Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Kon. Astrid Boulevard 5 2202 BK Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Neemt u wat meer tijd voor uzelf, al dan niet in gezelschap van familie en/of vrienden, en geniet van een borrelmoment met een brede selectie aan bites en begeleidende wijnen. Voor ieder wat wils. Onze terrassen zijn ook in de herfst en winter geopend wanneer het weer het toelaat!

Naast de activiteiten in Breakers zijn er tal van mogelijkheden binnen het hotel Huis ter Duin en de andere restaurants. Niet alleen op culinair vlak maar ook in de vorm van diverse arrangementen met overnachtingen en gelegenheid tot ontspanningen in onze MC Wellness. Kortom, voldoende reden voor een weekend weg, samen of met de familie.

Maak gebruik van de Breakers shuttle dienst wanneer U het wenst!

Het is alleen mogelijk een tafel te reserveren voor het restaurant binnen, voor het buitenterras van Breakers reserveren wij geen tafels.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

OV9292 Noordwijk aan Zee
  • Kom je met de auto?
  • : U kunt uw auto parkeren op het parkeerdek of in de parkeergarage van Grand Hotel Huis ter Duin € 3,00 per uur met een maximum van € 7,50.

Breakers Beach House is het gehele jaar geopend van;

Oktober t/m Maart; 12:00 - 22:00 uur
April en Mei; maandag t/m vrijdag 12:00 - 22:00 uur, zaterdag en zondag 11.00 - 22.00 uur
Juni, Juli en Augustus; 10:00 - 23:00 uur
September; maandag t/m vri

Jouw recensie over het restaurant Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Jacobus H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Op diverse punten valt het een en ander te verbeteren.
De bedienende ober begint met tutoyeren (weten jullie het al) en doet dat ook in opvolgende contacten.
Een bestelde wijn wordt vergeten terwijl deze apart was gevraagd bij het hoofdgerecht.
Het aandacht trekken van de bediening kostte regelmatig de nodige moeite.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Een sfeervol restaurant waar je je ergens aan de Middellandse zee waant. Waar naast de uitstekende kwaliteit van het eten de medewerkers alles in het werk stellen om de gast het naar de zin te maken. Wij komen hier al jaren en
boeken naast Huis ter Duin stevast ook een tafel in The Breakers Beach House reserveren.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijke luxe Beach Club op uitstekende locatie. Mooi menu kaart, voldoende, professioneel en vriendelijk personeel, en goede wijn. Kortom, een aanrader voor een luxe dagje of avond aan het strand.
Guydo R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Een Long Island stijl strandrestaurant. Goede aanvullingen op alle andere fijne en relaxte strandtenten die Noordwijk rijk is. Service en gerechten zijn goed. Alleen zijn de porties wat klein voor de bedragen die je betaalt.
Paula W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Wij hebben hier gegeten omdat wij 1 jaar getrouwd waren en mij dit een prachtige plek leek. Alles klopte. Wij werden goed geholpen. Ik had van tevoren gebeld met reserveren uitgelegd dat het onze trouwdag was en wij werden vriendelijk onthaald en gefeliciteerd. Wij hebben in 1 woord genoten. Voor nu en nog eens !
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Na een eerdere uitstekende ervaring (vorig jaar) hadden we voor de 60e verjaardag van mijn man ruim op tijd (ergens in april) een tafel geboekt bij Breakers voor 8 pesonen.
We hadden gevraagd om een mooie tafel, maar werden “weggezet” in de hoek bij de ingang. De tafel was gedekt voor 6. Niet echt een mooie plek. Gelukkig kon dit nog veranderd worden. Dit keer was alles een grote teleurstelling. Niet alleen was het eten matig... de bediening was ronduit slecht.
Erg onervaren prrsoneel (dat bv niet in staat was een wijnfles te openen en dat bij de tweede zelfde fles wijn vroeg of we de wijn nog wilden proeven (????). Ondanks dat het restaurant niet volgeboekt was, was het lastig iemand aan tafel te krijgen voor het opnemen van bestellingen. Wij hebben daarom het diner vroegtijdig afgebroken en zijn bij Huis ter Duin verder gaan borrelen.
Heel jammer allemaal.
A.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Heerlijk gegeten en gasvriendelijke bediening. Deze mensen verstaan hun vak en begrijpen wat een gast verwacht. Dank voor een topavond. We komen vanmiddag ook lunchen. Een aanrader om in prachtige ambiance met uitzicht op zee te genieten.
Steven H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Uitstekende service, Lotte stak er echt uit, in de zin van regeling en service.
Er werd buiten speciaal voor ons een tafel ingericht voor 12 personen.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Geweldige locatie aan zee, prachtige inrichting en een prima ontvangst. Personeel was op de hoogte van mijn verjaardag en handelde daar ook naar. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Enigzins teleurgesteld dat het hoofdgerecht van het verrassing menu kipfilet was. Hadden iets spannender verwacht. Voortaan maar weer gewoon van de kaart kiezen.
Jan-dirk H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
leven binnen hun ïmago"wat ze totaal niet waar maken. Prijzen veel te hoog
Presentatie niet in relatie met prijs
Kwaliteit slecht (gamba's) papperig . Bento Box vlakke smaak en onappetijtelijk voor €30 ,- tarmotine zonder groente. Frieten slap. twee blote sliptongetjes met kwak spinazie op bord voor €32,-
al met al een zeer teleurtstellende frusterende avond om mijn 65 verjaardag met kinderen en schoondochters te vieren voor €350 , - !!!!!!!
Ti V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Omdat ik slecht ter been ben werden mijn vriendin en ik keurig met de shuttle (van Huis ter Duin) afgeleverd op het strand vlak voor het restaurant, door 2 alleraardigste jongens. Heen (Ruben) en terug (Rick). In het heerlijk lichte restaurant zeer vriendelijk en correct ontvangen. Wij kozen voor de lunch 2 voorgerechten. Dun gesneden coquille met een heel fijne dressing, dobbelsteentjes van een geconfijte vrucht en kleine bolletjes groene appel die ook weer in een lekker sapje hadden gestaan.
De gebakken eendenlever was uitstekend van textuur en smaak en gegarneerd met kleine rondjes biet die gemarineerd moeten zijn in iets met aceto balsamico en honing.
De timing vond in zeer correct overleg plaats. Alle personeel in de bediening en de wijnkenner hebben wij als uiterst prettig ervaren.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Wij hebben ivm Vaderdag hier mogen eten, zeer geslaagde avond, voor de kids een aangepaste versie vanaf de kaart en de rest a la carte. Zeer goede en rustige bediening. Goed gerechten met een juiste prijs kwaliteit verhouding, We komen hier beslist nog eens terug en gaan het zeker in onze relaties aanbevelen.
Wiegert V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Prettig restaurant, heerlijk eten. Mooie ambiance, tafeltjes ruim opgezet. Bezorging van drankjes duurt echt (te) lang, dat kan en moet veel sneller....
Geachte heer van der Meij, dank voor uw recente bezoek aan Breakers Beach House. Fijn te vernemen dat u ons restaurant als prettig heeft ervaren en lekker heeft gegeten. De service tijd van de dranken heeft onze aandacht. Een goede week gewenst en tot een volgend bezoek.
Vriendelijke groeten, Yuri Dries
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Bediening was prima, maar met weinig oog voor omgevingsfactoren. Naast mijn tafel lag een colbert op de grond (in het looppad op het terras). De ober is er welgeteld 5x letterlijk overheen gestapt en een serveerster 2x. Uiteindelijk heb ik het jasje opgepakt en op een stoel gehangen. Aangezien er voldoende medewerkers waren, moet dit een kwestie van onattentheid zijn geweest. Misschien dat u daar nog aan kunt werken om het voor de gasten helemaal perfect te maken.
Geachte heer Spijkers, dank voor uw recente bezoek aan Breakers Beach House. Fijn te vernemen dat u onze bediening als prettig heeft ervaren. Uw kritische noot wordt gewaardeerd en ja het is een kleine moeite. U kunt ervan op aan dat u bericht in ons team wordt opgenomen. Een goede week gewenst!
Vriendelijke groet, Yuri Dries
Wilbur R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Lekker gegeten in een mooie omgeving. Personeel uitermate vriendelijk. Moest wel door een vergissing twee maal de zelfde rekening betalen maar keurig terug gedraaid.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Zo mooi
Andree H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Er was veel zeer jong personeel, met waarschijnlijk (te) weinig ervaring. Het duurde onnodig lang om een bestelling te maken, de bestelling te plaatsen en wijn besteld aan het begin van het hoofdgerecht kwam pas na het toetje. Van een restaurant met een goede reputatie hadden we betere service verwacht en een konstante kwaliteit. Wellicht handig om voortaan meer te mixen mbt personeel, zowel in de bediening als in de keuken ook op een rustige maandag.
Een paar gerechten waren erg goed, andere gerechten waren zelfs telerustellend, zeker met deze prijs/kwaliteit verhouding.
Geachte mevrouw, heer, dank voor uw recente bezoek aan Breakers Beach House. Prettig te vernemen dat u een deel van de gerechten als erg goed heeft ervaren. Vanzelfsprekend betreuren wij de ervaringen die niet voldaan hebben aan de verwachtingen. Het klopt dat wij ons als leerbedrijf inzetten voor jong nieuw talent en hen de kans geven in de pratijk te leren en toe te passen. Dat gaat onder toeziend oog en volgens opgemaakte richtlijnen. Wij dragen uiteindelijk zelf de verantwoordelijkheid voor de uiting hiervan en zijn het met u eens ongeacht wie u aan tafel ontmoet de service in detail goed moet zijn. Wij nemen uw bericht op met ons team en u kunt ervan op aan dat dit de juiste aandacht krijgt. Mocht u het prettig vinden telefonisch in contact te komen dan zijn wij bereikbaar op 0713651270. Een goede week gewenst. Vriendelijke groet, Yuri Dries
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Hier weer genoten van een heerlijk 3-gangen menu, aangevuld met lekker wijntje en bediend door klantvriendelijk personeel.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Breakers Beach is en blijft een fantastische plek, De bediening was buitengewoon slecht gecoordineerd. Aardige onwetende jeugd, slecht geinformeerd, gerechten komen verkeerd, wijn wordt te laat gebracht etc. Wij hebben een mooi avond gehad, het eten was van vers en goed bereid echter te hoog van prijs. Huiswijnen zijn overpriced. De gehele formule vraagt een te hoge prijs voor wat het te bedienen heeft.
Geen aanrader meer.
Geachte heer, mevrouw, dank voor uw recente bezoek aan Breakers alsmede de complimenten voor de locatie en de kwaliteit van het eten. Vanzelfsprekend betreuren wij de ervaring met de bediening. U kunt ervan op aan dat dit onze aandacht heeft. We stellen ons bedrijf beschikbaar als leerplek voor nieuw, jong talent. Momenteel worden die aan een trainingstraject onderworpen. Mocht u het prettig vinden telefonisch in contact te komen dan staan wij u graag te woord op nummer 0713651270. Een goede week gewenst. Vriendelijke groet, Yuri Dries