Brazzo

Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Brazzo

Lokale producten en heerlijke gerechten in een elegante setting

Gevestigd in het poortgebouw waar vroeger het Openbare Slachthuis van Rotterdam zat. De informele sfeer, de elegante inrichting; je zit hier helemaal goed! Op het menu staan heerlijke gerechten uit de Frans-mediterrane keuken, gemaakt van de meest verse, lokale producten.

Meer informatie over restaurant Brazzo

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
9,1
aat .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Zeer sfeervol en restaurant, smaakvol ingericht. . Het menu was van hoge kwaliteit, maar aan de iets prijzige kant. Een absolute aanrader voor een gezellig diner.
LisMc .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Brazzo zit in een mooi pand waar je door oprecht aardige bediening wordt geserveerd. Alles wordt daarnaast prachtig geserveerd en de smaak van het 4 gangen menu was uitmuntend.
fagel .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Na lange tijd weer eens bij Brazzo gegeten, heerlijk weer dus op het terras gedineerd. Bediening nog steeds heel attent.
Voorgerecht carpaccio heerlijk basic zoals het hoort. Tafelgenoot had coquilles die goed smaakte, ze werden geserveerd in gazpacho. Hoofdgerecht dorade, lekker mals zonder tierelantijnen zodat je ook echt de vis proefde, opgediend met diverse heerlijk knapperige groenten. Ook de tournedos was goed gebakken en heel attent vast in plakken gesneden. Was wederom een heel prettige ervaring en we komen beslist weer terug.
Beste familie Fagel, Wij vonden het ook weer erg leuk U te ontmoeten . En uw verjaardag te mogen opfleuren
Mady V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We zijn hier gisteren wezen eten met de AH restaurantactie. Leuke, spontane bediening. Gerechten waren erg goed bereid en zag er mooi opgemaakt uit. Door het warme weer konden we lekker op het terras achter zitten, is echt een aanraden!
Dank dat u de moeite heeft genomen voor uw mooie recensie.
mereliris .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wij hebben via de AH actie gegeten en het lijkt net of dit altijd iets anders is dan wanneer je normaal ergens gaat eten. Je kon kiezen uit vlees en vis menu. Vis was goed, het vlees, in dit geval eend was wat minder mals helaas. Voor nagerecht kaas kwam er 4,50 supplement bij.
Wij werden uitermate vriendelijk en attent geholpen door de bediening.
Ik heb het decor een laag cijfer gegeven, omdat wij met bijzonder mooi weer, buiten hebben gezeten en de locatie daar niet top is. Binnen zag het er prima uit.
Dank dat u de moeite heeft genomen voor deze recensie. Graag ontvangen wij U graag terug in ons mooie restaurant.
Marga M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Toch wel fijn, Albert Heijn, met die stickertjes wordt vaker uit eten gaan leuker. Brazzo vind ik dan een goed adres. En helemaal met het mooie weer: we konden buiten zitten! Heerlijk eten, mooi opgediend ; in plaats van ossenhaascarpaccio waren er zalmtartaartjes, ook prima. Mooie lamsfilet en een uitgebreid kaasplankje voor mijn man , voor mij dorade met knapperig warme groenten en ijs toe. Grote eters zou ik de vis niet aanraden, dat wel. Rapportcijfer 8, een GOED dus.
Dank voor uw mooie recensie . Wij wisselen ons menu regelmatig dus wellicht tot snel.

Reactie van proever:

Ach,wat leuk dat u reageert op mijn recensie! Bedankt en we verheugen ons nu al
op jullie herfstmenu!
fhollander .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten op het terras. Alles was lekker, kan merken dat ze met goede producten werken. Dat proef je! Vriendelijke bediening. Kom zeker een keertje terug!
Dank voor Uw mooie recensie. Uiteraard werken wij met producten van de beste leveranciers, en U heeft dat gelukkig gemerkt. Graag tot ziens.
Adrianus D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
De keuken is prima.
Het interieur ook.
Maar door de hoge temperatuur moesten we uitwijken naar het terras.
En dat is bepaald niet 1e klas. Gelukkig wel in de schaduw.
Bovendien waren we de enige gasten (waarschijnlijk door de hitte ).
Zielig voor de eigenaar , die beter verdient.
Hij verdient en krijgt zeker een 2e kans.
Dank voor uw recensie. Wij hopen U graag weer te ontmoeten in ons restaurant. Wij passen ons menu regelmatig aan voor de AH-iensactie
roverdijk-schmidt .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Met een hier kunt u zitten was het gedaan .We zaten haast op iemands schoot.
We zijn zelf op een andere plaats gaan zitten die redeliik was.De carpaccio was een grote bal vlees en met een bot mes niet te snijden .
Het hoofdgerecht eenden bout die goed was maar de plakjes eend veel te dik,de rest was karig .Het toetje was heel zure citroen ijs met een stukje cake Glas wijn veel te duur voor dit restaurant
Je wordt gewogen en te licht bevonden met een ah bon,. Jammer we hadden ons er op verheugd om eens hier te eten ,Maar het is éénmalig.
Jammer Uw teleurstellende recensie te lezen. Wij zijn inderdaad een klein intiem restaurant, en laten onze gasten zelf hun tafeltje kiezen, zoals ook u dit deed. De Carpaccio serveren wij als een bonbon gevuld met frisse salade en tartaartje van Kalf en eens niet plat op bord zoals dit overal gedaan wordt. We zullen onze messen controleren en zo nodig slijpen. Het "zure" citroenijs zou te samen met de sinaasappel een verfrissing moeten zijn, echter zoveel mensen zoveel smaken. Gasten met AH-bonnen zijn ons net zo lief als ander gasten hier maken wij geen verschil in. Jammer dat wij U die indruk gegeven hebben.
Jorita M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
We werden aller vriendelijkst ontvangen en naar ons tafeltje gebracht. We kozen voor het vier gangen menu met een kopje van kunstenares Ada Breeveld.. Het eten was van goede kwaliteit en ook de vegetarische variant was een verrassing. Wat een zegen was dat het personeel niet de hele tijd om je heen hangt om te vragen of je nog iets wenst. De pauze tussen de gangen net lang genoeg. We voelden ons verwend. Met dank aan Bert, de kok en het personeel hebben we een heerlijke avond gehad!!!!
Dank voor uw mooie recensie. Heel veel plezier van uw Cappuccinokopjes en graag tot snel weer in ons restaurant.
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Brazzo is een leuk, huiskamerachtig restaurant. Ontvangst is goed en hartelijk.
We hebben gekozen voor het Brazzo Kunst Menu (4-gangenmenu).
De amuse bestond uit een bouillon van makreel wat erg lekker smaakte. Het voorgerecht, licht gerookte Ierse runderribeye met oude Rotterdamse kaas en rucola zag er mooi uit en smaakte erg lekker. Het tussengerecht, worstjes van gamba en botervis met Spaanse gazpacho was een aparte combinatie maar erg smakelijk. Voor het hoofdgerecht bestond de keuze uit vlees of vis. Mijn vrouw koos voor vlees, een combinatie van lamsfilet en lamscarré met groene Groentjes en saus van honing/tijm. Zelf heb ik voor de vis gekozen, een visproeverij van de dag, bestaande uit kabeljauw met passend garnituur. Het vlees was lichtelijk taai en de kabeljauw wat flauw. Dit had iets meer gekruid mogen zijn. Pluspunt vond ik de hoeveelheid groente bij het gerecht. Vaak is dit erg weinig, maar in dit geval zeker niet.
Het nagerecht, zalig citroenijs met diverse toebehoren zag er mooi uit en smaakte prima.
Het kaasplankje was ruim voldoende gevuld met lekkere kazen.
Dank voor uw recensie. graag tot ziens
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Met een gezelschap bij Brazzo gegeten. Gekozen voor 5 gangen menu met wijnarrangement. Allerhartelijkste ontvangst op het terras. Vooraf wordt nog geinformeerd of de voor ons gereserveerde tafel akkoord is. Uitleg bij de gerechten en wijnen is prima er wordt ook keurig bij geschonken. Keuken doet keurig zijn werk, borden zijn prima opgemaakt. Gezellige entourage al zijn de plaatsen wat aan de krappe kant. Voor de klanten die op de taxi moesten wachten nog een gratis aperitiefje. Het terug komen waard.
Dank voor uw mooie recensie. Uw bezoek maakte onze zaterdagavond ook erg gezellig. Heb gelukkig nog een half glaasje Rioja Gran Reserva kunnen proeven ;-)
evanleeuwe .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Uitstekend eten Goed idee zo'n voorgerecht bestaande uit lekkere kleine hapjes. Gezellige en kleurrijke inrichting. Vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug
huienden .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Prima gegeten, aardige eigenaar en gezellige sfeer, goede prijs kwaliteitsverhouding.

Dit is al de vierde keer dat we er geweest zijn, iedere keer goed gegeten.
Dank voor uw recensie. Op naar het 5e jubileumbezoek.
Sjier .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Heerlijk gegeten! Wij hebben met 3 personen gebruik gemaakt van de Iens - deal.
Het menu was vers en meer dan voldoende (4 gangen) Verse vis en groenten. Ik begreep van degene met het vleesgerecht dat het vleesgerecht erg mals was.
Goede service, vrolijke eigenaar en klassiek decor met kleurrijke schilderijen.
Ik ga er zeker nog een keer eten.
Alaia .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Gewoon een bijzonder restaurant met een geheel eigen stijl. Eten was verzorgd , decoratief en vooral smaakvol. Voor herhaling vatbaar.
Dank voor uw mooie recensie , tot Snel
Roeland M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Gisteravond hebben wij met z'n drieën heerlijk gegeten. Wij maakten gebruik van de IENS-deal. De bediening was prima en het decor in een gebouw waar vroeger de dierenarts van de slachterij zijn praktijk had, was prima.
Dank voor Uw recensie. Graag tot ziens
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wederom met veel plezier gegeten bij Brazzo. De Iens actie bij Brazzo had weer mooie dingen op de kaart gezet. Als welkomstdrankje stond er een heerlijke prosecco klaar, en na vijf minuten volgde de amuse, een kopje aspergesoep. Het drie gangen menu bestond uit een proeverij van heerlijke, een soort, tappas achtige hapjes. Hierna kon men kiezen uit lamsvlees en lamscaré, of de visvangst van de dag : Roodbaars. Het dessert bestond uit aardbeien met witte chocolade, en aardbeienijs. Tegen een kleine meerprijs kon je dit vervangen voor het kaasplankje. Resumerend. Brazzo deed het met dit concept meer dan aardig, en is een bezoek absoluut waar. Wij komen in ieder geval snel weer langs.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Brazzo. Gemoedelijke bediening. Minpunt: de borden die klaarstaan op tafel waren niet echt schoon, kruimels erop.
Dank voor Uw recensie. We zullen beter opletten als we de borden schoonmaken dit is niet netjes.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Gezellig druk.
Leuk samengesteld menu. Eten prima en wordt geserveerd op kleurig servies. Bediening zeer vriendelijk.