Over het restaurant BRET

Oase in een kantoorwoestijn

Een bijna vergeten stukje Amsterdam, waar ze van hergebruikte materialen een plek hebben gecreëerd waar het heerlijk is om te zijn. De chef-kok gebruikt verse en duurzaam geproduceerde ingrediënten om smaakvolle spijzen te bereiden. Speciaalbier speelt een centrale rol bij BRET. Je komt het vaak tegen in de gerechten en ze adviseren je graag welk biertje het best bij het eten past. Of vice versa natuurlijk. Op de tap staan hun eigen gebrouwen Nordman bieren, maar ook het bier van de betere brouwers uit de regio Amsterdam.

**Let op: op vrijdag organiseert BRET elke week onze "vrijmibret" waardoor het gezellig, maar rumoerig kan zijn**

Meer informatie over restaurant BRET

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m vrijdag 11:00
Zaterdag & zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant BRET

L. G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Eten prima. Grote porties. Groot stuk vlees, goed bereid, vers, lekker salade. En verse frites, lekker. Bediening wel te traag en onattent. Moest steeds zelf naar de bar om iets te bestellen, terwijl het nog heel rustig was. Moest zelf om een wijnkoeler vragen, om bestek, om een servet. De keuken gaat om 18.00 open en we hadden haast vanwege een concert, maar om 18.00 zijn ze duidelijk nog niet opgestart.
Inrichting is erg rustiek en wat rommelig, maar wel gezellig. De muziek staat wel keihard en er renden terwijl wij er waren steeds veel kinderen rond en ook vlak langs onze tafel, wat wij behoorlijk storend vonden.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Leuke tent op praktische locatie. Lekker eten en mooie biertjes! We moesten wel lang op onze bestellingen wachten...
Stephanie B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gezellig en lekker eten , wat wil je nog meer ?
De tafel van Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Verrassend leuke gelegenheid in de zakelijke omgeving van kantoren bij het Sloterdijk Station.
Hartelijke ontvangst, het ziet er meer uit als een gezellige pub om iets te drinken dan dat het een restaurant is.
We hebben prima gegeten, de Caesar salade en de fish and chips, tegen normale prijzen.
Catherine P.
Lekker, goed opgemaakte salade. Uitleg bij vragen over diverse gerechten duidelijk. Veel geluiden, maar dat is persoonlijk. Een ander zou het kunnen ervaren als gezellige drukte.
Buikie .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Lunch in mijn eentje rond 1330. Restaurant half vol, toch 25 minuten moeten wachten op broodje hummus. Bediening vriendelijk. Broodje gemiddeld: Meeste ingrediënten vers maar aan de bittere kant. Wegens locatie naast druk station genoeg te zien.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Fantastisch vers, lekker eten en niet te duur. De hele ambiance is top! Goed personeel, vriendelijk, je voelt je erg welkom.
Lieselien V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goede sfeer, lekker eten (vooral de sucade), goede porties en lekker bier! Onze serveerder was heel vriendelijk en kon ons ook bier advies geven.
Marico Q.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Leuke plek naast Station Sloterdijk. Staff is vriendelijk en behulpzaam. De bar heeft een ruime keuze aan speciaalbier en de burger was erg lekker. Top voor avondje met vrienden.
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Een leuke tent als je binnenkomt maar dan begint het. Ik heb 2 van de 6 keer de wijn gekregen waar ik om vroeg. Als je geen verstand hebt van wijn dan trap je erin. Ze hebben 3 soorten witte wijn dus hoe moeilijk kan het zijn? Als je ze aanspreekt op hun fout dan reageert het personeel héél arrogant. Leuk maar helaas nooit meer.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Er hing een vreemd luchtje in de zaak. Voor de rest ongedwongen sfeer, lekker. De gerechten zagen er mooi uit, het smaakte echt goed en naar meer. en appeltaart ook lekker!
C B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
aardige bediening in een sympathiek restaurant. Eten was goed, mooie bieren op tap en voor de jongeren bijzondere limonades
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Hartelijke ontvangst, waardoor ons gezelschap van oudere mensen zich snel thuis voelde in deze jonge omgeving. Niet met "ons" soort muziek, maar het geluidsniveau maakte het niet-storend. Het was jammer dat de keuken op zondag althans, een heel beperkt aanbod heeft . Dat was ons niet bekend. Jammer dat de burgerbollen wit waren, vind ik bijna niet meer kunnen in deze tijd. Vlotte bediening. Kitty
David S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was prima. Hamburger en gebakken zalm. Niet heel spannend allemaal, maar wel goed bereid. De bediening was erg vriendelijk en professioneel. Erg jammer dat de muziek zo hard staat dat je amper met elkaar kan praten - de muziek werd op verzoek wel zachter gezet. All together, een goede plek om een keer een biertje en burgertje te doen.
Judith020 J.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Eten was heerlijk, bediening ontzettend vriendelijk, maar soms duurde het wat lang voordat ze langs kwamen. Locatie top: makkelijk parkeren en met OV te bereiken en door het lekkere weer de hele avond buiten op het terras kunnen zitten!
saskiahoing .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
De bediening is super vriendelijk en vrolijk. Decor is hip maar wel zeer rumoerig.
De keuken had ivm de drukte een stop, werd ons keurig verteld en aangeraden mss een snackje te nemen voor het wachten. Een drankje vh huis was attenter geweest. De bitterballen waren koud, de nieuwe duurde erg lang. Eten was ok, hamburger en cannelloni (beetje droog aan de randen) niks bijzonders . Het is een handige afspreekplek door de locatie maar dan voor een borrel met snacks dan om echt te eten.
jorgl .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
De 'kibbeling' blijft bij! Goede maaltijd, enige puntje is dat de vis iets meer gekruid had kunnen zijn. Terras ook prima te doen in het mooie weer.
jmcornel .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Fijne ongedwongen sfeer, er was zelfs buiten een tafeltje voor ons gereserveerd, ondanks de vrijmibo drukte. Heel vriendelijke en behulpzame bediening. Na het diner werd het nog gezellig op de dansvloer :)
RosaKok .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
We aten buiten dus dat is sowieso heel anders, maar super enthousiaste obers en lekker eten. Alleen het broodje vooraf duurde erg lang.
MaartenMathics .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Weinig aan de cijfers toe te voegen. Het is een hippe tent op een plek die een tent als deze goed kan gebruiken. Eten, verzorging en bediening is zeker niet slecht.
riaschreurs .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Op een zomerse lentedag, buiten gezeten, lunch om 13.45 uur en daarna een glas wijn, dus na de lunchdrukte en voor de drukte erna, heerlijke vega kroketjes, mooie ingredienten, kleuren en smalen, gratis water met mint, en lieve bediening, aanrader