Brick

Breestraat 24 2011 ZZ Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Brick

Ruimtelijk en huiselijk. Brick!

Niet alleen een mooi entree op tafel. Ook het pand waarin Brick in Haarlem zit is prachtig. Met grote ramen is er veel licht en dankzij de glazen vloer kun je ook vanuit de eerste verdieping mee spieken in de keuken. Door de huiselijke sfeer voel je je meteen thuis en kun je nog meer genieten van de heerlijke Frans georiënteerde menukaart met ontzettend lekkere gerechten. Kom dus snel langs voor een hapje bij Brick!

Meer informatie over restaurant Brick

Maandag t/m Woensdag 18:00 - 22:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
P V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Fantastisch!
Heerlijk buiten kunnen genieten van het mooie verrassingsmenu.
Verzorgd, smakelijk en ontspannen!
.ToP!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Lekker 3 gangenmenu voor goede prijs.

Enig minpuntje: je ruikt de toiletverfrisser bij binnenkomst. Heb je later geen erg meer in.
Shelly W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We zou er zo voorbij lopen, maar wat een pareltje en ontdekking dit restaurant. Nadat ik verkeerd gereserveerd bleek te hebben en het restaurant eigenlijk al volgeboekt was, kregen we toch een tafel. Het eten (verrassings menu Vd chef) is een dikke 10! De Ribeye, het dessert. De sfeer is goed, opmaak van de borden een kleurrijk kunstwerk, de bediening beleefd, gastvrij en vrolijk en de Chileense wijn smaakt ook heerlijk. Geen enkel minpunt. We hebben van de avond genoten en komen binnenkort zeker nog eens terug.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Na wat verwarring over de openingstijden (18:00 ipv 17:00 zoals op Iens aangegeven) hebben we genoten van een heerlijke maaltijd en attente service. Kan zakelijk ook prima; we komen zeker terug!
Marleen_ G.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijke gerechten! We aten het verrassingsgerecht en eend, en heerlijke (gratis) voorafje van brood en een kroketje! Alleen een hoofdgerecht is helaas wel wat weinig. Geen reden om niet nog een keer terug te komen.
Ton Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Aardige en vriendelijke bediening.
Heerlijk gegetenen en goede sfeer.
De tafel van Jacqueline O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wat een heerlijk restaurant: intiem, heel prettige en kundige bediening en smaakvolle gerechten - het was een genot om hier te eten.
Karen W.
Vriendelijke bediening, gezellige sfeer, echt lekker eten en smakelijke wijn. Wat wil een mens nog meer?
Alfred L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Erg goed bereid eten en een vlotte en vriendelijke bediening.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Het begon met een zeer prettige ontvangst, onze ober liet blijken zijn klanten goed te kennen, zelfs als ze er pas voor de eerste keer zijn. Vervolgens verwezen naar een tafeltje op de zeer sfeervolle bovenverdieping, waarna gedurende het diner de ober ons meermaals van passend advies heeft voorzien. Bovendien was de kwaliteit van zowel het eten als de wijnen erg goed. In combinatie met de schappelijke prijzen maakt dit dat Brick een absolute aanrader is!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Wat een fijn restaurant! Bijzondere en smakelijke combinaties (probeer t verrassingsmenu), lekkere en passende wijnen, gastvrij personeel en een open keuken waarin alles is te volgen. Top!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Driegangenmenu menu. Heerlijk gegeten met heerlijke wijnen. Top service en heerlijke keuken.
Prima ambiance en zeer persoonlijke benadering . Echt heeelujk en gezellig
Marcellus V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Super gegeten, mooie wijn spijs combinaties en heerlijk contact met de keuken, we komen zeker terug
A. T.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Prima gegeten in rustige atmosfeer. Vriendelijke en vlotte ontvangst en erg attente bediening. De Brick Burger is aan te bevelen, goed en betaalbaar! We zijn hier al meerdere keren geweest en komen graag weer terug.
Yolien P.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Dinsdagavond het 4-gangenmenu geprobeerd. Was heerlijk!
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
zeer goede kwaliteit van eten,alles vers, ook duidelijke uitleg over de gerechten
Manon R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Alles zeer prettig: ambiance zeer sfeervol, kaart gevarieerd met keuze voor verrassingsmenu of a la carte, bediening ongedwongen en prettig, gerechten hebben heerlijk gesmaakt.
Marije T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijke plek met heerlijk eten om een super avondje te hebben.
Jens V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Prima gegeten, vriendelijke bediening en heerlijke wijn! Kom hier vaker terug!
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Hier een mooi 6-gangen kerstdiner gehad. Eten was prima, 1 gang vond ik qua combinatie minder geslaagd maar dat is wellicht persoonlijk. Bediening was uitstekend, sfeer is ook goed.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
ik heb zondag 4 december bij restaurant Brick gegeten. Wat een top zaak! Heel sfeervol, We werden vriendelijk ontvangen door de 2 koks die druk met koken bezig waren. Ik heb vroeger zelf ook in de horeca gewerkt. Het zag er allemaal professioneel uit. Toen we de wijn hadden besteld echt lekkere wijn! Kregen we een amuse. Overheerlijke gepofte paprikasoep ik had nog nooit zoiets lekker gegeten. En het brood was vers afgebakken. We besloten het 3 gangen menu te nemen voor 27,50. zeker een aanrader het voorgerecht was echt super! in limoensap gegaarde kabeljauw. Met heerlijke krab salade. De kabeljauw was precies goed gegaard en mooi opgemaakt. het hoofdgerecht was gegrilde diamanthaas. Ik had er nog nooit van gehoord maar het was erg mals vlees. En toen het dessert wat een plaatje! vanille cremé met peer gemarineerd in port. En wat het dessert afmaakte was dat overheerlijke ijs. Volgens mij was het zelfgemaakt. Ik heb een gezellig avond gehad en heerlijk gegeten. Jullie zien mij zeker terug. Hartelijk dank team Brick!