Brazzo

Boezemstraat 188 3034 EM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Brazzo

Lokale producten en heerlijke gerechten in een elegante setting

Gevestigd in het poortgebouw waar vroeger het Openbare Slachthuis van Rotterdam zat. De informele sfeer, de elegante inrichting; je zit hier helemaal goed! Op het menu staan heerlijke gerechten uit de Frans-mediterrane keuken, gemaakt van de meest verse, lokale producten.

Meer informatie over restaurant Brazzo

Tramlijn 7 stopt voor de deur

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
T W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten in Brazzo.
Leuke huiskamerfeer.
Mede door de rol van de gastheer, vriendelijk en behulpzaam houden we zeer goede herinneringen aan deze avond over.
Zeker een aanrader.
NB. wachttijd tussen de gerechten was precies goed.
Tiny B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben een hele fijne avond gehad,wat een gezellig restaurant en wat een heerlijk eten.heel apart allemaal.
We gaan er beslist binnenkort weer eens heen,en zullen dit restaurant bij iedereeen van hart aanbevelen.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Leuk en gezellig restaurant waar, zoals ook anderen al aangeven, een huiskamersfeer heerst en waar je erg vriendelijk ontvangen wordt. Culinair is het echter niet meer dan prima met als kritische noot dat de prijs/kwaliteit verhouding dan toch een beetje uit balans raakt. Voor een viergangen menu van EUR 49,50 mag je toch wel echt topkwalieit verwachten en dat is het toch niet.
Bauke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Via de ah actie hier uitgekomen anders waarschijnlijk dit vriendelijke restaurant niet gevonden Aardig en gastvrij personeel We konden kiezen uit 2 keuze menu Het kunst menu zag er goed uit en was heerlijk Grote kans dat we nog eens op herhaling komen (voor de complete kaart)
Yda V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Leuke lokatie in het oude slachthuis te Rotterdam. Wij zaten boven, tafeltje tegen de balustrade aan. Deze was open dus de kans dat er iets naar beneden valt is groot. Dit gebeurde ook bij ons. Gelukkig was het een servet, maar had ook een mes, vork etc kunnen zijn. En dit valt dus op de mensen die beneden zitten. Tip; maak de balastrade dicht met glas of iets anders.
Het eten was voortreffelijk. Wij hadden het AH 3 gangen menu. Het voorgerecht, hoofdgerecht en toetje waren echt super lekker en heel mooi opgemaakt. Complimenten aan de kok(s).
Wij komen hier zeker terug!!!
Pietervanveen1959 V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Een mooi restaurant, zeker door de inrichting en de kunst die ophangt. Goede service, Maar vooral lekker en mooi opgemaakt eten oftewel prima kwaliteit. Lekker wijn.
Kevin S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Leuk restaurant, zeer aardig personeel en goed ontvangst. Er werd een alternatief menu voorgesteld, maar vanwege de hoge prijs (€75,- voor 2 personen voor 4 gangen) niet genomen. Uiteindelijk gekozen voor het standaard AH/Iens menu, aangevuld met een tussengerecht van coquilles (+ €7,50 per persoon). Dit was uiteindelijk ook het lekkerste gerecht. Het 3-gangen menu was verder prima, netjes opgediend en vooral normaal qua portie. Geen halve gerechten ivm 2de menu gratis. Zeker een goede keus voor deze actie!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Deze locatie heeft voor ons een bijzondere betekenis en wij vinden het erg leuk dat dit markante poortgebouw van het voormalige abattoir van Rottredam deze functie gekregen heeft. Het is een huiskamer waar je een heerlijke sfeer proeft. De inrichting met bijzondere kunst is geweldig. En daar komt dan nog de prettige manier van bediening en de heerlijke gerechten bij. Een heerlijke avond gehad en we komen zeker terug.
dank voor uw mooie recensie. Graag tot ziens
corico .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
,,,,,Actiemenu's zoals dit Terrasmenu zijn prima verzorgd voor een gunstige rekening, ik zeg "vooral doorgaan zo!",,,,,,
Dank voor uw mooie recensie. we houden U op de hoogte van onze acties via de mail of Facebook !
D. P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Voor de 4e x nu weer gegeten! Ga zo door! Niet de goedkoopste maar alle waar naar zijn geld!???? Gastheer weet zijn vak, ! Leuk ook de andere acties welke gepland staan zoals de ijsjestram!,,
Marjolein_66 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Met AH-bon gegeten bij Brazzo. We werden plezierig ontvangen.
Vooraf kregen we als amuse Hollandse haring, vervolgens stukjes brood met roomboter.
We konden kiezen uit en 3- of 4-gangen AH-menu. Wij kozen voor het 3-gangen menu dat bestond uit een zalmtaartje met asperges, als hoofdgerecht de vis van de dag (Dorado, deze was goed bereid) op een bedje van groenten en wat risotto. De Pinot Grigio smaakte hier prima bij. Als nagerecht kozen we voor het kaasplateau. Aangezien we dit niet helemaal op konden, kregen we de overgebleven kaas mee naar huis. De gerechten worden mooi gepresenteerd. De bediening is prettig en attent.
Het restaurant ziet er sfeervol uit, als het vol zit, wat deze avond zo was, kun je elkaar niet altijd goed meer verstaan, en is het vrij krap.
Per L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wederom weer uitstekend gegeten bij Brazzo. Mooie gerechten, uitstekende bediening in een sfeervolle ambiance. Brazzo heeft regelmatig leuke menu's zoals bijv. het terras menu die aantrrekkelijk lijken, maar als je de kleine lettertjes over het hoofd hebt gezien blijkt dat dan weer niet te kunnen waardoor de rekening een stuk hoger uitkomt. Betere communicatie zou prettig zijn en voorkomt een mwah moment aan het eind van een verder geslaagde avond.
Dank voor uw recensie. Ik snap helaas niet wat U met de kleine lettertjes bedoeld? Terrasactiemenu was
€ 25,00 voor 3 gangen excl. dranken
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Knusse ambiance,voortreffelijk gegeten al was het een AH actie,door deze actie hier terecht gekomen na er 16 jaar langs te zijn gereden,niet de tricker gekregen hier binnen te stappen.misschien buitenkant gebouw of entree wat opvallender te maken. Kok verdient een pluim.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Op de website van Brazzo staat gemiddeld menu van 3-gangen euro 35,--.
Met onze AH-rest.zegels krijgen wij alleen een menukaart met de dubbele prijs 75,-- met 4 gangen voor 1 persoon aangeboden. Voelde me voor het blok gezet en ga er niet meer heen.
Beste heer
ik kan me helaas niet vinden in uw recensie. Tijdens het ontvangst leggen wij ons AH-iens 3 gangenmenu uit € 35,00 , en maken U attent op een upgrade naar het 4 gangen kunstmenu met luxe gerechten, een extra gang en twee mooie kunstmokken van de Kunstenaar Jacques Tange. De prijs van dit menu is nu met de AH-actie € 75,00 ipv 99,00 voor 2 PERSONEN (helaas kunne wij geen korting geven op het kunstcadeau). Dit menu komt dus op € 37,50 pp voor 4 gangen luxere gerechtjes en kunstcadeau.
Het spijt mij te horen dat U zich voor het blok gezet voelde want beide menu's zitten in de tafelstandaard die wij op tafel zetten als we dit uitleggen
Atheking .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
De bediening was plezierig, de ambiance zeker aanleiding tot gespreksstof en het diner was prima. Leuk dat er een alternatief menu voor de ah-restaurantactie-gasten werd aangeboden. Het voordeel valt dan wel grotendeels weg, maar het is het waard. Een punt van kritiek betreft de muzak- laat de muziek weg of kies voor instrumentale, rustige muziek. De muziek die werd gespeeld past niet bij de rest. Zeker een adres om naar terug te keren. Bedankt voor de leuke mok! leuke actie, ook betaal je daar natuurlijk wel voor, maar toch..
Atty V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Goed, gezellig vriendelijk personeel. Zelfs eten met een AH kaart was goed en kon je ook wisselen van gerecht. Top. Na afloop stond er kado voor ons klaar. Alleen 1 minpuntje kraanwater was niet mogelijk.
Dank voor uw mooie recensie. Echter een kleine kanttekening bij het kraanwater: Wij serveren zowel mineraal als kraanwater. voor het kraanwater berekenen we € 2,00 welke wij storten op de rekening van het Sophia Kinderziekenhuis, wij noemen dit dan ook Sophietjes (zie onze website). indien U hier bezwaar tegen heeft zullen we dit uiteraard terugstorten.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Voor de vierde keer hier gegeten met de AH actie. Het "Kunstmenu" was weer super, de wijn zalig, de bediening vlekkeloos. Kortom.......we komen graag weer terug.
dank voor uw mooie recensie, graag tot snel voor ons 1e lustrum!!
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Ik weet niet of het aan het ah menu lag, maar we hadden een erg klein tafeltje met 4 personen en een beetje in een hoekje gestopt. Eten was echter prima en bediening vriendelijk en behulpzaam.
Dank voor uw recensie. Jammer dat U een te kleine tafel had deze avond. Had niets te maken met uw boeking via AHrestaurantactie, maar meer met de weersomstandigheden, wel of niet terras draaien. De gehele dag leek het op dat we s avonds op het terras zouden serveren, echter de wind gooide roet in het eten, en moesten we noodgedwongen onze tafelzetting aanpassen. Graag tot een volgende keer !
Jacob D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Zoals de voorgaande keren vriendelijk ontvangen door Bert, de eigenaar naar ons "speciale"plekje.
Het uitgelezen 5-gangen menu was weer met zorg samengesteld met tongstrelende gerechten. In het bijpassende wijnarrangement zat deze keer ook een overheerlijke Nederlandse wijn. Al met al meer dan de moeite waard tegen een uitstekende prijs - kwaliteitsverhouding.
dank voor uw mooie recensie , tot snel
marian H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
zeer vriendelijke gastheer, gezellige ambiance, heerlijk eten, wijn voortreffelijk.
iets te lang gewacht op het hoofdgerecht. rekening beetje pittig, wel in verhouding met de kwaliteit.