Brick

Breestraat 24 2011 ZZ Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Brick

Ruimtelijk en huiselijk. Brick!

Niet alleen een mooi entree op tafel. Ook het pand waarin Brick in Haarlem zit is prachtig. Met grote ramen is er veel licht en dankzij de glazen vloer kun je ook vanuit de eerste verdieping mee spieken in de keuken. Door de huiselijke sfeer voel je je meteen thuis en kun je nog meer genieten van de heerlijke Frans georiënteerde menukaart met ontzettend lekkere gerechten. Kom dus snel langs voor een hapje bij Brick!

Halve fles mineraalwater

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Brick

Greet O.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten.
En lekker buiten in de gezellige breestraat.
Sloot C.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
gastvrije ontvangst, creatieve smaakvolle gerechten en sfeervolle inrichting. De bediening had prima in de gaten wanneer we weer wat nodig hadden. We komen zeker terug!
Irma T.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk verrassingsmenu met een wijnarrangement: helemaal top!!
M.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Restaurant top, leuke bedrijfsleider die ons helemaal in de watten legde, zijn kennis en passie deelde en entertainde! Leuke open keuken en verrassende gerechten. De worteltartaar moet je geproefd hebben!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Vriendelijke bediening, goed eten en gezellig,
Edwin W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij hadden een feestje te vieren. De medewerkers van Brick hebben er een echt feestje van gemaakt; verrassingsmenu en het bijbehorende wijnarrangement klopt en het verhaal erbij maakt de beleving compleet. Wij hebben alvast gereserveerd voor 14 februari 2019 :-)
Bram P.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Top, heerlijk gegeten, mooie wijnen, fijne gerechten en vriendelijk personeel met kennis van zaken! Zeker n aanrader!!!!
Renee G.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Wat hebben wij gister heerlijk bij jullie gegeten! Echt top ! Een verrassingsmenu. Het was een feestje. Deze koks weten wat zij aan het doen zijn! Alles klopte. Verrassende smaken, mooi geserveerd. De Parelhoen nog nooit zo mals en sappig gegeten.
Wij komen snel weer terug.
Bediening zeer vriendelijk en amicaal ! Het dessert was echt een smaakbommetje, mooi samengesteld en precies genoeg!
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
dit is een restaurant waar je het verrassings-menu moet kiezen 3/4/5 gangen, wat ons betreft incl. wijn arrangement. De gewone kaart is vrij beperkt, bij het menu ervaar je de echte capaciteiten van dit kleine restaurant. Heerlijk eten, geweldige (wijn-)combi's - wat ons betreft het nieuwe favoriete restaurant in Haarlem.
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, vooraf reserveren is nodig!
Kenny B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
2x gegeten, 2x prima!
Leuk personeel met goeie kennis en lekker eten.
Bianca N.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijk met 6 meiden genoten van een 3-gangenmenu van de chef! Alles was lekker, al had kip 'Tante Doortje', wat ons betreft, iets spannender gemogen. Wel mooi om te zien dat biologisch eten hoog in het vaandel staat bij "Brick'! Verder erg leuk en kundig personeel! Kortom, tot een volgende keer!
Hanneke F.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Heerlijk 3-gangen verrassingsmenu gegeten in gezellige setting! Vooral voor-en nagerecht waren heel goed en ware kunstwerkjes! hoofdgerecht ietwat ‘gewoontjes’ met kipfilet maar wel smaakvol. Plezierige en goede bediening! Zeker aanrader en ook om zelf nog eens terug te komen!
Marisja W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Zeer sfeervol restaurant, leuke kaart, prachtige gerechten. Correcte maar toch informele bediening. Echt een aanrader. Goede uitleg van menu en gerechten, leuke wijnkaart. We hebben echt een superleuke avond gehad. Dank voor de goede zorgen!
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Een erg enthousiast team, waardoor je je direct welkom voelt. Brick is een aanrader!
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben hier zaterdagavond gegeten op de eerste verdieping. Is echt minder leuk dan de begane vloer! Zorg dus dat je bij reserveren aan geeft dat je beneden wilt zitten.
Het eten is goed, maar echt niet spannend. Bediening was vlot en deed zijn best.
Wat ons betreft is het geen restaurant waar we weer snel naar toe gaan. Komt misschien doordat we boven zaten, geeft toch het gevoel dat je er niet bij hoort!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Bij Brick kan je a la carte eten, of een 3, 4, of 5 gangen verrassingsmenu eten. Zowel het menu als de a la carte gerechten waren erg goed op smaak. Bediening is zeer vriendelijk en opmerkzaam. Veel kennis van de producten. Een heerlijke avond uit!
Nadime T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
De keuken heeft ondanks dat het druk was perfect rekening gehouden met mijn dieetwensen! Ook de bediening was erg aardig en professioneel.
Roeliene O.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Top hospitality!!
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
vriendelijk personeel. beetje lang wachten op aandacht van het personeel. het eten en de wijn waren lekker.
vreemde rioollucht werd snel verholpen door het personeel, door water in een van de putjes te laten stromen.
maar ons advies: doe dat iedere dag voordat de gasten komen!
Rein K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
De gerechten mogen wel iets meer zijn. Voor grote eters is het niet genoeg. Het eten was niet echt warm.
De bediening was goed.