Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Koningin Astrid Boulevard 5 2202 Noordwijk Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

OV9292 Noordwijk aan Zee
  • Kom je met de auto?
    Vanuit Amsterdam: U volgt de A4 langs Schiphol, bij de splitsing (na het brugrestaurant en benzinestation) afslag Leiden West/ Den Haag Centrum aanhouden (A44). Op de A44 neemt u de afslag Noordwijk/ Voorhout/ Oegstgeest Noord (afrit 6) aan het einde van
  • : Parkeren Vanwege veiligheidsredenen is het niet mogelijk om bij Breakers Beach House te parkeren. U kunt uw auto parkeren op het parkeerdek of in de parkeergarage van Grand Hotel Huis ter Duin. Indien u slecht te been bent, bieden wij een shuttle service

Breakers Beach House is het gehele jaar geopend van;

Oktober t/m Maart; 12:00 - 22:00 uur
April en Mei; maandag t/m vrijdag 12:00 - 22:00 uur, zaterdag en zondag 11.00 - 22.00 uur
Juni, Juli en Augustus; 10:00 - 23:00 uur
September; maandag t/m vri

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Henning R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Wij hebben hier weer eens zeer van de sfeer, van het uitzicht over de zee en de zon op het terras genoten. Attente en vriendelijke service!
Syllavie .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk gegeten. De locatie is natuurlijk geweldig. De bediening aan tafel was professioneel, vriendelijk en zeer attent. Onze Engelstalige gasten kregen spontaan de menukaart in het Engels aangeboden. De bestelde sliptong zou, zo was vooraf afgesproken, aan tafel gefileerd worden. Bij het uitserveren van de hoofdgerechten zei de daarbij bedienende dame (maar 1 x aan tafel geweest) dat ik dit zelf kon doen omdat de vis los op de graat lag. Echter, de (jongere!) ober die steeds bij onze tafel doende was zei direct dat hij de visjes zou fileren zoals afgesproken. Niets dan lof dan ook voor hem en zijn collega's. Er waren ook duidelijk "obers in opleiding" bezig maar die deden hun best en deden het goed! HEEL JAMMER dat er geen gratis karafje kraanwater vanaf kan bij zulke prijzen .... Het zou ook goed zijn om iets aan de akoestiek te doen!!! Als je op leeftijd bent en/of wat minder goed hoort is het zeer lastig het gesprek aan tafel te volgen door het lawaai van een vol restaurant.
Ella A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Mooie locatie, met gezellig personeel. Leuke plek om te lounge en zeker ook om te eten.
Heerlijk genoten van een heerlijke lunch (visplateau) en 's avonds met vrienden van een verrassings 3 gangen menu. Prima kok in de keuken.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Breakers telkens weer een leuke fijne pleknom lekker te eten. Jammer van de miscommunicatie van een reservering, toch vervelend als je bovengemiddeld uitgeeft. Eten altijd lekker en vers en de sfeer prettig en rustig. Nog steeds jammer dat er een leuke gezellig bar ontbreekt voor een lekker aperitief.
N. R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Op een ontspannen manier heerlijk gegeten. Fijne bediening en mooie gerechten. En een geweldig uitzicht op de zee. Kortom genieten dus.
JanineMelkers .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Vorige week dinsdag een heerlijke avond gehad. Het was prachtig weer dus het was heerlijk vertoeven op de loungebank! Omdat we een lange avond wilde hebben, kozen we voor het 4 gangen menu 'wandeling door de kaart'. We zagen heerlijke gerechten voorbij komen dus keken hier enorm naar uit. Helaas bleek de wandeling meer een wandeling door de afdankertjes te zijn. Waar de mensen om ons heen de heerlijkste gerechten aan het eten waren, kregen wij de minder mooi opgediende gerechten die totaal niet een waren met de klasse van het restaurant/hotel. We hebben een heerlijke avond gehad en hebben oprecht genoten van de sfeer en de heerlijke sangria. De volgende keer bestellen we gewoon waar we trek in hebben want die burger en de ijsjes zagen er verrukkelijk uit! :)
Robklaa .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Heerlijk geborreld en gegeten na een dagje strand. Binnen heerlijke verkoeling. Er hangt een goede sfeer en je hebt een fantastisch uitzicht.
KellyVries64 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Wat een prachtige zaak is dit zeg. De rosé is verrukkelijk op een zomerse warme dag. Wij vinden het altijd lekker om allemaal kleine hapjes te bestellen zoals het brood, garnalenkroketjes, een tosti en wat schelp- en schaaldieren.
Ellenhier .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Heerlijke hapjes, fijn terras. Slecht personeel, onervaren. Vakantiekrachten. Duur watertje. Kraanwater in een flesje. 6,50 euro.
Mulder_M .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
We sliepen in huis ter duin. Fantastisch hotel met een top service, dat is wat je dan ook verwacht van hun restaurant. Breakers heeft een super locatie en leuke beach inrichting. We hebben gister met 6 personen gegeten en een 'verassings menu' 5 gangen genomen. Heerlijk en gevarieerd gegeten. Maar de bediening is echt dramatisch! Gedeeltelijk zeer onervaren of de meer ervaren mensen zijn er niet op uit je een leuke gezellige avond te bezorgen, onvriendelijk en ongezellig aan de tafel. Afstemming onderling niet goed waardoor er dingen mis gingen. Echt zeer teleurstellend en jammer. Qua eten en locatie echt een aanrader maar bediening dus zeer teleurgesteld, jammer, daarmee zouden ze echt het verschil kunnen maken!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Mooie lunch gehad in het (nog steeds) zo mooie Breakers. Een verassing is de Gazpacho van kers, zeer de moeite waard en echt top. De Thaise kokossoep is meesterlijk! Wat een sfeer en de bediening allervriendelijkst en attent! Daar worden wij gelukkig van!
haarlem16 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Mooie ambiance, matig weer dus lekker binnen met op de achtergrond de zee, mooie witte wel klassieke inrichting, tafels niet te dicht bij elkaar. Eten wisselend. Garnalenkroketjes Holtkamp lekker maar 3 grote stukken brood met humus bij 2 kleine kroketjes is wat buiten verhouding, en, wel prijzig. Sashimi redelijk, zeewier salade slapjes, sausje lekker, kleine porties voor de prijs. Hamburger helemaal goed, grote portie met lekkere frietjes. Club sandwich eveneenss heel goed met frietjes. Bediening prima en aardig, goed bereikbaar.
MissEva .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Een fijne zonnige lunch gehad met heerlijke malse carpaccio, Voorzien van oude romige kaas. We kwamen voor de primeur, Moet de Chandon Ice Rose. Waar men overigens reclame voor heeft gemaakt. Maar helaas... Deze was niet verkrijgbaar! Helaas bleef een ander aanbod of tegemoetkoming uit. Helaas jong en onervaren personeel, wat je niet zou mogen verwachten van Huis ter Duin.. Het decor is prachtig en doet denken aan de Hamptons.
P.M.C. D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Teleurstellende ervaring. Lunch op uitnodiging. De mosselen waren klein, gebroken schelpen en slecht gebaard. Ook hier het bekende waterprobleem. 6,50 voor kraamwater is toch wel erg veel. En dan ook nog betalen voor het parkeren. Jammer voor deze prachtige plek. Maar er zijn leuke alternatieven in de buurt.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
We hadden niet gereserveerd voor de lunch op 2e Paasdag. Het restaurant bleek vol. We werden vriendelijk ontvangen en kregen de Chef's Table aangeboden, uitkijkend op de keuken. Dat bleek een leuke plek te zijn, we konden de koks professioneel zien werken. De Breakers Salade met gamba's en gerookte zalm was royaal, aantrekkelijk opgemaakt en erg lekker. De bediening was vriendelijk en snel. De prijzen aan de hoge kant, maar dat mag voor deze mooie locatie.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Mooi ingerichte en luxe strandtent . Buiten gezeten genoten van de sfeer (lounge muziekje erbij) . Goeie stoelen en ook dekentjes beschikbaar. Bediening was eerst erg snel (moest nog op de kaart kijken) en omdat we wel lekker zaten wilde we nog even blijven zitten. Helaas kwam er op dat moment geen bediening meer langs voor een de 2e ronde (20 minuten op gewacht) . Dat was erg jammer .
Zelf maar naar de kassa gelopen voor de betaling en er kon er geen "tot ziens en nog fijne dag" van af . De ober had tijdens het pinnen al meer aandacht voor zijn collega's ! Dus heerlijk gezeten daar, maar de bediening mag in een dergelijk luxe strandtent wel wat beter .
Kablensky M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Op een zonnige, drukke zondagmiddag geluncht bij breakers. Terras zat helemaal vol dus het duurde even voordat we konden bestellen, we aten 2 salades. Mooi opgemaakt, goed van smaak en leuke ingrediënten. Mooie plek en een van onze favorieten in Noordwijk!
Anneke .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Prachtige zaak, net alsof je in de Florida keys zit. Alles mooi en strak wit maar wel heel veel sfeer. De gerechten zijn goed maar kan af en toe beter, iets spannender. De service is wel goed maar net als bij het hotel huis ter duin laten ze vaak steken vallen en snelheid valt soms tegen. Dit wordt meer dan goed gemaakt door het interieur en de zon uiteraard. Echt een aanrader ook in de winter.
Me_Gusto .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Wat een luxe ervaring! Prima zitcomfort, zeer attent personeel -kwam direct spontaan parasol uitklappen bij minimaal spatje regen-, prachtige gerechten -een lust voor oog en tong- met zorg en aandacht bereid. Benoemen van specifiek gerecht zou alle andere tekort doen. Het enige wat de pret wellicht had kunnen drukken was het hoge decadentie-gehalte van de gemiddelde gast. Gelukkig was dat eigenlijk wel vermakelijk...
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Het eten (o.a. de Breakers burger, Japanse box) was prima, zonder heel bijzonder te zijn. Voor de prijs mag je net wat meer verwachten. Maar bijna heel ons gezelschap had wat moeite met het maken van een keuze - toch een beperkte kaart. Een jaar of twee geleden stond deze me juist positief bij. Overigens was het brood wel erg lekker.

Het decor sluit prima aan bij de omgeving, maar is wat minder geworden na de plaatsing van schotten. Minder ruimtelijk en moeilijker om iemand van het personeel aan te kunnen spreken. Bediening was prima, zonder daarbij echt een stapje extra te zetten.