Breezze

Veckhoekse Sluisweg 2 3237 LW Vierpolders Nederland Kaart

Over het restaurant Breezze

Een bijzonder plekje aan de Brielse Maas. Een locatie met een geweldig uitzicht waar je als vanzelf ontspannen van raakt. Een restaurant met een menukaart waar je vooral veel herkenbare gerechten vindt voor elke denkbare gelegenheid. Om te borrelen, lunchen, dineren of uitgebreid koffie te drinken. Je krijgt het gevoel dat niets teveel moeite is voor het personeel. Het geeft een ongedwongen sfeer en nodigt uit nog ietsje langer te blijven. Voor families, groepen en voor iedereen die zin heeft er even uit te zijn!

Meer informatie over restaurant Breezze

Woensdag t/m zondag vanaf 10:00 - 23.00 uur
Maandag en dinsdag gesloten

Thomas L.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Eten was ok, maar niet super. Steak, gamba's en ribs waren prima, camembert burgers en schnitzel minder. Koffie is echt niet goed. Prijs/kwaliteit verhouding is daardoor niet erg goed. Bediening is prima en de meiden doen het goed. We begrijpen dat dit een strandtent is, maar er mag best wel eens een lapje langs de muren en ramen vooral omdat er zoveel spinnen, muggen en andere insecten zitten. Kinderen kunnen zich goed vermaken in de speeltuin.
martin D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
hier met grote groep van 14 man gegeten en het was geheel naar wens. het eten was zeer goed te noemen prijs kwaliteit verhouding was dik in orde het zeer vriendelijke personeel wist de tafel goed te onderhouden leuke omgeving ook voor de kinderen met trampoline en speeltuin voor de deur een aanrader hier komen wij zeker nog terug
osito .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Breezze lijkt een strandtent, maar er is veel variatie op het menu, wat je in de betere restaurants zou verwachten. het viel ons op dat de bereiding toch wat tijd vergt, maar na er wordt opgediend, blijkt deze "strandtent" een buitengewoon goed restaurant te zijn. Meerdere malen bezocht, en keer op keer ongelofelijk lekker gegeten. Eigenaars (Robin & Kathy) weten de sfeer tot een feestje te maken, en ook de meiden zijn 'Brabants' gezellig en gastvrij. Kip aan het spies nog nooit zo mals gegeten, en de Mixed grill is om nooit meer te vergeten. De begeleide wijn voortreffelijk, en de zelfs de geserveerde friet of aardappeltjes zijn verre van gewoon. De eigenaresse komt regelmatig informeren of alles naar wens is, maar wil het ook echt weten! Herkent feilloos haar gasten, en je voelt je welkom als een oude vriend...
Afgesloten met ijs en een kanjer van 'n sorbet, en opnieuw: Heerlijk!!
Bruiloften en feestjes blijken ook mogelijk, en daar zijn weer mooie arrangementen voor. Breezze is voor ons een pareltje in de restaurantwereld gebleken, en dat tegen wel zeer schappelijke prijzen...