Brazzo

Boezemstraat 188 3034 EM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Brazzo

Lokale producten en heerlijke gerechten in een elegante setting

Gevestigd in het poortgebouw waar vroeger het Openbare Slachthuis van Rotterdam zat. De informele sfeer, de elegante inrichting; je zit hier helemaal goed! Op het menu staan heerlijke gerechten uit de Frans-mediterrane keuken, gemaakt van de meest verse, lokale producten.

Meer informatie over restaurant Brazzo

Tramlijn 7 stopt voor de deur

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Irina T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wij zijn blij met de avond, lekker gegeten in het mooi restaurant. Service was snel en toch wij had tijd te genieten. Lekker warm atmosphete. Ah aktie keuse was ook super en andere kier willen wij ook het menu proberen!
Rosalie D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk kunstmenu gegeten: 4 gangen voor €75 voor 2 personen met de AH actie. Was echt geen geld voor hoeveelheid en hoe ontzettend lekker gesmaakte. Ook was mijn glutenallergie geen probleem. Gezellig sfeer en leuke gastheer. En als kers op de taart de leuke koffie kopjes als cadeau!
Ariane V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een aanrader!
Heerlijk eten, gezellige sfeer en een aardige bediening.
inpa .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gezellig klein restaurant in huiskamersfeer, vriendelijke bediening en uitstekend 3-gangen menu voor de Albert Heijn restaurantactie. Jammer dat er voor tafelwater betaald moest worden.
Dank voor uw mooie recensie. Wij berekenen inderdaad € 2,00 voor een karaf tafelwater , maar storten deze opbrengst op de rekening van het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam. Indien U dit niet wenst kunnen wij dit uiteraard aan u terug storten. Daarnaast serveren wij ook Mineraalwater bruis en plat.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Prima driegangen diner gegeten in een sfeervol restaurant.
Bediening was duidelijk nog in de leer, maar dat heeft geen negatieve invloed op de avond gehad.
reini V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
vorige keer waren we aangenaam verrast door het eten. Nu vonden we het matig: vis was niet goed, vlees was heerlijk mals maar de bijgerechten waren minder: spruitenmoes had een rare smaak, aardappelgerecht teveel kruiden, nagerecht mijn inziens geen goede combinatie van heerlijke zachte moes met harde stukjes peer, ijs was lekker. De locatie is heel leuk, gezellig, leuke bediening, zeker een reden om terug te komen
Ilona En Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
vanavond gegeten bij Brazzo met de Albert Heijn actie. Heerlijk genoten van het driegangen menu: malse en zachte hertencarpaccio met hazelnootdressing en gekneusde hazelnoot met gebakken spek, vangst van de dag was kabeljauw met verse groenten en een hemels decemberdessert van peer met wittechocolademousse en speculaas én Bastogne parfait: een hemels dessert.

Het kaasplankje bestond uit hooikaas, nagelkaas, truffelkaas, oude kaas en peperkaas. Samen met de 'port' uit Zuid Afrika een prima kaasplankje.

De gastheer en bediening zijn gastvrij en attent. Vergeet ook niet de kunst van Ada Breedveld te bekijken.
D. P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Gezellig, relaxt dineren met goede service
MDJ2014 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en de gerechten kwamen goed door. Wat ons wel opviel was dat de afzuiging niet deugde want de rook walmde het restaurant in vanuit de keuken. En de ruimte was toch al niet zo groot. Maar wij zouden er graag nog eens terugkomen.
dorine A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Via de AH actie hier het 3 gangen menu gegeten. Vooraf een lekkere salade met spinazie en garnalen, hoofdgerecht voor mijn man was een gebakken schouderstuk met cole sla en grote frites, ik nam de kabeljauw met zomergroenten (in de herfst!) en mousseline. Toe een zeer vullend toetje, panna cotta met rode vruchten en bosvruchtenijs. Alles erg lekker, goeie sfeer en vriendelijke bediening.
mnebel .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een ontzettend leuk restaurant. Huiskamersfeer met heerlijke gerechten, bijzondere smaakcombinaties. Erg vriendelijke, gemoedelijke bediening. Kortom: een aanrader.
Lorentz S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Zeer vriendelijke eigenaar en heerlijk eten. Tafels staan wel wat dicht op elkaar. Maar als je wat langer blijft zitten vertrekken je buren wel eerder en heb je nog wat privacy :)
rob G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Via AH 3 gangen menu, prima in orde. Goede bediening, informeel. Smakelijke gerechten, goede wijnen en zeer redelijk prijsniveau.
Netjes kraanwater en brood zoals het hoort.
H.W. N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heel lekker eten in een aangename sfeer, prima bediening, waar alles bij mogelijk was wat er gevraagd werd. De gerechten waren op een mooie manier geserveerd. Veel variatie van smaken.
aat .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Zeer sfeervol en restaurant, smaakvol ingericht. . Het menu was van hoge kwaliteit, maar aan de iets prijzige kant. Een absolute aanrader voor een gezellig diner.
LisMc .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Brazzo zit in een mooi pand waar je door oprecht aardige bediening wordt geserveerd. Alles wordt daarnaast prachtig geserveerd en de smaak van het 4 gangen menu was uitmuntend.
fagel .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Na lange tijd weer eens bij Brazzo gegeten, heerlijk weer dus op het terras gedineerd. Bediening nog steeds heel attent.
Voorgerecht carpaccio heerlijk basic zoals het hoort. Tafelgenoot had coquilles die goed smaakte, ze werden geserveerd in gazpacho. Hoofdgerecht dorade, lekker mals zonder tierelantijnen zodat je ook echt de vis proefde, opgediend met diverse heerlijk knapperige groenten. Ook de tournedos was goed gebakken en heel attent vast in plakken gesneden. Was wederom een heel prettige ervaring en we komen beslist weer terug.
Beste familie Fagel, Wij vonden het ook weer erg leuk U te ontmoeten . En uw verjaardag te mogen opfleuren
Mady V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We zijn hier gisteren wezen eten met de AH restaurantactie. Leuke, spontane bediening. Gerechten waren erg goed bereid en zag er mooi opgemaakt uit. Door het warme weer konden we lekker op het terras achter zitten, is echt een aanraden!
Dank dat u de moeite heeft genomen voor uw mooie recensie.
mereliris .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wij hebben via de AH actie gegeten en het lijkt net of dit altijd iets anders is dan wanneer je normaal ergens gaat eten. Je kon kiezen uit vlees en vis menu. Vis was goed, het vlees, in dit geval eend was wat minder mals helaas. Voor nagerecht kaas kwam er 4,50 supplement bij.
Wij werden uitermate vriendelijk en attent geholpen door de bediening.
Ik heb het decor een laag cijfer gegeven, omdat wij met bijzonder mooi weer, buiten hebben gezeten en de locatie daar niet top is. Binnen zag het er prima uit.
Dank dat u de moeite heeft genomen voor deze recensie. Graag ontvangen wij U graag terug in ons mooie restaurant.
Marga M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Toch wel fijn, Albert Heijn, met die stickertjes wordt vaker uit eten gaan leuker. Brazzo vind ik dan een goed adres. En helemaal met het mooie weer: we konden buiten zitten! Heerlijk eten, mooi opgediend ; in plaats van ossenhaascarpaccio waren er zalmtartaartjes, ook prima. Mooie lamsfilet en een uitgebreid kaasplankje voor mijn man , voor mij dorade met knapperig warme groenten en ijs toe. Grote eters zou ik de vis niet aanraden, dat wel. Rapportcijfer 8, een GOED dus.
Dank voor uw mooie recensie . Wij wisselen ons menu regelmatig dus wellicht tot snel.

Reactie van proever:

Ach,wat leuk dat u reageert op mijn recensie! Bedankt en we verheugen ons nu al
op jullie herfstmenu!