Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Koningin Astrid Boulevard 5 2202 Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Neemt u wat meer tijd voor uzelf, al dan niet in gezelschap van familie en/of vrienden, en geniet van een borrelmoment met een brede selectie aan bites en begeleidende wijnen. Voor ieder wat wils. Onze terrassen zijn ook in de herfst en winter geopend wanneer het weer het toelaat!

Naast de activiteiten in Breakers zijn er tal van mogelijkheden binnen het hotel Huis ter Duin en de andere restaurants. Niet alleen op culinair vlak maar ook in de vorm van diverse arrangementen met overnachtingen en gelegenheid tot ontspanningen in onze MC Wellness. Kortom, voldoende reden voor een weekend weg, samen of met de familie.

Maak gebruik van de Breakers shuttle dienst wanneer U het wenst!

Het is alleen mogelijk een tafel te reserveren voor het restaurant binnen, voor het buitenterras van Breakers reserveren wij geen tafels.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

OV9292 Noordwijk aan Zee
  • Kom je met de auto?
    Vanuit Amsterdam: U volgt de A4 langs Schiphol, bij de splitsing (na het brugrestaurant en benzinestation) afslag Leiden West/ Den Haag Centrum aanhouden (A44). Op de A44 neemt u de afslag Noordwijk/ Voorhout/ Oegstgeest Noord (afrit 6) aan het einde van
  • : Parkeren Vanwege veiligheidsredenen is het niet mogelijk om bij Breakers Beach House te parkeren. U kunt uw auto parkeren op het parkeerdek of in de parkeergarage van Grand Hotel Huis ter Duin. Indien u slecht te been bent, bieden wij een shuttle service

Breakers Beach House is het gehele jaar geopend van;

Oktober t/m Maart; 12:00 - 22:00 uur
April en Mei; maandag t/m vrijdag 12:00 - 22:00 uur, zaterdag en zondag 11.00 - 22.00 uur
Juni, Juli en Augustus; 10:00 - 23:00 uur
September; maandag t/m vri

9,1

Jouw recensie over het restaurant Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Is gewoon heel goed, prettige sfeer, goede bediening, heerlijk eten.

Overigens ben ik 77 jaar en ik wens niet met "je" en "jou" aangesproken te worden!!!
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijke plek, goed eten en mooie wijn!
Voor ons een plek waar we graag met goede vrienden goed eten en genieten van gastronomisch, gezellig samenzijn!
Gerd V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Goed en lekker eten in een gezellige omgeving. Een strandtent+. Wel druk op zondagmiddag bij goed weer, maar dat is elk restaurant in de buurt. Als je rustiger wilt zitten dan kun je boven in het hotel ook goed terecht.
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Prettige sfeer bij Breakers. Wij komen er graag. De shuttle is top. Mijn moeder is slecht ter been en dan is de shuttle onmisbaar.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heel fijne zaak! Niet goedkoop, maar wel heel erg lekker en fijn! Wij zijn hier al eerder geweest, en dit keer met vrienden die hier nog niet geweest zijn, maar wel de halve wereld over hebben gereisd en vrij verwend zijn. Zij gaan hier ook terugkomen.
Antoinette W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prachtige ligging en mooie entourage. Zowel in de zomer als in de winter. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kaart is verrassend en goed. Er is voor groot en klein wat wils.
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We waren er tweede kerstdag,werden vriendelijk ontvangen, en er werd voor onze jassen gezorgd,daarna begeleid naar onze tafel.We hebben heerlijk gegeten ik had een beef tataki (noedel salade)heerlijk mals vlees en een smaakexplosie,mijn man een carpaccio ,
en als hoofdgerecht een gegrilde entrecote met pastinaak ,hazelnoot,jus van sjalotten.Als nagerecht een savarin banaan royaal,de rode huiswijn is ook geweldig,en de tijd dat het opgediend werd was ook keurig. Vind het alleen erg prijzig ook het eten (wel kwaliteit) en voor alles wat je extra wilt moet je voor betalen zoals een flesje water 6.50,brood (wat eigenlijk bij een carpaccio hoort,frietjes 4.00 euro Maar de sfeer was geweldig ,aardig personeel.en het eten voortreffelijk.
mansel .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Jammer dat de kerstman niet is gekomen, had dit zoals vorig jaar erg leuk gevonden misschien dat hij volgend jaar weer van de partij is
angelique2025 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
we waren met 10 mensen en konden toch a la carte bestellen hoewel dit volgens receptie niet mogelijk was en dat konden wij zeer waarderen
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Gezelig, hulpvaardig personeel, goede kwaliteit eten en drinken. Ambiance aan het strand met de zee op hoorafstand: heel bijOnder.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
De bediening ging prat op de 5-sterren status van Huis ter Duin, waar Breaker's een onderdeel van is.
Het diner was goed maar niet echt goedkoop: € 146 voor twee voorgerechten en twee hoofdgerechten en vier glazen huiswijn. Op zichzelf geen probleem. Maar gelet op deze prijs en de bezongen 5-sterren status is het wat armoedig als je geen karaf water mag bestellen maar - als je water wilt - gedwongen wordt een prijzige fles mineraalwater te bestellen. Dat is helaas een fors minpunt en absoluut niet meer van deze tijd.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Wij hadden onderling iets te bespreken na een sterfgeval in de familie; dit ging gewoon erg goed onder het nuttigen van een heerlijke lunch.
Egbert J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Het was een verrukkelijke lunch die wij met familie - 9 personen - hebben mogen gebruiken. De sfeer was erg goed, de bediening vriendelijk en de gerechten voortreffelijk. Een aanradertje. En deze indruk kwam tot stand terwijl het zondagmiddag erg druk was. Chapeau!
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben genoten. Het personeel heeft humor en is heel vriendelijk.
Het menu 2for1 was prima. Zeker voor herhaling vatbaar.
cpeijnenburg .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
De jonge dame die ons ontving en bediende, deed het met volle overgave, professioneel en heel vriendelijk.
We voelden ons echt welkom.
Overigens deed de Brabantse heer die het overnam van haar ook prima.
Jose D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten, snelle en nette bediening in de mooiste strandtent van Noordwijk.
Na een paar keer teleurgesteld te zijn geweest in Breakers Beach House was het gelukkig dit keer erg goed en komen we zeker terug.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Mooie ambiance, alles klopt! Als het weer ook nog top is hoef je niet naar Marbella. De gerechten zijn erg goed. De gerookte zalm vooraf was perfect, een aanrader!
Henning R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Wij hebben hier weer eens zeer van de sfeer, van het uitzicht over de zee en de zon op het terras genoten. Attente en vriendelijke service!
Syllavie .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk gegeten. De locatie is natuurlijk geweldig. De bediening aan tafel was professioneel, vriendelijk en zeer attent. Onze Engelstalige gasten kregen spontaan de menukaart in het Engels aangeboden. De bestelde sliptong zou, zo was vooraf afgesproken, aan tafel gefileerd worden. Bij het uitserveren van de hoofdgerechten zei de daarbij bedienende dame (maar 1 x aan tafel geweest) dat ik dit zelf kon doen omdat de vis los op de graat lag. Echter, de (jongere!) ober die steeds bij onze tafel doende was zei direct dat hij de visjes zou fileren zoals afgesproken. Niets dan lof dan ook voor hem en zijn collega's. Er waren ook duidelijk "obers in opleiding" bezig maar die deden hun best en deden het goed! HEEL JAMMER dat er geen gratis karafje kraanwater vanaf kan bij zulke prijzen .... Het zou ook goed zijn om iets aan de akoestiek te doen!!! Als je op leeftijd bent en/of wat minder goed hoort is het zeer lastig het gesprek aan tafel te volgen door het lawaai van een vol restaurant.
Ella A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Mooie locatie, met gezellig personeel. Leuke plek om te lounge en zeker ook om te eten.
Heerlijk genoten van een heerlijke lunch (visplateau) en 's avonds met vrienden van een verrassings 3 gangen menu. Prima kok in de keuken.
Zeker voor herhaling vatbaar.