Brick

Breestraat 24 2011 ZZ Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Brick

Ruimtelijk en huiselijk. Brick!

Niet alleen een mooi entree op tafel. Ook het pand waarin Brick in Haarlem zit is prachtig. Met grote ramen is er veel licht en dankzij de glazen vloer kun je ook vanuit de eerste verdieping mee spieken in de keuken. Door de huiselijke sfeer voel je je meteen thuis en kun je nog meer genieten van de heerlijke Frans georiënteerde menukaart met ontzettend lekkere gerechten. Kom dus snel langs voor een hapje bij Brick!

Halve fles mineraalwater

Moniek V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Paulette V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten echt een aanrader. Gerechtjes zeer mooi opgrmaakt en verrassend qua samenstelling. Veel groenten en heerlijke bijgerechten. Wij komen zeker terug.
Hanneke F.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie smaak van de gerechten met goede combinatie van de wijn.
Het was alleen heel erg warm die avond en geen airco aanwezig.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijke avond gehad. 5 gangen waren allemaal even lekker, bediening was vlot en vriendelijk en de sfeer was top. Kom zeker nog een keer terug..
Corry A.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
alles is super goed in dit restaurant, alleen was de teleurstelling groot dat we voor het nagerecht (wel betaald) weg moesten ivm een schouwburgvoorstelling, waarvan we de bediening van tevoren op de hoogte gesteld hadden. We waren om 18.00 uur in het restaurant en moesten ons nog haasten om de voorstelling van 20.15 uur te halen. Het kwam door het trage op gang komen van de bediening, niet doordat de gerechten te laat kwamen. Dus tip: geen menu nemen!
C L.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Wat een super leuke bediening! Het eten is heerlijk, mooie porties en prachtig gepresenteerd. De warme cake met chocolade saus en ijs is top!
P V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Fantastisch!
Heerlijk buiten kunnen genieten van het mooie verrassingsmenu.
Verzorgd, smakelijk en ontspannen!
.ToP!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Lekker 3 gangenmenu voor goede prijs.

Enig minpuntje: je ruikt de toiletverfrisser bij binnenkomst. Heb je later geen erg meer in.
Shelly W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We zou er zo voorbij lopen, maar wat een pareltje en ontdekking dit restaurant. Nadat ik verkeerd gereserveerd bleek te hebben en het restaurant eigenlijk al volgeboekt was, kregen we toch een tafel. Het eten (verrassings menu Vd chef) is een dikke 10! De Ribeye, het dessert. De sfeer is goed, opmaak van de borden een kleurrijk kunstwerk, de bediening beleefd, gastvrij en vrolijk en de Chileense wijn smaakt ook heerlijk. Geen enkel minpunt. We hebben van de avond genoten en komen binnenkort zeker nog eens terug.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Na wat verwarring over de openingstijden (18:00 ipv 17:00 zoals op Iens aangegeven) hebben we genoten van een heerlijke maaltijd en attente service. Kan zakelijk ook prima; we komen zeker terug!
Marleen_ G.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijke gerechten! We aten het verrassingsgerecht en eend, en heerlijke (gratis) voorafje van brood en een kroketje! Alleen een hoofdgerecht is helaas wel wat weinig. Geen reden om niet nog een keer terug te komen.
Ton Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Aardige en vriendelijke bediening.
Heerlijk gegetenen en goede sfeer.
De tafel van Jacqueline O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wat een heerlijk restaurant: intiem, heel prettige en kundige bediening en smaakvolle gerechten - het was een genot om hier te eten.
Karen W.
Vriendelijke bediening, gezellige sfeer, echt lekker eten en smakelijke wijn. Wat wil een mens nog meer?
Alfred L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Erg goed bereid eten en een vlotte en vriendelijke bediening.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Het begon met een zeer prettige ontvangst, onze ober liet blijken zijn klanten goed te kennen, zelfs als ze er pas voor de eerste keer zijn. Vervolgens verwezen naar een tafeltje op de zeer sfeervolle bovenverdieping, waarna gedurende het diner de ober ons meermaals van passend advies heeft voorzien. Bovendien was de kwaliteit van zowel het eten als de wijnen erg goed. In combinatie met de schappelijke prijzen maakt dit dat Brick een absolute aanrader is!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Wat een fijn restaurant! Bijzondere en smakelijke combinaties (probeer t verrassingsmenu), lekkere en passende wijnen, gastvrij personeel en een open keuken waarin alles is te volgen. Top!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Driegangenmenu menu. Heerlijk gegeten met heerlijke wijnen. Top service en heerlijke keuken.
Prima ambiance en zeer persoonlijke benadering . Echt heeelujk en gezellig
Marcellus V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Super gegeten, mooie wijn spijs combinaties en heerlijk contact met de keuken, we komen zeker terug
A. T.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Prima gegeten in rustige atmosfeer. Vriendelijke en vlotte ontvangst en erg attente bediening. De Brick Burger is aan te bevelen, goed en betaalbaar! We zijn hier al meerdere keren geweest en komen graag weer terug.
Yolien P.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Dinsdagavond het 4-gangenmenu geprobeerd. Was heerlijk!