Brick

Breestraat 24 2011 ZZ Haarlem Nederland Kaart

Over restaurant Brick

Ruimtelijk en huiselijk. Brick!

Niet alleen een mooi entree op tafel. Ook het pand waarin Brick in Haarlem zit is prachtig. Met grote ramen is er veel licht en dankzij de glazen vloer kun je ook vanuit de eerste verdieping mee spieken in de keuken. Door de huiselijke sfeer voel je je meteen thuis en kun je nog meer genieten van de heerlijke Frans georiënteerde menukaart met ontzettend lekkere gerechten. Kom dus snel langs voor een hapje bij Brick!

Meer informatie over restaurant Brick

Maandag t/m Woensdag 18:00 - 22:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Lein Pieter C.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zoals gebruikelijk hebben we weer heerlijk gegeten bij Brick!
Krisna B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben ons heerlijk laten verrassen met het verrassingsmenu. Echt lekker en de gerechten waren mooi opgemaakt.
De bediening was echt heel vriendelijk en gastvrij. Leuke meiden, ook humor hadden.
Jalinkjessica B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gisteravond hier gegeten met mijn vader en zussen. Ivm dat ik de datum van het etentje moest veranderen ging het was mis in het systeem van IENS. Maar dit werd super goed opgelost. Kregen vast een drankje bij de bar en hadden het geluk dat we toch een tafeltje kregen. We hebben gekozen voor een verassings menu. Het eten was echt heerlijk. Inclusief de wijnen die we erbij geadviseerd hebben gekregen. Kortom een zeer geslaagde avond en heel enthousiast personeel.
Janine B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Geweldig lekker gegeten, leuke en vlotte bediening. Wij komen zeker snel weer terug!
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Goed gegeten en geweldige bediening. Wederom genoten en met plezier de avond bij Brick doorgebracht. Wij komen er graag, dus zeker voor herhaling vatbaar.
Anouk.vanamstel .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wij hebben geweldig genoten bij Brick. Het driegangen menu was super, Sushimi Zalm vooraf een heerlijk mals stukje rundvlees, tournedos als hoofdgerecht , en lekkr ijs met bosvruchten toe. Bediening subliem. Geweldige avond gehad
Maaikegrosfeld .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Brick! Allebei iets gekozen wat een nieuw voor ons was en ook beide blij verrast. De bediening is erg aardig en enthousiast. Brick bueno (toetje) echt een aanrader, mits je niet te vol zit..! We gaan hier zeker nog vaker komen.
Siona J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Zaterdag avond om 7 uur gereserveerd. We kregen een twee persoons tafel op de eerste verdieping. Een deel van de vloer is van glas, niet fijn voor mensen met hoogtevrees. Het geeft wel een open gevoel aan de ruimte die verder vrij donker is. Er is keuze uit a la carte en een 3 gangen menu. Na een amuse bouche en wat brood duurde het erg lang voor de eerste gang werd geserveerd. Het eten was prima, en service vriendelijk. Toch een paar slordigheden... Ook de tweede gang liet op zich wachten, we waren al door de fles wijn heen...een heel lekkere Riesling overigens ....Bij het hoofdgerecht van het menu ontbrak een deel van het gerecht, en het bijgerecht kwam pas toen we het bord bijna leeg hadden...We hebben een tweede fles Riesling besteld en al met al een leuke avond gehad....
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Op woensdagavond kwamen we vrij laat aan. De keuken waren ze al aan het schoonmaken. Maar ze stelden voor om speciaal voor ons een visschotel te maken. Het was echt top. Dorade, Tonijn en Venusschelpjes met een fijne garnituur van groenten. Zo goed van smaak. Afgesloten met de fantastische cheesecake en het was weer een superavond. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en uitmuntende service.
EIJ .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Met collega's gegeten. Verschillende gerechten gegeten. Zowel à la carte als 3 gangen verrassingsmenu.
vooraf amuse met aspergeschuim en vers volkorenbrood.
Gastheer gaf aan dat je de ingrediënten kon noemen die je niet in het menu wilde terugzien. Ik geef geen beschrijving van de gerechten, omdat misschien lezers zelf ook voor de verrassing willen gaan. Menu werd mooi gepresenteerd. Ook andere gerechten mooi geserveerd. Porties mooi groot.
Gastheer kwam langs voor gezellig praatje en informeerde diverse keren of alles naar wens was.
Heel vriendelijk.
De rekening viel bijzonder laag uit, zeker in vergelijking met de kwaliteit. Eigenlijk onvoorstelbaar als je bedenkt dat het menu 27.50 E kostte.
Onze 'tafel' was zeer tevreden. Ik kom zeker terug. Dank.
Rvisdevera .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Voorgerecht heerlijk Cerviche..
Hoofdgerecht met dorado met vel... (heel goed knapperig gebakken)...tonijn & doperwten...super combi
Dessert cheesecake + yoghurt bosbessen ijs...heerlijk machtig...Voor de prijs vind ik goed...lekker wijn en leuke ambiance op dakterras en het geeft zon gezellig knus sfeer.
De bediening super goed en goede fooi maar gegeven
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Lekker eten. Super aardige mensen in de bediening. Op een zonnige dag kun je heerlijk zitten op het dakterras. Dikke aanrader!
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Wij zijn goed ontvangen in het restaurant, vriendelijke en gastvrije bediening. De drankjes komen dan ook snel op tafel, er is ook platwater te bestellen, daar word niet moeilijk overgedaan. De kaart is goed en het eten is smaak vol. Het is een gezellig uitgevoerd restaurant op een mooie locatie in de binnenstad van Haarlem.
Annemarikehartog .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Zeer persoonlijke ontvangst, fijne informele sfeer. Gerechten worden goed omschreven en zijn met veel zorg en mooie ingrediënten bereidt. Zeker aan te bevelen!
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
3 gangen menu genomen voor 27,50.Het eten was echt fantastisch!Erg verrassend en het restaurant ziet er leuk uit van binnen,oogt ook niet massaal.Wij waren hier voor het eerst,we komen zeker terug!
Mashadanki .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Je wordt er zo superleuk geholpen! Bediening is zeer enthousiast en gedreven! Drankjes op tijd goeie uitleg en heerlijk eten. Top avond!
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Eten was prima , de proeverij viel wat tegen. Smaak was niet bijzonder. Hoofdgerechten waren erg lekker. Was jammer dat we boven in een hoekje zaten. Voelden ons weggestopt. Beneden zitten is leuker.
David R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Op een donderdagavond naar binnen gestapt om met zijn tweeën een hapje te eten. We konden aanschuiven op de hoge tafels direct naast de open keuken. Dit is op zich een leuke plek maar wel wat druk (qua in en uitlopen van gasten en bediening die erlangs loopt) en onze kleding rook achteraf behoorlijk naar keuken luchten. Een tafeltje op een iets rustigere plek zou dus onze voorkeur hebben de volgende keer maar over het eten waren we zeer tevreden. Heerlijke steak als hoofdgerecht en lekker bijpassend wijntje aangeraden gekregen. De bediening was door verschillende personen waarvan het verschil in ervaring wel merkbaar maar niet perse storend was. Ook noemenswaardig: erg goede koffie achteraf.
ME H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
De hertenbiefstuk en de rode huiswijn zijn fantastisch. De andere wijnen en het eten ook prima. De entourage is sfeervol, in een prachtig oud pandje, al begrijpen we de indeling beneden niet helemaal. Boven bijzonder door het glas in de vloer met zicht op de keuken.