Brazzo

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Brazzo

Lokale producten en heerlijke gerechten in een elegante setting

Gevestigd in het poortgebouw waar vroeger het Openbare Slachthuis van Rotterdam zat. De informele sfeer, de elegante inrichting; je zit hier helemaal goed! Op het menu staan heerlijke gerechten uit de Frans-mediterrane keuken, gemaakt van de meest verse, lokale producten.

Meer informatie over restaurant Brazzo

Tramlijn 7 stopt voor de deur

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
9,1

Jouw recensie over het restaurant Brazzo

manbruin .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijke omgeving, prettige bediening en lekker eten. Wij genoten een avondje bij Brazzo! Het eten was goed, mooie en lekkere gerechten in een 4-gangen diner. Prima!
Lies R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het eten was erg lekker, goede portie, niet te veel of te weinig. Vind het niet zo'n geschikte gelegenheid voor kinderen. Tafel ernaast was door de kinderen best luidruchtig.
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wij hebben gisteren voor het eerst bij Brazzo gegeten De aankomst was gelijk goed We hebben er super gegeten Het was een leuke Avond Gastheer en personeel super vriendelijk Ik Zeg zeker voor herhaling voor ons was het een dikke 10
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Met z’n vieren hier gegeten op een vrijdagavond. Leuk restaurant met zeer vriendelijke bediening. kenmerken als Italiaans met een twist. Voorgerecht met de oude Rotterdamse kaas verrukkelijk. Nagerecht met het spekkoekijs subliem. Fles pinot grigio betaaldbaar en van goede kwaliteit. Rode huiswijn (Tempranillo) prima. Aanrader, o ja en gratis parkeren.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten met het gezin. De ontvangst was open en warm. De sfeer heel gezellig en het eten was apart en smaakte lekker.
Esri V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
In één woord: voortreffelijk.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Gister hier gaat eten met een giftyoryou bon. Mensen waren erg gastvrij en werden zeer goed geholpen. Eten was ook erg lekker!
Dank u wel voor de mooie recensie. Graag tot ziens met of zonder Gift card!
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Prima gegeten en mooie locatie!
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende ontvangst en bediening. Bij het kunst-menu leuke attentie. Zeker voor herhaling vatbaar
reijp001 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was weer een feestje om bij Brazzo te eten. Bediening was prima, het eten zeer aan te bevelen. Met de AH aktie ook goed betaalbaar. We zijn er al een paar keer geweest, maar komen zeker weer.
T.A. W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten!!! De gerechten pasten goed bij het seizoen. Wij hadden het AH-menu. Mooie knusse entourage. Personeel ook zeer gastvrij. Bij het weggaan wordt je nog even in je jas geholpen. Kleine details die het doen. Echt een aanrader, ook zeker voor de AH-actie!
The-aha .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het wijnarangement was erg goed, helaas waren de glazen veel te klein en kon je daardoor de wijn niet lekker in het glas laten walsen waardoor het bouquet vrijkomt, jammer.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
bij het binnenkomen werden wij al heel gastvrij behandeld, daar kunnen veel restaurants iets van leren.
Wij hebben heerlijk gegeten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heel gezellig met elke keer een veranderende inrichting en prima keuken en fijne persoonlijke bediening. Mooie aparte locatie.
Dank voor uw mooie recensie. Wij zien U graag weer terug!
Henrique A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Excellent
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Was weer TOP!! En daar is alles mee gezegd!! Een dikke 10!!
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Voldoende ruimte om te parkeren [gratis na 18:00u]. Vriendengroep 5 personen, hebben relaxt met elkaar kunnen praten. Ambiance is sfeervol en intiem. Verademing t.o.v. de meeste populaire restaurants. Héérlijk gegeten. Grootte/ inhoud van de koffiekopjes is zoals het hoort. Gelukkig niet van die kleine kopjes met drie slokken leeg. Ook de wijnkaart is goed.
Wij reserveren zeker weer voor een volgende keer.
TIP: Gratis water op tafel en ... meer groenten. Waarom zo weinig???
Dank voor uw mooie recensie. Geen enkel probleem extra Groentjes te serveren u had er gewoon om kunnen/moeten vragen hoor. We moeten helaas al zoveel weggooien dat we liever op verzoek verse nieuwe en warme groenten of aardappeltjes serveren. graag tot een volgende keer.
Yvonne9999 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten is perfect. Ook de hoeveelheden zijn prima. Een leuke locatie!
De combinatie van kunst en culinair is ook uniek. We komen zeker terug
O.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Een bijzonder restaurant geschikt voor kleine gezelschappen. Helaas wordt er flink wat verbouwd en dit komt niet ten goede van het entree van de restaurant. Gastheer is vriendelijk en gastvrij. Het eten is lekker, maar was wat aan de koude kant. Maar zeker aan te raden!
Geesje V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden, super vriendelijke ontvangst. Hele fijne avond gehad! Goeie gastheer, vriendelijk en gezellig.