Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Kon. Astrid Boulevard 5 2202 BK Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Neemt u wat meer tijd voor uzelf, al dan niet in gezelschap van familie en/of vrienden, en geniet van een borrelmoment met een brede selectie aan bites en begeleidende wijnen. Voor ieder wat wils. Onze terrassen zijn ook in de herfst en winter geopend wanneer het weer het toelaat!

Naast de activiteiten in Breakers zijn er tal van mogelijkheden binnen het hotel Huis ter Duin en de andere restaurants. Niet alleen op culinair vlak maar ook in de vorm van diverse arrangementen met overnachtingen en gelegenheid tot ontspanningen in onze MC Wellness. Kortom, voldoende reden voor een weekend weg, samen of met de familie.

Maak gebruik van de Breakers shuttle dienst wanneer U het wenst!

Het is alleen mogelijk een tafel te reserveren voor het restaurant binnen, voor het buitenterras van Breakers reserveren wij geen tafels.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

OV9292 Noordwijk aan Zee
  • Kom je met de auto?
  • : U kunt uw auto parkeren op het parkeerdek of in de parkeergarage van Grand Hotel Huis ter Duin € 3,00 per uur met een maximum van € 7,50.

Breakers Beach House is het gehele jaar geopend van;

Oktober t/m Maart; 12:00 - 22:00 uur
April en Mei; maandag t/m vrijdag 12:00 - 22:00 uur, zaterdag en zondag 11.00 - 22.00 uur
Juni, Juli en Augustus; 10:00 - 23:00 uur
September; maandag t/m vri

Jouw recensie over het restaurant Breakers Beach House (Grand Hotel Huis ter Duin)

Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Zoals zo vaak te weinig aandacht van personeel die vaak maar een ding tegelijk kunnen doen en niet om zich heen kijken of gasten wat wensen. Verder leuke ambiance en ondanks dat de helft leeg was toch nog weg gezellig met een mooie open haard (gas) die het uitstekend deed. Gerechten waren lekker en met name de sliptongetjes mooi van smaak. De Gravad lax was wat te droog, ook iets teveel kruiden.
Dries V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Net als vorige week, prima!
Goede bediening en niet druk.
Misschien wat meer keuze in het menu?
Het vervoer in de Mini, met slechte knieen, van boven naar beneden
en terug is geweldig!
N.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk eten en een bijzonder vriendelijke en voorkomende bediening! Echt een aanrader!
Er was ook een geweldig schouwspel op zee met de reddingsbrigade en een helicopter, die een demonstratie gaven.
Geachte familie Niet, dank voor uw bezoek en attente review. Huis ter Duin en de KNRM hebben reeds een lange, waardevolle samenwerking met elkaar waar beide partijen erg trots op zijn. Leuk dat u getuige was van het spectakel hetgeen in het teken stond van het jaarlijkse KNRM Gala. Voor nu een goede week gewenst en graag tot een volgend bezoek.

Met vriendelijke groet,

ries V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Elk jaar hebben we bij Breakers een familie-diner. Voorbereiding en verzorging opnieuw perfect
Fijn dat ook het parkeren goed geregeld werd met de valet service
Hopenlijk tot volgend jaar
Geachte heer van der Meij, dank voor uw bezoek en leuke bericht. Wij hebben het graag verzorgt en kijken uit naar het volgende bezoek! Een goede week gewenst.

Met vriendelijke groet,

Dries V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Altijd leuk en goed in Breakers te lunchen!
Gisteren wel druk waardoor wat dingen niet goed gingen. Duurde te lang en het verkeerde eten.
Maar dat kan gebeuren.
Geachte heer van Luijk, dank voor uw bezoek aan Breakers afgelopen zondag. De zondag drukte bracht ons gezelligheid en reuring, jammer dat het logistiek niet goed ging aan tafel. Ons team is op de hoogte van uw ervaring en krijgt aandacht. Voor nu alvast een goed weekend gewenst.

Theodora N.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Hoewel je bij de 2for1 actie geen al te grote verwachtingen moet hebben, viel met name het hoofdgerecht erg tegen.
Er lagen 2 mootjes zeer papperige doorgegaarde kabeljauw op een laagje parelgort op het bord met 2 vlokjes smakeloze auberginepuree en ietsje gepofte rijst. De "gelakte" bovenlaag v d vis was zeer zoet, zodat het tegenstond.
Opvallend vonden wij dat de aubergine en de rijst genoemd werden en de parelgort niet, hoewel dat het grootste bestanddeel was. De aubergine en "rijst" stelden niets voor en voegden niets toe. Kortom, een slecht gerecht. De rest was prima.
Geachte mevrouw Nagengast, dank voor uw recente bezoek aan Breakers en leuk dat u gebruik heeft gemaakt van de 2 for 1 actie. Actie of niet hetgeen u nuttigt moet goed zijn. Vervelend dat het hoofdgerecht niet in de smaak viel. Uw gastheer heeft u te woord gestaan en direct actie ondernomen. In samenwerking met de keuken is er een nieuw gerecht geserveerd waarvan uw gastheer notie heeft ontvangen dat deze naar wens was. Afijn, wij stellen uw bezoek zeer op prijs en mocht u het prettig vinden staan wij u graag persoonlijk te woord. Wij zijn bereikbaar op 0713651270.

Claudia A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten met 15 dames , shared dining, vlees, vis en vegetarisch voor en hoofd gerecht, heerlijke toetjes! Super bediening!
Aleyd V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Gistermiddag heerlijk geluncht, goede bediening, en heerlijk gegeten, heerlijke sfeer, het dessert en koffie hebben we bij de openhaard genuttigd1, kortom, een heerlijke middag !!!
Geachte mevrouw, heer Verkade dank voor uw attente review! We zijn het gehele jaar open en binnenkort ook weer in de kerstsfeer. Graag tot een volgend bezoek!

familiekeijzer K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Woon al heel lang in Noordwijk maar was er nog nooit toe gekomen om in Breakers te gaan eten.
Bij het nakijken of mijn favoriete restaurant ook bij two for one stond kwam ik Breakers tegen en stuurde een mailtje voor vrijdag de 9 de . reservering klopte .
De sfeer , de inrichting , de bediening ,het eten alles klopte, klein minpuntje de dessert wijn was goed maar niet bij een zoet dessert dan moet het zoeter, al met al uitstekend wij komen vaker.
Geachte familie Keijzer, dank voor uw recente bezoek en attente review! Het dessert en de wijn gaan we nog eens naproeven. De actie duurt nog tot eind november dus mocht u in gelegenheid zijn.. Nogmaals dank en tot een volgende keer.

John K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Voor gezien wat je betaald en krijgt voldoet het niet aan de verwachtingen en kun je elders beter eten. Prima voor een zomer's avond maar niet voor winteravond.
Geachte heer Kooijman, dank voor uw recente bezoek aan Breakers. Jammer dat het bezoek niet heeft voldaan aan de verwachting. Mocht u het prettig vinden staan wij u graag persoonlijk te woord en vernemen wij graag uw inhoudelijke ervaringen. Wij zijn bereikbaar op nummer 0713651270.

MARIEKE T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het was weer als vanouds, zeer lekker en goed verzorgd.
Voor herhaling vatbaar.
Wat wel opviel, er is een sterk verloop onder het personeel, waardoor je geen band met het restaurant krijgt.
Geachte mevrouw Theeuwes, dank voor uw recente bezoek aan Breakers Beach House. Leuk te vernemen dat het als vanouds zeer lekker en goed verzorgd was! Wat betreft het personeel zijn enkele collega's aan het genieten van hun welverdiende vakantie na zo'n druk seizoen. Tot snel, een goede week gewenst.

Margreet K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
De enorme hoeveelheid personeel geeft uiterst grappige situaties.
Duurde lang voor we het broodje met boter kregen. Allemaal n stukje en hoppa daar is t hoofdgerecht, inmiddels al meer dan vijf verschillende personen van de bediening gezien.
Ik heb het idee dat er erg veel personeel rond loopt en daardoor het overzicht kwijt is. Het kwam meermalen voor dat er met n blad met glazen of fles wijn werd rondgelopen en bij de verkeerde tafel afgeleverd.
Overigens was het eten heerlijk. En snel. We hebben met verbazing gekeken en ons verder wel prima vermaakt. Mooi ingerichte strandtent.
Geachte mevrouw Kleeftra-Walthuis, dank voor uw recente bezoek. U heeft gelijk. De teamspirit in ons bedrijf is groot en resulteerde in een grote opkomst personeel vanuit het hotel op een moment van een oververwachte uitdaging. En nee het is niet de gebruikelijke omstandigheid maar wel een met de beste wil. Afijn, prettig te vernemen dat het eten u goed gesmaakt heeft en snel is geserveerd. Tot een volgend bezoek. Een prettige week gewenst.

Ivanka O.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Fijn dat er rekening gehouden wordt met de wensen van de gast. Verder vonden we de inrichting erg mooi! We komen zeker terug!
Geachte mevrouw Overvliet, dank voor uw recent bezoek en prettige review. Graag tot een volgende keer!

Mirella D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Een heerlijk avond uit in een prachtige omgeving met zeer vriendelijk bediening. De mooiste strandtent van Noordwijk aan Zee, we hebben echt allen uitgeprobeerd!
Geachte mevrouw de Boer, dank voor uw attente review! Noordwijk strand heeft veel te bieden met mooie bedrijven en fijne plekken om goed te kunnen vertoeven. Voor iedereen een plek te vinden en hun favoriet te bepalen. Een goede week gewenst en graag tot een volgend bezoek!

Marlies H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Altijd een feestje om bij jullie te gaan eten. oor de ontspanning lang het tempo wel iets te hoog met het uitserveren. Marlies Haazebroek.
Geachte mevrouw Haazebroek, dank voor uw attente review. Jammer dat het tempo iets te hoog lag. Met de drukte die wij de afgelopen maanden ervaren is de scherpte groot op tijdige, snelle en alerte service echter dient dat natuurlijk goed afgestemd te worden naar het moment. Dank voor uw bezoek en wij verwelkomen u graag weer.

Tel : +31 (0)71 - 365 1270
Andre O.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Eten is goed bediening kan beter,
Het duurt te lang voordat je het bestelde drankje krijgt, eten is op drankjes komen er dan aan
Geachte heer Oetjen, dank voor uw recente bezoek aan Breakers Beach House alsmede de complimenten voor het eten. Vervelend dat de service tijd qua dranken langer heeft geduurd dan gebruikelijk. Ondanks het drukke moment van de zondagmiddag behoord dit niet zo te gaan. Het heeft onze aandacht. Een goede week gewenst!

Sharmila C.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijke lunch, prachtig uitzicht! Goede service, vriendelijke bediening, we werden lekker in de watten gelegd! Voor herhaling vatbaar!
Dea.broersen B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Opruimen tafel van de vorige gebruikers maar voor de helft gedaan. Gevraagd om een andere groente voor 1 van ons bij het hoofdgerecht, dit was vergeten, werd later gebracht maar wel apart in rekening gebracht. Dit werd wel hersteld toen ik, weliswaar na de betaling, er op wees. Algemeen was eten prima maar wel prijzig voor wat je krijgt. Ambiance is niet te overtreffen, maar de kwaliteit van het personeel voor een gelegenheid met deze pretentie schiet wel tekort.
Geachte mevrouw Broersen, dank voor uw recente bezoek aan Breakers Beach House alsmede de complimenten voor het eten en de sfeer. Wij stellen de oprechtheid in uw bericht op prijs en behandelen uw bevindingen met aandacht. Voor nu een goede week gewenst.

Vriendelijke groet,

Barbara N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Alles prima, alleen de desserts zijn matig zowel qua smaak als compositie.
Geachte mevrouw Nijmeijer, dank voor uw recente bezoek en prettige review. Wat betreft de desserts, mogen wij van de gelegenheid gebruik maken u te vragen welke desserts u genuttigd heeft?
Alvast een prettige week gewenst.

P.O. Box 85
2200 AB NOORDWIJK AAN ZEE
The Netherlands
Jules M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
De sliptong was een beetje droog en vrij prijzig, verder heerlijk gegeten. Erg vriendelijk personeel en mooi ingericht.
Geachte heer, mevrouw Maris, dank voor uw recente bezoek aan Breakers Beach House alsmede uw vriendelijke review. Vervelend dat de sliptong aan de droge kant was. Bij voorkeur hadden wij direct een nieuwe voor u gemaakt. Desalniettemin heeft uw review onze aandacht. Alvast een prettige week gewenst.

P.O. Box 85
2200 AB NOORDWIJK AAN ZEE