Breakaway Café

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 02:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
We kwamen voor een cocktail en een milkshake en besloten te blijven eten, vooral omdat tafelgenoot zeer te spreken was over zijn met verse banaan bereide milkshake (met slagroom en een kersje erop!). Bijzonder lekkere spareribs, die wel ietsje meer van het bot hadden mogen vallen en een goed gevulde ceasarsalad. Gezellige entourage, vriendelijk personeel, dat diverse keren informeerden of we tevreden waren.
Beste Caroline,
Hartelijk bedankt voor jouw leuke en positieve feedback. Hopelijk zien we jou snel terug zodat wij van de 8 voor eten & service ons best kunnen doen om er 9 van te maken.
Met vriendelijke groet,
Mad Mick
Shobha V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Breakaway.. Een goede en leuke tent op steenworp afstand van Rotterdam CS, naast Holland Casino en in een overdekt winkelcentrum. Lekker eten,goede drankjed,leuk en goed personeel.. Gewoon een leuke plek om te lunchen,dineren en lekker te chillen met vrienden.
Gwen S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Breakaway is voor ons altijd een goede plaats om naartoe te gaan voor lekker cocktails. De kaart is uitgebreid en er is veel keus. Ik had voor een lady in red en de peachy blue cosmo gekozen en mijn vriend voor de whisky sour en een white russian. Alle drankjes waren erg lekker en snel geserveerd. De sfeer is goed, de inrichting is leuk en er is genoeg om je heen te zien vanwege de Amerikaanse pop culture inrichting.
Qua eten heb ik geen ervaring met Breakaway.
De bediening is vriendelijk en letten goed op of je het naar je zin hebt en ik vind het echt een aanrader als je even de stad in gaat voor een drankje of om de avond te starten.
Dana B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Gezellig eetcafé. We hebben hier prima gegeten, het smaakte ons erg goed. Ook erg lekkere milkshakes! Fijn personeel dat goed rekening hield met ons dreumesje, dit wordt door ons ook heel erg gewaardeerd. Hier komen we zeker nog eens terug!
Mevicky .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Als je je een avondje in Amerika wil wanen zit je hier prima. Leuke aankleding, prima service (kijk niet raar op als ze je ineens in het Engels aanspreken, maar ze begrijpen Nederlands dus geen probleem) en lekkere burgers
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
In dit grote gemoedelijk ingerichte eetcafe waar voornamelijk engelstaligen medewerkers te vinden zijn ( die overigens allemaal Nederlands spreken ) kun je ook div. maaltijden nuttigen variërend van hamburgers tot steaks en twisted frites. Dit nu 2x gedaan maar het is beide keren vies tegengevallen. De kipkluifjes zijn smakeloos en droog , de garnering van salade smaakte oud en alles behalve vers en de twister frites lijken wel gefrituurd in hetzelfde vet als waar zojuis de kip in heeft liggen pruttelen. De prijzne voor dit alles liggen aan de wat hoge kant en zijn het zeker niet waard. Het is een gezellig eetcafe om mensen te ontmoeten of met je collega's een borrel te drinken als afsluiting van de week , maar het eten kun je beter vergeten.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Prima burger, prima sate! Niks ingewikkelds, gewoon goed pubfood! daarnaast hele nette bediening en een sfeervol café met overal hoekjes en tafeltjes op verschillende hoogtes, erg leuk!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Savonds gegeten hier en gepoold. Leuk ingericht cafe en je krijgt ook echt het gevoel in Amerika te zijn. De service alleen is hier minder. Je wordt geholpen ja, maar door 4/5 personeelsleden ipv 1 of 2 vaste. Daarnaast snappen ze niet goed wat de gerechten in houden. Dit zorgt voor verwarring bij de klant. Eten was daarin tegen wel lekker en leuke creatief geserveerd.
LekkerEten87 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Een leuk Amerikaans ingericht cafe om iets te drinken of een broodje te eten. Uitgebreide drankkaart en diverse lekkere gefrituurde fingerfoods.

Qua avondeten stelt het niet zoveel voor. De vegetarische burger is vrij droog en heb van diverse mensen begrepen dat ook de 'normale' hamburger droog is.

Een prima plek om gezellig iets te drinken en een voordelig geprijsd broodje of een gefrituurde snack te eten. Om die reden vind ik het zeker leuk om er zo nu en dan te komen. Het diner is echter niet bijzonder en ook de inrichting zou wel wat vernieuwing kunnen gebruiken.