Over het restaurant BREE33

Creatief en culinair

Een heerlijk, huiselijk, betaalbaar restaurant in het mooiste deel van Leiden. Je geniet hier van de lekkerste innovatieve gerechten, gepresenteerd op prachtig opgemaakte borden. Ja, dit is nou echt genieten.

Meer informatie over restaurant BREE33

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 tot 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jannette .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Jannette .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Verva .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Voor de 5e keer bij Bree 33 wezen eten, gerechten nog altijd top, net als de prijs van de wijn en het karafje kraanwater. Bediening kan beter, lijkt wel of ze er niet zoveel zin meer in hebben, alle wordt opgedreund. Wij zaten beneden en er gingen steeds mensen roken die dan de deur open lieten staan, dit werd dikwijls niet opgemerkt door de bediening, misschien een dranger op de deur plaatsen? Terwijl wij nog even zaten na te praten werden ongevraagd onze jassen al gebracht? Kom voor het eten zeker terug, hoop dat de bediening dan weer is zoals hij was.
vdbom .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Bijzondere gerechten en heel erg lekker. Wat je ook kiest, je zult niet teleurgesteld zijn.

Toch twee minpuntjes. Als je geen vlees of vis wilt eten, heb je eigenlijk geen keus. Er is voor elke gang (behalve het dessert uiteraard) steeds maar 1 zonder vlees. En als je bij het raam zit, zit je op een kussentje in de vensterbank met je rug tegen het raam. Dat is oncomfortabel en kan eigenlijk niet bij een restaurant van dit kaliber.
jan B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Van de week gegeten leuke concept wat jıj krıjg. Nıet veel wat jıj betaal ook nıet veel dus prıma mooı zaak daar wıl bıj laten
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Origineel, creatief en heerlijk concept. Vier uitmuntende gangen, geserveerd door hele gastvrije, vakkundige en vriendelijke bediening. En dat allemaal in een schitterende setting. Echt een smaakvol avondje uit. Een pure beleving.
karin H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
goed eten voor de prijs zeker ok. Bediening ook heel leuk decor is prima. 3 gangen genomen. Was leuke gerechtjes. Maar ga ik snel daarheen ???
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een culinair hoogstandje!
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Veel aandacht voor de looks van de kleine gerechtjes leidt tot wat gezochte combinaties en een wat vaag hongergevoel aan het eind van de avond. Starter salade, wat vlak van smaak, tussengerecht stukje heilbot, heerlijk maar in 1 hap op. Rundersucade...geweldg maar in 2 happen weg. Kaasplank prima en qua portionering OK. Op de vraag "alles naar wens"geantwoord dat het te weinig was. Respons: het is de 1e keer dat ik dat hoor en dat ik er papat bij had kunnen bestellen. Patat eten ... doe je in de snackbar en voor +/- 100 euro p.p. ga ik niet met honger weg, ok ?
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Aantrekkelijke plek voor een avondje uit eten. Menu aantrekkelijk geprijsd en originele gerechten. De wijnwand blijft een leuke gimmick.
Gerechten goed op smaak.
Ernie D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Erg lekker gegeten voor een eerlijke prijs. Ga er zeker nog een keer naar toe.
Bonaparte .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Twee maanden niet geweest, maar dit restaurant met zijn unieke sfeer en voortreffelijk keuken blijft de parel van de Breestraat en Leiden. De chefkok en zijn staf tovert in deze kersttijd elke keer iets bijzonders op de tafel. Het is werkelijk genieten en een aanbeveling voor iedereen die iets bijzonders wil eten zonder daar kapitalen voor te betalen.
sasja22 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Gisteren met mijn zoon heerlijk gegeten, maar echt heerlijk en super gezellig!! Bijzonder fijne smaken bij de Heilbot en de Sukkade. Bij elk gerecht kregen we een toelichting van de dames in de bediening. Ik kom hier zeker terug, ook vanwege de sfeer en gastvrijheid. Nogmaals top!!!!
v A.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Op kerstavond met 3 personen gegeten. Eten was goed maar de bediening door Ricki maakte het af. Bij elk gerecht kregen we goed advies over wat een bijpassende wijn zou kunnen zijn. Erg ontspannen en informeel.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Bij reservering aangegeven dat 1 persoon lactose intolerantie heeft. Dit is niet gelezen en veel gerechten waren niet of moesten snel aangepast worden. Maar de aanpassingen waren niet echt geweldig, meer we halen er iets af , maar maken er niet iets leuks van. Bedienend personeel reageerde niet vriendelijk. Geen wijnkaart, wel veel wijnen, maar dan een rondje lopen of zo om te kiezen ??? Wijn per glas alleen huiswijn.
Had goede verhalen over Bree 33 gehoord, maar wat viel het tegen
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het eten was heerlijk, en de bediening was heel fijn, vriendelijk en niet opdringerig. Komen zeker terug.
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Elke keer fijn; vriendelijke befiening, mooie zaak en vooral heel lekker eten. Mooi opgemaakte borden, met verrassende combinaties. Prettig geprijsd: vier gangen voor €33,= is een uitstekende deal. Lekker glas wijn erbij en genieten! Beter dan gemiddeld; voor een feestje, iets te vieren of gewoon lekker eten met goed gezelschap.
Eend-2 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Heb er gisteren gegeten. Het eten ziet er mooi uit. Het zuur van de bolletjes meloen van de meloengazpacho was veel te zuur. Verderven erg lekkergerecht. Het tussengerecht churros van kaas was ook erg goed. Mijn hoofdgerecht was oké, maar de lam had malser gekund. De jus was wel erg lekker. Het nagerecht lemoncurd was ook goed. Kortom...ik heb er goed gegeten.
Wat wel echt een minpunt voor mij was, was de bediening. We zaten boven en ze waren erg kortaf enen sacherijnig. Ze braken onhandig in tijdens ons gesprek om op veel te harde toon op ongeïnteresseerde wijze uitleg te geven over de gerechten. Ik schrok er zelfs gewoon een keer van. Jammer, want voor het eten zou ik terug komen, maar de manier waaropik me behandeld voelde was onaangenaam.
wimo53 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het eten zag er allemaal prachtig opgemaakt uit.
De smaak was wel goed, maar niet verrassend en soms vlak. Er zaten elementen bij die naar mijn smaak niet altijd helemaal matchen bij de rest van het gerechtje. Bediening grappig maar soms een beetje onverschillig een verhaaltje opdreunen.