BRET

Orlyplein 76 1043 DP Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant BRET

Oase in een kantoorwoestijn

Een bijna vergeten stukje Amsterdam, waar ze van hergebruikte materialen een plek hebben gecreëerd waar het heerlijk is om te zijn. De chef-kok gebruikt verse en duurzaam geproduceerde ingrediënten om smaakvolle spijzen te bereiden. Speciaalbier speelt een centrale rol bij BRET. We adviseren je graag welk biertje het best bij een gerecht past. Of vice versa natuurlijk. Op de tap staat het bier van de betere brouwers uit de regio Amsterdam.

**Let op: op vrijdag organiseert BRET elke week onze "vrijmibret" waardoor het gezellig, maar rumoerig kan zijn & in de weekenden serveren wij niet onze uitgebreide lunchkaart maar focaccia’s**

Meer informatie over restaurant BRET

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m vrijdag 11:00
Zaterdag & zondag vanaf 12:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant BRET

Anita H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Ik kan niet anders zeggen dan dat het zeer teleurstellend was bij Brett.

Je moet zelf je drank bij de bar bestellen want er komt niemand buiten naar je tafel toe. Wij hadden hamburgermenu's besteld en de broodjes waren keihard, vlees te lang gebakken en de groente veel te kort. Als je dit netjes aangeeft dan spreekt de kok dit ook nog eens tegen! Het barpersoneel is zeer onvriendelijk en lijkt en laat blijken er totaal geen zin te hebben in ze werk. De tafels staan buiten vol met glazen en na twee uur staat alles er nog van de vorige gasten.

Ik vraag me af of de eigenaar zich hiervan bewust is dat de klanten zo behandeld worden in zijn zaak. Kortom Brett heeft hele dure prijzen maar kwaliteit en service krijg je er niet voor terug. SHAME ON YOU!
Wendie R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
professionele aardige bediening! vergeten allergie door te geven bij bestelling maar dit was geen probleem, menu werd aangepast.
Sascha B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Heerlijk terras. Eten was lekker, duurde alleen vrij lang voor we het kregen (ook al was het rustig). Personeel was wat afstandelijk, maar niet onvriendelijk
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Ronduit slechte bediening, 18.00 uur gereserveerd om tijdig 19.30 u. naar de voorstelling Mollen te kunnen gaan. Uiteindelijk na vaak aandringen werd het gerecht om 19.15 u uitgeserveerd. Wel oprechte excuses ontvangen en 4 drankjes voor hun rekening.
Gerecht was overigens heerlijk maar moest in n kwartiertje naar binnen gepropt worden....
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Zo'n leuk restaurant verwacht je niet op deze locatie. Prima eten en bediening.
Nelly B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Genoten van het eten + het gezellige personeel. Prachtig, verrassend mooi terras rondom. Aan te bevelen voor een team-uitje.
Anne-Marie J.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Leuke ontspannen plek, midden in de zakelijke omgeving rondom Sloterdijk. We moesten lang wachten vanwege een grote groep voor ons, maar daar werd zorgvuldig met ons over gecommuniceerd.
Eetz .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Hier geweest met collega's. Ze hebben een ruime keuze aan biertjes. Wat erg leuk was om te proberen. Het eten is qua porties prima in orde. Ik geloof ook dat iedereen lekker gegeten heeft. Ik had zelf de spareribs en die vond ik wat knapperig aan de buitenkant, de smaak was wel erg lekker.
De bediening was vriendelijk en snel. Ook werden er zonder enige moeite wat stoelen bij getoverd omdat er toch meer mensen dan waarvoor ik had gereserveerd mee kwamen eten. Kortom, lekker eten, lekker drinken. Wel wat lawaaiig en sober qua tafels, maar dat mag, zeker in goed gezelschap, de pret niet drukken. Het past bij het soort restaurant.
R. B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Drukke maar gezellige plek met prima bdiening. Niet duur
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Ibformeel, goed eten
Robin J.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Goed eten, relaxte sfeer & fijne bediening. .
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Er was geen avond eten. Daar er in de omgeving niets anders was hebben we besloten te blijven en alleen de borrelhapjes te nemen. Zeer teleurstellend, zeker omdat men zich presenteert als ‘Bret bar restaurant’ . Ik heb een paar dagen van te voren gereserveerd en Bret had me ook lang van te voren kunnen informeren dat er op deze avond geen avond-eten was
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ruime parkeergelegenheid. Voor € 1,40 per uur. Bret zit vlak naast het station Amsterdam Sloterdijk. Lekker gegeten. Bret heeft de sfeer van een broedplaats.
Ichelle V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Alleen jammer dat de service nog te wensen overlaat. Moesten elke keer zelf de aandacht trekken en wenken, zou leuk zijn als er ook minimaal eens op eigen initiatief gevraagd wordt door personeel of je nog een drankje o.i.d. wenst. Wel aardig personeel, het leek ook niet heel druk overigens. Zonde, want wel een erg mooie zaak met lekker eten.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Verschrikkelijk trage bediening hebben ons alleen maar geholpen omdat we ze heel heftig aanhielden. Geen enkele keer uit zichzelf naar onze tafel gekomen terwijl we gewoon gingen dineren. Eten was ontzettend lekker, locatie dicht bij Sloterdijk.
L. G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Eten prima. Grote porties. Groot stuk vlees, goed bereid, vers, lekker salade. En verse frites, lekker. Bediening wel te traag en onattent. Moest steeds zelf naar de bar om iets te bestellen, terwijl het nog heel rustig was. Moest zelf om een wijnkoeler vragen, om bestek, om een servet. De keuken gaat om 18.00 open en we hadden haast vanwege een concert, maar om 18.00 zijn ze duidelijk nog niet opgestart.
Inrichting is erg rustiek en wat rommelig, maar wel gezellig. De muziek staat wel keihard en er renden terwijl wij er waren steeds veel kinderen rond en ook vlak langs onze tafel, wat wij behoorlijk storend vonden.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Leuke tent op praktische locatie. Lekker eten en mooie biertjes! We moesten wel lang op onze bestellingen wachten...
Stephanie B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gezellig en lekker eten , wat wil je nog meer ?
De tafel van Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Verrassend leuke gelegenheid in de zakelijke omgeving van kantoren bij het Sloterdijk Station.
Hartelijke ontvangst, het ziet er meer uit als een gezellige pub om iets te drinken dan dat het een restaurant is.
We hebben prima gegeten, de Caesar salade en de fish and chips, tegen normale prijzen.
Catherine P.
Lekker, goed opgemaakte salade. Uitleg bij vragen over diverse gerechten duidelijk. Veel geluiden, maar dat is persoonlijk. Een ander zou het kunnen ervaren als gezellige drukte.
Buikie .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Lunch in mijn eentje rond 1330. Restaurant half vol, toch 25 minuten moeten wachten op broodje hummus. Bediening vriendelijk. Broodje gemiddeld: Meeste ingrediënten vers maar aan de bittere kant. Wegens locatie naast druk station genoeg te zien.