Brick

Breestraat 24 2011 ZZ Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Brick

Ruimtelijk en huiselijk. Brick!

Niet alleen een mooi entree op tafel. Ook het pand waarin Brick in Haarlem zit is prachtig. Met grote ramen is er veel licht en dankzij de glazen vloer kun je ook vanuit de eerste verdieping mee spieken in de keuken. Door de huiselijke sfeer voel je je meteen thuis en kun je nog meer genieten van de heerlijke Frans georiënteerde menukaart met ontzettend lekkere gerechten. Kom dus snel langs voor een hapje bij Brick!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brick

Maandag t/m woensdag 18:00 - 22:00 uur
Donderdag t/m zondag 12:00 - 22:00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Brick

Anne M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Ik was vergeten te vermelden dat een van ons invalide is. Onze tafel was op de eerste verdieping. Geen enkel probleem, even wat omzetten en wij konden beneden eten. Prima service!
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk met ze tweeën kunnen genieten van het eten. Burata vooraf was heerlijk romig en was samen met de pesto? (kaart op de site van Brick is anders dan in het restaurant dus weet niet meer zeker of er pesto bij zit) was perfect in balans. Franse invloeden kwamen duidelijk naar voren en bij het hoofdgerecht een heerlijke bijpassende Rode wijn uit Marokko. Vriendin had "Bijvangst" (witvis in ieder geval) en was heerlijk met de eerder gekozen witte wijn. Top tent en kom hier zonder twijfel snel eens terug.
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Leuke, verrassende gerechten. (4 gangen menu van de chef) Juiste grootte qua porties met goede timing tussen de gerechten. Nette service en verstand van wijn-spijs combinaties zonder opdringerig te zijn.
Sabine U.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Geweldig! Wat een overheerlijk eten en ongelooflijk vriendelijke bediening!
Marie-Christine H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker eten en zeer vriendelijk personeel!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Het was wat stil. Maar dat kan je verwachten op een maandag
Govert M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Kwaliteit van het eten goed. We meenden in de kaart een combinatie poging te ontdekken van een simpele bistro tot een upmarket restaurant. Steak frites of goeie fusion van smaken. Misschien daardoor was de a la Carte niet al te diep, wat ons niet hinderde. Sommelier was enthousiast over wijn portfolio en kon goed adviseren. Bediening vriendelijk maar niet overdreven warm. Misten daarmee de finishing touch. Inrichting is onopvallend plezierig. Deur heren wc tevens toegang tot koele buitenplaats die tocht creëerde.
Gerke N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Goede verhouding prijs/kwaliteit. Persoonlijke bediening met kennis van zaken. Heerlijke avond doorgebracht met goed eten en heerlijke wijn, top !
Arlette H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Een fijne plek voor een etentje. Best gezellig contact met de tafel naast ons ook- dat moet wel, want het dakterras is prachtig maar niet erg ruim :)
Het eten is erg lekker en de bediening is niet supersnel maar wel erg goed.
Henrike V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Gisteravond ter ere van mijn man zijn verjaardag gegeten bij Brick. Gezien de recensies hier waren de verwachtingen hoog. Bij binnenkomst zag het er leuk uit, leuk straatje waar Brick gevestigd is en leuke sfeer binnen met mooie open keuken. We werden meteen geholpen en gevraagd wat we willen drinken, begonnen met een heerlijke cava. Niet veel later kwam er een kleine amuse en wat brood. Heerlijk brood, wij zijn grote brood liefhebbers. Dat we vervolgens bij het voorgerecht nog een extra mandje brood wouden was dan ook geen probleem. Heel fijn!! Van het menu hebben wij gekozen voor het verassingsmenu van 4 gangen. Aangegeven per gang te willen kijken of we de bijpassende wijn willen. De eerste gang was heerlijk, lekkere vis met heerlijke witte wijn. Prima combinatie lekker gerechtje. Het 2e gerechtje viel wat tegen qua smaak, maar door er wat zout overheen te doen kwam de smaak beter tot zijn recht. Dit was jammer dat we dit zelf moesten doen en het dus in eerste instantie tegen viel. Het hoofdgerecht was weer een heerlijk stukje vlees , hier de wijn er weer bij gehad smaakte goed. Het dessert viel alleen weer wat tegen. De mangomousse oid wat onderop zat weinig smaak aan naar mijn idee , het was een ok dessert maar had er meer van verwacht helaas. De wijn erbij weet ik niet, want er is mij niet gevraagd of ik de wijn er bij wou. Daar zit nog wat verbetering in, het vragen voorafgaand aan de gangen of we de wijn erbij willen hebben.Dit ging alleen bij voor en hoofd goed, bij de andere 2 gangen de vraag gemist. Helaas. al met al lekker gegeten, maar de verwachtingen die we hadden zijn helaas niet helemaal waargemaakt.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Erg lekker gegeten, ik kan het verrassingsmenu aanraden. Vriendelijke bediening.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere wijn en leuke bediening met de nodige flexibiliteit, discretie en humor. Goede sfeer
Lydia P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Sfeervol, gezellig restaurant.
Bediening serveert met hart voor de zaak en leuk toegankelijk.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance en vrolijk personeel
Leo E.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Menu van de chef met z'n vieren en erg genoten. Fantastische cerviche van zeebaars na de makreelamuse. Hoofdgerecht runderlende met heerlijke jus. Alleen vinden we de curry wel mild maar ook te overheersend. Als dessert mooi kaasplateau en voor mijn zwager mooie combinatie van aardbei en ijs van witte chocolade. Passend wijnarrangement en goede koffie toe. Vriendelijke en vakkundige bediening. Een aanrader kortom.
Alfred L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk eten, goede en vlotte bediening
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten, avond vloog voorbij.
A K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Geweldig lekker gegeten. Een culinair verassingsmenu tegen een betaalbare prijs. Gezellige locatie.
Advies is om wel iets tegen de warmte te doen. Het was "boven" echt te warm.
Moniek V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gewoon heel lekker gegeten in een fijne omgeving.
Ton Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We voelden ons welkom en werden ontspannen en vriendelijk bediend.
De gerechten waren heerlijk en op een bijzondere wijze bereid.
Het was een echt avondje uit.