Brick

Breestraat 24 2011 ZZ Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Brick

Ruimtelijk en huiselijk. Brick!

Niet alleen een mooi entree op tafel. Ook het pand waarin Brick in Haarlem zit is prachtig. Met grote ramen is er veel licht en dankzij de glazen vloer kun je ook vanuit de eerste verdieping mee spieken in de keuken. Door de huiselijke sfeer voel je je meteen thuis en kun je nog meer genieten van de heerlijke Frans georiënteerde menukaart met ontzettend lekkere gerechten. Kom dus snel langs voor een hapje bij Brick!

Meer informatie over restaurant Brick

Maandag t/m Woensdag 18:00 - 22:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Marije T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijke plek met heerlijk eten om een super avondje te hebben.
Jens V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Prima gegeten, vriendelijke bediening en heerlijke wijn! Kom hier vaker terug!
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Hier een mooi 6-gangen kerstdiner gehad. Eten was prima, 1 gang vond ik qua combinatie minder geslaagd maar dat is wellicht persoonlijk. Bediening was uitstekend, sfeer is ook goed.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
ik heb zondag 4 december bij restaurant Brick gegeten. Wat een top zaak! Heel sfeervol, We werden vriendelijk ontvangen door de 2 koks die druk met koken bezig waren. Ik heb vroeger zelf ook in de horeca gewerkt. Het zag er allemaal professioneel uit. Toen we de wijn hadden besteld echt lekkere wijn! Kregen we een amuse. Overheerlijke gepofte paprikasoep ik had nog nooit zoiets lekker gegeten. En het brood was vers afgebakken. We besloten het 3 gangen menu te nemen voor 27,50. zeker een aanrader het voorgerecht was echt super! in limoensap gegaarde kabeljauw. Met heerlijke krab salade. De kabeljauw was precies goed gegaard en mooi opgemaakt. het hoofdgerecht was gegrilde diamanthaas. Ik had er nog nooit van gehoord maar het was erg mals vlees. En toen het dessert wat een plaatje! vanille cremé met peer gemarineerd in port. En wat het dessert afmaakte was dat overheerlijke ijs. Volgens mij was het zelfgemaakt. Ik heb een gezellig avond gehad en heerlijk gegeten. Jullie zien mij zeker terug. Hartelijk dank team Brick!
Lein Pieter C.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zoals gebruikelijk hebben we weer heerlijk gegeten bij Brick!
Krisna B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Ik heb gisteren met 2 collega's bij Brick in Haarlem gegeten en het was opnieuw heel erg goed.
We hadden het verrassingsmenu, voorafgegaan door een bijzondere amuse.
Een heerlijke combinatie van vis en vlees, echt heel goed met een verrukkelijke saus en een zeer smakelijk toetje. De kwaliteit is erg goed en goed betaalbaar.
Het is een klein intiem restaurant, rustig, de bediening is prima.
Een echte aanrader, ik ga daar beslist vaker naartoe.
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben ons heerlijk laten verrassen met het verrassingsmenu. Echt lekker en de gerechten waren mooi opgemaakt.
De bediening was echt heel vriendelijk en gastvrij. Leuke meiden, ook humor hadden.
Jalinkjessica B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gisteravond hier gegeten met mijn vader en zussen. Ivm dat ik de datum van het etentje moest veranderen ging het was mis in het systeem van IENS. Maar dit werd super goed opgelost. Kregen vast een drankje bij de bar en hadden het geluk dat we toch een tafeltje kregen. We hebben gekozen voor een verassings menu. Het eten was echt heerlijk. Inclusief de wijnen die we erbij geadviseerd hebben gekregen. Kortom een zeer geslaagde avond en heel enthousiast personeel.
Janine B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Geweldig lekker gegeten, leuke en vlotte bediening. Wij komen zeker snel weer terug!
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Goed gegeten en geweldige bediening. Wederom genoten en met plezier de avond bij Brick doorgebracht. Wij komen er graag, dus zeker voor herhaling vatbaar.
anouk.vanamstel .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wij hebben geweldig genoten bij Brick. Het driegangen menu was super, Sushimi Zalm vooraf een heerlijk mals stukje rundvlees, tournedos als hoofdgerecht , en lekkr ijs met bosvruchten toe. Bediening subliem. Geweldige avond gehad
Maaike G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Brick! Allebei iets gekozen wat een nieuw voor ons was en ook beide blij verrast. De bediening is erg aardig en enthousiast. Brick bueno (toetje) echt een aanrader, mits je niet te vol zit..! We gaan hier zeker nog vaker komen.
Siona J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Zaterdag avond om 7 uur gereserveerd. We kregen een twee persoons tafel op de eerste verdieping. Een deel van de vloer is van glas, niet fijn voor mensen met hoogtevrees. Het geeft wel een open gevoel aan de ruimte die verder vrij donker is. Er is keuze uit a la carte en een 3 gangen menu. Na een amuse bouche en wat brood duurde het erg lang voor de eerste gang werd geserveerd. Het eten was prima, en service vriendelijk. Toch een paar slordigheden... Ook de tweede gang liet op zich wachten, we waren al door de fles wijn heen...een heel lekkere Riesling overigens ....Bij het hoofdgerecht van het menu ontbrak een deel van het gerecht, en het bijgerecht kwam pas toen we het bord bijna leeg hadden...We hebben een tweede fles Riesling besteld en al met al een leuke avond gehad....
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Op woensdagavond kwamen we vrij laat aan. De keuken waren ze al aan het schoonmaken. Maar ze stelden voor om speciaal voor ons een visschotel te maken. Het was echt top. Dorade, Tonijn en Venusschelpjes met een fijne garnituur van groenten. Zo goed van smaak. Afgesloten met de fantastische cheesecake en het was weer een superavond. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en uitmuntende service.
EIJ .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Met collega's gegeten. Verschillende gerechten gegeten. Zowel à la carte als 3 gangen verrassingsmenu.
vooraf amuse met aspergeschuim en vers volkorenbrood.
Gastheer gaf aan dat je de ingrediënten kon noemen die je niet in het menu wilde terugzien. Ik geef geen beschrijving van de gerechten, omdat misschien lezers zelf ook voor de verrassing willen gaan. Menu werd mooi gepresenteerd. Ook andere gerechten mooi geserveerd. Porties mooi groot.
Gastheer kwam langs voor gezellig praatje en informeerde diverse keren of alles naar wens was.
Heel vriendelijk.
De rekening viel bijzonder laag uit, zeker in vergelijking met de kwaliteit. Eigenlijk onvoorstelbaar als je bedenkt dat het menu 27.50 E kostte.
Onze 'tafel' was zeer tevreden. Ik kom zeker terug. Dank.
rvisdevera .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Voorgerecht heerlijk Cerviche..
Hoofdgerecht met dorado met vel... (heel goed knapperig gebakken)...tonijn & doperwten...super combi
Dessert cheesecake + yoghurt bosbessen ijs...heerlijk machtig...Voor de prijs vind ik goed...lekker wijn en leuke ambiance op dakterras en het geeft zon gezellig knus sfeer.
De bediening super goed en goede fooi maar gegeven
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Lekker eten. Super aardige mensen in de bediening. Op een zonnige dag kun je heerlijk zitten op het dakterras. Dikke aanrader!
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Wij zijn goed ontvangen in het restaurant, vriendelijke en gastvrije bediening. De drankjes komen dan ook snel op tafel, er is ook platwater te bestellen, daar word niet moeilijk overgedaan. De kaart is goed en het eten is smaak vol. Het is een gezellig uitgevoerd restaurant op een mooie locatie in de binnenstad van Haarlem.
annemarikehartog .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Zeer persoonlijke ontvangst, fijne informele sfeer. Gerechten worden goed omschreven en zijn met veel zorg en mooie ingrediënten bereidt. Zeker aan te bevelen!
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
3 gangen menu genomen voor 27,50.Het eten was echt fantastisch!Erg verrassend en het restaurant ziet er leuk uit van binnen,oogt ook niet massaal.Wij waren hier voor het eerst,we komen zeker terug!