BRIES

Hoger Einde-Zuid 2A 1191 AG Ouderkerk aan de Amstel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant BRIES

BaasYva .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vrijdag 8 juli voor een lunch naar BRIES gegaan. De zaak is zeer smaakvol (vinden wij) ingericht. Bediening is vriendelijk en sympathiek. Bestelden een tosti ham/kaas (bruinbrood), tosti ham/kaas (witbrood) en een uitsmijter. De presentatie van de tosti's was zeer fraai; op een houten plankje met een lekkere garnituur. Smaak van alles was dik in orde ! Al met al waren wij zeer tevreden.
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Echt, wil je in een leuke entourage gewoon lekker ontspannen zitten, lekker eten, dan ben ben je bij Bries op de juiste plek. Vooral de uitstraling van hartelijkheid valt op. Geen overdreven poespas, maar gewoon je thuis voelen!
Hier ga je heen om eens gewoon lekker te ontbijten, lunchen of te " dineren"!!
"Gewoon omdat het lekker is!!"
Ger E.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Leuk ontbijt/lunch tentje op een "drukke" hoek in Ouderkerk waar wij afgelopen zaterdag middag op het kleine terras zijn neergestreken. Bedienining nog wat onwennig mbt kennis van de kaart en ook snelheid is aandachtspunt maar zeer vriendelijk en sympathiek. Mijn vrouw had broodje humus met gegrilde groente en die was goed. De tosti's ham/kaas van onze dochters iets te dik brood waardoor het wat droog wordt. Pannekoek van zoon werd smakelijk naar binnen gewerkt. Ceasar salad was oke. Niet goede sla soort (maar dat gebeurr vaker) en wat weinig, zeker tov se ruime hoeveelheid smakelijke kip. Iets meer dressing is welkom, maar wellicht persoonlijk. Lekkere ijsjes voor de kids toe. Leuk tentje op moeilijke plek (voorgangers hielden het niet lang vol) en dus waard om te steunen. Iets meer aandacht voor (nog betere) ingredienten zou het geheel ten goede komen.