Brinkzicht

Brink 1 9466 PE Gasteren Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brinkzicht

Jouw recensie over het restaurant Brinkzicht

Diana V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Ik was hier al vaker, en iedere keer geniet ik van het lekkere eten, de prima koffie, de lekkere toetjes en de prijzen. Ook de medewerkers zijn allen hartelijk en kinderen EN honden zijn welkom. Een bak water werd direct bezorgd. Het gebouw is wat gedateerd, maar het is een boerderij, niet een of ander nieuwbouw ding. Dit hoort er gewoon bij.

Voor kinderen is een plek gecreëerd waar ouders en andere gasten geen last van ze hoeven te hebben. Verkleden op het podium is toch heerlijk? Welk kind wil dat nu niet. Mijn kleinkinderen genieten hier van.

Ik was er nu met een oudere oom en zijn vrouw. Ook zij hebben genoten. De pannenkoeken hebben allen een krokantje. Hoe ze dat doen? Ach, laat dat maar lekker het geheim van de kok zijn, dan heb ik nog meer redenen om lekker uit eten te gaan. Ik kom zeker nog eens terug.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Op zondagmiddag met het gezin een pannenkoek gaan eten in dit pannenkoekenhuis in Gasteren. Keuken is slechts open tot 19:00 uur, maar dat zal vaak geen probleem zijn daar veel bezoek met (jonge) kinderen komt of uit fietsers/wandelaars bestaat - wel even rekening mee houden. Pannenkoeken worden in royale eigen stijl gebakken - lekker van smaak en duidelijk wat anders dan je thuis zou eten. Prijzen zeer redelijk en ook toetje viel in de smaak.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
we eten hier al jaren pannenkoeken en het zijn de lekkerste die we ooit hebben gegeten , zeer snelle service en altijd zeer vriendelijk !!! grote klasse !!!
Gjp1967 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Beetje oubollige tent, maar perfect om een pannenkoek te eten. Ruime keuze in pannenkoeken. Bediening uiterst vriendelijk.
Charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Net weer op het gezellige terras in het zonnetje genoten van een overheerlijke Drentse wafel met warme kersen en slagroom! Dit is een plek waar we speciaal iedere keer voor terug komen. De bediening is super snel, oplettend en zeer vriendelijk! De koffie werd al binnen 2 minuten geserveerd terwijl het terras best vol zat! Echt een aanrader!
Tjivke .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Appelpannenkoek heerlijk!! Ook de de wafel met kersen en slagroom erg lekker. Bediening was vlot en erg vriendelijk. Ik werd zelfs geholpen met de wifi, om die op mn telefoon te krijgen. Geweldig
Wij komen hier zeker nog een keer terug!!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Bediening liet lang op zich wachten. Daarvoor wel een excuus.
Pannenkoek met bacon en kaas besteld. Ik heb zelden zo'n niet-gare pannenkoek gegeten!
Ouderwetse gezelligheid kent overigens ook zijn grenzen...
Colinda B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Gisteravond wilde ik eens gezellig uit eten met mijn dochter. Dit gebeurd niet zo vaak dus hoopte ik op een onvergetelijke avond voor ons samen. Onvergetelijk werd die zeker. We bestelden beiden een pannekoek aangezien het restaurant hierom bekend staat. Mijn dochter nam een fruit pannekoek. Er lagen diverse stukken fruit boven op de pannekoek. De kiwi moest nog afgeschild worden en de druiven waren niet pitloos. Het midden van de pannekoek was absoluut niet gaar! Ik bestelde een groente pannekoek welke erg aangebrand was. De groente zat wel is waar in het deeg verwerkt maar persoonlijk vond ik het een vreemde combinatie.( sperziebonen, broccoli,bruine bonen?) Van binnen was ook deze pannekoek niet gaar. Ik heb alleen al van de smaak van de pannekoek al een heel bittere smaak gekregen......maar er kwam nog een staartje achteraan. De serveerster had zich wel ver excuseerd en bood een gratis kop koffie aan. Helaas bij het afrekenen heeft ze ons als nog teveel berekend. Voor 2 pannekoeken waren we 20.90 euro kwijt en 1 ijsje a 3,50 en twee rivella drankjes 4,00 en een gratis koffie hadden we moeten betalen, 28,85 euro. Ze vroeg ons 31,95 te betalen. Toen we terug liepen om verhaal te halen zat de deur op slot! Als nog een dure koffie dus. ( Het was wel in de avond en we waren de laatste gasten maar toch ....) Daar gaan we nooit weer heen!! :(
Benwie .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Als echtpaar zijn we afgelopen zaterdag met 2 kinderen en 3 kleinkinderen wezen eten bij Brinkzicht. Toen we binnenkwamen roken de toiletten waar we langsliepen niet fris (ze stonken).
Toen de pannenkoeken werden geserveerd, waren er 2 dusdanig verbrand dat we die terug moesten sturen. De overige 5 waren vies klef en niet gaar. Het deeg was te dik en er was nauwelijks vulling aanwezig. Ze smaakten naar frituurvet. 2 kleinkinderen die dol op pannenkoeken zijn vonden deze hier uitgesproken vies en hebben ook bijna niets gegeten. Enig excuus hebben we niet gehoord. Na afloop kregen de kleinkinderen een leuke attentie, maar als we zoiets willen hebben gaan we wel naar een speelgoedzaak.
Een bedrijf om absoluut links te laten liggen en niet heen te gaan.
Charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Al jaren komen we hier steeds weer terug om de overheerlijke Drentse wafel met warme kersen en slagroom! Je kunt hier lekker genieten op het terras in het zonnetje. De service is uitmuntend. De koffie kwam binnen een minuut en onze wafel al na 5 minuten. Het is hier absoluut niet duur! Echt een aanrader!
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Aan het interieur is waarschijnlijk sinds 1975 niets meer veranderd, dus je waant je even terug in de tijd. De muffe geur binnen is niet echt bevorderlijk voor de eetlust, maar de pannekoeken met appel en spek waren redelijk goed. Het is een erg eenvoudig restaurant met lage prijzen, dus je kunt er niet al te veel van verwachten. De toetjes zijn erg instant: het ijs is duidelijk het goedkoopste fabrieksijs dat maar te krijgen was. Meer voor de zomer op het terras denk ik, om even wat te drinken en een pannenkoek te eten na een wandeling of fietstocht.
Jerre V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Op een heel mooi plekje midden in Gasteren waan je jezelf terug in de jaren 60 in deze pannenkoeken boerderij. Dat is erg leuk, hoewel we ons afvroegen of het bewust onderdeel was van de stijl of echt zo oud. De wat muffe geur binnen in het restaurant deed ons het laatste vermoeden. Vanwege het mooie weer aten we buiten de pannenkoeken. Binnen was voor de kids (3) een speelplek ingericht op het podium.
We bestelden uiteraard pannenkoeken. De bediening was snel en prettig. De pannenkoeken vrij klein en dik. Best lekker waren ze, maar mochten wel een tandje groter. Dus ook nog een stevig dessert besteld. Jammer dat de aardbeien op waren waardoor we die misliepen.
Als klap op de vuurpijl kregen de kinderen nog een leuk cadeau. Die helemaal blij en dat is toch wel erg belangrijk als je naar een pannenkoeken boerderij gaat!
adrija .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Pannenkoeken waren klein en melig. Twee bakjes friet voor zes personen. Profileren zich als kindvriendelijk restaurant maar schenken geen ranja (waarom niet??). Interieur uit de jaren zestig, maar ja dat kan nog als het eten goed is.....