Brick

Breestraat 24 2011 ZZ Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Brick

Ruimtelijk en huiselijk. Brick!

Niet alleen een mooi entree op tafel. Ook het pand waarin Brick in Haarlem zit is prachtig. Met grote ramen is er veel licht en dankzij de glazen vloer kun je ook vanuit de eerste verdieping mee spieken in de keuken. Door de huiselijke sfeer voel je je meteen thuis en kun je nog meer genieten van de heerlijke Frans georiënteerde menukaart met ontzettend lekkere gerechten. Kom dus snel langs voor een hapje bij Brick!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brick

Maandag t/m woensdag 18:00 - 22:00 uur
Donderdag t/m zondag 12:00 - 22:00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Brick

Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Hele gezellige ongedwongen sfeer, met een gezellige kundige bediening en super leuke entourage
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten, fijne sfeer, prima personeel!
Aanrader voor een gezellig, culinair avondje. Veel dank, medewerkers van Brick! Graag tot een volgende keer...
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Qua smaak beleving hadden we er meer van verwacht, we hadden het verassing menu gekozen, leuk voor het ook opgemaakt, maar niet bijzonder. voorgerecht dorado met diverse garnering niet bijzonder, het hoofdgerecht rundvlees was lauw geserveerd, wel goed van smaak met originele garnering. Het dessert was lekker. De bediening is heel vriendelijk en verdiend zeker een pluim.
Famke K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Super goed restaurant. Onwijs lekker gegeten en hele goede service. Helemaal niks op aan te merken!!!! Prijs kwaliteit verhouding ook goed
Jacky V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Prettige sfeer, heerlijk eten, fijne bedieni g van mensen die verstand vn eten en wujn hebben. We komen zeker nog eens terug!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
leuke gezellige tent en lekker gegeten met vrienden. top bediening
Rmm B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Lekker gegeten attente bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding. We hebben het 4 gangen menu genomen, een van de gasten is vegetarisch, 2 keer een gerecht met zeebaars in een menu is dan niet echt sterk.
Lorenzo V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Erg fijne service, eten picobello, alleen gehorig met grote mannengroep naast ons. Geen schuld van het restaurant uiteraard. Zeker een aanrader!
Melvin N.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Service van de serveerster was top. Gaf een goed gevoel mee. De koks daarentegen mogen best wel wat openlijker zijn als ze een paar keer langs je tafel lopen en als je het pand verlaat.. dat lijkt mij niet meer dan normaal. Maar misschien was het maar een moment opname. Over het algemeen was het gezellig.
Juan C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Superlekker eten en hele fijne bediening...dit in een heerlijk relaxte omgeving.
Kun je je betere (bijna) buren wensen??
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Bediening zeer goed, uitgebreid informeren, alert, adequaat, vriendelijk. Prima.
Dorine W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Hele gezellige sfeer, gastvrije bediening en heerlijk eren
Ellis W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Héérlijk gegeten. Voor verrassings menu gekozen. Gezellig restaurant met echt super leuk attent personeel. Heb eigenlijk nog nooit in een restaurant zo’n leuk team mensen gezien. Volgende keer Haarlem betekent zeker weer naar Bricks.
Kenny B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
In 1 woord TOP!
Lekker eten, mooie locatie en dito inrichting en super personeel met veel aandacht voor onze dochter van 7. Met name Nick en Simone hebben de extra moeite genomen om het haar naar haar zin te maken.
Dankjulliewel!
Sara H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Super leuke, vlotte en goede bediening, heerlijk eten en goede sfeer! Een aanrader!
Wij gaan er zeker nog een keer terug.
gemeijer .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Gezellige, ongedwongen sfeer. Bediening die je laat voelen alsof je bij. Vrienden te eten bent!
En daarnaast natuurlijk ook heerlijke gerechten.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Het eten was Heerlijk. We hadden een 3 gangen verrassingsmenu met culinaire hapjes. Keurig opgemaakte borden. Mooie open keuken. Vriendelijk personeel.
ronald E.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Wij hebben hier op een zondag avond gegeten. Restaurant was ong 2/3 vol. Zeer relaxte sfeer, midden in het centrum van Haarlem. Top avond gehad; echt een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
heerlijk 4 gangen menu goede uitleg gerechten zeer vriendelijk personeel als je menu neemt kan je kiezen uit enkel vlees of vis maar je kunt ook vis en vlees nemen ik had vlees en vis het was super ook de opmaak van de borden het is echt een aanrader wij komen zeker terug
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Alle 6 aanwezige dames hebben gebruik gemaakt van het driegangenmenu en waren allemaal zeer tevreden.