Brazzo

Boezemstraat 188 3034 EM Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Spaanse Serranoham met tapenade van Olijven en gemarineerde Tomaatjes
      Proeverij van Vissoorten met Zalm, Pestogarnalen en Forel (toeslag 3,00)
      Lolly van Zeeduivel en Gamba's met Mexicaanse Tomatensalsa (als extra tussengerechtje € 7,50).
  • Hoofdgerechten
    • Ierse Rundersteak met Rode uiencompote en saus van Rode wijn
      Visvangst van de Dag met passend Garnituur en Beuure Blanc
      Vegetarisch Gerecht: Quche van Blauwe Kaas en Peer met rucola
  • Nagerecht
    • Dessert Brazzo
      dagelijks wisselend dessert
      Kaasplankje met hollandse Kazen (4,50 toeslag)

Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Brazzo

Lokale producten en heerlijke gerechten in een elegante setting

Gevestigd in het poortgebouw waar vroeger het Openbare Slachthuis van Rotterdam zat. De informele sfeer, de elegante inrichting; je zit hier helemaal goed! Op het menu staan heerlijke gerechten uit de Frans-mediterrane keuken, gemaakt van de meest verse, lokale producten.

Meer informatie over restaurant Brazzo

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende ontvangst en bediening. Bij het kunst-menu leuke attentie. Zeker voor herhaling vatbaar
reijp001 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was weer een feestje om bij Brazzo te eten. Bediening was prima, het eten zeer aan te bevelen. Met de AH aktie ook goed betaalbaar. We zijn er al een paar keer geweest, maar komen zeker weer.
T.A. W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten!!! De gerechten pasten goed bij het seizoen. Wij hadden het AH-menu. Mooie knusse entourage. Personeel ook zeer gastvrij. Bij het weggaan wordt je nog even in je jas geholpen. Kleine details die het doen. Echt een aanrader, ook zeker voor de AH-actie!
Thea O.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het wijnarangement was erg goed, helaas waren de glazen veel te klein en kon je daardoor de wijn niet lekker in het glas laten walsen waardoor het bouquet vrijkomt, jammer.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
bij het binnenkomen werden wij al heel gastvrij behandeld, daar kunnen veel restaurants iets van leren.
Wij hebben heerlijk gegeten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heel gezellig met elke keer een veranderende inrichting en prima keuken en fijne persoonlijke bediening. Mooie aparte locatie.
Dank voor uw mooie recensie. Wij zien U graag weer terug!
Henrique A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Excellent
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Was weer TOP!! En daar is alles mee gezegd!! Een dikke 10!!
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Voldoende ruimte om te parkeren [gratis na 18:00u]. Vriendengroep 5 personen, hebben relaxt met elkaar kunnen praten. Ambiance is sfeervol en intiem. Verademing t.o.v. de meeste populaire restaurants. Héérlijk gegeten. Grootte/ inhoud van de koffiekopjes is zoals het hoort. Gelukkig niet van die kleine kopjes met drie slokken leeg. Ook de wijnkaart is goed.
Wij reserveren zeker weer voor een volgende keer.
TIP: Gratis water op tafel en ... meer groenten. Waarom zo weinig???
Dank voor uw mooie recensie. Geen enkel probleem extra Groentjes te serveren u had er gewoon om kunnen/moeten vragen hoor. We moeten helaas al zoveel weggooien dat we liever op verzoek verse nieuwe en warme groenten of aardappeltjes serveren. graag tot een volgende keer.
Yvonne9999 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten is perfect. Ook de hoeveelheden zijn prima. Een leuke locatie!
De combinatie van kunst en culinair is ook uniek. We komen zeker terug
O.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Een bijzonder restaurant geschikt voor kleine gezelschappen. Helaas wordt er flink wat verbouwd en dit komt niet ten goede van het entree van de restaurant. Gastheer is vriendelijk en gastvrij. Het eten is lekker, maar was wat aan de koude kant. Maar zeker aan te raden!
Geesje V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden, super vriendelijke ontvangst. Hele fijne avond gehad! Goeie gastheer, vriendelijk en gezellig.
WilmaD D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We werden plezierig welkom geheten en bediend, maar vooral hebben we heerlijk gegeten.
De AH-spaaractie gebruiken we voor een bezoek aan voor ons onbekende restaurants. Brazzo is een fijne ontdekking en we komen beslist nog een keer terug.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Opnieuw gekozen voor Brazzo en opnieuw geen spijt van. Wederom vriendelijk ontvangen en zelf mogen kiezen uit één van de beschikbare tafels in dit knusse restaurant met z'n moderne (kunst)interieur. Gekozen a la carte voor het 4-gangen menu (€ 49,50 pp): proeverij van drie soorten vis en een saffraansoepje, kwartelpootjes met couscous, dorade met gamba's (catch of the day) en (met bijbetaling) kaasplateau met Hollandse harde kazen, gecombineerd met een goed glas wijn, waaronder een licht gekoelde Primitivo (Zuid-Italië: een aanrader). Hetzelfde menu wordt ook als AH-actiemenu geserveerd, maar dan voor € 75 voor 2 personen. Het was culinair een mooie avond.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Klein restaurant voor ca. 20 gasten. Gezellig ingericht. Eten is van hoge kwaliteit. De bediening is erg attent. Kortom aan te bevelen, en zeker de moeite waard om nog eens terug te keren.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Alle vier gaven wij de voorkeur aan eendeborst als hoofdgerecht, en daar hadden we bepaald geen spijt van. Perfect bereid en zeer smakelijk. De quiche vooraf was eveneens van hoge kwaliteit.
Wij waren (te) lang niet bij Brazzo geweest en zagen dat de aankleding van het restaurant en de indeling flink waren verbeterd en dat het etablissement gezellig en kleurrijk was. De bediening was zeer goed en attent. Een aanrader!
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Fijne ontspannen avond met heerlijk eten in klein uniek restaurant , prima persoonlijke bediening . Leuke kunst en aparte locatie
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Leuke locatie in Crooswijk, mooi historisch gebouw, niet groot en erg gezellig. Hartelijke ontvangst, hier gegeten met een Gift for 2 bon, 3 gangen menu, waarbij hoofdgerecht keuze gaf tussen vlees of vis. Konden extra gang bij bestellen voor klein bedrag extra. Leuk wijnarrangement en lekkere gerechten, toetje was hemels. Ligt jammer genoeg wat uit de "route", maar is zeker de moeite waard om bezocht te hebben.
Xavier V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
kwaliteit van Dorado even slecht als de kwaliteit van de Tournedo's . Gewoon taai vlees met een vreselijke saus van de zogenaamde Pedro. Waarschijnlijk werkt daar dezelfde kok die vroeger werkte bij de Magneet een paar straten verderop. De geserveerde saus past absoluut niet bij de Tournedo's! Verder is de prijs veel te hoog gegrepen in vergelijking met de kwaliteit. Jammer, maar wij gaan daar dus nooit meer heen!
Jammer dat U niet tevreden bent over onze kwaliteit van de Tournedos. Op uw verzoek is deze medium Well done gebakken. Ook jammer dat U gisteren niets gezegd heeft toen ik vroeg of alles naar wens was, en zelf het overgebleven stuk Tournedos (het was te veel) als doggybag heb ik gepakt voor U.
T W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten in Brazzo.
Leuke huiskamerfeer.
Mede door de rol van de gastheer, vriendelijk en behulpzaam houden we zeer goede herinneringen aan deze avond over.
Zeker een aanrader.
NB. wachttijd tussen de gerechten was precies goed.