Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Kon. Astrid Boulevard 5 2202 BK Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Neemt u wat meer tijd voor uzelf, al dan niet in gezelschap van familie en/of vrienden, en geniet van een borrelmoment met een brede selectie aan bites en begeleidende wijnen. Voor ieder wat wils. Onze terrassen zijn ook in de herfst en winter geopend wanneer het weer het toelaat!

Naast de activiteiten in Breakers zijn er tal van mogelijkheden binnen het hotel Huis ter Duin en de andere restaurants. Niet alleen op culinair vlak maar ook in de vorm van diverse arrangementen met overnachtingen en gelegenheid tot ontspanningen in onze MC Wellness. Kortom, voldoende reden voor een weekend weg, samen of met de familie.

Maak gebruik van de Breakers shuttle dienst wanneer U het wenst!

Het is alleen mogelijk een tafel te reserveren voor het restaurant binnen, voor het buitenterras van Breakers reserveren wij geen tafels.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

OV9292 Noordwijk aan Zee
  • Kom je met de auto?
  • : U kunt uw auto parkeren op het parkeerdek of in de parkeergarage van Grand Hotel Huis ter Duin € 3,00 per uur met een maximum van € 7,50.

Breakers Beach House is het gehele jaar geopend van;

Oktober t/m Maart; 12:00 - 22:00 uur
April en Mei; maandag t/m vrijdag 12:00 - 22:00 uur, zaterdag en zondag 11.00 - 22.00 uur
Juni, Juli en Augustus; 10:00 - 23:00 uur
September; maandag t/m vri

Jouw recensie over het restaurant Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Marianne O.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
wij hebben een heerlijke avond gehad,goed bediend ,en wij gaan zeker terug om nog eens te genieten van de
acomodatie ook het personeel werkte eraan mee.
MARIEKE T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het was weer als vanouds, zeer lekker en goed verzorgd.
Voor herhaling vatbaar.
Wat wel opviel, er is een sterk verloop onder het personeel, waardoor je geen band met het restaurant krijgt.
Margreet K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
De enorme hoeveelheid personeel geeft uiterst grappige situaties.
Duurde lang voor we het broodje met boter kregen. Allemaal n stukje en hoppa daar is t hoofdgerecht, inmiddels al meer dan vijf verschillende personen van de bediening gezien.
Ik heb het idee dat er erg veel personeel rond loopt en daardoor het overzicht kwijt is. Het kwam meermalen voor dat er met n blad met glazen of fles wijn werd rondgelopen en bij de verkeerde tafel afgeleverd.
Overigens was het eten heerlijk. En snel. We hebben met verbazing gekeken en ons verder wel prima vermaakt. Mooi ingerichte strandtent.
Geachte mevrouw Kleeftra-Walthuis, dank voor uw recente bezoek. U heeft gelijk. De teamspirit in ons bedrijf is groot en resulteerde in een grote opkomst personeel vanuit het hotel op een moment van een oververwachte uitdaging. En nee het is niet de gebruikelijke omstandigheid maar wel een met de beste wil. Afijn, prettig te vernemen dat het eten u goed gesmaakt heeft en snel is geserveerd. Tot een volgend bezoek. Een prettige week gewenst.

Ivanka O.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Fijn dat er rekening gehouden wordt met de wensen van de gast. Verder vonden we de inrichting erg mooi! We komen zeker terug!
Geachte mevrouw Overvliet, dank voor uw recent bezoek en prettige review. Graag tot een volgende keer!

Mirella D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Een heerlijk avond uit in een prachtige omgeving met zeer vriendelijk bediening. De mooiste strandtent van Noordwijk aan Zee, we hebben echt allen uitgeprobeerd!
Geachte mevrouw de Boer, dank voor uw attente review! Noordwijk strand heeft veel te bieden met mooie bedrijven en fijne plekken om goed te kunnen vertoeven. Voor iedereen een plek te vinden en hun favoriet te bepalen. Een goede week gewenst en graag tot een volgend bezoek!

Marlies H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Altijd een feestje om bij jullie te gaan eten. oor de ontspanning lang het tempo wel iets te hoog met het uitserveren. Marlies Haazebroek.
Geachte mevrouw Haazebroek, dank voor uw attente review. Jammer dat het tempo iets te hoog lag. Met de drukte die wij de afgelopen maanden ervaren is de scherpte groot op tijdige, snelle en alerte service echter dient dat natuurlijk goed afgestemd te worden naar het moment. Dank voor uw bezoek en wij verwelkomen u graag weer.

Tel : +31 (0)71 - 365 1270
Andre O.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Eten is goed bediening kan beter,
Het duurt te lang voordat je het bestelde drankje krijgt, eten is op drankjes komen er dan aan
Geachte heer Oetjen, dank voor uw recente bezoek aan Breakers Beach House alsmede de complimenten voor het eten. Vervelend dat de service tijd qua dranken langer heeft geduurd dan gebruikelijk. Ondanks het drukke moment van de zondagmiddag behoord dit niet zo te gaan. Het heeft onze aandacht. Een goede week gewenst!

Sharmila C.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijke lunch, prachtig uitzicht! Goede service, vriendelijke bediening, we werden lekker in de watten gelegd! Voor herhaling vatbaar!
Dea.broersen B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Opruimen tafel van de vorige gebruikers maar voor de helft gedaan. Gevraagd om een andere groente voor 1 van ons bij het hoofdgerecht, dit was vergeten, werd later gebracht maar wel apart in rekening gebracht. Dit werd wel hersteld toen ik, weliswaar na de betaling, er op wees. Algemeen was eten prima maar wel prijzig voor wat je krijgt. Ambiance is niet te overtreffen, maar de kwaliteit van het personeel voor een gelegenheid met deze pretentie schiet wel tekort.
Geachte mevrouw Broersen, dank voor uw recente bezoek aan Breakers Beach House alsmede de complimenten voor het eten en de sfeer. Wij stellen de oprechtheid in uw bericht op prijs en behandelen uw bevindingen met aandacht. Voor nu een goede week gewenst.

Vriendelijke groet,

Barbara N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Alles prima, alleen de desserts zijn matig zowel qua smaak als compositie.
Geachte mevrouw Nijmeijer, dank voor uw recente bezoek en prettige review. Wat betreft de desserts, mogen wij van de gelegenheid gebruik maken u te vragen welke desserts u genuttigd heeft?
Alvast een prettige week gewenst.

Jules M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
De sliptong was een beetje droog en vrij prijzig, verder heerlijk gegeten. Erg vriendelijk personeel en mooi ingericht.
Geachte heer, mevrouw Maris, dank voor uw recente bezoek aan Breakers Beach House alsmede uw vriendelijke review. Vervelend dat de sliptong aan de droge kant was. Bij voorkeur hadden wij direct een nieuwe voor u gemaakt. Desalniettemin heeft uw review onze aandacht. Alvast een prettige week gewenst.

Danie V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Geweldige ambiance, lekker eten en vriendelijk personeel, zeker voor herhaling vatbaar. Enige verbeterpunt zou zijn meer parasols buiten maar binnen was het heerlijk.
Rick C.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Prachtig terras ,super mooie beachclub , mooie toiletten ,goede service en smakelijk eten , Gewoon weg een heerlijke plek
MIMI K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Reserveringen lopen niet goed er worden geen tafels buien vrij gelaten ,kijken ook niet of er een tafel vrij komt als je moet wachten . Mensen die alleen wat drinken mogen gewoon blijven zitten .

Erg jammer dat er geen kaarsjes op tafel kwamen toen het donker werd , dat was niet echt gezellig .
we kregen het gevoel dat we weg moesten.
Geachte mevrouw Klaassen, dank voor uw recente bezoek aan Breakers Beach House. Vervelend dat uw reserveringstraject niet goed is verlopen en naar omstandigheden het gevoel is gewekt dat uw zou moeten vertrekken. Vanzelfsprekend is dat niet onze insteek en betreuren uw ervaring. Bij voorkeur komen wij telefonisch met u in contact en vragen u vriendelijk te bellen naar 0713651270. Wij staan u graag persoonlijk te woord.

a M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Zeer leuke jongeman die ons bediende zat op de hotelschool in Den Haag en woonde in noordwijk , we hadden sliptong en de kreeft die erg lekker was .
GR A.Michel
Geachte heer, mevrouw, dank voor uw recente bezoek aan Breakers Beach House alsmede de complimenten voor de bediening en het eten. Graag tot een volgend bezoek! Een goed weekend gewenst.

irmavanruiten R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Sfeervol restaurant op prachtige locatie. Leuke, nette bediening. Veel vis op de kaart.
Gerechten worden snel geserveerd maar zeker niet gehaast. Personeel vriendelijk en zeer prettig.
Geachte mevrouw van Ruiten, dank voor uw attente bericht en graag tot een volgende keer!
Een goed weekend gewenst.

Myra R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Breakers is wat mij betreft een van de mooiste locaties aan het strand. Je waant je - bij mooi weer - in het zonnige buitenland bv Mallorca. Helaas moet ik constateren dat de kwaliteit van het eten is achteruit gegaan. Het was prima, maar drie jaar geleden was het top. De prijzen zijn nu te hoog voor wat je krijgt. Jammer en voor mij is de mindere kwaliteit van het eten een reden om toch niet meer terug te gaan...
Geachte mevrouw Rooselaar, dank voor uw recente bezoek aan Breakers Beach House alsmede de complimenten voor locatie en sfeer. Vanzelfsprekend betreuren wij de ervaringen met het eten. Het geniet onze voorkeur het direct me u op locatie op te lossen. Er is altijd iemand aanwezig die graag met u in gesprek gaat. Het zou jammer zijn als uw laatste ervaring en het contact via een review het eindstation is van uw bezoeken. Met uw goedkeuring nemen wij telefonisch contact met u op.

hesselpz .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Menukaart sinds bezoek vorig jaar niet of nauwelijks veranderd. Kwaliteit gerechten matig.
Relatief hoog prijsniveau. Goede en vriendelijke bediening, mooie ligging en ambiance.
Geachte mevrouw, heer, dank voor uw recente bezoek aan Breakers Beach House alsmede de complimenten voor de bediening, ligging en ambiance. Wij betreuren de ervaring met de kaart en gerechten en vinden het jammer dat de wijzigingen niet als dusdanig zijn ervaren. Wij nemen uw bericht mee in de volgende kaart samenstelling. Voor nu een goed weekend gewenst.

Wilco M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Erg onvriendelijke dame bij de bar in Huis ter Duin, daarna gaan eten en zoals altijd erg goed eten maar ook daar was de bediening niet wat je van een 5* resort mag verwachten. Drankjes vergeten, bij 2de gerecht bestek vergeten en uiteindelijk 3x om de rekening moeten vragen. Dus teleurstellend voor veel geld!
Geachte heer Mol, dank voor uw recente bezoek aan Breakers Beach House. Gezien de inhoudt van de review nemen wij persoonlijk contact met u op.

W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Ons tafeltje was erg hoog en stond tegen een wand, waardoor het uitzicht naar buiten wat werd belemmerd!
We vonden het erg rumoerig! Wel lekker gegeten!
Geachte mevrouw, heer Willemse. Bedankt voor uw recente bezoek aan Breakers Beach House. Vervelend te vernemen dat u tafel niet naar wens is geweest. Wij stellen voor bij een volgend bezoek een andere plek voor u in te vullen. Onderstaand onze contactgegevens. Voor nu een goed weekend gewenst.