Bread and Coffee

Roselaarplein 20 4701 BR Roosendaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bread and Coffee

Piet V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Afgelopen zaterdag hebben mijn partner en ik hier weer eens een lekker vers belegd broodje gegeten. Daarbij een kop goede koffie en verse jus. Helemaal niks mis mee. De bediening is vriendelijk en correct. Jammer vind ik de slordige afwerking van het pand. Er hangt hier en daar nog een losse kabel en het oogt erg rommelig. Men vindt dit denk ik minder belangrijk. Met wat meer aandacht ziet het er een stuk beter uit.

Mady T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Lelijk afgewerkt met de koelkast en snoeren in het zicht. Personeel teveel makeup wat er gewoon niet uit zag en de bediening duurde redelijk lang. Het eten zelf was heerlijk! Kom er zeker vaker, hopelijk dat het personeel wat aangescherpt is.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Onlangs hebben we hier een lekker broodje met koffie als lunch gegeten. De bakkerij annex lunchroom zit en beetje verstopt in een hoekje in het winkelcentrum. De broodjes worden ter plaatse gebakken en belegd. Mijn Lausange (bruin grof) broodje met filet americain was prima van smaak. Zo ook dat van mijn partner, die een zelfde broodje maar dan belegd met room-bieslook bestelde. Bij de koffie werd als koekje een stukje versgebakken muffin geserveerd.
Alles werd vlot uitgeserveerd door vriendelijk personeel. De prijs is prima in verhouding met de kwaliteit.
Vanaf januari 2015 verhuist het bedrijf naar het Roselaarplein. Hier komt het op een veel prominentere plaats te zitten.