BRET

Orlyplein 76 1043 DP Amsterdam Nederland Kaart

Over restaurant BRET

Oase in een kantoorwoestijn

Een bijna vergeten stukje Amsterdam, waar ze van hergebruikte materialen een plek hebben gecreëerd waar het heerlijk is om te zijn. De chef-kok gebruikt verse en duurzaam geproduceerde ingrediënten om smaakvolle spijzen te bereiden. Speciaalbier speelt een centrale rol bij BRET. Je komt het vaak tegen in de gerechten en ze adviseren je graag welk biertje het best bij het eten past. Of vice versa natuurlijk. Op de tap staan hun eigen gebrouwen Nordman bieren, maar ook het bier van de betere brouwers uit de regio Amsterdam.

**Let op: op vrijdag organiseert BRET elke week onze "vrijmibret" waardoor het gezellig, maar rumoerig kan zijn**

Meer informatie over restaurant BRET

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Marico Q.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Leuke plek naast Station Sloterdijk. Staff is vriendelijk en behulpzaam. De bar heeft een ruime keuze aan speciaalbier en de burger was erg lekker. Top voor avondje met vrienden.
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Een leuke tent als je binnenkomt maar dan begint het. Ik heb 2 van de 6 keer de wijn gekregen waar ik om vroeg. Als je geen verstand hebt van wijn dan trap je erin. Ze hebben 3 soorten witte wijn dus hoe moeilijk kan het zijn? Als je ze aanspreekt op hun fout dan reageert het personeel héél arrogant. Leuk maar helaas nooit meer.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Er hing een vreemd luchtje in de zaak. Voor de rest ongedwongen sfeer, lekker. De gerechten zagen er mooi uit, het smaakte echt goed en naar meer. en appeltaart ook lekker!
C B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
aardige bediening in een sympathiek restaurant. Eten was goed, mooie bieren op tap en voor de jongeren bijzondere limonades
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Hartelijke ontvangst, waardoor ons gezelschap van oudere mensen zich snel thuis voelde in deze jonge omgeving. Niet met "ons" soort muziek, maar het geluidsniveau maakte het niet-storend. Het was jammer dat de keuken op zondag althans, een heel beperkt aanbod heeft . Dat was ons niet bekend. Jammer dat de burgerbollen wit waren, vind ik bijna niet meer kunnen in deze tijd. Vlotte bediening. Kitty
David S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was prima. Hamburger en gebakken zalm. Niet heel spannend allemaal, maar wel goed bereid. De bediening was erg vriendelijk en professioneel. Erg jammer dat de muziek zo hard staat dat je amper met elkaar kan praten - de muziek werd op verzoek wel zachter gezet. All together, een goede plek om een keer een biertje en burgertje te doen.
Judith020 J.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Eten was heerlijk, bediening ontzettend vriendelijk, maar soms duurde het wat lang voordat ze langs kwamen. Locatie top: makkelijk parkeren en met OV te bereiken en door het lekkere weer de hele avond buiten op het terras kunnen zitten!
Saskiahoing .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
De bediening is super vriendelijk en vrolijk. Decor is hip maar wel zeer rumoerig.
De keuken had ivm de drukte een stop, werd ons keurig verteld en aangeraden mss een snackje te nemen voor het wachten. Een drankje vh huis was attenter geweest. De bitterballen waren koud, de nieuwe duurde erg lang. Eten was ok, hamburger en cannelloni (beetje droog aan de randen) niks bijzonders . Het is een handige afspreekplek door de locatie maar dan voor een borrel met snacks dan om echt te eten.
Jorgl .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
De 'kibbeling' blijft bij! Goede maaltijd, enige puntje is dat de vis iets meer gekruid had kunnen zijn. Terras ook prima te doen in het mooie weer.
Jmcornel .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Fijne ongedwongen sfeer, er was zelfs buiten een tafeltje voor ons gereserveerd, ondanks de vrijmibo drukte. Heel vriendelijke en behulpzame bediening. Na het diner werd het nog gezellig op de dansvloer :)
RosaKok .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
We aten buiten dus dat is sowieso heel anders, maar super enthousiaste obers en lekker eten. Alleen het broodje vooraf duurde erg lang.
MaartenMathics .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Weinig aan de cijfers toe te voegen. Het is een hippe tent op een plek die een tent als deze goed kan gebruiken. Eten, verzorging en bediening is zeker niet slecht.
Riaschreurs .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Op een zomerse lentedag, buiten gezeten, lunch om 13.45 uur en daarna een glas wijn, dus na de lunchdrukte en voor de drukte erna, heerlijke vega kroketjes, mooie ingredienten, kleuren en smalen, gratis water met mint, en lieve bediening, aanrader
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Een ontzetten leuk, jong dynamisch "groen" restaurant met vernieuwende ideeën. Ze werken samen met wildplukwandelingen.nl en verwerken deze wildpluk ingrediënten tot heerlijke hapjes en gerechten. De koks maken er een speciale belevenis van, die je niet snel zult vergeten.

De bediening is jong en dynamisch en staat graag voor je klaar.

Ze weten Amsterdam Sloterdijk groen te krijgen. Een heerlijke ontspannen en relaxte sfeer in een verrassend decor Volop genieten.
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Gisteren heb ik met mijn gezin gegeten in Bret. Ik had een promotiebon van een krant. Bediening was vriendelijk, maar wel wat vergeetachtig. Bestelde biertje was niet doorgegeven en later bij de rekening was de -van te voren doorgegeven- korting(scode) vergeten. Oeps "sorry".
De kok was gelukkig niet vergeten om goed te koken. De Bret burger en de (vegetarisch) zwarte bovenburen waren heel erg lekker. Friet idem dito. De nagerechten Bananabread en chocoladetaart met ijs waren ook lekker, maar iets aan de droge kant. Locatie te midden van een parkje en gevarieerd publiek van onder meer de naast gelegen hotels is vermakelijk.
Nicky1982 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Heerlijk gegeten op deze originele locatie! We bestelden en hamburger en cannelloni met een paar biertjes en alles uitstekend. Aanrader...We komen zeker een keer terug als de zon schijnt om te genieten van het terras!
Tretjakov53 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Donderdag 21 april bij Bret gegeten, maar toen ik naar buiten liep dacht ik 'wat ligt er thuis in de kk dat ik snel kan eten'.
Ik bestelde parelgort met schapenkaas en groene asperges. Het bord dat werd geserveerd was bijna leeg! Een kopje vol gort, 2 groene asperges, en 5 stukjes kaas ter grootte en dikte van de nagel van mijn duim. De kaas had ook nog eens weinig smaak. Daar durft Bret 16 euro voor te vragen. Shame on them.
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Leuke locatie op Amsterdam Sloterdijk. Wij hebben lekkere hamburgers gegeten en een avond goed geborreld. Minpunt is de prijs van de biertjes, maar dat is helaas niet heel anders dan andere locaties in de buurt.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Bret is een modern industrieel ingerichte eettent en daardoor sfeervol. Wij zaten boven en ondertussen was iemand aan het klussen. Qua service was het goed dat er regelmatig iemand langskwam. Minder was dat toen mijn mede gast een klacht had over het eten daar door twee verschillende personeelsleden niets meer mee gedaan werd dan ik zal het doorgeven en volgende keer beter. De kaart scheen aangepast te zijn, maar de nieuwe versie was niet op de tafels (en op internet). Mijn gerecht de Burger smaakte top!
Jolinde V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Een van de lekkerste burger die ik tot nu toe heb gegeten. Kom ik zeker voor terug. Ik begrijp alleen niet hoe je de nachos kunt serveren. Het leek wel karton en dat voor 10 euro.... volgende keer als weer gewoon bitterballen.