BRL

Hoenderstraat 10 5801 CK Venray Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant BRL

Karel V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Voor het 3 gangen verrassinsmenu gegaan. Er werden eerst een aantal heerlijke amuses geserveerd die samen makkelijk als gang 1 hadden kunnen doorgaan. Het voorgerecht was een precies goed gegaard stukje kabeljauw. Als hoofdgerecht een ossenhaas. Wederom perfecte garing. De opmaak ziet er ook zeer verzorgd uit en de smaken kloppen perfect. Als nagerecht een kaasplank met heerlijke bij elkaar passende kaasjes. De Service was ook prima en de dames wisten goed wat ze serveerden. De ene vraag die niet meteen kon worden beantwoord, werd na gevraagd en netjes terug gekoppeld (en meteen bij de tafel naast ons aan de uitleg toegevoegd).
Zeer zeker voor herhaling vatbaar!
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
afgelopen week gegeten hier en gekozen voor het drie gangen verrassingsmenu. De gerechten en tussen gerechten worden mooi opgediend en zijn veelzijdig van smaak.
Als hoofdgerecht hadden we kip/kuikenboutjes. Persoonlijk vond ik dit erg gewaagd als hoofdgerecht maar dit is uiteraard mijn persoonlijke mening. Aankleding van het restaurant is prima en bediening is ook erg vriendelijk. Prijs kwaliteit is zeer goed! Ook wij zullen hier zeker terugkomen.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Geweldige avond met ons gezin gehad.Heerlijk 6 gangen proeverij met bijpassende wijnen,echt top.
Een aanwinst voor Venray. We komen zeker terug
Jeanneke R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Wat hebben wij heerlijk gegeten, ieder gerecht vsn de culinaire reis wat werd geserveerd was bijzonder lekker! Ook de bijbehorende wijnen pasten perfect en werden subliem toegelicht!
Een mooie start voor dit nieuwe restaurant!!
Eleonore B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Heerlijke avond gehad. Verrassende proeverij! Superlekker en smaakvolle wijnen erbij! Kom zeker vaker. Echt een aanrader. Zeer gezellige inrichting. Je voelt je meteen op je gemak. Vriendelijke bediening. Topper!