British Grand Café The Pub

Zondag - 12:00 tot laat

Jouw recensie over het restaurant British Grand Café The Pub

Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Het eten is erg lekker en erg veel keus qua gerechten.
We komen zeker nog een keer terug.
Een mooi restaurant dat zeker genoemd mag worden.
Anny M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Supergezellig. Leuke vlotte bediening
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Gezellige boel. De hond was welkom geweldig zelfs een bakje water voor de hond en wij hebben heerlijk gegeten. Fish and chips is een aanrader
Bertjan K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wij hebben op 19 mei 2018 hier heerlijk gegeten, met vijf personen.
Het personeel is zeer gastvrij, en de sfeer was top!!
Dessie K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten in een gezellig atmosfeer. Leuk presentje voor Moederdag. Ontzettend genoten!

Personeel verdient ook absoluut de credits. Snelle service, oplettend en enthousiast!
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Na een paar keer heerlijk te hebben gegeten hier, dit keer helaas 'n mindere ervaring.
Vrijdagavond 18.00 uur was er al 't nodig op.
Knoflookbrood besteld, werd niet meer geserveerd want zou van de kaart gaan. Stond echter nog gewoon op menu, dus niet vreemd om te bestellen. Kon echter niet geserveerd worden.
Kindermenu met vissticks besteld, de vissticks waren op.
In plaats daarvan kindermenu met mini hamburger besteld, mini hamburger broodjes waren op dus hamburger werd op stukje stokbrood geserveerd.
Dessert van 't kindermenu (schatkistje) was ook niet op voorraad, dus werd ander ijsje geserveerd.
Pub Burger Chicken besteld: kip was duidelijk 's middags al voorgebakken en 's avonds opgewarmd, kip was droog en lauw, niet helemaal warm. Slappe frietjes.
Allemaal niet wereldschokkend uiteraard maar 't kan echt wel beter, sterker nog, we hebben er regelmatig beter gegeten.
En áls er dan van alles op is, zorg dan dat je gasten 'n glas wijn van 't huis krijgen of zo, zodat ze in elk geval met 't gevoel naar huis gaan dat de bediening 't ook oprecht vervelend vindt als dit soort dingen gebeuren, die indruk kregen we nu niet namelijk.
Jammer, de Pub kan echt beter!
Jolanda .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Het was weersuper!
Een puntje van aandacht, tijdens koud, winters weer mag je, watmij betreft, de deur op slotgooien (naar terras), juist daar komt een hoop kou door naar binnen, en dat is precies daar waar de gasten zitten te tafelen!!
Verder erg lekker gegeten!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
we hebben onze trouwdag hier gehouden, was een perfecte "ongedwongen" aangelegenheid en het was een boven verwachtingsvolle happening.
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het eten zou beter afgewerkt kunnen worden of te wel een beetje beter verzorgt
Maaike Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Fantastische entourage en zeer uitdagende kaart. Kwaliteit van de burgers is matig maar misschien is dat Engels? Het leek meer op een diepvriesburger van Mora dan op een bijzondere burger die je zou verwachten. Maar nogmaals, misschien zijn Engelse burgers altijd zo? Fish and chips was heerlijk. Personeel heel aardig en behulpzaam. Perfecte timing. Heerlijke drankjes, vooral aparte biertjes! Menu zeer divers en heel netjes geprijsd. Muziek tijdens het eten net wat te hard. Na dinertime verandert de hele zaak in een gezellige kroeg/pub! Geweldig gezellig.
Zwalleker .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Voor ons was het de eerste keer bij The Pub , Vriendelijk en correct personeel vlotte bediening, Goede kwaliteit van de gerechten goed betaalbaar.Alleen een nadeel het is er erg rumoerig.
Maar iedereen erg bedankt voor de gezellige avond.

Met vriendelijke groet van ons.