Brazzo

Boezemstraat 188 3034 EM Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Rosé gebraden Kalfsmuis met truffelmayonaise , olijven en gemarineerde Tomaatjes met Rucola
      Baveroise van geitenkaas met Aceto balsamico en Frisse Slasoorten
      Spaanse Paella met zeevruchten en in knoflook gebakken Gamba's € 8,50).
  • Hoofdgerechten
    • Tamme Eendenborst met Rode Kool en Appeltjes met saus van Rode Kersen
      Visvangst van de Dag met passend Garnituur en Beuure Blanc
      Vegetarisch Gerecht: Quche van Blauwe Kaas en Peer met rucola
  • Nagerecht
    • Dessert Brazzo
      dagelijks wisselend dessert
      Kaasplankje met hollandse Kazen (4,50 toeslag)

Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Brazzo

Lokale producten en heerlijke gerechten in een elegante setting

Gevestigd in het poortgebouw waar vroeger het Openbare Slachthuis van Rotterdam zat. De informele sfeer, de elegante inrichting; je zit hier helemaal goed! Op het menu staan heerlijke gerechten uit de Frans-mediterrane keuken, gemaakt van de meest verse, lokale producten.

Meer informatie over restaurant Brazzo

Tramlijn 7 stopt voor de deur

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:00 Keuken geopend
- Diner 18:00 - 21:00 keuken geopend
Zondag Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Brazzo

Margo B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Mooie locatie, geode inrichting. Het eten was van goede kwaliteit en werd mooi en stijlvol geserveerd. Kom zeker terug,
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Met AH rest. actie hier gegeten.Aan niets te merken dat je hier zit met AH actie. Is wel eens anders. Heerlijk 3 -gangen menu. Tussengerechtje paella ook fantastisch en origineel opgediend. Erg leuk alle kunst aan de muur. Fijne sfeer in het restaurant. Voor herhaling vatbaar!
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Gastvrije ontvangst, kids ook welkom.
John V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Leuk restaurant met super enthousiaste bediening, we werden verrast met heel mooi opgemaakte borden met diverse gerechten erop.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
wij hebben met ons gezin een heel gezellige avond beleefd in Brazzo. In een fijjne ongedwongen sfeer werkelijk heerlijk genoten van het diner. een zeer.verdiend complimemt aan de chef kok en de collega.....het was een heel.geslaagde avond ....dank hiervoor....en op.zeker
....tot.ziens
met vriendelijke groet
Peter van den Houten
Tim O.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Als ik eerlijk ben hadden wij hier van tevoren meer van verwacht. De gerechten waren niet erg smaakvol. De kalfsmuis, bijvoorbeeld, was vrij droog. De eendenborst, een van de gerechten die ik wanneer ik buiten de deur eet graag bestel, was een gemiste kans. Ook deze was wat droog waardoor de smaak tegenviel. Het dessert maakte het verhaal af. Ik ontving een bord met verschillende smaken die slecht bij elkaar pasten en waar ik niet over te spreken was. Tussen de gerechten door was de bediening vrij opdringerig, waardoor het lastig was om te ontspannen. Al met al was het geen plezierige ervaring.

Een lichtpuntje: De samenwerking met het Sophia Kinderziekenhuis is uiteraard hartstikke tof.
Jammer dat U het bezoek aan ons niet heeft gebracht wat U hoopte. Helaas op de avond zelf heeft U hierover niets gezegd, dus corrigeren is niet mogelijk geweest.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
lekker gegeten, gezellige zaak, zeker aan te raden!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk gegeten, fijne rustige ambiance, attente bediening. Het nagerecht (panacotta) is zo lekker, dat mag je niet overslaan!
J. P.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Victoriabaars uitstekend, Eendenborstfilet echter matig gebakken. Enkele filets waren gewoon nog rauw.
Ik weet hoe moeilijk het is om eendenborst goed te bereiden! Dit was zeker geen schoolvoorbeeld.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Uitstekend gastheerschap. Heerlijk gegeten. Leuke gerechten. Mooie wijnen en goede koffie. Leuke locatie.
Herman N.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Gezellig en vriendelijk
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Super gegeten,een ah menu maar om je vingers erbij af te likken ???? bediening is geweldig, eigenaar is een perfecte gastheer. Wij gaan zeker nog een x terug naar brazzo!!
Glendavanveen V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Stond al geruime tijd op onze diner verlanglijst en met onze goede vrienden genoten van de AH restaurant aktie en was heerlijk, mooie smaken, top bediening en knusse inrichting. Na een aperitiefje en amuse met vers broodje. Voorgerecht mals kalfsvlees, met truffel en tomaatjes. Onze mannen gingen voor het tussengerecht van kalfszwezerik en kalfsgehakt met een stroperige saus, ik heb een vorkje mee geprikt, erg apart. De rosé eendenborst met garni lekker sappig en mals, gevolgd door kaasplankje voor onze mannen met port en wij ging voor de verschillende zoetigheden met een dessert wijntje. Wij hadden bij het hoofdgerecht een rode wijn gekozen, maar jammer genoeg bleek deze de laatste te zijn. Maar voor de zelfde prijs werd een hele rijpe wijn aangeboden die nog goed te drinken. En als extra ook nog eens een glaasje limoncello. Kortom een top avond en zeker voor herhaling vatbaar.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Echt een avondje uit. Voelde ons zeer welkom en werden als gasten behandeld. 4 gangen menu was top. was ook niet te weining
Smaak beleving was goed.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Lekker gegeten, lekkere wijn en heel joviale vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Goede kwaliteit; waar voor je geld!
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het eten was bijzonder lekker en de ontvangst aller hartelijkst! Voor ons een vertrouwd adres waar we graag terugkomen. Heteten is altijd van goede kwaliteit en mooi opgediend.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Als je je ergens thuis en verwend voelt dan is het wel bij Brazzo! Bediening gericht op de persoon en de maaltijd is voortreffelijk.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Prima diner genoten!
Connie L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Als je vraagt hoe het vlees gebakken moet worden zorg dan dat het ook echt rood is en niet doorbakken.
Over het algemeen was het eten vlak, flauw en te ver afgekoeld. De vis was heerlijk maar dat was dan ook het enige (qua eten) waar wij enthousiast over waren. En over de eigenaar en het personeel, zoals altijd zeer vriendelijk.
Beste mw Land
Jammer te moeten zien dat u ons zo'n laag cijfer heeft gegeven. Beter had u op de avond zelf even kunnen aangeven dat uw Steak niet medium was , dan hadden we dit kunnen corrigeren.