Breuren

Meer informatie over restaurant Breuren

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00
- Ontbijt 09:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Ik kom als vaste gast vaak bij Breuren. De ene keer als lunch/diner en de andere als borrel. Wij hebben nog nooit problemen gehad hier. Ook weet de bediening altijd de daghap om te bouwen dat ik met een lactose allergie altijd de daghap kan eten. Super
Altijd is er wel een plekje en de bediening is altijd goed. Wij komen hier graag.
Arno2u .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Breuren is een ongedwongen eetgelegenheid met een moderene uitstraling. Het restaurantlogo ' de B' zie je overal terug, vind ik sterk. Het is gelegen aan het gezellige Kerkplein in het centrum van Woerden. Bij mooi weer, fraai verwarmd terras. Menukaart is niet erg groot en heeft de bekende gerechten. Puntzakje (dikke) friet bij de gerechten te verkrijgen. Geen culinaire belevenis, maar hetgeen geserveerd wordt is prima van smaak. Voor kinderen voldoende keuze. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Ik heb genoten, vooral als je gaat voor een gezellig hapje zonder poespas.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Met zn vieren op een zomerse avond lekker buiten gegeten. Lekkere speciaalbiertjes van de tap en goede witte huiswijn. Alle 4 hamburger, standaard keuze maar de hamburger was dat zeker niet: alles erop en eraan, echt lekker! Prima service, geven eerlijk hun mening als je advies vraagt, netjes. Leuke avond gehad.
Suba .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Met echtgenote voor de eerste keer een hapje gaan eten bij Breuren.
Breuren zegt van zichzelf “we zijn een ongedwongen mix van (grand)café, (snack)bar en restaurant”. Je kunt buiten eten aan de rand van het marktplein of binnen. Wij kozen voor binnen. Heeft een bistro-caféachtige sfeer met een de ruimte overheersende tapkast.
Wij werden uiterst vriendelijk en attent bediend die door jongeman waarvan je in een woord kunt zeggen dat hij geknipt is voor dit type werk.
We besloten een aperitief te nemen met een lekker glas Trois Gamins en ‘Brood en smeer’. Het vers afgebakken stokbrood beviel ons uitstekend. Als hoofdgerecht namen we uit de Stadshap (een dagelijks wisselend keuze tussen vlees, pasta en vegetarisch) het pastagerecht: Linguine met een salie pompoensaus en een gebakken visje (dorade en makreel), een variatie van de kok op de klassieke linguine met pompoen carbonara. Wat ons betreft was het inderdaad een ‘Stadshap’ en niet meer dan dat. Als dessert lokaal Boerenijs met een prima zij het wat krenterige chocoladesaus (tip: serveer die ook extra in een kannetje!) en een smakelijk notentaartje.
Als je even snel en ongecompliceerd een hapje wil eten is Breuren een prima gelegenheid in hartje Woerden maar verwacht geen culinaire hoogstandjes.
Eef- .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Breuren is echt een van mijn favoriete plekken in Woerden, klein maar heel sfeervol en gezellig. Ondanks dat het klein is is de doorloop er altijd goed en heb ik tot nu toe altijd snel een tafeltje gekregen. Al hou ik er eigenlijk ook altijd heel erg van om bij hun aan de bar te zitten. De bediening is heel attent en altijd in voor een praatje. De laatste keer werd mij ook naar wijnvoorkeur gevraagd en mocht ik een aantal wijnen even proeven. Hun Italiaanse rode wijn is echt GEWELDIG!
Ook hou ik van de verschillende burgers die ze hebben en met name ook de vegetarische geitenkaasburgen is heel lekker. En tot slot de home made brownie die ze sinds een paar maanden op de kaart hebben staan is echt hemels. Absolute aanrader.
Jen29 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Gisteren een dagje Utrecht en omstreken gehad, naar woerden geweest voor de speciale kazen.
We hebben bij BREUREN een broodje getracht gegeten. dit was helaas niet naar wens, broodje was hard en leek niet vers, de sla was bruin en totaal verlept.
het personeel had niet echt zin om er naar te luisteren.
Na een paar happen , hebben we het opgegeven, afgerekend en zijn we opzoek gegaan naar een andere eetgelegenheid.
John S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Wat een service en gastvrijheid!!!!!!
Kwamen hier tweede kerstdag om 21.00 uur binnen en werden gastvrij onthaald.
Eten is goed van smaak, presentatie zou iets beter kunnen maar de smaken zijn prima.
Probeer hier eens de kaasfondue, is heerlijk.
Kom hier graag weer terug.
Een aanrader.
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Zojuist een spontane lunch bij Breuren gehad. Eerder ooit koffie gedronken met een opvallend lekker koekje, dit was eigenlijk de reden om terug te gaan.

Blij verrast door goede medium hamburger met superverse sla en een heel lekker sausje. Zat bomvol op vrijdagmiddag om 13.00 uur dat zegt ook wel wat. Vriendelijke correcte bediening en opnieuw een espresso met dat lekkere koekje.

Ga zo door, kom zeker een keer terug.
Violier V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Een verzorgd eetcafe met een goede stadshap (daghap). Wij zijn fan van de fantastische zondag brunch met een uitgebreid buffet. De verse sappen vind ik erg duur.
230861 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Hier op zondag ochtend gebruik gemaakt van de Brunch, ik was op uitnodiging mee gegaan. Het assorti is prima, genoeg variatie. Als tip geef ik mee wel een bruin of donker broodsoort te presenteren. Nu was er alleen wit brood en croissants. De warme items konden worden besteld via de bediening en werden dan keurig aan tafel gebracht. Vriendelijke bediening en we zaten heerlijk buiten, volgende keer een diner daar, lijkt mij de moeite waard.

Piet van den Bosch
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Breuren, een gezellig eetcafé met een fraai terras. Leuke, informele bediening.
Over de gerechten waren we minder te spreken. De ‘flammkuchen’ was niet gaar en de als ‘medium’ bestelde hamburger was vrijwel rauw.
Het is een leuke ambiance, gezellige bediening, maar een fors tegenvallende kwaliteit van eten.
Ing70 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Breuren = altijd goed. Heerlijke plek voor een kop koffie met taartje of om s avonds te genieten van lekker hapjes en goeie wijn. Fijn terras op het kerkplein. De bediening is ronduit vriendelijk en persoonlijk. De sfeer is uitermate goed. Enige minpunt is dat het binnen niet al te groot is en dat reserveren niet kan..het zit snel vol (logische..want een geliefde plek).
Boaz5 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Lekker in het zonnetje op het terras een hapje eten bij breuren.
prima locatie in hartje woerden, lekker gezellig met meerdere eetgelegenheden op het plein.
prijs van eten en drinken is goed.
Xl-Burger en Ceasar salade hebben we gegeten.
Xl burger vin ik voor een xl aan de kleine kant, wel erg lekker vlees en lekker broodje. niet zuinig met beleg.
Ceasar salade is lekker veel, groot bord veel sla, kip is lekker mals.
Ook het lekker warme stokbrood met dip bij de salade is prima
personeel oogt wat onervaren en wat gehaast...wel goed geholpen verder.
terrasheaters in de parasols is ook zeker een pluspunt voor in de avond.
wij komen zeker terug!
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
een heerlijke geitenkaas burger, moeilijk te eten maar wel lekker en dikke frieten, ook dik prima.
Op het terras in het zonnetje. Alleraardigst personeel dat niet altijd rondkeek over het terras.
Awiekenkamp .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Wat een gezellige drukte is het hier! Moesten even wachten op een plekje. Er is ook een klein hoekje voor de kinderen waar ze kunnen spelen met een keukentje.
Aardige bediening. Leuke menukaart en ook nog dagelijks wisselende menu's op het bord. Dunne pizza met gorgonzola en spek genomen. Mijn man dikke frieten, kroket en zelfgemaakte mayonaise. Alles was lekker. Alle borden die langs kwamen zagen er heel mooi opgemaakt uit. Jammer dat dit eetcafe niet bij ons in de buurt ligt anders kwamen we hier zeker vaker!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Leuke en gezellige plek om een biertje te drinken en iets eenvoudigs te eten. Het ligt op een mooie plek op de hoek in het centrum van Woerden schuin tegenover de kerk. De Flammkuchen smaakte uitstekend. Het is een gezellig eetcafé met goede en snelle bediening. Een plek om terug te komen.
Falun V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Gezellig eetcafe voor een borrel of simpel avondeten! Helaas was de bediening heel irritant aanwezig. Ik stond nog voor de tafel mijn jas uit te doen en toen werd er al gevraagd wat we wilden drinken. En of we kwamen eten en of we al een stokbroodje wilden. Dat mag van mij wel wat rustiger aan, want de rest van de avond was de bediening eigenlijk nergens te bekennen. Verder prima eten. Ik had de vissalade, geen grote porties, maar smaakte goed.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Op een drukke zaterdag hier prima gegeten. Zowel keuken als bediening verdienen complimenten. Je proeft dat over alles is nagedacht. Scholfilet met gewokte groenten en aardappelpuree smaakte prima, pizza op Elzasser wijze al even lekker. Extra compliment voor de bediening. Reden om terug te komen.
Mim1978 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Getipt door vriendin dat we als we eens in de buurt waren we hier eens langs moesten gaan voor een hapje en een drankje en ze heeft gelijk! Wat is het hier superleuk, de sfeer, vriendelijk personeel en genoten van de overheerlijke Club Breuren. We komen zeker terug! Bedankt!
Thierry01 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
Het begon goed, snelle en attente bediening. Ik bestelde het broodje pittige kip. Dat kwam ook snel.
Tijdens het eten kwam ik er achter dar de kipfilet gedeeltelijk rauw was. Ik heb het gemeld. Helaas verscheen de kip wel op de rekening, als coulance hadden ze wel een drankje van de rekening gehaald. Toen ik aangaf niet van plan was om om voor de kip de betalen werd zonder excuus en uitleg de kip inderdaad van de rekening gehaald maar het drankje er weer bij opgeteld.
Het zal best een goede tent zijn, maar het klantvriendelijke omgaan met een klacht is een brug te ver voor Breuren