Breton

Zaterdag vanaf 17:00
Zondag vanaf 17:00

Caro D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Helaas was het terras vol, maar binnen begonnen en zodra er plek was mochten we naar buiten verhuizen. Heel fijn, want de straat is qua sfeer echt een aanvulling! Aardig van de bediening om hierop te letten. Enige kritiek: binnen stond de muziek te hard.

Een kleine kaart, maar lekkere, bekende gerechten met Franse inslag. De inktvis was niet heel spannend, maar wel zeer smakelijk. De andere gerechten zoals de bisque en garnalen niet opvallend, maar goed bereid!

Een gouden combi als het mooi weer is en je op het terras kan zitten, net of je met vakantie bent.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Klein gezellig restaurant. Op maandagavond, dankzij Jeroen Bosch, snel volle bak. Het eten was prima, kleine gerechten, maar dat wordt ook duidelijk aangegeven. Zeg maar "hollandse tappa's. Voor de niet grote eter ben je snel en voordelig klaar. een aanrader voor de gene die Den Bosch aandoet, ook voor de Bosschenaren zelf natuurlijk.
Megabourgondier .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Leuk restaurant, prettige sfeer. Het eten was wel erg lekker maar veel te weinig, daarom een 4 voor het eten. We gingen met een hongergevoel naar buiten.
De bediening was goed, behoudens dat we op 1 drankje bijna een half uur hebben moeten wachten, was vergeten maar dat kan een keer gebeuren.

We hadden ieder 2 gerechtjes en een kaasplankje samen gedeeld. Exclusief de drankjes moesten we voor die 5 gerechtjes € 69,= betalen. Bij de gerechtjes zit geen enkele begeleiding, geen stokbroodje bij de garnalencocktail, geen rijst of frites bij het 'hoofdgerecht'. Als we voldoende hadden willen eten zouden we daar samen meer dan € 100,= voor kwijt zijn geweest (exclusief drankjes!), los van het feit dat we daar geen tijd meer voor hadden.
Al met al wel lekker gegeten, maar teleurstellend duur voor de hoeveelheid eten die je krijgt.

De genoemde prijs is wel inclusief de ‘vrijblijvende’ donatie van € 1,= voor de actie Eet met je hart. Vrijblijvend, tussen aanhalingstekens inderdaad. We wilden sowieso wel meedoen want het is een goed doel, maar de donatie stond zonder dat ons iets is gevraagd gewoon op de rekening erbij.

Breton was voor ons eenmalig.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Heerlijk gegeten bij Breton, leuk dat je grote en kleine porties kan bestellen. Vooraf hadden wij de sashimi die echt verrukkelijk was! Vervolgens 2 kleine hoofdgerechten, prima smaak en ook de portie was toereikend om toch een voldaan gevoel te hebben na een voorgerecht. De bediening was vriendelijk en gastvrij ingesteld. De stoeltjes op het terras zitten niet heel lekker maar dat mag de pret niet drukken. We komen graag weer eens langs.
GBoekholt .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
We komen hier al jaren met veel plezier! Altijd genieten, lekker ongedwongen. Fijn ook de voorgerechtporties. Het kaasplateau is ook zeker een aanrader!
-Leon- -.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Eten en de wijnen waren smaakvol al liet de garnering te wensen over. Bediening was vrij amateuristisch en niet erg gastvrij. De st
Willemijntje50 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Wij hebben een zeer slechte ervaring in dit restaurant.
Oesters op de kaart..maar niet te bestellen.
Gerecht op t raam..niet als lunch.
Toen een salade verse tonijn..gevraagd om rood. .werd verteld. .wordt heel kort gebakken.
Slechte presentatie..koude, niet net gebakken ..bord vol sla...wasabimayonaise..Dus niet..flauwe hap, geen brood oud erbij.
Verteld na vraag serveerster dat t heel karig was.
Meest erg was dat de kok in ingang snerpende opmerkingen naar onze tafel maakte...werkelijk ZEER ongepast.
Remco G.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Tussen lunch en diner hiervoor gekozen. De bitterballen waren standaard en helaas iets te doorbakken en net voldoende. Brood was koud en niet bijzonder. Terras met sigaretten buren. Alleen uitzicht naar andere leuke korte putstraat terrassen was goed!
Myriam V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Heerlijk gegeten en knus restaurant. Precies genoeg keuze, voor ieder wat wils en aandacht voor het seizoen. Snelle en aardige bediening. Zeker een aanrader!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Heerlijk avondje met vrienden bij Breton gehad. Bediening altijd even vriendelijk, eten zag er verzorgd uit en smaakte ook nog goed. De tonijnsalade vooraf is een absolute aanrader! Beneden is wel gezelliger zitten dan boven, dus misschien boven nog iets aan heg interieur veranderen?! Wij komen zeker terug!
Zoetelievegerritje .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Een leuk restaurant met Franse bistro kenmerken. We hadden krabsoep en carpaccio als voorgerecht. Allebei verrukkelijk! Als tweede gerecht zwaardvis en heilbotfilet. Beiden ook prima! Principe van kleine gerechten die samen toch wel een goede maaltijd bieden.
Voor een leuke prijs uitstekend gegeten.
PeterDerks .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Afgelopen vrijdag wezen eten bij Breton. Veel zaken zaten al vol gereserveerd maar bij Breton hadden we geluk, er stond een tafel op toen we binnenkwamen en namen meteen plaats. Wat hebben we genoten van de ongedwongen sfeer, de lekkere gerechtjes die op een originele manier worden opgediend door de vlotte dames in de bediening.
Prijs kwaliteit was dik in orde en ook de keuze aan wijnen viel ons niet tegen. Al met al heeft Breton er aan bijgedragen dat wij een heerlijk weekendje Den Bosch hebben gehad en zullen zeker nog eens terug keren. Ga zo door!!
Lvia .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Per persoon twee gerechtjes op, één is ook te weinig voor diner, erg lekker was de sashimi van zalm en tonijn en de Oosterse bieftortilla. De salade met verse tonijn vonden we niet lekker en hebben we laten staan, maar dat kan ook aan onze smaak liggen. De gamba's en de wijnen prima. Lekker buiten gezeten, gezellig straatje, onder de terrasverwarming. Prijs ongeveer 40 euro p.p. zonder toetje. Prima voor wat je krijgt.
Alino .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Het eten is best goed (ook niet uitzonderlijk), maar omdat het kleine voorgerechten zijn zonder "garnering" wat ons betreft behoorlijk aan de prijs. Als je twee voorgerechtjes besteld ben je rond de 25 euro kwijt en zullen de meesten nog trek hebben. Met 3 gerechten zou je aan een normaal menu komen maar dan is bijna 40 euro echt te veel. Kortom de porties zouden net wat groter moeten zijn. Verder vriendelijke bediening, gemiddeld eettentje.
Frans3368 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
kom er al jaren over de vloer ....eerst bij de oude eigenaar toen bij marc en fleur,en laten we kyra niet vergeten!! het duo marc en kyra zijn van top niveau !!!koken met grote passie en het is steeds weer een feest om te zien als ze "volle bak" draaien hoe de keuken en het bedienend personeel op elkaar afgestemd zijn. hoop er nog jaaaaaren van te genieten
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Tijdens de restaurantweek een 3 gangen lunch gegeten, was erg smakelijk. Vis was heerlijk bereid, evenals de kalfshaas. Laatste gang, diverse bereidingen van perzik was een waar plaatje. Prijs-kwaliteit verhouding is echt ver boven gemiddeld, een aanrader!
Bram W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Leuk restaurant. Op de zaterdagavond dat wij hier waren was reserveren niet mogelijk. Lekker gegeten al hadden ze meer uit het concept kunnen halen. Bijvoorbeeld de gerechtjes nog kleiner maken zodat je er een extra probeert. Zal hier zeker terug gaan.
Marijn E.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Lekker gegeten, hoewel op de kaart staat dat alle gerechten voorgerechten zijn en je dus meerdere keuzes kunt maken vonden wij de porties groot voor een voorgerecht. Meer dan 2 gerechten pp haalden we dan ook niet. Kwaliteit van het eten is prima net als de attente en vlotte bediening.
HettySnel .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Gezellige sfeer, drukke zaak waar reserveren niet mogelijk was. Maar gelukkig konden we toch snel aan tafel. Vlotte bediening en lekkere kleine gerechten uit gevarieerde keuken. Een echte aanrader in de gezellige Korteputstraat in Den Bosch
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2013
Dagje Den Bosch met prachtig najaarsweer. Plekje gezocht waar wij buiten konden zitten. Gekozen voor een lunchbordje. Hetgeen bestond uit een kopje soep, een wrap met carpaccio, een kroketje ,een bitterbal en een broodje met zalm. Paar royale glazen chardonnay, wat wel mocht voor de prijs van 4,95 per glas. Jammer, dat wij er meer dan een half uur op moest wachten. Wat heel aardig was, dat de tweede bestelde glazen, voor rekening van het huis kwamen. Het lunch gerecht, was naast dat het leuk werd opgediend, heel erg lekker.