Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Kon. Astrid Boulevard 5 2202 BK Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Neemt u wat meer tijd voor uzelf, al dan niet in gezelschap van familie en/of vrienden, en geniet van een borrelmoment met een brede selectie aan bites en begeleidende wijnen. Voor ieder wat wils. Onze terrassen zijn ook in de herfst en winter geopend wanneer het weer het toelaat!

Naast de activiteiten in Breakers zijn er tal van mogelijkheden binnen het hotel Huis ter Duin en de andere restaurants. Niet alleen op culinair vlak maar ook in de vorm van diverse arrangementen met overnachtingen en gelegenheid tot ontspanningen in onze MC Wellness. Kortom, voldoende reden voor een weekend weg, samen of met de familie.

Maak gebruik van de Breakers shuttle dienst wanneer U het wenst!

Het is alleen mogelijk een tafel te reserveren voor het restaurant binnen, voor het buitenterras van Breakers reserveren wij geen tafels.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

OV9292 Noordwijk aan Zee
  • Kom je met de auto?
  • : Vanwege veiligheidsredenen is het niet mogelijk om bij Breakers Beach House te parkeren. U kunt uw auto parkeren op het parkeerdek of in de parkeergarage van Grand Hotel Huis ter Duin. Bij gebruik van onze faciliteiten wordt een gereduceerd parkeertarief

Breakers Beach House is het gehele jaar geopend van;

Oktober t/m Maart; 12:00 - 22:00 uur
April en Mei; maandag t/m vrijdag 12:00 - 22:00 uur, zaterdag en zondag 11.00 - 22.00 uur
Juni, Juli en Augustus; 10:00 - 23:00 uur
September; maandag t/m vri

9,1

Jouw recensie over het restaurant Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Leo K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Ti V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Omdat ik slecht ter been ben werden mijn vriendin en ik keurig met de shuttle (van Huis ter Duin) afgeleverd op het strand vlak voor het restaurant, door 2 alleraardigste jongens. Heen (Ruben) en terug (Rick). In het heerlijk lichte restaurant zeer vriendelijk en correct ontvangen. Wij kozen voor de lunch 2 voorgerechten. Dun gesneden coquille met een heel fijne dressing, dobbelsteentjes van een geconfijte vrucht en kleine bolletjes groene appel die ook weer in een lekker sapje hadden gestaan.
De gebakken eendenlever was uitstekend van textuur en smaak en gegarneerd met kleine rondjes biet die gemarineerd moeten zijn in iets met aceto balsamico en honing.
De timing vond in zeer correct overleg plaats. Alle personeel in de bediening en de wijnkenner hebben wij als uiterst prettig ervaren.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Wij hebben ivm Vaderdag hier mogen eten, zeer geslaagde avond, voor de kids een aangepaste versie vanaf de kaart en de rest a la carte. Zeer goede en rustige bediening. Goed gerechten met een juiste prijs kwaliteit verhouding, We komen hier beslist nog eens terug en gaan het zeker in onze relaties aanbevelen.
Wiegert V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Prettig restaurant, heerlijk eten. Mooie ambiance, tafeltjes ruim opgezet. Bezorging van drankjes duurt echt (te) lang, dat kan en moet veel sneller....
Geachte heer van der Meij, dank voor uw recente bezoek aan Breakers Beach House. Fijn te vernemen dat u ons restaurant als prettig heeft ervaren en lekker heeft gegeten. De service tijd van de dranken heeft onze aandacht. Een goede week gewenst en tot een volgend bezoek.
Vriendelijke groeten, Yuri Dries
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Bediening was prima, maar met weinig oog voor omgevingsfactoren. Naast mijn tafel lag een colbert op de grond (in het looppad op het terras). De ober is er welgeteld 5x letterlijk overheen gestapt en een serveerster 2x. Uiteindelijk heb ik het jasje opgepakt en op een stoel gehangen. Aangezien er voldoende medewerkers waren, moet dit een kwestie van onattentheid zijn geweest. Misschien dat u daar nog aan kunt werken om het voor de gasten helemaal perfect te maken.
Geachte heer Spijkers, dank voor uw recente bezoek aan Breakers Beach House. Fijn te vernemen dat u onze bediening als prettig heeft ervaren. Uw kritische noot wordt gewaardeerd en ja het is een kleine moeite. U kunt ervan op aan dat u bericht in ons team wordt opgenomen. Een goede week gewenst!
Vriendelijke groet, Yuri Dries
Wilbur R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Lekker gegeten in een mooie omgeving. Personeel uitermate vriendelijk. Moest wel door een vergissing twee maal de zelfde rekening betalen maar keurig terug gedraaid.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Zo mooi
Andree H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Er was veel zeer jong personeel, met waarschijnlijk (te) weinig ervaring. Het duurde onnodig lang om een bestelling te maken, de bestelling te plaatsen en wijn besteld aan het begin van het hoofdgerecht kwam pas na het toetje. Van een restaurant met een goede reputatie hadden we betere service verwacht en een konstante kwaliteit. Wellicht handig om voortaan meer te mixen mbt personeel, zowel in de bediening als in de keuken ook op een rustige maandag.
Een paar gerechten waren erg goed, andere gerechten waren zelfs telerustellend, zeker met deze prijs/kwaliteit verhouding.
Geachte mevrouw, heer, dank voor uw recente bezoek aan Breakers Beach House. Prettig te vernemen dat u een deel van de gerechten als erg goed heeft ervaren. Vanzelfsprekend betreuren wij de ervaringen die niet voldaan hebben aan de verwachtingen. Het klopt dat wij ons als leerbedrijf inzetten voor jong nieuw talent en hen de kans geven in de pratijk te leren en toe te passen. Dat gaat onder toeziend oog en volgens opgemaakte richtlijnen. Wij dragen uiteindelijk zelf de verantwoordelijkheid voor de uiting hiervan en zijn het met u eens ongeacht wie u aan tafel ontmoet de service in detail goed moet zijn. Wij nemen uw bericht op met ons team en u kunt ervan op aan dat dit de juiste aandacht krijgt. Mocht u het prettig vinden telefonisch in contact te komen dan zijn wij bereikbaar op 0713651270. Een goede week gewenst. Vriendelijke groet, Yuri Dries
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Hier weer genoten van een heerlijk 3-gangen menu, aangevuld met lekker wijntje en bediend door klantvriendelijk personeel.
horn1 H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Breakers Beach is en blijft een fantastische plek, De bediening was buitengewoon slecht gecoordineerd. Aardige onwetende jeugd, slecht geinformeerd, gerechten komen verkeerd, wijn wordt te laat gebracht etc. Wij hebben een mooi avond gehad, het eten was van vers en goed bereid echter te hoog van prijs. Huiswijnen zijn overpriced. De gehele formule vraagt een te hoge prijs voor wat het te bedienen heeft.
Geen aanrader meer.
Geachte heer, mevrouw, dank voor uw recente bezoek aan Breakers alsmede de complimenten voor de locatie en de kwaliteit van het eten. Vanzelfsprekend betreuren wij de ervaring met de bediening. U kunt ervan op aan dat dit onze aandacht heeft. We stellen ons bedrijf beschikbaar als leerplek voor nieuw, jong talent. Momenteel worden die aan een trainingstraject onderworpen. Mocht u het prettig vinden telefonisch in contact te komen dan staan wij u graag te woord op nummer 0713651270. Een goede week gewenst. Vriendelijke groet, Yuri Dries
Henri J.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Unieke plek aan Nederlandse kust!
Alex L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
eten bij de Breakers is iets duurder dan de gemiddelde strandtent maar je krijgt er een heerlijke sfeer voor terug; ruim opgezet, smaakvol, goed uitzicht op zee, snelle en leuke bediening en een prima 4 gangen menu voor ruim €50,- met betaalbare wijnen; echt avondje uit
U.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
De menukaart is zeer beperkt; de kwaliteit van de keuzes is mede daardoor wel hoog.
Toegang tot het restaurant is via een lange trap, maar je kunt ook met de auto gebracht worden mocht je slecht ter been zijn.
B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Super lekker gegeten, sfeervolle zaak, top bediening . 67 tredes naar beneden vanaf de top van het duin Komen hier zeker nog eens terug.
Dennis C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijke lunches en avondeten. Kwamen hier redelijk vaak. Laatste twee keren was de bediening matig te noemen. Eten was ook niet meer zoals het was. Toch samen eke keer tussen de 130-150euro uit. Voorlopig even een break bij breakers. We komen in de zomer weer voor een hapje.
Mariana P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Alles ging prima. Totdat het personeel begon op te ruimen en de tafels in te richten voor de avondlichting.
Dat was zeer ongezellig. Niet alleen kreeg je het gevoel dat je snel weg moest, iedereen had het zo druk met tafelschuiven dat wij van niemand meer aandacht kregen en lang moesten wachten en zwaaien om de rekening te krijgen en te betalen. Als je eindelijk wil dat je klanten vertrekken, kan je veel beter de rekening snel presenteren dan met tafels en stoelen te gaan schuiven....
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
mooie entourage, mooie meubels, mooie plek aan de raamkant gekregen zodat de zon onderging voor onze ogen.
Ober was niet echt snel, vergat menukaart, daarna vergat een andere vrouw de kaart. Het eten was goed, de eerste ober herstelde zich van zijn eerste poging dus daarna ging het goed.
Geachte heer Rooyackers, dank voor uw recente bezoek aan Breakers Beach House. Leuk uw enthousiasme te vernemen aangaande entourage, locatie en het eten. Wat betreft de aandacht in service kunt u ervan op aan dat dit onze oprechte aandacht krijgt. Voor nu een goede week gewenst.
Vriendelijke groeten, Yuri Dries
Gyanvliegen .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Samen met vriendin heerlijk gegeten, geweldige service, Kieran verstaat zijn vak en heeft alle aandacht voor zijn gasten. Toplocatie. Topverblijf.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Beviel ons prima. heerlijk gegeten en service is ook erg goed, zeer chique uitstraling, zeker geen doorsnee restaurantje.
Voor herhaling vatbaar.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We eten regelmatig daar met veel plezier alleen vinden we de Iberico ham (hetgeen geen echte is maar voor ons een goed alternatief) kwalitatief achteruit gaan en je betaald er dan in verhouding te veel voor.

Verder een feestje om er te gaan eten ook voor de kinderen.