Brazzo

Boezemstraat 188 3034 EM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Brazzo

Lokale producten en heerlijke gerechten in een elegante setting

Gevestigd in het poortgebouw waar vroeger het Openbare Slachthuis van Rotterdam zat. De informele sfeer, de elegante inrichting; je zit hier helemaal goed! Op het menu staan heerlijke gerechten uit de Frans-mediterrane keuken, gemaakt van de meest verse, lokale producten.

Meer informatie over restaurant Brazzo

Tramlijn 7 stopt voor de deur

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
"Het gezellige praatje aan tafel"
Eindelijk kwam het er dan toch van! Op naar Brazzo. Hadden veel goede verhalen gehoord. Deze werden zeker deze avond bevestigd! Wat een leuke ambiance, knus, gezellig, Rotterdams, vol fantastische schilderijen van Hetty van Baal-Slotboom (beoordeling vette 9!) en empathische bediening. We namen het Kunstmenu van 75 euro en waren dik tevreden met voorafje Hertenham met Patrijspaté soesjes, hierna een Coquille met Mul in kreeftensoep die aan tafel werd opgediend. Waar heb je dat nog? Hierna Visproeferij van de Dag en als dessert een overheerlijke Patisserie van de Chef, die na afloop uit de keuken nog even gedacht kwam zeggen en de complimenten van de avond persoonlijk in ontvangst nam. De huiswijn paste precies bij onze menu keuze. Gingen naar huis met onder de arm een fraai onderbord van Aad Breeveld. Dit gaan we deze zomer herhalen!
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten, prima porties. Een leuke gastheer in een trendy restaurant!
Frits Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben voortreffelijk gegeten.Wat me bij zal blijven is de heerlijke kreeften bouilon bij de visworstjes.De dorade en kabeljauw met veel verschillende groenten was een goede combinatie.
Dank voor uw mooie recensie. Wij hopen u snel weer te mogen begroeten.
hztft7 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gisteren voor het eerst dit restaurant bezocht (4 personen) en de ervaring was een heel goede ambiance, bediening en een zeer goed 4 gangen menu. We hebben meteen opnieuw gereserveerd!
aplobbezoo .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het was weer geweldig
Heerlijk gegeten gezellige bediening
Top een aanrader voor iedereen die van lekker eten en warme sfeer houd
Esmer D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
In tegenstelling tot de uiterst vriendelijke ontvangst, waren we op onszelf aangewezen om de jassen te pakken en de weg naar buiten te vinden na betaling, inclusief fooi.
Het hoofdgerecht was wat teleurstellend, de ingrediënten prima maar de verschillende soorten vis en zeevruchten waren helaas erg uitgedroogd tegen de tijd dat ze geserveerd werden.
Jammer om te horen dat U niet tevreden was over het Hoofdgerecht, op de avond zelf heeft u deze klacht waarschijnlijk niet geuit en kunnen wij nu ook niets meer corrigeren.

Het aanreiken van de jassen is soms lastig omdat wij met het kleine team soms druk zijn met andere zaken , of omdat de beperkte ruimte in de garderobe lastig is. Hiervoor onze excuses dit heeft niets met wel of geen fooi geven te maken.
Marie-Louise V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
We hebben echt heeeeeerlijk gegeten. We hadden het albert heijn 3 gangen actie menu. Gewoon volwaardige borden, geen halve porties. Hele gezellige tent, leuk personeel en nu in mooie kerstsfeer. Leuke kunst aan de muur. Dus niks op aan te merken en een heerlijke avondje gehad.
H.W. N.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk eten, erg vriendelijk personeel
John R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Altijd een feestje om te gaan eten, ze weten na een bezoek wat je wel of niet lust, dat vindt je niet zo snel in een restaurant bij Brazzo is persoonlijke aandacht een hit.
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
3 gangen 2e menu gratis van AH gegeten. Prima variatie, goed opgemaakt borden. Jammer is dat als je binnenkomt het menu op tafel staat, deze na je keuze wordt weggehaald en er vervolgens bij het serveren van de gerechten geen uitleg is wat er op je bord ligt. Service is op zich goed, maar bediening komt niet heel enthousiast over, maar is wel netjes en beleefd.
Dank voor uw recensie. Na uw bezoek en opmerking hebben wij wat extra kaartje gemaakt en laten ze nu op tafel staan, zodat u nog even kunt nalezen wat ook alweer het menu is.
Irina T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wij zijn blij met de avond, lekker gegeten in het mooi restaurant. Service was snel en toch wij had tijd te genieten. Lekker warm atmosphete. Ah aktie keuse was ook super en andere kier willen wij ook het menu proberen!
Rosalie D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk kunstmenu gegeten: 4 gangen voor €75 voor 2 personen met de AH actie. Was echt geen geld voor hoeveelheid en hoe ontzettend lekker gesmaakte. Ook was mijn glutenallergie geen probleem. Gezellig sfeer en leuke gastheer. En als kers op de taart de leuke koffie kopjes als cadeau!
Ariane V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een aanrader!
Heerlijk eten, gezellige sfeer en een aardige bediening.
inpa .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gezellig klein restaurant in huiskamersfeer, vriendelijke bediening en uitstekend 3-gangen menu voor de Albert Heijn restaurantactie. Jammer dat er voor tafelwater betaald moest worden.
Dank voor uw mooie recensie. Wij berekenen inderdaad € 2,00 voor een karaf tafelwater , maar storten deze opbrengst op de rekening van het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam. Indien U dit niet wenst kunnen wij dit uiteraard aan u terug storten. Daarnaast serveren wij ook Mineraalwater bruis en plat.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Prima driegangen diner gegeten in een sfeervol restaurant.
Bediening was duidelijk nog in de leer, maar dat heeft geen negatieve invloed op de avond gehad.
reini V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
vorige keer waren we aangenaam verrast door het eten. Nu vonden we het matig: vis was niet goed, vlees was heerlijk mals maar de bijgerechten waren minder: spruitenmoes had een rare smaak, aardappelgerecht teveel kruiden, nagerecht mijn inziens geen goede combinatie van heerlijke zachte moes met harde stukjes peer, ijs was lekker. De locatie is heel leuk, gezellig, leuke bediening, zeker een reden om terug te komen
Ilona En Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
vanavond gegeten bij Brazzo met de Albert Heijn actie. Heerlijk genoten van het driegangen menu: malse en zachte hertencarpaccio met hazelnootdressing en gekneusde hazelnoot met gebakken spek, vangst van de dag was kabeljauw met verse groenten en een hemels decemberdessert van peer met wittechocolademousse en speculaas én Bastogne parfait: een hemels dessert.

Het kaasplankje bestond uit hooikaas, nagelkaas, truffelkaas, oude kaas en peperkaas. Samen met de 'port' uit Zuid Afrika een prima kaasplankje.

De gastheer en bediening zijn gastvrij en attent. Vergeet ook niet de kunst van Ada Breedveld te bekijken.
D. P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Gezellig, relaxt dineren met goede service
MDJ2014 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en de gerechten kwamen goed door. Wat ons wel opviel was dat de afzuiging niet deugde want de rook walmde het restaurant in vanuit de keuken. En de ruimte was toch al niet zo groot. Maar wij zouden er graag nog eens terugkomen.
dorine A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Via de AH actie hier het 3 gangen menu gegeten. Vooraf een lekkere salade met spinazie en garnalen, hoofdgerecht voor mijn man was een gebakken schouderstuk met cole sla en grote frites, ik nam de kabeljauw met zomergroenten (in de herfst!) en mousseline. Toe een zeer vullend toetje, panna cotta met rode vruchten en bosvruchtenijs. Alles erg lekker, goeie sfeer en vriendelijke bediening.