Brick

Breestraat 24 2011 ZZ Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Brick

Ruimtelijk en huiselijk. Brick!

Niet alleen een mooi entree op tafel. Ook het pand waarin Brick in Haarlem zit is prachtig. Met grote ramen is er veel licht en dankzij de glazen vloer kun je ook vanuit de eerste verdieping mee spieken in de keuken. Door de huiselijke sfeer voel je je meteen thuis en kun je nog meer genieten van de heerlijke Frans georiënteerde menukaart met ontzettend lekkere gerechten. Kom dus snel langs voor een hapje bij Brick!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brick

Maandag t/m woensdag 18:00 - 22:00 uur
Donderdag t/m zondag 12:00 - 22:00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Brick

Yolande N.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Wesseltje N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mooie lokatie, prettige bedienng.
jan K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Verrassend menu gehad, prima prijs-kwaliteitverhouding , een aanrader!
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Erg prettige ontvangst en uitleg bij gerechten. Vegetarisch drie gangen verrassingsmenu voor herhaling vatbaar, vooral voorgerecht heel erg lekker. Ook kaasplank als nagerecht voortreffelijk.
De tafel van Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Leuke en toegankelijke gerechten maar evengoed verfijnd. Wij kozen voor het vier gangen menu met wijn wat erg fijne combinaties op leverde. De bediening was attend en had goed gevoel voor timing. Kortom, leuke en ontspannen avond gehad.
Ar K.
Wij kozen voor het 4 gangen verrassingsmenu met wijn arrangement erg lekkere combinaties! Fijne bediening goede uitleg van de wijn en gerechtjes. Wij hebben een heerlijke avond gehad.
Ciska R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuke bediening met verstand van zaken. Lekkere ongedwongen sfeer en heerlijke gerechten. Verrassingsmenu is een aanrader, maar kaart ziet er ook geweldig uit.
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Met z’n drieën aan tafel gegaan bij Brick. De bediening, wachttijd, etc. zijn helemaal prima. Goede uitleg attent handelen en vriendelijk. Wij kozen allemaal voor een viergangen verrassingsmenu, waarbij we mochten aangeven wat we graag wilden hebben (bijv. vlees, vis etc.). De kwaliteit van het eten vond ik (positief) verrassend, met genoeg variatie en stevige smaakelementen. Het aangeboden wijnarrangement paste goed en de avond was dan ook helemaal prima en zeker voor herhaling vatbaar. Was er dan niets aan te merken? Nee, eigenlijk niet. Het enige dat mij opviel was dat de uitstraling (eetcafe-achtig) niet goed overeenkwam met de geboden kwaliteit.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Erg leuke eetgelegenheid wat ik absoluut zou aanraden bij vrienden en familie. Ik woon in de buurt en ben voornemens om nog eens te genieten van de heerlijke gerechten en fijne bediening.

Mijn punt ter verbetering zou zijn wanneer gastvrouw vraagt of de gasten speciale dieeten zijn voordat brood/ham op tafel wordt gezet. Als veganisten niet een erg aanlonkelijk beeld. Verder zijn er geen gerechten te kiezen die vegan zijn. Overigens de gerechten die bijna vegan zijn, zijn heerlijk!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Heerlijk en ontspannen gegeten, leuke vriendelijke bediening met goed wijnadvies bij de gerechten. absoluut een aanrader!
H. M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Duur, de prijs van 3gangenmenu blijkt niet bedrag dat je moet afrekenen, dus let op! Dit was vooraf niet verteld helaas,
Sandy B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goede service en erg lekker eten
Corien O.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vraag wachttijd heb ik als redelijk ingevuld. Als met wachttijd de tijd tussen de gangen wordt bedoeld dan is die heel goed.
Het verrassingsmenu is echt een verrassing! Met wijarrangemebnt fantastisch!
Winny D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heel goede wijnen die uitstekend passen bij de gerechten. Ook voor de alcoholvrije mocktails een 10 op 10.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Hele gezellige en lekkere avond !!!!! Met heerlijk eten en geweldige wijnen !!!! Complimenten ????????????????
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Ik was vergeten te vermelden dat een van ons invalide is. Onze tafel was op de eerste verdieping. Geen enkel probleem, even wat omzetten en wij konden beneden eten. Prima service!
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk met ze tweeën kunnen genieten van het eten. Burata vooraf was heerlijk romig en was samen met de pesto? (kaart op de site van Brick is anders dan in het restaurant dus weet niet meer zeker of er pesto bij zit) was perfect in balans. Franse invloeden kwamen duidelijk naar voren en bij het hoofdgerecht een heerlijke bijpassende Rode wijn uit Marokko. Vriendin had "Bijvangst" (witvis in ieder geval) en was heerlijk met de eerder gekozen witte wijn. Top tent en kom hier zonder twijfel snel eens terug.
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Leuke, verrassende gerechten. (4 gangen menu van de chef) Juiste grootte qua porties met goede timing tussen de gerechten. Nette service en verstand van wijn-spijs combinaties zonder opdringerig te zijn.
Sabine U.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Geweldig! Wat een overheerlijk eten en ongelooflijk vriendelijke bediening!
Marie-Christine H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker eten en zeer vriendelijk personeel!