Brinkzicht Diever

Woensdag en Donderdag 12:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00

Marco V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heel ontspannen, gemoedelijk, vriendelijk. Bediening en eten 'gewoon' goed! Eerlijk vlees. Uitstekende hertenstoofvlees.
Pien-Haarlem .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wat was het om half 7 nog rustig In Brinkzicht Enfin..toch maar proberen. Wat een top eten! De garnituren van afwisselende verse groenten: heerlijke spitskool en frisse sla met neutrale dressing. Zelfs mijn zoon at alle garnituren mee. Spinazietaartje en varkenshaasspies met verse saus waren goddelijk! Verse ingrediënten. Lekkere smaken!
Dieuwjans .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten! De bedeining is erg vriendelijk en weten waar ze het over hebben. De gerechten smaakte echt heerlijk en het was ook ruim voldoende. we komen zeker nog een keertje terug!!
Ericklomp .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Doodnormaal restaurant, eten toch maar een zesje vanwege koude varkenshaas en mager toetje (espresso ijsje). Bijgerechten waren ok.
Nilslinda .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Vanavond zeer goed gegeten, alles was in de puntjes verzorgt. Bij iedere gang een heel goed wijn advies gekregen. Kortom grote complimenten en zeker een aanrader om heerlijk een keer te gaan dineren.
EllertenBrammert .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Na vele gunstige verhalen in de omloop besloten we ook maar eens te gaan eten in eetcafé Brinkzicht in Diever. Bij aankomst viel direct het nieuwe, ruime terras op dat zeer gezellig is gelegen aan de Brink. Helaas werkt het weer nog niet mee dit voorjaar, maar dat dit terras goed gaat scoren deze zomer is direct duidelijk. Wij nemen dus binnen plaats, waar de sfeer gemoedelijk en gezellig is. De houtkachel brandt, het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. We zijn zeer nieuwsgierig want de geruchten dat er een nieuwe kok, en daarmee een nieuwe kaart zou zijn blijken waar. Die kaart ziet er bijzonder leuk en gevarieerd uit, en overstijgt de gebruikelijke varkenshaasjes en schnitzels. Onze keuze voor het voorgerecht valt op de garnalen kroketjes en een gerookte zalmsalade met groene asperges, rucola en een yoghurt dressing. Direct valt op dat hier echte aandacht aan is besteed. De kroketjes hebben een verrassende samenstelling en smaak, en de gerookte zalm is niet alleen ruim bemeten en prachtig opgemaakt, maar de vele kleine, heerlijke smaakjes lopen zo mooi door elkaar heen dat het geheel een feestje wordt. De stemming zit er dus direct goed in, en de Chileense Sauvignon Blanc doet er een schepje bovenop. Als hoofdgerecht krijgen we een visstoofpotje met mosselen in witte wijn met dragon, en kippendijtjes gestoofd in witte wijn met chorizo. Alles erg lekker en met zorg bereid. Ook de garnituur is niet zomaar even neergezet. Groene salade met witte kool en een lekkere dressing, en de broccoli heeft een zalig, maar niet overdreven kerriesausje meegekregen. Het nagerecht laten we even, voldaan als we zijn, voor wat het is en genieten nog na met een Irish coffee. Voeg bij dit alles een professionele, erg vriendelijke bediening zonder lange wachttijden en je hebt een succesvolle avond. Samen met de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding wordt het geheel een absolute aanrader!
Stormnl .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Één van de mooiste dorps cafe's van nederland, authentiek.
Lekker eten, goede bediening en ambiance.
Excellente prijs kwaliteit verhouding.
Al met al een hele prettige ervaring,
Innojoin .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Na een lange fietstocht gegeten bij Brinkzicht, aardig gelegen aan de Brink in Diever. Duitse biefstuk met champies en uien besteld 2x. Zoiets is toch snel klaar te maken denk je. Duitse biefstuk kwam na een half uur. De groente en friet liet daarna nog even op zich wachten. Moest nog even opstaan om ze er op te wijzen. Ober was wel aardig en bood zijn excuses en een drankje aan. Champies en uien mochten geen naam hebben en komen in een 4x4 cm bakje. Zo klein dat ik eerst dacht dat het een amuse was.4
De spullen en de entourage zijn wel ok verder maar men was er even niet met het hoofd bij...
Marco555 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Heerlijk gegeten bij brinkzicht in diever. De ober raadde ons de houthakkerssteak aan en die was inderdaad erg lekker. mijn vrouw had de zalmfilet en ook die was erg goed bevallen, zeker een aanrader!