Brazzo

Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Brazzo

Lokale producten en heerlijke gerechten in een elegante setting

Gevestigd in het poortgebouw waar vroeger het Openbare Slachthuis van Rotterdam zat. De informele sfeer, de elegante inrichting; je zit hier helemaal goed! Op het menu staan heerlijke gerechten uit de Frans-mediterrane keuken, gemaakt van de meest verse, lokale producten.

Meer informatie over restaurant Brazzo

Tramlijn 7 stopt voor de deur

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
T P.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
Tijdens de restaurantweek hier gegeten.
Een heerlijk voorgerecht, een tompouce van schaaldieren. Daarna een tussengerecht met krokant gebakken zwezerik.
Ook het hoofdgerecht met makreelfilet smaakte perfect.
Het dessert bestond uit verschillende soorten chocoladegerechtjes.
Alles smaakte voortreffelijk. Voor herhaling vatbaar.
Maureen C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Heb hier een Valentijnsmenu met een wijnarrangement genomen. Het eten was mooi gepresenteerd en smaakte goed. De wijnen waren lekker. De prijs ligt ietwat hoog, maar de service vond ik prima. Het restaurant mag wat rustiger en minder licht worden ingericht (met wat meer sfeer), want de inrichting vond ik een beetje een rommelig allegaartje. Maar het was wel knus en zeker gezellig.
Margie M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Wat een leuk restaurantje, heel gezellig en intiem. Geef niet gauw zulke hoge cijfers, was het deze avond meer dan waard. Niks lang wachten met glazen bijvullen, voorgerecht heel apart een carpaccio opgebouwd als een bloem en smaakte ook nog heerlijk, daarna rode mul met polenta en een klein beetje pit, hoofdgerecht gegrilde tonijn en dessert was mango variatie (neem nl nooit een dessert) heerlijk niet zuuur. We komen zeker terug.
reizigers .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2012
Kom al vele jaren bij Brazzo. Atmosfeer is ontspannen en de kwaliteit is onveranderd hoog. Prijs staat in verhouding tot kwaliteit.

Ga zo door.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
In de restaurantweek gegeten bij Brazzo. Heel hartelijk ontvangen, lekker gegeten, in een gezellig en mooi aaangekleed, knus restaurant. Glazen werden regelmatig gevuld, er werd gevraagd of alles naar wens was. Kortom, een restaurant waar je terug komt.

HMW .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
Door omstandigheden een wat late reactie: In de restaurantweek met vier personene hier gegeten. Het eten was erg lekker. Alles was zelf vers bereid en met aandacht en zorg gepresenteerd. Tot aan de heerlijkheden bij de koffie aan toe. Het restaurant zat vol maar onze glazen werden steeds tijdig bijgevuld en de verschillende gangen werden tijd geserveerd. Kortom genoten en we komen zeker weer terug.
T P.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2012
Heerlijk gegeten tijdens de restaurantweek.
Zowel het vis- als het vleesmenu waren voortreffelijk.
En de glazen wijn werden ook op tijd begevuld.
Voor herhaling vatbaar!
Marpessa S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2012
Gegeten tijdens de restaurantweek. Bediening laat echt te wensen over. Er stonden niet alleen op onze tafel maar ook op de tafels om ons heen alleen maar lege glazen. Er liep maar 1 medewerker en we moesten heel lang wachten voor we drankjes konden bestellen. Het eten was prima maar ik ben het met de recencies eens dit restaurant is wat mij betreft ook overgewaardeerd op iens.
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Prima restaurant voor de prijs verwacht je alleen meer: de kwaliteit ontstijgt net het niveau van een eetcafé. Bediening is vriendelijk, maar niet bijzonder attent of scherp. De wijnen zijn van middelmatig niveau. Dit restaurant mist net dat beetje extra. Er zijn in Rotterdam veel alternatieven die beter zijn. Wat mij betreft overgewaardeerd op iens.