Brazzo

Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Brazzo

Lokale producten en heerlijke gerechten in een elegante setting

Gevestigd in het poortgebouw waar vroeger het Openbare Slachthuis van Rotterdam zat. De informele sfeer, de elegante inrichting; je zit hier helemaal goed! Op het menu staan heerlijke gerechten uit de Frans-mediterrane keuken, gemaakt van de meest verse, lokale producten.

Meer informatie over restaurant Brazzo

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
9,1
Geesje V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden, super vriendelijke ontvangst. Hele fijne avond gehad! Goeie gastheer, vriendelijk en gezellig.
WilmaD D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We werden plezierig welkom geheten en bediend, maar vooral hebben we heerlijk gegeten.
De AH-spaaractie gebruiken we voor een bezoek aan voor ons onbekende restaurants. Brazzo is een fijne ontdekking en we komen beslist nog een keer terug.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Opnieuw gekozen voor Brazzo en opnieuw geen spijt van. Wederom vriendelijk ontvangen en zelf mogen kiezen uit één van de beschikbare tafels in dit knusse restaurant met z'n moderne (kunst)interieur. Gekozen a la carte voor het 4-gangen menu (€ 49,50 pp): proeverij van drie soorten vis en een saffraansoepje, kwartelpootjes met couscous, dorade met gamba's (catch of the day) en (met bijbetaling) kaasplateau met Hollandse harde kazen, gecombineerd met een goed glas wijn, waaronder een licht gekoelde Primitivo (Zuid-Italië: een aanrader). Hetzelfde menu wordt ook als AH-actiemenu geserveerd, maar dan voor € 75 voor 2 personen. Het was culinair een mooie avond.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Klein restaurant voor ca. 20 gasten. Gezellig ingericht. Eten is van hoge kwaliteit. De bediening is erg attent. Kortom aan te bevelen, en zeker de moeite waard om nog eens terug te keren.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Alle vier gaven wij de voorkeur aan eendeborst als hoofdgerecht, en daar hadden we bepaald geen spijt van. Perfect bereid en zeer smakelijk. De quiche vooraf was eveneens van hoge kwaliteit.
Wij waren (te) lang niet bij Brazzo geweest en zagen dat de aankleding van het restaurant en de indeling flink waren verbeterd en dat het etablissement gezellig en kleurrijk was. De bediening was zeer goed en attent. Een aanrader!
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Fijne ontspannen avond met heerlijk eten in klein uniek restaurant , prima persoonlijke bediening . Leuke kunst en aparte locatie
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Leuke locatie in Crooswijk, mooi historisch gebouw, niet groot en erg gezellig. Hartelijke ontvangst, hier gegeten met een Gift for 2 bon, 3 gangen menu, waarbij hoofdgerecht keuze gaf tussen vlees of vis. Konden extra gang bij bestellen voor klein bedrag extra. Leuk wijnarrangement en lekkere gerechten, toetje was hemels. Ligt jammer genoeg wat uit de "route", maar is zeker de moeite waard om bezocht te hebben.
Xavier V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
kwaliteit van Dorado even slecht als de kwaliteit van de Tournedo's . Gewoon taai vlees met een vreselijke saus van de zogenaamde Pedro. Waarschijnlijk werkt daar dezelfde kok die vroeger werkte bij de Magneet een paar straten verderop. De geserveerde saus past absoluut niet bij de Tournedo's! Verder is de prijs veel te hoog gegrepen in vergelijking met de kwaliteit. Jammer, maar wij gaan daar dus nooit meer heen!
Jammer dat U niet tevreden bent over onze kwaliteit van de Tournedos. Op uw verzoek is deze medium Well done gebakken. Ook jammer dat U gisteren niets gezegd heeft toen ik vroeg of alles naar wens was, en zelf het overgebleven stuk Tournedos (het was te veel) als doggybag heb ik gepakt voor U.
T W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten in Brazzo.
Leuke huiskamerfeer.
Mede door de rol van de gastheer, vriendelijk en behulpzaam houden we zeer goede herinneringen aan deze avond over.
Zeker een aanrader.
NB. wachttijd tussen de gerechten was precies goed.
Tiny B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben een hele fijne avond gehad,wat een gezellig restaurant en wat een heerlijk eten.heel apart allemaal.
We gaan er beslist binnenkort weer eens heen,en zullen dit restaurant bij iedereeen van hart aanbevelen.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Leuk en gezellig restaurant waar, zoals ook anderen al aangeven, een huiskamersfeer heerst en waar je erg vriendelijk ontvangen wordt. Culinair is het echter niet meer dan prima met als kritische noot dat de prijs/kwaliteit verhouding dan toch een beetje uit balans raakt. Voor een viergangen menu van EUR 49,50 mag je toch wel echt topkwalieit verwachten en dat is het toch niet.
Bauke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Via de ah actie hier uitgekomen anders waarschijnlijk dit vriendelijke restaurant niet gevonden Aardig en gastvrij personeel We konden kiezen uit 2 keuze menu Het kunst menu zag er goed uit en was heerlijk Grote kans dat we nog eens op herhaling komen (voor de complete kaart)
Yda V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Leuke lokatie in het oude slachthuis te Rotterdam. Wij zaten boven, tafeltje tegen de balustrade aan. Deze was open dus de kans dat er iets naar beneden valt is groot. Dit gebeurde ook bij ons. Gelukkig was het een servet, maar had ook een mes, vork etc kunnen zijn. En dit valt dus op de mensen die beneden zitten. Tip; maak de balastrade dicht met glas of iets anders.
Het eten was voortreffelijk. Wij hadden het AH 3 gangen menu. Het voorgerecht, hoofdgerecht en toetje waren echt super lekker en heel mooi opgemaakt. Complimenten aan de kok(s).
Wij komen hier zeker terug!!!
Pietervanveen1959 V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Een mooi restaurant, zeker door de inrichting en de kunst die ophangt. Goede service, Maar vooral lekker en mooi opgemaakt eten oftewel prima kwaliteit. Lekker wijn.
Kevin S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Leuk restaurant, zeer aardig personeel en goed ontvangst. Er werd een alternatief menu voorgesteld, maar vanwege de hoge prijs (€75,- voor 2 personen voor 4 gangen) niet genomen. Uiteindelijk gekozen voor het standaard AH/Iens menu, aangevuld met een tussengerecht van coquilles (+ €7,50 per persoon). Dit was uiteindelijk ook het lekkerste gerecht. Het 3-gangen menu was verder prima, netjes opgediend en vooral normaal qua portie. Geen halve gerechten ivm 2de menu gratis. Zeker een goede keus voor deze actie!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Deze locatie heeft voor ons een bijzondere betekenis en wij vinden het erg leuk dat dit markante poortgebouw van het voormalige abattoir van Rottredam deze functie gekregen heeft. Het is een huiskamer waar je een heerlijke sfeer proeft. De inrichting met bijzondere kunst is geweldig. En daar komt dan nog de prettige manier van bediening en de heerlijke gerechten bij. Een heerlijke avond gehad en we komen zeker terug.
dank voor uw mooie recensie. Graag tot ziens
Coen R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
,,,,,Actiemenu's zoals dit Terrasmenu zijn prima verzorgd voor een gunstige rekening, ik zeg "vooral doorgaan zo!",,,,,,
Dank voor uw mooie recensie. we houden U op de hoogte van onze acties via de mail of Facebook !
D. P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Voor de 4e x nu weer gegeten! Ga zo door! Niet de goedkoopste maar alle waar naar zijn geld!???? Gastheer weet zijn vak, ! Leuk ook de andere acties welke gepland staan zoals de ijsjestram!,,
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Met AH-bon gegeten bij Brazzo. We werden plezierig ontvangen.
Vooraf kregen we als amuse Hollandse haring, vervolgens stukjes brood met roomboter.
We konden kiezen uit en 3- of 4-gangen AH-menu. Wij kozen voor het 3-gangen menu dat bestond uit een zalmtaartje met asperges, als hoofdgerecht de vis van de dag (Dorado, deze was goed bereid) op een bedje van groenten en wat risotto. De Pinot Grigio smaakte hier prima bij. Als nagerecht kozen we voor het kaasplateau. Aangezien we dit niet helemaal op konden, kregen we de overgebleven kaas mee naar huis. De gerechten worden mooi gepresenteerd. De bediening is prettig en attent.
Het restaurant ziet er sfeervol uit, als het vol zit, wat deze avond zo was, kun je elkaar niet altijd goed meer verstaan, en is het vrij krap.
Per L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wederom weer uitstekend gegeten bij Brazzo. Mooie gerechten, uitstekende bediening in een sfeervolle ambiance. Brazzo heeft regelmatig leuke menu's zoals bijv. het terras menu die aantrrekkelijk lijken, maar als je de kleine lettertjes over het hoofd hebt gezien blijkt dat dan weer niet te kunnen waardoor de rekening een stuk hoger uitkomt. Betere communicatie zou prettig zijn en voorkomt een mwah moment aan het eind van een verder geslaagde avond.
Dank voor uw recensie. Ik snap helaas niet wat U met de kleine lettertjes bedoeld? Terrasactiemenu was
€ 25,00 voor 3 gangen excl. dranken