Brazzo

Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Brazzo

Lokale producten en heerlijke gerechten in een elegante setting

Gevestigd in het poortgebouw waar vroeger het Openbare Slachthuis van Rotterdam zat. De informele sfeer, de elegante inrichting; je zit hier helemaal goed! Op het menu staan heerlijke gerechten uit de Frans-mediterrane keuken, gemaakt van de meest verse, lokale producten.

Meer informatie over restaurant Brazzo

Tramlijn 7 stopt voor de deur

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
evanleeuwe .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Uitstekend eten Goed idee zo'n voorgerecht bestaande uit lekkere kleine hapjes. Gezellige en kleurrijke inrichting. Vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug
huienden .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Prima gegeten, aardige eigenaar en gezellige sfeer, goede prijs kwaliteitsverhouding.

Dit is al de vierde keer dat we er geweest zijn, iedere keer goed gegeten.
Dank voor uw recensie. Op naar het 5e jubileumbezoek.
Sjier .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Heerlijk gegeten! Wij hebben met 3 personen gebruik gemaakt van de Iens - deal.
Het menu was vers en meer dan voldoende (4 gangen) Verse vis en groenten. Ik begreep van degene met het vleesgerecht dat het vleesgerecht erg mals was.
Goede service, vrolijke eigenaar en klassiek decor met kleurrijke schilderijen.
Ik ga er zeker nog een keer eten.
Roeland M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Gisteravond hebben wij met z'n drieën heerlijk gegeten. Wij maakten gebruik van de IENS-deal. De bediening was prima en het decor in een gebouw waar vroeger de dierenarts van de slachterij zijn praktijk had, was prima.
Dank voor Uw recensie. Graag tot ziens
Alaia .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Gewoon een bijzonder restaurant met een geheel eigen stijl. Eten was verzorgd , decoratief en vooral smaakvol. Voor herhaling vatbaar.
Dank voor uw mooie recensie , tot Snel
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wederom met veel plezier gegeten bij Brazzo. De Iens actie bij Brazzo had weer mooie dingen op de kaart gezet. Als welkomstdrankje stond er een heerlijke prosecco klaar, en na vijf minuten volgde de amuse, een kopje aspergesoep. Het drie gangen menu bestond uit een proeverij van heerlijke, een soort, tappas achtige hapjes. Hierna kon men kiezen uit lamsvlees en lamscaré, of de visvangst van de dag : Roodbaars. Het dessert bestond uit aardbeien met witte chocolade, en aardbeienijs. Tegen een kleine meerprijs kon je dit vervangen voor het kaasplankje. Resumerend. Brazzo deed het met dit concept meer dan aardig, en is een bezoek absoluut waar. Wij komen in ieder geval snel weer langs.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Brazzo. Gemoedelijke bediening. Minpunt: de borden die klaarstaan op tafel waren niet echt schoon, kruimels erop.
Dank voor Uw recensie. We zullen beter opletten als we de borden schoonmaken dit is niet netjes.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Gezellig druk.
Leuk samengesteld menu. Eten prima en wordt geserveerd op kleurig servies. Bediening zeer vriendelijk.
annekecurieplaats .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Het eten werd erg mooi opgediend en het smaakte prima. Bediening was erg aardig, belde zelfs nog op toen wij onze rozen vergaten mee te nemen. Heel attent.
Dank voor uw mooie recensie . graag tot ziens
Jochem G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Het eten was van prima kwaliteit. Alhoewel de sangria niet echt Spaans was en het brood smakeloos. Het decor was outdated en de service vriendelijk maar wat onbeholpen. Net een voldoende dus.
Nanneke H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Wij werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar.
Wij hadden een heerlijke tafel boven.Het is prachtig ingericht met schilderijen van Ada Breedveld.
Zelfs het servies is gedecoreerd met haar schilderijen.
Het iensdealmenu was erg goed.Vooraf een heerlijk soepje in een bijzonder kopje.
Het voorgerecht bestond uit kleine gerechtjes,die er heel mooi uitzagen en ook heerlijk waren.
De Dorade was prima en de lamsschotel was ook heerlijk van smaak.
De nagerechten waren aardbeien met ijs en een bijzonder kaasplankje.
Wij dronken een Pinot Grigio(wit) en een rode spaanse wijn.

De gerechten waren perfect ,heerlijk en prachtig op gemaakt.
Wij hebben een heerlijke avond gehad.
André D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening, de tafeltjes zijn wat aan de kleine kant. Het servies is kunstzinnig het menu was creatief en bijzonder smakelijk , wijzigingen of toevoegingen zijn mogelijk. Het interieur is intiem en uitgevoerd met diverse schilderijen van "dikke dames"
Kortom een bijzonder geslaagde avond.
khhelene .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Leuk ontvangst met een glaasje bubbels, heerlijke amuse in een heel mooi kopje. Prachtig opgemaakt en heerlijk voorgerecht (to share) was super! Hoofdgerecht was ook heel goed, lamsvlees (precies goed) en asperges. Het nagerecht was een heerlijk aardbeien dessert en nog koffie met friandises toe. Een beetje te veel misschien maar een echte aanrader met kunstenaars in de keuken en zeer zeker een vriendelijke bediening! Een top-avond gehad.
Barbara377 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Heerlijk gegeten en ook een vriendelijke en hartelijke ontvangst. In overleg rustig gegeten, niet te snel de gangen op elkaar laten volgen. Prima porties. De dorade was uitstekend.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Een heerlijk avondje uit met eten bij Brazzo. Het 3-gangen (Iens)-menu uitgebreid met een vierde gang en aangevuld met asperges. Het dessert gewijzigd in een kaasplateau. Allemaal geen probleem. Was zonder meer culinair genieten, mede door de bijpassende en wijnen. Meegeproefd met de rode wijn, die binnenkort geschonken gaat worden. De Zuid-Spaanse witte wijn is een topper! De sfeer, de vriendelijke en vrolijke bediening en de leuke ambiance maakten, dat we een heerlijk avond uit eten zijn geweest. Voor ons opnieuw: voor herhaling vatbaar.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Leuk restaurant, geweldig arrangement met de ijsjestram. Samen met het heerlijke menu een zeer geslaagde ervaring. Zeker een aanbeveling waard.
Dank voor uw mooie recensie. Wellicht snel tot ziens , en anders Ook zeker aan te bevelen de Snerttram in de wintermaanden in combinatie met een heerlijk diner.
hpma .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Gastvrij en heel goed rekening gehouden met mijn glutenvrij dieet. Het eten was echt heel goed vooral het tussengerecht met heilbot. Het enige minpuntje was het lamsvlees van het hoofdgerecht.
Dank voor Uw recensie. Het minpuntje voor het hoofdgerecht lamsvlees blijft even gissen, omdat U daar zaterdag niets over gezegd heeft.

Reactie van proever:

Wij vonden het lamsvlees een beetje taai. Verder alles prima.

anf 2e reactie van restaurant:

Helemaal duidelijk. Wij hebben gekozen voor Lamscarré en Lamsfilet in combinatie. Lamshaas is bijvoorbeeld inderdaad malser.
N. V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Wij hebben donderdagavond 9 juni j.l. een goed Iens diner bij Brazzo genoten . Een prima deal ! Dat vonden ook onze gasten. De ontvangst was hartelijk en de bediening was zeer attent.Het welkomstdrankje was aardig en de amuse heerlijk. Ook de proeverij van voorgerechtjes was van uitstekende kwaliteit en leuk opgediend.De hoofdgerechten van zowel de combinaties van lamsvlees maar ook de div. vis op de borden waren van goede kwaliteit en goed bereid . Jammer dat een stukje brood niet meer voorhanden was, welke deze halve Fransman er altijd graag bij wil. Maar uiteraard niet ter zake doend. Het aardbeiendessert voor de dames was prima en het kaasplankje voor de heren vanuit de markthal heerlijk.
De Zuidafrikaanse rode wijn paste ook zeker goed bij de gangen ( jammer voor Bob).
Dan nog een kopje koffie met lekker friandises maakten het geheel compleet. Kortom het was een zeer goede eerste ervaring en zeker niet de laatste keer dat wij zullen verschijnen.
Dank voor uw mooie recensie. Het brood wordt vers gebakken en het extra bestelde mandje had als mosterd na de maaltijd gekomen helaas.
H.A. M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
We hebben genoten van het iens diner.
Als welkom kregen we een drankje en een amuse (aspergesoepje)
Voorgerecht was een mooi opgediend plateau met allemaal kleine gerechtjes die je samen deelt.
Hoofdgerecht was keuze tussen vlees en vis, beide waren heerlijk de lamscaree en racks zijn zeker aan te bevelen.
Tussen gerecht spoon en heilbot waarbij ik een volgende keer zeker weer de heilbot zou kiezen.
Nagerecht was aardbeienijs met verse aardbeien en een mousse van witte chocola
Tot slot de koffie met friandise een uitstekende afsluiting van een heerlijke maaltijd die mooi en smaakvol werden opgediend.
De bediening was hartelijk en gastvrij en de kok....die zou ik in ere houden!
Dank voor de moeite om deze recensie te plaatsen. Graag tot ziens.!
Paco H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
attente bediening. lekker gegeten en werd prima rekening gehouden met dieetwensen. makreel was aan de droge kant. iens menu was zeker value for money.
Hartelijk dank voor uw recensie. graag tot ziens