Meer informatie over restaurant Bries

Duur
Erg lang
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Om 18.30 gereserveerd buiten. Het duurde lang voordat we drankjes konden bestellen. Ook dat het kwam. Broodplankje zelf om vragen, kwam maar niet. Moest je zelf de bediening helpen herinneren. Uiteindelijk na 50 minuten een broodplankje en 5 minuten later je voorgerecht...)-:
Tussendoor drankjes besteld en die werden ook vergeten...
Kortom, organisatie en bediening een groot minpunt. Was bij m'n vorige bezoek eigenlijk ook zoiets, maar ik wilde dit restaurant nog een herkansing geven. Ben er nu wel klaar mee.
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Kijk, dat is leuk eten aan het strand. Mooie zaak, prachtig ingericht, jonge frisse bediening en een mooie kaart met verrassende gerechten. Van sushi tot oesters, van short ribs tot curry. En allemaal even lekker. Een absolute aanrader. Bij mooi weer maar ook bij regen.
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Na 2 jaar geleden (2e date) weer terug te gaan voelde fantastisch, na vanavond heb ik er een iets andere ervaring, maar dat mocht de pret niet drukken, we hebben eerst heerlijk geluncht, waarbij wel het brood beetje laat kwam maar dat werd vriendelijk opgelost. Daarna hebben we een bedje gehoord met service, heerlijk genieten.
Avonds hadden we om 20:15 tafel gereserveerd maar geprobeerd om eerder te gaan, gelukkig vond de gastheer dat geen probleem en regelde een tafel terwijl we heerlijk in de zon en drankje deden aan de buiten bar.
Uiteindelijk naar onze tafel nog steeds heerlijk buiten eten besteld. Voorgerecht was super, niet veel maar wel erg lekker, de bediening en vooral gastheer zijn super goed aanwezig en vriendelijk.
Het hoofdgerecht viel kwa smaak beetje tegen, als zelf horeca personen ben je vaak wat kritischer, maar het was prima. Omdat we dit eerlijk zeiden tegen de ober kregen we een heerlijk kopje koffie van het huis.
Al om al, goed, eten mag misschien iets beter, maar genoten hebben we zeker.
Min puntje, de Menethou salon wit is van de kaart, erg jammer.

Top zaak, super bediening en heel goede gastheer.

Tot snel, al zal dat eerder zijn voor een bedje met service aan het strand.

Rob K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Locatie is top! Je zit op het strand van Noordijk achter het glas wat zeker prima is omdat het regelmatig savonds waait op het strand. Tafeltjes staan dicht bij elkaar maar is niet storend. Bediening doet alles om het je naar het zin te maken. Eten is goed, leuke kaart met diversiteit aan gerechten. Veel vis op de kaart (natuurlijk ook andere gerechten) Sushi maken ze terplekke klaar. Als het te fris is kan je altijd binnen gaan zitten er is altijd wel een plekje te vinden.
lekkere fles wijn en van de ondergaande zon genieten. Een strandrestaurant waar het niet ingewikkeld is. Gewoon een keer proberen. Let op dit restaurant gaat als het slechte weer begint (eind september/oktober) afgebroken worden en van het strand af.
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Bijzonder mooie zaak, zowel binnen als buiten zit je erg mooi.

De kaart is vrij sterk gericht op vis, logisch wellicht gezien de ligging op het strand, maar wij zijn niet de grootste visfans. Gelukkig wel wat gerechten kunnen vinden op de verrassende en afwisselende menukaart. Mooi opgemaakte borden, maar het bleek helaas geen topidee om een curry te bellen bij een niet Thaise zaak. Smaak was wat flets.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Strandrestaurant Bries is leuk. Zaterdagavond, druk bezocht, trendy sfeer. Vooraf lekker aan de champagne en een gin tonic. Ruime keus aan gin! Een mooie opgemaakt salade met een halve kreeft en twee mini bapaos als voorgerecht. Lekker. Hoofd een curry en een short rib. Verrassende combinaties: de kaart heeft een oosters deel, een Spaans deel en een meer Frans / internationaal deel. Daardoor ruime keuze. Wij komen terug!
Patricia123456 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Gereserveerd om 2030. Tafel niet gereed. Erg druk binnen, lijkt wel een hal met eten. Tafeltje niet bijzonder. Gewoon hout en stoelen zijn niet comfortabel. Bestellen duurt lang, krijgen van drankjes ook. Er wordt niet gevraagd of water ook gewenst is. Zelf vragen om kaart. Gerechten wel ok, maar niet tegen de prijzen die ze rekenen. Friet niet home made maar eerder van een reguliere snackbar. Desertwijn pas na desert gekregen. Bediening wisselde en gaf geen aandacht. Geen aanrader om hier te gaan eten. Een eetcafe is beter.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Wat hebben we genoten bij jullie. Superlekker eten, alles wat we aten was van goede kwaliteit en werd leuk en ook zeer vriendelijk opgediend! Zoals; de oesters, Asian platter, carpaccio, etc. De witte wijn was ook erg smaakvol uit New Zealand. Hier ga ik zeker weer naartoe, een echte aanrader.
Pemar ..
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Met 5 personen de verjaardag van mijn zoon gevierd. We startten met een aperatief op het gezellige terras. Het was woensdag dus we vielen met onze neus in de boter. Er is dan nl. fish market. Je kunt kiezen uit veel soorten verse vis die voor je wordt afgesneden en heerlijk bereid. Dit geserveerd met groente, salade en friet. De bediening is zeer attent en uitermate vriendelijk. Kortom een feestje om hier te eten.
Gwenny40 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Wilde een tafel reserveren voor 19.00 u dat ging niet. Het kon om 18.30 u of 20.15 u. Gekozen voor 18.30 uur. Werden naar tafeltje op terras gebracht met poefjes als stoelen?? Niet echt fijn als je rugklachten hebt. Was best druk op het terras. Menukaart werd niet gebracht, moesten er zelf omvragen (na 45 minuten!) Toen begon het te regenen iedereen van het terras vluchtte naar binnen. Natuurlijk geen tafel beschikbaar. We mochten plaatsnemen aan de bar dan zou er een personeelslid ons wel naar een tafel brengen. Niemand die naar ons toe kwam. We zaten inmiddels al 2 uur aan de drank en nog geen eten gezien. Tenslotte een ober hierover aangesproken. Was iets mis gegaan het eten zo binnen 5 min komen. We zaten nog steeds aan de bar! Kennelijk wilde ze ons (2 personen) aan de bar laten eten, want het bestek werd neer gelegd. Dit alles zonder te vragen of we akkoord ermee gingen. Wij waren daar niet van gediend tenslotte hadden we gereserveerd. Een tafel van 9 personen stond gedekt maar geen gasten te zien. Heb dat ook gezegd, uiteindelijk werd die tafel opgebroken en konden wij met ons 2-en plaatsnemen. Een drankje van de zaak werd ons aangeboden, ter compensatie.
Het eten was uitstekend, minpunt vonden we de bediening. Houd rekening met het weer en prop niet de tent vol als het niet past wanneer het gaat regenen.
Cornoor .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Na weggestuurd te zijn ( men wilde ons geen plaatsje binnen geven) door het aanpalende strandrestaurant met (jonge) onervaren bediening, een stapje verder gelopen en bij Bries terecht gekomen. Een openbaring;, vriendelijke mensen, geen jopie popie publiek en alles keurig verzorgd!
De bestelde zeebaars en de lady steak, van uitmuntende kwaliteit, wijnen en dessert, chef choice,
verrukkelijk. Complimenten aan de koks!
Wij zullen hier vaker gaan bezoeken.
Willem H. VdW .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Afgelopen zondag met 9 vrienden een fantastische borrel en lunch gehad in deze heerlijke zaak die ook bij slecht weer erg gezellig is. Aan de bar begonnen met heerlijke oesters, op advies van de alleraardigste bediening een keuze gemaakt van Zeeuwse creuses, fine claires en gillardeaux. Daarna echt goed gegeten, de kaart is zeer divers met voor iedereen wat wils. De Thai chicken curry was perfect! De witte (huis) chardonnay is een heerlijke en zeer betaalbare wijn!
We komen zeker (snel) terug!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Het was helaas geen weer om op het terras te zitten maar binnen zat het ook gezellig in dit ruime strandrestaurant. Mooie boeketten, houten tafels, stijlvol gedekt met damasten servetten. Vriendelijke ontvangst. Lunchkaart met voldoende keus in alle prijsklassen. Wij kozen voor de hotdog en de garnalencroquetten met koolsalade, desembrood en tartaarsaus
Het werd leuk opgediend op een houten plankje, met daarbij een goede witte Spaanse huiswijn. De hotdag was prima voor een redelijke prijs. De garnalencroquetten iets melig maar al met al hebben we heerlijk geluncht. Bediening goed.
Ceesvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Vorige jaren kwamen we vaker alleen de laatste keer in 2015 was een beetje tegen gevallen. Onlangs toch maar weer eens geprobeerd, en dat viel zeker niet tegen. Vooraf een Thaise Bouillon (vorig jaar ook al op de kaart) en als hoofdgerecht had ik de zeebaars en mijn tafelgenote de runderrib. Beide hebben we zeer genoten van de gerechten en we komen zeker nog een keer terug.
VermeA .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Had me erg op verheugd hier een keer te eten. Op zondagavond gegeten na middagje strand en reservering. Eten was top. Oesters vooraf en daarna van de steak market: tonijn, entrecote en halve kreeft en gamba's. Mooi tafeltje aan zee. Des te jammer dat bediening steken liet vallen. We zaten aanvankelijk tussen wisseling borrel en dinertijd met diverse obers. Bediening kwam veel te laat door met tweede bestelling drankjes en de kaart. Kaart werd per ongeluk op tafel gegooid, wat nog wel grappig was. Brood pas na navragen gebracht. Hiervan melding gemaakt en excuses gekregen. Maar ook daarna werd door bediening bijna glas wijn omgegooid en kregen kinderen nogmaals hun fles water te laat toen hun hoofdgerecht al bijna op was. Niet zo leuk als je met gezin verjaardag viert. Dit kan beter!
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Op een zonnige zaterdag avond geweldig bij Bries gezeten en gegeten. Vlotte ontvangst meteen een leuk tafeltje dat bijgedraaid werd zodat we allebei richting zee konden kijken.
Erg oplettende en vriendelijke bediening ook toen het drukker werd.
Na een apparatief een Lekkere wijn ( Gruner Veltliner ) van de leuk gesorteerde wijnkaart en een glas kraan water Vooraf respectievelijk een Salade Bries, met halve Canadese kreeft en Hollandse garnalen met kokos-kerrie mayonaise en de Thai Prawn Skewer, met gamba’s, mango, courgette, groene paprika, komkommer, koriander & rode peper. Vervolgens als hoofdgerechten: de Kheng Kiew Waan Kai, Thaise groene curry van kip, knapperige groenten en basmatirijst, en de Lamb Tenderloin, gegrilde lamshaasjes met couscous en een rode wijn-mint jus. Alles erg lekker, leuk opgediend en prima qua hoeveelheid , Voor ons betekende dat, we helaas de kaas moesten laten passeren.
We komen hier zeker weer terug!

Laura07 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Wat een heerlijke avond! Bij Bries klopt het allemaal: goed eten dat mooi gepresenteerd wordt. Super ambiance waarbij het weer gisteren goed meewerkte. We werden getrakteerd op een mooie zonsondergang. De service is perfect. Zeer vriendelijke relaxte bediening met persoonlijke aandacht voor de gasten. We komen er graag weer terug.
Ar T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Het wil nog wel eens een ramp zijn, een strandtent. Eerlijk gezegd vooral in de buurt waar wij wonen (Den Haag) kun je bijna standaard rekenen op matig eten, een rommelige ambiance en beginnende bediening. Niet in Noordwijk, waar wij nu pas Bries ontdekten. Een echte verademing. Ruim en chique opgezet, uitstekend eten - probeer vooral de 'Fish Market' op woensdag - en briljante service: intelligent en vriendelijk. Dat wordt een terugkomer voor ons.
Anneke .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Heerlijke strandtent! Je waant je niet in Nederland. De service, de aandacht voor de gerechten, de wijnkaart allemaal top. Je kan hier de hele dag doorbrengen. Goeie lunch, lekkere borrelkaart en super diner kaart. Keuze is een beetje beperkt maar dat kan je ook verwachten op het strand met zo een grote oppervlakte.
Loekepoek .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Na Bries in een artikel in de Grazia gezien te hebben, zochten we deze strandtent gisteren op. Het was prachtig weer waardoor de wandschotten naar beneden werden gehaald en je zowat op het strand zelf zat, heerlijk plekje. Helaas zaten we naast een aantal rokers, de tafels staan echt te dicht op elkaar om daar geen last van te hebben.
We gingen voor de "Fish Market" (standaard op de woensdag); je loopt naar de bar waar allerlei vissoorten uitgestald liggen, en geeft aan naar welke soorten vis je voorkeur uitgaat. Ter plekke wordt je stukje (grootte kun je zelf bepalen) van de vis gesneden en bereid. We hebben een selectie laten maken van 5 soorten vis, en allemaal smaakten ze heerlijk. Spartelvers en precies lang genoeg gegrild zodat het gaar was maar absoluut niet droog. Je krijg er frietjes en coleslaw bij (van mij mag er wel wat meer salade bij). Heel erg leuk concept.
Nagerechten zijn ook erg goed, met een speciale vermelding voor de pavlova.
De bediening is zeer kundig en vriendelijk. Het werd al gauw drukker maar daar merk je niets van, we werden steeds op tijd van alles voorzien, met een glimlach.
Kleine kanttekening zijn de prijzen, het eten is van prima kwaliteit maar zeker niet goedkoop voor de grootte van de porties.
Toch komen we hier zeker terug, we zijn nl. ook zeer benieuwd naar de "Steak market" op de zondag!