lood dak van meer dan 100 jaar oud en dit geeft een warme authentieke sfeer. Vanuit de Spiegelzaal heb je zicht op het altijd gezellige Janskerkhof waar heel Utrecht voorbij fietst of wandelt.

Meer informatie over restaurant Broers Stadscafé-Restaurant

- Ontbijt 10:00 - 11:00
- High T

vulto115 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gegeten met AH-kaart. Hadden daarvoor een speciale kaart. Helaas erg weinig keuze (1 vlees 1 vis en 1 vegetarisch gerecht) voor-en nagerecht prima, hoofdgerecht flauw en teveel quinona. Bediening attent, omgeving matig.
frank.borgart .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hebben gegeten met AH-actie. Het eten was lekker. Goede en vriendelijke bediening. Vooral belangrijk...we hebben gezellig en ontspannen kunnen praten.
Babs D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Hier gedineerd met AH bon , keuze uit drie gerechten, allemaal voortreffelijk van ons een dikke tien, zouden het aanbevelen.
Dorothe C.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Was een heerlijk menu. Dit hadden we gedaan met AH restaurant actie. Is een aanrader. Komen beslist nog terug.
Wij komen uit Helmond, dus zodra we weer in Utrecht zijn, gaan we weer hier naar toe.
rienvdP .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gezellig met gezin én onze hond binnen gegeten. Eten was heerlijk en zeker voldoende.
Veel persoonlijke aandacht, zelfs voor de hond die een bak water kreeg.
s.g.vandenbergh .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben erg lekker gegeten. Aan alle gangen was duidelijk aandacht besteed en ook de presentatie was goed verzorgd. Vriendelijk personeel, maar soms niet helemaal oplettend. De sfeer was gezellig, inderdaad "stadscafé", maar de accoustiek was zodanig dat iedereen luid moest spreken. De prijs voor het menu was gunstig, de drankjes waren iets duurder, een karaf kraanwater met glazen was gratis.
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Snelle avondhap (saté) bij Broers op het terras. Niks mis mee maar evenmin iets bijzonders. Zelfde ervaring bij mijn tafelgenoten (biefstuk en groentecurry).
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Goed eten, bediening was niet altijd even alert, maar wel heel netjes bij het opdienen.
leoniesilkens .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Opvallend attente bediening met een gemeende glimlach. Geen probleem toen we wat extra sla vroegen. We komen hier zeker terug.
titia E.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten en lekker buiten gezeten. De Spaanse tonijn smolt op mijn tong en de biefstuk, aardappeltaart en gegrilde groenten waren verrukkelijk. Een dessert werd teveel, maar een verse muntthee met een paar versnaperingen bleek een prima idee. Het personeel was hartelijk, snel en leuk. Er werd gezongen onder het poetsen in de keuken! Echt een goede sfeer. Er was een klein misverstanden, maar dat werd, met excuus, geweldig gecompenseerd.
Angel V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het was super, bediening was vriendelijk en snel. Heerlijk buiten in t zonnetje mogen zitten en het eten was heerlijk! Een echte aanrader!
bram V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Prima restaurant midden in utrecht komen hier vaker. Bediening is vriendelijk en behulpzaam eten is prima alleen duurde het deze keer wel wat lang allemaal
RenskeR88 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
De hamburger die ik bij Broers at was echt niet lekker. Het vlees van de hamburger leek wel gewoon van de supermarkt te komen, en wat ze "buikspek" noemen kan ik niet anders omschrijven dan een gewone speklap. Daarnaast krijg je geen "salade" erbij, maar welgeteld 1 plak sla en wat uien.
Een hamburger van de McDonalds is nog lekkerder en in ieder geval een stuk goedkoper. Je mag en kan hier als restaurant niet bijna 15 euro voor vragen.

De bediening is verder wel erg vriendelijk en de sfeer die er hangt is ook leuk. Een leuke locatie, maar je kan het beter bij koffie houden.
drost74 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellig restaurant op een unieke plek gelegen. Uitstekende sfeer en prima eten voor een redelijke prijs.
De bediening is uitermate vriendelijk en neemt tijd voor hun gasten.
Joepke T.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het eten was helaas niet heel erg lekker. Het pand is heel erg mooi. De service was aardig, maar soms moeilijk te bereiken.
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
De voorgerechten waren matig. Crushi, op zich een leuk concept, smaakte een beetje naar oliebollen. Niet wat je verwacht.. Hoofdgerechten wisselend van kwaliteit. Een prima groentecurry, maar een smakeloze zalmburger. Bord ook karig opgemaakt met enkel een zakje friet erbij, die ook niet de kwaliteit had die we van Broers gewend zijn. Het bleek de eerste kaart van een nieuwe chef. Daar moet echt verbetering in! Bij Broers verwacht je geen exclusieve gerechten, maar wel dat je altijd kan vertrouwen op een minimale kwaliteitsgrens. "Gewoon lekker eten" is normaal de standaard.
Qua sfeer was er niets aan te merken. Warm, aangenaam en zeer vriendelijke bediening die ook echt een stapje extra doen voor de gasten!
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ben met partner bij Boers geweest om mijn verjaardag te vieren...
Attente medewerker maakte ons opmerkzaam op een groot gezelschap dat mogelijk uitbundig zou kunnen zijn, bood ons een andere tafel aan aan de andere kant van het vertrek...
karinburger9 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Ontvangst was prettig, er werd soepel omgegaan met het feit dat we met meer mensen waren dan verwacht.. Er werd prima omgegaan met allergiewensen. De kwaliteit van het eten was echter minder dan ik hoopte, met daarbij nauwelijks tot geen groente. Het wachten tussen de gerechten was iets langer dan gehoopt. We kregen wel steeds alle gangen gezamenlijk.
Akoestiek is minder goed en vermoeiend op den duur. Prima locatie.
Kimberley B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Keuze uit drie voor, drie hoofd en drie nagerechten en er is voor ieder wat wils. Het is een gezellige plek om te zitten en het personeel was erg vriendelijk.
Nicole U.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gezellig om een hapje te eten. Sfeertje aanwezig.
Leuk personeel!Goede kwaliteit van het eten. Echt een aanrader om es heen te gaan!