Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Kon. Astrid Boulevard 5 2202 BK Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Neemt u wat meer tijd voor uzelf, al dan niet in gezelschap van familie en/of vrienden, en geniet van een borrelmoment met een brede selectie aan bites en begeleidende wijnen. Voor ieder wat wils. Onze terrassen zijn ook in de herfst en winter geopend wanneer het weer het toelaat!

Naast de activiteiten in Breakers zijn er tal van mogelijkheden binnen het hotel Huis ter Duin en de andere restaurants. Niet alleen op culinair vlak maar ook in de vorm van diverse arrangementen met overnachtingen en gelegenheid tot ontspanningen in onze MC Wellness. Kortom, voldoende reden voor een weekend weg, samen of met de familie.

Maak gebruik van de Breakers shuttle dienst wanneer U het wenst!

Het is alleen mogelijk een tafel te reserveren voor het restaurant binnen, voor het buitenterras van Breakers reserveren wij geen tafels.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

OV9292 Noordwijk aan Zee
  • Kom je met de auto?
  • : Vanwege veiligheidsredenen is het niet mogelijk om bij Breakers Beach House te parkeren. U kunt uw auto parkeren op het parkeerdek of in de parkeergarage van Grand Hotel Huis ter Duin. Bij gebruik van onze faciliteiten wordt een gereduceerd parkeertarief

Breakers Beach House is het gehele jaar geopend van;

Oktober t/m Maart; 12:00 - 22:00 uur
April en Mei; maandag t/m vrijdag 12:00 - 22:00 uur, zaterdag en zondag 11.00 - 22.00 uur
Juni, Juli en Augustus; 10:00 - 23:00 uur
September; maandag t/m vri

9,1

Jouw recensie over het restaurant Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Alex L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
eten bij de Breakers is iets duurder dan de gemiddelde strandtent maar je krijgt er een heerlijke sfeer voor terug; ruim opgezet, smaakvol, goed uitzicht op zee, snelle en leuke bediening en een prima 4 gangen menu voor ruim €50,- met betaalbare wijnen; echt avondje uit
U.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
De menukaart is zeer beperkt; de kwaliteit van de keuzes is mede daardoor wel hoog.
Toegang tot het restaurant is via een lange trap, maar je kunt ook met de auto gebracht worden mocht je slecht ter been zijn.
B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Super lekker gegeten, sfeervolle zaak, top bediening . 67 tredes naar beneden vanaf de top van het duin Komen hier zeker nog eens terug.
dennis C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijke lunches en avondeten. Kwamen hier redelijk vaak. Laatste twee keren was de bediening matig te noemen. Eten was ook niet meer zoals het was. Toch samen eke keer tussen de 130-150euro uit. Voorlopig even een break bij breakers. We komen in de zomer weer voor een hapje.
Mariana P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Alles ging prima. Totdat het personeel begon op te ruimen en de tafels in te richten voor de avondlichting.
Dat was zeer ongezellig. Niet alleen kreeg je het gevoel dat je snel weg moest, iedereen had het zo druk met tafelschuiven dat wij van niemand meer aandacht kregen en lang moesten wachten en zwaaien om de rekening te krijgen en te betalen. Als je eindelijk wil dat je klanten vertrekken, kan je veel beter de rekening snel presenteren dan met tafels en stoelen te gaan schuiven....
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
mooie entourage, mooie meubels, mooie plek aan de raamkant gekregen zodat de zon onderging voor onze ogen.
Ober was niet echt snel, vergat menukaart, daarna vergat een andere vrouw de kaart. Het eten was goed, de eerste ober herstelde zich van zijn eerste poging dus daarna ging het goed.
Geachte heer Rooyackers, dank voor uw recente bezoek aan Breakers Beach House. Leuk uw enthousiasme te vernemen aangaande entourage, locatie en het eten. Wat betreft de aandacht in service kunt u ervan op aan dat dit onze oprechte aandacht krijgt. Voor nu een goede week gewenst.
Vriendelijke groeten, Yuri Dries
Gyanvliegen .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Samen met vriendin heerlijk gegeten, geweldige service, Kieran verstaat zijn vak en heeft alle aandacht voor zijn gasten. Toplocatie. Topverblijf.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Beviel ons prima. heerlijk gegeten en service is ook erg goed, zeer chique uitstraling, zeker geen doorsnee restaurantje.
Voor herhaling vatbaar.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We eten regelmatig daar met veel plezier alleen vinden we de Iberico ham (hetgeen geen echte is maar voor ons een goed alternatief) kwalitatief achteruit gaan en je betaald er dan in verhouding te veel voor.

Verder een feestje om er te gaan eten ook voor de kinderen.
Véronique H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het restaurant is prima, perfecte voeding, wel een beetje duur!
Spijtig was de geur van nieuwe painting!
Goede en vriendeljke bediening!
Tina S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
We zijn nacht komen logeren voor onze 10 jaar jubileum wat wij het leukste vonden is het lunch bij jullie super lekker maar ook super service bedankt Lotte top gastvrouw wij komen zekker weer bij jullie lunchen tot snel ????????????
venterol .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
het verzoek om een rustige plaats voor ons gezelschap (voor uitgebreide lunch op een zeer drukke zondag) was zeer attent ingewilligd. bediening redelijk attent. Alles smaakte weer goed. Menu kent niet veel afwisseling, maar wel ruime keus, vooral veel variaties in visgerechten.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Gerechten vielen ons een beetje tegen, de makreel vooraf had niet veel smaak en leek niet vers bereid. Ook van de entrecote (bijna 30 euro) zou je meer verwachten, deze had weinig structuur en werd enigszins overheerst door de smaak van de vrij zware jus die erbij zat. Ambiance als vanouds prima en ook attente bediening.
Geachte heer van Rijn, dank voor uw recente bezoek aan Breakers Beach House alsmede de complimenten voor de ambiance en bediening. Jammer te vernemen dat de gerechten niet geheel naar verwachting waren. U kunt ervan op aan dat dit oprechte aandacht krijgt. De kaart wordt op korte termijn vernieuwd en we nemen uw ervaring hierin mee. Een goede week gewenst.

Vriendelijke groet,

Yuri Dries
linda G.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
goed maar niet goedkoop, wel leuk om eens te eten daar. maar €7 voor water is redelijk duur
gerechten worden mooi opgediend en zijn smaakvol
H. V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Ls., gezellig met de familie gegeten, de bediening was fantastisch ondanks de enorme drukte. Meneer Joeri die wij ondertussen ook al jaren kennen was ook druk bij het uitgifte luik van de dranken. Wat wij zo fijn vonden dat iedereen zijn uiterste best deed om het de gasten naar de zin te maken, is toch geweldig. Zondag a.s. zijn wij weer present. Gr. Fam. van Rees
V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Geweldige ontvangst voor mijn verjaardag; tafel met zeezicht; lunch fantastisch; personeel heel professioneel;in 1 woord: Voor herhaling vatbaar!!!!!!
Maya S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zowel tijdens zakenlunch als tijdens diner met groot gezelschap blijft eten van hoog niveau en bediening persoonlijk. We komen hier graag terug.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gedeelte van de gerechten was koud/lauw (garnalen kroketten) en zelfs nog niet gaar (mosselen)
De drankbestelling voor bij het hoofdgerecht kwam pas toe iedereen zijn gerecht bijna op had.
Erg jammer voor een bedrijf dat zich wil profileren in het hogere niveau.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Is gewoon heel goed, prettige sfeer, goede bediening, heerlijk eten.

Overigens ben ik 77 jaar en ik wens niet met "je" en "jou" aangesproken te worden!!!
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijke plek, goed eten en mooie wijn!
Voor ons een plek waar we graag met goede vrienden goed eten en genieten van gastronomisch, gezellig samenzijn!