Breexz

6,9
6,9
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Ik kom hier met enige regelmaat, omdat dit een prima plek is om tijdens een treinreis iets te eten. Gisteren weer, een veel te hete pompoensoep in een gevaarlijk hete kom gegeten, met één stukje stokbrood erbij. Daarna een redelijke hamburger, met patatten en kerriemayo. De tomaatjes enzo waren wel wat waterig. Tenslotte een amarettochocoladeparfait die wat uitgedroogd en nogal hard was. Vriendelijke bediening, de inrichting is apart (70er jaren stijl), ik vind hem wel aardig
Brabogondier .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Dit restaurant moet het niet van de aankleding hebben. Het ziet er nogal goedkoop uit. Soms duurt het lang voordat de bediening door heeft dat je klaar bent of dat je wil bestellen. Ze komen ook weinig bij de tafeltje. Toch is het eten altijd heerlijk. Het is stiekem een lelijk parel vlakbij het station waar ik graag eet.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Dit viel niet tegen, net voor sluiting binnengestapt en een prima bord noedels met verse groenten gekregen. Minpuntje was de zure blik van de serveerster toen mijn vriendin vroeg om iets minder ijs in de icetea. Stoeltjes zitten niet lang lekker.
L T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Twee keer fish and chips, maar dat viel tegen. Meer chips dan fish, eigenlijk zat er bijzonder weinig vis bij. Er zou mayonaise bij zitten, maar het was een frietsausje. Gevraagd aan het personeel (ik wilde mayo, geen frietsaus), maar het antwoord kwam niet. Er zou salade bij zitten, maar dat waren enkele blaadjes sla. Gemiste kans, de entourage is wel leuk. Soms drink ik er wat, daarvoor is het een leuke plek. Om te eten niet dus.
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
ben hier over de loop de jaren heel vaak geweest, nooit tegengevallen. goeie prijs/kwaliteit
Prima aanrader voor een simpele maar lekkere hap!
Nancy C.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Heerlijk eten bij Breexz! Prijs kwaliteit is prima in balans. Eten is met zorg bereid en de bediening is ook erg goed te noemen. Daarnaast zijn speciale wensen bespreekbaar. Ik ga zeker nog terug!
Rick25a .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Goed eten, niet-flexibele bediening. (liep te zeuren over een croissant zakje dat we zelf meegebracht hadden) Zo jaag je klanten weg!
Peggyvita .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
De eigenaar kookt zo lekerrr bij Breex..de fingerfood ribs, lekker knapperige wokgroente erbij. De daghap is een goeie deal. De pompoensoep is yum en net weer iets lekkerder dan de vissoep (kan ook als take away!). Ik mis nog steed de viskoekjes; blijkbaar at ik ze als enige..
Leuk personeel
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Altijd gezellig bij Breexz, voor een kopje koffie, voor een lunch of voor een diner. Goede sfeer, prima eten, vriendelijke en warme bediening en een mooi uitzicht naar alle kanten.
20-08 is misschien niet helemaal juist, maar ik kan er vele data aan toevoegen.
Jan-Willem B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Vanavond voor het eerst Breexz binnengelopen, ik had wel oren naar wat lekkere noedels met kip en groenten voor een redelijke prijs!

Wat ik kreeg voorgeschoteld zag er op het eerste gezicht alleszins prima uit. Een behoorlijke portie ook! De eerste happen waren lekker, totdat ik een stukje broccoli en daarna een boontje proefde. Wat me opviel was het grote kleurverschil tussen de verschillende boontjes en dat daarnaast de broccoli niet fris oogde (zie ook kleurverschil tussen de paksoi garnering en de groenten). Het kwam op mij over alsof de oudere groenten werden aangevuld met de nieuwe. De boontjes en broccoli hadden een lichte zuursmaak. Deze kwam niet van de woksaus, die smaakte beduidend anders. Deze groenten waren naar mijn mening niet vers.
Toen de serveerster kwam vragen of alles naar wens was heb ik haar verteld wat ik ervan vond, met de vraag of de kok de boontjes wilde proeven. Binnen no-time was ze weer terug (kok had niet geproefd) met de mededeling dat alles dagvers was. Van één van de koks kreeg ik ondertussen een minder prettige blik toegeworpen. Er werd niet gevraagd of het misschien opnieuw bereid kon worden, of ik misschien iets anders wilde eten of dat er op een andere manier iets gedaan kon worden om mij tevreden te stellen.
Jammer. De bediening was vriendelijke en vlot, het bedrijf heeft een goede uitstraling en de formule spreekt me ook aan. Het is spijtig dat er op deze manier klachten wordt omgegaan. Het niet serieus nemen van een klacht/gast is een doodzonde in de horeca.

Ik ga zeker nog een keer een bordje noedels halen bij Breexz, ik hoop alleen dat men dan iets professioneler met zowel de producten als de gasten omgaat.
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Gambaschotel. Deze was superlekker. Erg verse producten! Zeer verrassend, snel en niet duur.
Echte aanrader! Gaan we zeker nog eens naar toe.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Ben hier regelmatig geweest. Laatst afgelopen zondag. Had een tomatensoepje en een schnitzel met jagersaus; cocktailtje er bij.
De soep was op zich prima, jammer dat er allerlei toevoegingen, een stukje van dit en een stukje van dat, in waren gedaan. De schnitzel was ook goed, salade én verse saus met groenten én gewokte groenten is een beetje veel. De gewokte groenten zouden achterwege kunnen blijven. De patat was iets te hard, de mayo smakeloos, de salade goed maar te eenvoudig: wat tomaat, sla, en veel dressing.
Al met al toch heel aardig gegeten. In combinatie met de vriendelijke bediening,en de plek, een in retrostijl ingerichte soort clublounge waarvanuit je mooi over de straat kunt uitkijken, maken dit in combinatie met de lage prijzen een prima plek om tijdens een treinreis even te vertoeven

Froukje A.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Voorheen regelmatig bij Breexz geweest, naar volle tevredenheid. Misschien zijn mijn standaarden veranderd, misschien het eten hier, maar tijdens mijn recente bezoek viel het eten tegen. De noodles die ik bestelde om mee te nemen waren niet duur, maar zóut! Oi, wat was dat zoutvaatje even goed op kop gehouden. De noodles zelf waren klef en gingen na een paar happen tegenstaan. Niet de lichte maaltijd die een noodlegerecht zou moeten zijn.
Pluspunten: snelle bereiding, diverse maaltijden 'to go', niet duur, leuke plek om uit te kijken over de bedrijvigheid van het station.
Jolandavliempd .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Een heel modern restaurant, waar alles vers gemaakt word en waar alles ook nog eens verschrikkelijk lekker smaakt voor een super mooie prijs. Echt de moeite waard, verschrikkelijk vriendelijke bediening en een mooie open keuken, waar hard gewerkt word met heerlijke verse ingrediënten. Ook de dagschotels zijn een aanrader.
Een toplocatie voor een absoluut heerlijke gerechten tegen betaalbare prijzen. Ik ga hier zeker vaker komen!!
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2013
Ruime keuze op de menukaart, verse groentjes en heerlijke salades. Ook voor lunch kun je hier uitstekend terecht met ruim belegde en vers afgebakken broodjes. Zelfs van een simpele uitsmijter wordt een feest gemaakt!
Er staan ook "Fingerfoodz" op het menu, die kun je eventueel kiezen als voor- of bijgerecht, maar het nodigt ook om een combinatie te maken en een geweldige tapas schaal op tafel te laten komen.
Ik kom hier regelmatig eten, want het blijft verrassend goed, en de prijs is zeer betaalbaar, zodat je hier echt lekker zit te genieten.
Proefert .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Voorheen hier vaak geweest maar moet zeggen dat het niet meer is zoals het was. De noodles smaakte alsof ze in een magnetron waren opgewarmd (wat op zich niet verkeerd is) in vergelijking met de wokrestaurants midden in de stad die het opwarmen in de pan en daardoor beter smaakt. Helaas zijn de groente in de noodles naar mijn smaak niet meer vers. Vind het jammer want ging er graag eten.
Decoor daarentegen ziet er nog steeds erg leuk en rustgevend uit. daarom kom ik er zo af en toe een drankje drinken.
Wil wel nog even zeggen dat het een Open keuken is waar tegenwoordig wel wat spelerig aan toe gaat. Misschien is dit de oorzaak van verslechterd eten.