Brinkzicht

Meer informatie over restaurant Brinkzicht

6,7
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
we eten hier al jaren pannenkoeken en het zijn de lekkerste die we ooit hebben gegeten , zeer snelle service en altijd zeer vriendelijk !!! grote klasse !!!
Gjp1967 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Beetje oubollige tent, maar perfect om een pannenkoek te eten. Ruime keuze in pannenkoeken. Bediening uiterst vriendelijk.
Charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Net weer op het gezellige terras in het zonnetje genoten van een overheerlijke Drentse wafel met warme kersen en slagroom! Dit is een plek waar we speciaal iedere keer voor terug komen. De bediening is super snel, oplettend en zeer vriendelijk! De koffie werd al binnen 2 minuten geserveerd terwijl het terras best vol zat! Echt een aanrader!
Tjivke .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Appelpannenkoek heerlijk!! Ook de de wafel met kersen en slagroom erg lekker. Bediening was vlot en erg vriendelijk. Ik werd zelfs geholpen met de wifi, om die op mn telefoon te krijgen. Geweldig
Wij komen hier zeker nog een keer terug!!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Bediening liet lang op zich wachten. Daarvoor wel een excuus.
Pannenkoek met bacon en kaas besteld. Ik heb zelden zo'n niet-gare pannenkoek gegeten!
Ouderwetse gezelligheid kent overigens ook zijn grenzen...
Colinda B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Gisteravond wilde ik eens gezellig uit eten met mijn dochter. Dit gebeurd niet zo vaak dus hoopte ik op een onvergetelijke avond voor ons samen. Onvergetelijk werd die zeker. We bestelden beiden een pannekoek aangezien het restaurant hierom bekend staat. Mijn dochter nam een fruit pannekoek. Er lagen diverse stukken fruit boven op de pannekoek. De kiwi moest nog afgeschild worden en de druiven waren niet pitloos. Het midden van de pannekoek was absoluut niet gaar! Ik bestelde een groente pannekoek welke erg aangebrand was. De groente zat wel is waar in het deeg verwerkt maar persoonlijk vond ik het een vreemde combinatie.( sperziebonen, broccoli,bruine bonen?) Van binnen was ook deze pannekoek niet gaar. Ik heb alleen al van de smaak van de pannekoek al een heel bittere smaak gekregen......maar er kwam nog een staartje achteraan. De serveerster had zich wel ver excuseerd en bood een gratis kop koffie aan. Helaas bij het afrekenen heeft ze ons als nog teveel berekend. Voor 2 pannekoeken waren we 20.90 euro kwijt en 1 ijsje a 3,50 en twee rivella drankjes 4,00 en een gratis koffie hadden we moeten betalen, 28,85 euro. Ze vroeg ons 31,95 te betalen. Toen we terug liepen om verhaal te halen zat de deur op slot! Als nog een dure koffie dus. ( Het was wel in de avond en we waren de laatste gasten maar toch ....) Daar gaan we nooit weer heen!! :(
Benwie .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Als echtpaar zijn we afgelopen zaterdag met 2 kinderen en 3 kleinkinderen wezen eten bij Brinkzicht. Toen we binnenkwamen roken de toiletten waar we langsliepen niet fris (ze stonken).
Toen de pannenkoeken werden geserveerd, waren er 2 dusdanig verbrand dat we die terug moesten sturen. De overige 5 waren vies klef en niet gaar. Het deeg was te dik en er was nauwelijks vulling aanwezig. Ze smaakten naar frituurvet. 2 kleinkinderen die dol op pannenkoeken zijn vonden deze hier uitgesproken vies en hebben ook bijna niets gegeten. Enig excuus hebben we niet gehoord. Na afloop kregen de kleinkinderen een leuke attentie, maar als we zoiets willen hebben gaan we wel naar een speelgoedzaak.
Een bedrijf om absoluut links te laten liggen en niet heen te gaan.
Kendeboer .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Bak zelf al 30 jaar pannekoeken en heb nog nooit zoiets slechts geproefd. Pannekoeken veel te dik en maar half doorgebakken. Vervangende pannekoek half aangebrand en nog steeds in delen niet doorgebakken. Pannekoek niet opgegeten en weer teruggestuurd. Geen enkel excuus van de bedrijfsleidster en ze had ook nog eens het lef om ons ervoor te laten betalen. Men bakte deze troep al jaren en meent dat het zo hoort. Mijn advies: vermijdt dit zogenaamde restaurant!
Charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Al jaren komen we hier steeds weer terug om de overheerlijke Drentse wafel met warme kersen en slagroom! Je kunt hier lekker genieten op het terras in het zonnetje. De service is uitmuntend. De koffie kwam binnen een minuut en onze wafel al na 5 minuten. Het is hier absoluut niet duur! Echt een aanrader!
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Aan het interieur is waarschijnlijk sinds 1975 niets meer veranderd, dus je waant je even terug in de tijd. De muffe geur binnen is niet echt bevorderlijk voor de eetlust, maar de pannekoeken met appel en spek waren redelijk goed. Het is een erg eenvoudig restaurant met lage prijzen, dus je kunt er niet al te veel van verwachten. De toetjes zijn erg instant: het ijs is duidelijk het goedkoopste fabrieksijs dat maar te krijgen was. Meer voor de zomer op het terras denk ik, om even wat te drinken en een pannenkoek te eten na een wandeling of fietstocht.
Jerre V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Op een heel mooi plekje midden in Gasteren waan je jezelf terug in de jaren 60 in deze pannenkoeken boerderij. Dat is erg leuk, hoewel we ons afvroegen of het bewust onderdeel was van de stijl of echt zo oud. De wat muffe geur binnen in het restaurant deed ons het laatste vermoeden. Vanwege het mooie weer aten we buiten de pannenkoeken. Binnen was voor de kids (3) een speelplek ingericht op het podium.
We bestelden uiteraard pannenkoeken. De bediening was snel en prettig. De pannenkoeken vrij klein en dik. Best lekker waren ze, maar mochten wel een tandje groter. Dus ook nog een stevig dessert besteld. Jammer dat de aardbeien op waren waardoor we die misliepen.
Als klap op de vuurpijl kregen de kinderen nog een leuk cadeau. Die helemaal blij en dat is toch wel erg belangrijk als je naar een pannenkoeken boerderij gaat!
Johan47 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Restaurant zelf is een beetje blijven hangen in de jaren '70 / '80. Bediening is prima, vriendelijk en vlot. Er is voldoende te spelen voor de kids. Pannenkoeken zijn niet groot maar erg lekker! Dikke pannenkoeken met erg luchtig beslag.
Adrija .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Pannenkoeken waren klein en melig. Twee bakjes friet voor zes personen. Profileren zich als kindvriendelijk restaurant maar schenken geen ranja (waarom niet??). Interieur uit de jaren zestig, maar ja dat kan nog als het eten goed is.....
Anja1968 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2012
Met 6 kinderen (5 TM 14 jaar) en 2 volwassenen in dit restaurant gegeten. De bediening was vlot, ondanks de drukte. Vervelend was dat er binnen voor ons was gereserveerd en dat we wel buiten mochten zitten, maar dat alle schaduwplekken bezet waren (bloedhete dag, dus als iemand reserveert kun je dat misschien zelf bedenken). Mijn man en ik hadden een werkelijk oneetbare pannenkoek 'brinkzicht' , pannekoekmeel bedolven onder Heinz curry, geen idee wat er in zat, dat was niet te proeven, nog nooit zo'n smerige pannenkoek gegeten. De kinderen hadden meer geluk met hun keuze en hebben zich de pannenkoeken laten smaken. Van vroeger kennen we dit als een geweldig pannenkoekenrestaurant met pannekoekmeel die heerlijk knapperig en goed gevuld waren en die tot over de rand van je pizzaformaatbord hingen. Nu kunnen er beter ontbijtborden aangerukt worden om de pannenkoek op te serveren, dan lijkt het tenminste nog wat. Kun je nog kleinere pannenkoeken serveren in een restaurant? Zelfs onze 5jarige had het bord schoon leeg en wilde thuis nog wel wat eten... Vol wordt je er niet van, wel bijna 100 euro kwijt, nooit weer voor ons. Wat ontzettend jammer van dit ooit geweldige restaurant.