Bremerbergse Hoek

Zaterdag en Zondag 11:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Bremerbergse Hoek

Franklin T.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Voelde me absoluut niet welkom zeer klantonvriendelijk. Werd verteld dat ze officieel gesloten waren en dat ik geluk had dat ik nog wat kon bestellen terwijl er een bord stond open. Wat erg als je hier je vakantie aan het vieren bent.
Harald V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eens op een zondag langs geweest voor lunch

Wat een mooi locatie en restaurant is ook erg mooi.

Ontvangst is goed. Helaas werd er niet om consumptie gevraagd, ook jammer voor omzet.

Gekozen voor de erwtensoep. Opzicht vers gemaakt, maar wat was ie zout! Na het eten tegelijk drinken besteld (en later nog veel gedronken).

Locatie is echt mooi! Bediening aardig, maar afwerking van eten kan beter. Nu moet ik wel zeggen: ik kook zelf vers en veelal zoutloos, dus ben gevoelig voor zout en misschien vindt iemand die pakjes eet het niet zout.

Ik ga toch zeker nog eens
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Jammer, met een hele groep wezen eten en in 4 uur tijd maar 4 keer drinken gehad
De bediening is elke keer hetzelfde.. Niet goed. Jammer want de locatie is super!!
Eten is goed, prim het nieuwe concept HAPPAS is een goede toevoeging op de kaart.
Bediening heeft verontschuldigen aan tafel, misschien goed bedoelt maar is niet nodig als je gast bent.

Service is dus niet best hier, ze kunnen dit zo goed opschroeven door goede bediening te hebben en zo veel meer uit hun zaak te kunnen halen.
Sabina S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Slibtong gegeten adhv plateservice. We misten een bord voor de graten. De aardappeltjes waren uitzonderlijk goed gebakken, de salade was verrassend en fris, de vis goed van smaak. Het eetcafe oogt veel gezelliger dan het restaurant. Bediening mag wat enthousiaster. De prijs van drank ligt te hoog. Er is in de buurt toch geen andere eetgelegenheid te vinden.
Kasper V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2013
Prettig terras met uitzicht over de haven van Biddinghuizen. Speeltuinen in de buurt voor de aanwezige kids en gekoeld witbier uit de tap. Goede combi voor een prettig avondje eten. Helaas, het eten valt echt zwaar tegen. Natuurlijk moet je niet veel culinairs verwachten van spareribs, maar lekker gekruid, krokante buitenkant, malse binnenkant, etc.
; helaas, niets van dat alles. Daarnaast erg slappe patat en oude sla met laffe dressing. Bediening is onervaren en niet allert en vergeet meerdere keren drankjes te brengen. Helaas, al is het terras wel goed! Misschien volgende keer alleen wat drinken en niet eten?