Brazzo

Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Brazzo

Lokale producten en heerlijke gerechten in een elegante setting

Gevestigd in het poortgebouw waar vroeger het Openbare Slachthuis van Rotterdam zat. De informele sfeer, de elegante inrichting; je zit hier helemaal goed! Op het menu staan heerlijke gerechten uit de Frans-mediterrane keuken, gemaakt van de meest verse, lokale producten.

Meer informatie over restaurant Brazzo

Tramlijn 7 stopt voor de deur

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom
9,1

Jouw recensie over het restaurant Brazzo

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gezellig restaurant met goede keuken en vriendelijke bediening
Sjanneke E.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker eten, maar prijs aan de hoge kant. Wij vonden het niet echt bijzonder, eerder "gewoon lekker".
Weinig keuze, wat op zich goed is want dan is het vers.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker gegeten in een sfeervolle omgeving met vriendelijke en humorvolle bediening. Het eten doet mij terugdenken aan de traditionele Franse keuken. Geen haute-cuisine, maar wel lekker gerechten. Wij gingen voor het 4-gangen menu kunstmenu. Value for money, met een leuk presentje achteraf.
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel.
Stefan W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gezellig en heerlijk gegeten, op z'n Frans, voor ons is dat liefst vis; en met flair geserveerd, wij blijven terugkomen!
marian H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
was al de derde keer dat we hier waren. in het begin erg rustig later bijna vol. toch alle aandacht van het personeel. eten zeer smakelijk, we blijven terugkomen.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk eten en fantastische service, voelde me echt in de watten gelegd! We gaan hier zeker nog een keertje terug en bevelen dit aan aan anderen!
Huub D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Een aangename verrassing in alle opzichten. En het eten was uitstekend.
Johannes O.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Wat een klein, maar supergezellig restaurantje was dit. Service was erg vlug en wie weet ga ik er nog een keer langs.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Een zeer gezellig restaurant met vriendelijke bediening en een goed smakende menu al met al zeer goed restaurant met een geslaagde avond zeer zeker komt er een herhaling
J.L. M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het kunst menu was heerlijk. Ook leuk om als presentje de mokken vervaardigd door Jacques Tange te krijgen. Erg vriendelijke bediening en een goede sfeer.
Jenske V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
We hadden hier gereserveerd omdat we een “diner voor 2” bon hadden ontvangen. Zeer hartelijke ontvangst, gezellige ambiance, lekker eten en overheerlijke wijnen!
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk eten met bijpassende wijnen in een gezellige ambiance met super vriendelijke bediening... echt een aanbeveling!
Pien65 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Gisterenavond hebben we met vrienden gegeten bij Brazzo. Onze vrienden komen er vaker, voor mij was dit de tweede keer. We hebben genoten van een verrassingsmenu van vier gangen. Ik vond alles heerlijk: romige knoflooksoep, heerlijke zwaardvis, en perfect bereide victoriabaars. Maar het allerleukst vond ik dat de kok speciaal voor mij stoofpeertjes-ijs zonder suiker had gemaakt. Vooraf had ik aangegeven dat ik geen suiker eet en daar was goed rekening mee gehouden. Ik maak zelden mee dat men zo zijn best doet om een lekker en origineel toetje voor mij te verzinnen.
Verder is Bert en goede en spontane gastheer. Hier gaan we zeker vaker eten!
jaco P.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijke gegeten en perfecte bediening
manbruin .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijke omgeving, prettige bediening en lekker eten. Wij genoten een avondje bij Brazzo! Het eten was goed, mooie en lekkere gerechten in een 4-gangen diner. Prima!
Lies R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het eten was erg lekker, goede portie, niet te veel of te weinig. Vind het niet zo'n geschikte gelegenheid voor kinderen. Tafel ernaast was door de kinderen best luidruchtig.
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wij hebben gisteren voor het eerst bij Brazzo gegeten De aankomst was gelijk goed We hebben er super gegeten Het was een leuke Avond Gastheer en personeel super vriendelijk Ik Zeg zeker voor herhaling voor ons was het een dikke 10
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Met z’n vieren hier gegeten op een vrijdagavond. Leuk restaurant met zeer vriendelijke bediening. kenmerken als Italiaans met een twist. Voorgerecht met de oude Rotterdamse kaas verrukkelijk. Nagerecht met het spekkoekijs subliem. Fles pinot grigio betaaldbaar en van goede kwaliteit. Rode huiswijn (Tempranillo) prima. Aanrader, o ja en gratis parkeren.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten met het gezin. De ontvangst was open en warm. De sfeer heel gezellig en het eten was apart en smaakte lekker.