Over het restaurant BRET

Oase in een kantoorwoestijn

Een bijna vergeten stukje Amsterdam, waar ze van hergebruikte materialen een plek hebben gecreëerd waar het heerlijk is om te zijn. De chef-kok gebruikt verse en duurzaam geproduceerde ingrediënten om smaakvolle spijzen te bereiden. Speciaalbier speelt een centrale rol bij BRET. We adviseren je graag welk biertje het best bij een gerecht past. Of vice versa natuurlijk. Op de tap staat het bier van de betere brouwers uit de regio Amsterdam.

**Let op: op vrijdag organiseert BRET elke week onze "vrijmibret" waardoor het gezellig, maar rumoerig kan zijn & in de weekenden serveren wij niet onze uitgebreide lunchkaart maar focaccia’s**

Meer informatie over restaurant BRET

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m vrijdag 11:00
Zaterdag & zondag vanaf 12:00

7,2
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant BRET

Rob B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Ibformeel, goed eten
Robin J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Goed eten, relaxte sfeer & fijne bediening. .
saskia.meijer1 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Er was geen avond eten. Daar er in de omgeving niets anders was hebben we besloten te blijven en alleen de borrelhapjes te nemen. Zeer teleurstellend, zeker omdat men zich presenteert als ‘Bret bar restaurant’ . Ik heb een paar dagen van te voren gereserveerd en Bret had me ook lang van te voren kunnen informeren dat er op deze avond geen avond-eten was
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ruime parkeergelegenheid. Voor € 1,40 per uur. Bret zit vlak naast het station Amsterdam Sloterdijk. Lekker gegeten. Bret heeft de sfeer van een broedplaats.
Ichelle V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Alleen jammer dat de service nog te wensen overlaat. Moesten elke keer zelf de aandacht trekken en wenken, zou leuk zijn als er ook minimaal eens op eigen initiatief gevraagd wordt door personeel of je nog een drankje o.i.d. wenst. Wel aardig personeel, het leek ook niet heel druk overigens. Zonde, want wel een erg mooie zaak met lekker eten.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Verschrikkelijk trage bediening hebben ons alleen maar geholpen omdat we ze heel heftig aanhielden. Geen enkele keer uit zichzelf naar onze tafel gekomen terwijl we gewoon gingen dineren. Eten was ontzettend lekker, locatie dicht bij Sloterdijk.
L. G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Eten prima. Grote porties. Groot stuk vlees, goed bereid, vers, lekker salade. En verse frites, lekker. Bediening wel te traag en onattent. Moest steeds zelf naar de bar om iets te bestellen, terwijl het nog heel rustig was. Moest zelf om een wijnkoeler vragen, om bestek, om een servet. De keuken gaat om 18.00 open en we hadden haast vanwege een concert, maar om 18.00 zijn ze duidelijk nog niet opgestart.
Inrichting is erg rustiek en wat rommelig, maar wel gezellig. De muziek staat wel keihard en er renden terwijl wij er waren steeds veel kinderen rond en ook vlak langs onze tafel, wat wij behoorlijk storend vonden.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Leuke tent op praktische locatie. Lekker eten en mooie biertjes! We moesten wel lang op onze bestellingen wachten...
Stephanie B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gezellig en lekker eten , wat wil je nog meer ?
De tafel van Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Verrassend leuke gelegenheid in de zakelijke omgeving van kantoren bij het Sloterdijk Station.
Hartelijke ontvangst, het ziet er meer uit als een gezellige pub om iets te drinken dan dat het een restaurant is.
We hebben prima gegeten, de Caesar salade en de fish and chips, tegen normale prijzen.
Catherine P.
Lekker, goed opgemaakte salade. Uitleg bij vragen over diverse gerechten duidelijk. Veel geluiden, maar dat is persoonlijk. Een ander zou het kunnen ervaren als gezellige drukte.
Buikie .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Lunch in mijn eentje rond 1330. Restaurant half vol, toch 25 minuten moeten wachten op broodje hummus. Bediening vriendelijk. Broodje gemiddeld: Meeste ingrediënten vers maar aan de bittere kant. Wegens locatie naast druk station genoeg te zien.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Fantastisch vers, lekker eten en niet te duur. De hele ambiance is top! Goed personeel, vriendelijk, je voelt je erg welkom.
Lieselien V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goede sfeer, lekker eten (vooral de sucade), goede porties en lekker bier! Onze serveerder was heel vriendelijk en kon ons ook bier advies geven.
Marico Q.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Leuke plek naast Station Sloterdijk. Staff is vriendelijk en behulpzaam. De bar heeft een ruime keuze aan speciaalbier en de burger was erg lekker. Top voor avondje met vrienden.
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Een leuke tent als je binnenkomt maar dan begint het. Ik heb 2 van de 6 keer de wijn gekregen waar ik om vroeg. Als je geen verstand hebt van wijn dan trap je erin. Ze hebben 3 soorten witte wijn dus hoe moeilijk kan het zijn? Als je ze aanspreekt op hun fout dan reageert het personeel héél arrogant. Leuk maar helaas nooit meer.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Er hing een vreemd luchtje in de zaak. Voor de rest ongedwongen sfeer, lekker. De gerechten zagen er mooi uit, het smaakte echt goed en naar meer. en appeltaart ook lekker!
C B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
aardige bediening in een sympathiek restaurant. Eten was goed, mooie bieren op tap en voor de jongeren bijzondere limonades
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Hartelijke ontvangst, waardoor ons gezelschap van oudere mensen zich snel thuis voelde in deze jonge omgeving. Niet met "ons" soort muziek, maar het geluidsniveau maakte het niet-storend. Het was jammer dat de keuken op zondag althans, een heel beperkt aanbod heeft . Dat was ons niet bekend. Jammer dat de burgerbollen wit waren, vind ik bijna niet meer kunnen in deze tijd. Vlotte bediening. Kitty
David S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was prima. Hamburger en gebakken zalm. Niet heel spannend allemaal, maar wel goed bereid. De bediening was erg vriendelijk en professioneel. Erg jammer dat de muziek zo hard staat dat je amper met elkaar kan praten - de muziek werd op verzoek wel zachter gezet. All together, een goede plek om een keer een biertje en burgertje te doen.
Judith020 J.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Eten was heerlijk, bediening ontzettend vriendelijk, maar soms duurde het wat lang voordat ze langs kwamen. Locatie top: makkelijk parkeren en met OV te bereiken en door het lekkere weer de hele avond buiten op het terras kunnen zitten!