Brazzo

Boezemstraat 188 3034 EM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Brazzo

Lokale producten en heerlijke gerechten in een elegante setting

Gevestigd in het poortgebouw waar vroeger het Openbare Slachthuis van Rotterdam zat. De informele sfeer, de elegante inrichting; je zit hier helemaal goed! Op het menu staan heerlijke gerechten uit de Frans-mediterrane keuken, gemaakt van de meest verse, lokale producten.

Meer informatie over restaurant Brazzo

Tramlijn 7 stopt voor de deur

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
fhollander .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten op het terras. Alles was lekker, kan merken dat ze met goede producten werken. Dat proef je! Vriendelijke bediening. Kom zeker een keertje terug!
Dank voor Uw mooie recensie. Uiteraard werken wij met producten van de beste leveranciers, en U heeft dat gelukkig gemerkt. Graag tot ziens.
Adrianus D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
De keuken is prima.
Het interieur ook.
Maar door de hoge temperatuur moesten we uitwijken naar het terras.
En dat is bepaald niet 1e klas. Gelukkig wel in de schaduw.
Bovendien waren we de enige gasten (waarschijnlijk door de hitte ).
Zielig voor de eigenaar , die beter verdient.
Hij verdient en krijgt zeker een 2e kans.
Dank voor uw recensie. Wij hopen U graag weer te ontmoeten in ons restaurant. Wij passen ons menu regelmatig aan voor de AH-iensactie
roverdijk-schmidt .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Met een hier kunt u zitten was het gedaan .We zaten haast op iemands schoot.
We zijn zelf op een andere plaats gaan zitten die redeliik was.De carpaccio was een grote bal vlees en met een bot mes niet te snijden .
Het hoofdgerecht eenden bout die goed was maar de plakjes eend veel te dik,de rest was karig .Het toetje was heel zure citroen ijs met een stukje cake Glas wijn veel te duur voor dit restaurant
Je wordt gewogen en te licht bevonden met een ah bon,. Jammer we hadden ons er op verheugd om eens hier te eten ,Maar het is éénmalig.
Jammer Uw teleurstellende recensie te lezen. Wij zijn inderdaad een klein intiem restaurant, en laten onze gasten zelf hun tafeltje kiezen, zoals ook u dit deed. De Carpaccio serveren wij als een bonbon gevuld met frisse salade en tartaartje van Kalf en eens niet plat op bord zoals dit overal gedaan wordt. We zullen onze messen controleren en zo nodig slijpen. Het "zure" citroenijs zou te samen met de sinaasappel een verfrissing moeten zijn, echter zoveel mensen zoveel smaken. Gasten met AH-bonnen zijn ons net zo lief als ander gasten hier maken wij geen verschil in. Jammer dat wij U die indruk gegeven hebben.
Jorita V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
We werden aller vriendelijkst ontvangen en naar ons tafeltje gebracht. We kozen voor het vier gangen menu met een kopje van kunstenares Ada Breeveld.. Het eten was van goede kwaliteit en ook de vegetarische variant was een verrassing. Wat een zegen was dat het personeel niet de hele tijd om je heen hangt om te vragen of je nog iets wenst. De pauze tussen de gangen net lang genoeg. We voelden ons verwend. Met dank aan Bert, de kok en het personeel hebben we een heerlijke avond gehad!!!!
Dank voor uw mooie recensie. Heel veel plezier van uw Cappuccinokopjes en graag tot snel weer in ons restaurant.
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Brazzo is een leuk, huiskamerachtig restaurant. Ontvangst is goed en hartelijk.
We hebben gekozen voor het Brazzo Kunst Menu (4-gangenmenu).
De amuse bestond uit een bouillon van makreel wat erg lekker smaakte. Het voorgerecht, licht gerookte Ierse runderribeye met oude Rotterdamse kaas en rucola zag er mooi uit en smaakte erg lekker. Het tussengerecht, worstjes van gamba en botervis met Spaanse gazpacho was een aparte combinatie maar erg smakelijk. Voor het hoofdgerecht bestond de keuze uit vlees of vis. Mijn vrouw koos voor vlees, een combinatie van lamsfilet en lamscarré met groene Groentjes en saus van honing/tijm. Zelf heb ik voor de vis gekozen, een visproeverij van de dag, bestaande uit kabeljauw met passend garnituur. Het vlees was lichtelijk taai en de kabeljauw wat flauw. Dit had iets meer gekruid mogen zijn. Pluspunt vond ik de hoeveelheid groente bij het gerecht. Vaak is dit erg weinig, maar in dit geval zeker niet.
Het nagerecht, zalig citroenijs met diverse toebehoren zag er mooi uit en smaakte prima.
Het kaasplankje was ruim voldoende gevuld met lekkere kazen.
Dank voor uw recensie. graag tot ziens
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Met een gezelschap bij Brazzo gegeten. Gekozen voor 5 gangen menu met wijnarrangement. Allerhartelijkste ontvangst op het terras. Vooraf wordt nog geinformeerd of de voor ons gereserveerde tafel akkoord is. Uitleg bij de gerechten en wijnen is prima er wordt ook keurig bij geschonken. Keuken doet keurig zijn werk, borden zijn prima opgemaakt. Gezellige entourage al zijn de plaatsen wat aan de krappe kant. Voor de klanten die op de taxi moesten wachten nog een gratis aperitiefje. Het terug komen waard.
Dank voor uw mooie recensie. Uw bezoek maakte onze zaterdagavond ook erg gezellig. Heb gelukkig nog een half glaasje Rioja Gran Reserva kunnen proeven ;-)
evanleeuwe .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Uitstekend eten Goed idee zo'n voorgerecht bestaande uit lekkere kleine hapjes. Gezellige en kleurrijke inrichting. Vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug
huienden .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Prima gegeten, aardige eigenaar en gezellige sfeer, goede prijs kwaliteitsverhouding.

Dit is al de vierde keer dat we er geweest zijn, iedere keer goed gegeten.
Dank voor uw recensie. Op naar het 5e jubileumbezoek.
Sjier .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Heerlijk gegeten! Wij hebben met 3 personen gebruik gemaakt van de Iens - deal.
Het menu was vers en meer dan voldoende (4 gangen) Verse vis en groenten. Ik begreep van degene met het vleesgerecht dat het vleesgerecht erg mals was.
Goede service, vrolijke eigenaar en klassiek decor met kleurrijke schilderijen.
Ik ga er zeker nog een keer eten.
Alaia .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Gewoon een bijzonder restaurant met een geheel eigen stijl. Eten was verzorgd , decoratief en vooral smaakvol. Voor herhaling vatbaar.
Dank voor uw mooie recensie , tot Snel
Roeland M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Gisteravond hebben wij met z'n drieën heerlijk gegeten. Wij maakten gebruik van de IENS-deal. De bediening was prima en het decor in een gebouw waar vroeger de dierenarts van de slachterij zijn praktijk had, was prima.
Dank voor Uw recensie. Graag tot ziens
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wederom met veel plezier gegeten bij Brazzo. De Iens actie bij Brazzo had weer mooie dingen op de kaart gezet. Als welkomstdrankje stond er een heerlijke prosecco klaar, en na vijf minuten volgde de amuse, een kopje aspergesoep. Het drie gangen menu bestond uit een proeverij van heerlijke, een soort, tappas achtige hapjes. Hierna kon men kiezen uit lamsvlees en lamscaré, of de visvangst van de dag : Roodbaars. Het dessert bestond uit aardbeien met witte chocolade, en aardbeienijs. Tegen een kleine meerprijs kon je dit vervangen voor het kaasplankje. Resumerend. Brazzo deed het met dit concept meer dan aardig, en is een bezoek absoluut waar. Wij komen in ieder geval snel weer langs.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Brazzo. Gemoedelijke bediening. Minpunt: de borden die klaarstaan op tafel waren niet echt schoon, kruimels erop.
Dank voor Uw recensie. We zullen beter opletten als we de borden schoonmaken dit is niet netjes.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Gezellig druk.
Leuk samengesteld menu. Eten prima en wordt geserveerd op kleurig servies. Bediening zeer vriendelijk.
annekecurieplaats .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Het eten werd erg mooi opgediend en het smaakte prima. Bediening was erg aardig, belde zelfs nog op toen wij onze rozen vergaten mee te nemen. Heel attent.
Dank voor uw mooie recensie . graag tot ziens
Jochem G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Het eten was van prima kwaliteit. Alhoewel de sangria niet echt Spaans was en het brood smakeloos. Het decor was outdated en de service vriendelijk maar wat onbeholpen. Net een voldoende dus.
Nanneke H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Wij werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar.
Wij hadden een heerlijke tafel boven.Het is prachtig ingericht met schilderijen van Ada Breedveld.
Zelfs het servies is gedecoreerd met haar schilderijen.
Het iensdealmenu was erg goed.Vooraf een heerlijk soepje in een bijzonder kopje.
Het voorgerecht bestond uit kleine gerechtjes,die er heel mooi uitzagen en ook heerlijk waren.
De Dorade was prima en de lamsschotel was ook heerlijk van smaak.
De nagerechten waren aardbeien met ijs en een bijzonder kaasplankje.
Wij dronken een Pinot Grigio(wit) en een rode spaanse wijn.

De gerechten waren perfect ,heerlijk en prachtig op gemaakt.
Wij hebben een heerlijke avond gehad.
André D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening, de tafeltjes zijn wat aan de kleine kant. Het servies is kunstzinnig het menu was creatief en bijzonder smakelijk , wijzigingen of toevoegingen zijn mogelijk. Het interieur is intiem en uitgevoerd met diverse schilderijen van "dikke dames"
Kortom een bijzonder geslaagde avond.
Barbara377 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Heerlijk gegeten en ook een vriendelijke en hartelijke ontvangst. In overleg rustig gegeten, niet te snel de gangen op elkaar laten volgen. Prima porties. De dorade was uitstekend.
khhelene .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Leuk ontvangst met een glaasje bubbels, heerlijke amuse in een heel mooi kopje. Prachtig opgemaakt en heerlijk voorgerecht (to share) was super! Hoofdgerecht was ook heel goed, lamsvlees (precies goed) en asperges. Het nagerecht was een heerlijk aardbeien dessert en nog koffie met friandises toe. Een beetje te veel misschien maar een echte aanrader met kunstenaars in de keuken en zeer zeker een vriendelijke bediening! Een top-avond gehad.