Broekhuizen

- High Tea 11:30 - 17:30
- High Tea 12:30 - 17:30

Tim S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Prima plek. Ziet er leuk, schoon en gezellig uit. Bediening zeer vriendelijk en beleefd. Alles ging ook nog eens lekker vlot. Onze lunch was ook nog eens in orde maar ook weer niet erg bijzonder.
Piet N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prima en vriendelijke bediening, mooie accomodatie
Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten, bediening was erg leuk. Voor herhaling vatbaar
Tom.sluijk .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
alles mooi opgediend. vooraf portobello met roquefort, lekker. ik eend, mijn vvrouw herten stoof, beide prima. toe warme kersen met ijs kon , goed. vrienden hadden oa mosterd of asperge soep, prima, en asperges als hoofdgerecht lekker
vriendelijke bediening
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Wij waren er met drie generaties voor de lunch, al snel hadden wij besloten dat we de uitgebreiden lunch wilde waar 1 van vega moest zijn dit was geen probleem , na een half uur kregen wij soep die lekker heet was met een goede smaak. Wat jammer was is dat er niet werd gezegd dat ze met teweinig mensen aan het werk waren en het lang zou kunnen duren. Pas na een uur, na de soep kwam de lunch, die bestond uit veel kleine broodjes en andere goed gemaakte en bedachte gerechtjes. Eten zeker leuk als je zin hebt om lekker en uitgebreid te lunchen. Jammer dat het wel heeeeeel lang duurde.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Het is druk zo in de donkere dagen voor kerst daar in Enkhuizen. Veel restaurants hebben geen plek meer en we zijn dan ook blij dat we bij Broekhuizen nog netjes aan kunnen schuiven aan een tafeltje voor twee. De deur geeft echter iedere keer een koude tochtvlaag, maar zonder problemen kunnen we een tafeltje voor vier in beslag nemen.
De inrichting is modern gezellig.
De rode huiswijn is keurig. Geen hoogvlieger, maar een prettig drinkbare wijn. Het menuutje van dertig euro voor een driegangenmenu biedt voldoende keuze en is goed verzorgd. Ik ga vooraf voor het stoofpotje van hert en voor de gevulde kip. Deze laatste is een beetje aan de droge kant, maar ik heb geen zin in dat hele circus van het terugsturen en dan wachten op een nieuw exemplaar. Het stoofpotje is prima!
Mijn tafeldame neemt de gevulde portabello en de zalmfilet. Helemaal niks mis mee. Ook de rest is keurig verzorgd en de bediening is vriendelijke en voorkomend.
Als toetje een prima kersen/kaneelijs en voor mij de Banoffee. Ook lekker, al had ik me er iets meer qua creativiteit van voorgesteld - maar zonder meer lekker!
Keurige rekening en zeker zijn prijs waard!
Lex M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Vriendelijke bediening, entourage strak, zakelijk maar schoon en helder.voorgerecht carpaccio niet verrassend en gebakken mosselen idem. Hoofdgerecht lam was goed en saus idem dito. Vleesvariatie enigszins droog. Frites en aardappeltjes erbij geserveerd. Nagerecht wilden we een grand dessert , maar dat stond als zodanig niet op de kaart. De keuken heeft dat goed opgepakt en vervolgens geregeld. Soepel, evenzo de limoncello, die niet op de kaart stond maar ook in mooie glaasje geserveerd werd, pluspunten.
Anoya .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Het eten was lekker, de sfeer was goed (ondanks wat dronken volk door harddraverij). We hadden gereserveerd en de tafel stond al netjes klaar. Mooi tafel bij het raam. De kachel stond aan, deze hebben we uitgezet, het was enorm warm. De bediening was af en toe wat verwarrend gezien er 2 serveersters op onze tafel gezet waren? De ene kwam vragen of we nog wat wilden drinken en vervolgens kwam de andere hetzelfde vragen een aantal minuten later.
Met het dessert liet een van de serveersters het bestek vallen en zou schoon bestek halen. Dit is ze echter nooit komen brengen, dus hebben we zelf maar vorkjes en lepeltjes uitgewisseld.
Kwaliteit van het eten was prima. Prijs/kwaliteit verhouding eveneens prima!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Gisteren zijn we met z'n vieren vanuit de Compagniehaven bij Broekhuizen beland; dit was de wandeling zeker waard! Om te beginnen is de bediening erg vriendelijk, ziet het restaurant en terras er netjes en vlot uit en is de kaart een keuze-uitdaging; veel lekkers. Uiteindelijk kwamen o.a. de gebakken mossellen en uiensoep op tafel als voorgerecht; beide erg lekker. Ook de hoofdgerechten (o.a. gegrilde biefstuk, lamshaas en vis) vielen erg in de smaak en komen vergezeld van lekker beetgare groente, goede (huisgemaakte?) patat en gebakken aardappeltjes. Tot slot lieten de toetjes niets te wensen over. Kortom; een aanrader!
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Enkhuizen is een leuk stadje om eens te bekijken, met een aardige historie. Je kunt er ook prima lunchen bij Broekhuizen, aan de Westerstraat. De zaak is niet al te groot, en haarden achter glas zijn een aardig feature. Verder is de inrichting niet heel bijzonder, of niet echt onze stijl, dat kan ook.

We besloten te gaan voor de lunchproeverij, met eerst een soepje (bospaddestoelensoep, met veel echte verse (!) paddestoelen er in), en daarna een assortiment aan warme en koude hapjes, waaronder een Tosti Broekhuizen, diverse taartjes met ei en groente, een wrap en een aantal sandwiches. Allemaal goed op smaak, mooi verzorgd en erg lekker. Wat wil een mens nog meer voor de lunch? Wij konden niets verzinnen, en kunnen Broekhuizen daarom alleen maar aanraden voor wie rond het middaguur in Enkhuizen een hapje wil eten.
InVe .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Klein gezellig restaurantje waar ik een heerlijke lunch genoten heb: de lunchtip. Bestaande uit uiensoepje met lekkere krokante kaascracker erbij, patatjes met schil, goede gemende salade, klein broodje hamburger met stukje gebakken spek. Alles in kleine hoeveelheid, leuk opgediend, ideaal als lunch! Ik vind het een aanrader!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Heerlijk gegeten.
Lekkere voorgerechten, zowel de kip op de salade als de gebakken zalm waren zeer mals en sappig.
Dit gold ook voor het vlees bij het hoofdgerecht, waar oa heerlijke gele biet en erg lekkere patatjes bij zaten.
Het chocolade taartje en de apfelstrudel (uit eigen keuken?) deden als dessert niet onder voor de overige gerechten. Bij de koffie heerlijke zelf gemaakte amandelkrullen.

Een Prettige sfeer en vriendelijke bediening maken het plaatje compleet. Wij komen zeker terug.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Broekhuizen is een net restaurant in de winkelstraat van Enkhuizen. Ik ben hier wezen lunchen en er stond genoeg op de kaart om uit te kiezen. Uiteindelijk is het de Mexicaanse wrap geworden. Erg lekker alleen de kaas had iets langer gesmolten mogen worden. Bediening was vriendelijk maar het duurde even voordat er iemand kwam zodat we nog een kopje koffie na konden bestellen. Sfeer is goed en ik ga hier ook eens het avondeten proberen want de kaart zag er erg goed uit!
Gert N.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
We hebben hier met vrienden gegeten en dit was zeker geen teleurstelling. Vriendelijke, nette en snelle bediening met een aardige eigenaar. Het eten was goed en ruim voldoende, geen heel bijzondere gerechten maar wel lekker van smaak en de bijgerechten kunnen onbeperkt bijbesteld worden. Kwaliteit hiervan is ook goed. Kortom je komt niets te kort, dit alles voor 30 euro voor 3 gangen. Het dessert was een zeer aangename verrassing, veel en erg lekker.
Inrichting niet bijzonder maar zakelijk en schoon toilet is ook een pluspunt. Helemaal niets mis mee, miste een beetje sfeer maar dit was met zijn 4-en geen probleem en moet je toch ook zelf maken!
Cocotje .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2012
Hier een paar maanden geleden gegeten met 4 man.
Je krijgt hier echt waard voor je geld. Alles smaakte goed. En de bijgerechten zijn zo veel dat we het amper op kregen. Wij komen hier zeker terug.