Brazzo

Boezemstraat 188 3034 EM Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Rosé gebraden Kalfsmuis met truffelmayonaise , olijven en gemarineerde Tomaatjes met Rucola
      Baveroise van geitenkaas met Aceto balsamico en Frisse Slasoorten
      Roulleauxvan Kalfszwezerik en Kalfsgehakt met Appelstroopsaus als extra tussengerechtje € 8,50).
  • Hoofdgerechten
    • Tamme EEendenborst met Rode Kool en Appeltjes met saus van Rode Kersen
      Visvangst van de Dag met passend Garnituur en Beuure Blanc
      Vegetarisch Gerecht: Quche van Blauwe Kaas en Peer met rucola
  • Nagerecht
    • Dessert Brazzo
      dagelijks wisselend dessert
      Kaasplankje met hollandse Kazen (4,50 toeslag)

Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Brazzo

Lokale producten en heerlijke gerechten in een elegante setting

Gevestigd in het poortgebouw waar vroeger het Openbare Slachthuis van Rotterdam zat. De informele sfeer, de elegante inrichting; je zit hier helemaal goed! Op het menu staan heerlijke gerechten uit de Frans-mediterrane keuken, gemaakt van de meest verse, lokale producten.

Meer informatie over restaurant Brazzo

Tramlijn 7 stopt voor de deur

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:00 Keuken geopend
- Diner 18:00 - 21:00 keuken geopend
Zondag Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Brazzo

Joke S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het eten was bijzonder lekker en de ontvangst aller hartelijkst! Voor ons een vertrouwd adres waar we graag terugkomen. Heteten is altijd van goede kwaliteit en mooi opgediend.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Als je je ergens thuis en verwend voelt dan is het wel bij Brazzo! Bediening gericht op de persoon en de maaltijd is voortreffelijk.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Prima diner genoten!
Connie L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Als je vraagt hoe het vlees gebakken moet worden zorg dan dat het ook echt rood is en niet doorbakken.
Over het algemeen was het eten vlak, flauw en te ver afgekoeld. De vis was heerlijk maar dat was dan ook het enige (qua eten) waar wij enthousiast over waren. En over de eigenaar en het personeel, zoals altijd zeer vriendelijk.
Beste mw Land
Jammer te moeten zien dat u ons zo'n laag cijfer heeft gegeven. Beter had u op de avond zelf even kunnen aangeven dat uw Steak niet medium was , dan hadden we dit kunnen corrigeren.
hansdeeerste .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Kwart over zes binnen, 8 uur hoofdgerecht,kwart over acht buiten. Veel te lange wachttijd!flesje leidingwater 2 euro, glaasje cassis 3 euro, Bockbiertje eur. 4,25. Mandje brood (erg weinig) 4 euro!
beste heer Dijkers
Jammer dat uw bezoek aan ons restaurant uw negatieve recensie moest opleveren. Wij koken ambachtelijk en ontvangen onze gasten op een relaxte manier met amuse vooraf etc. Hierdoor proberen we onze gasten ook een avondje uit te geven. Wellicht heb ik uw bezoek niet goed ingeschat en wilde u gewoon de Gift4you bon verzilveren en niet rustig dineren. Onze drankprijzen zijn denk ik heel normaal , echter moet ik wel aantekenen dat wij het tafelwater (sophietjeswater) verkopen voor €2,00 en op de rekening storten van het Sophia Kinderziekenhuis.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
goede ontvangst prettige bediening fijne uitleg over de gerechten heel gezellig gegeten
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
heerlijk gegeten en bediening was prima en de gerechten origineel en erg smakelijk. dit is een iets hoger segment en dat zie je terug in de kwaliteit.
Nicolet J.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Lekker eten, wel een beetje aan de prijs voor de kwaliteit en het decor. We zaten buiten en dat zijn doodnormale cafe stoelen en tafels, past niet bij een hoofdgerecht van 25 euro naar mijn mening. Coquilles vooraf, waren aan de droge kant. Dorade als hoofd, deze was heerlijk. Service was ok, er werd niet echt geinformeerd naar hoe we het eten vonden en ontvangst was een beetje rommelig ondanks dat we het eerste uur de enige gasten waren.
Ramon S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Cijfer is enigszins vertekend omdat wij de inrichting helemaal niets vonden. Eten was gewoon prima, beetje scheef in prijs-kwaliteitverhouding. Ook wat aan de zoute en lauwe kant. Voorgerecht serranoham best lekker, maar wel een beetje afgezaagd. Hoofd- en tussengerecht lekker. O ja: en die muziek. Dat kan echt niet hoor. Niveau Sky radio zit ik niet op te wachten als ik uit eten ga
Jammer om te zien dat het gemiddelde van uw cijfer zo laag is, door de inrichting/sfeer van ons bedrijf. Over smaak valt niet te twisten. Gelukkig is het cijfer voor de service en eten goed door U beoordeeld. Dank voor uw beoordeling.
Pjotr J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
In gezellige sfeer en zeer goed gegeten, en een bijzondere lokatie met altijd kunst in het restaurant.
De bediening was attention en vriendelijk.
Kornelia V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk buiten gezeten. Zoals eerder heel gastvrij en voorkomend ontvangen en voorzien van heerlijk eten en lekkere wijn.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Echt heerlijk gegeten, was helemaal top! Eigenaar is echt supervriendelijk!
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Ik beveel dit restaurant aan!
Het is gezellig, je kan goed eten en het personeel is heel vriendelijk.
Dus als je toevallig die dag in de buurt wilt blijven van huis, is dit perfect, wij komen al jaren hiernaartoe.
Jenske V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Perfecte ontvangst, alle aandacht, uitstekend eten, excellente wijnen, kortom we komen een keer terug!
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Een kleine charmante locatie in Crooswijk, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Voor ons de eerste keer hier, maar we komen zeker terug. Echt alles was superlekker en met zorg klaargemaakt. Aanrader!
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten en een hele prettige bediening.
Genieten!
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Van alle keren dat we daar hebben gegeten was het fantastisch.
Het enige nadeel is misschien dat de ventilatie wel beter kan, de etenslucht blijft hangen aan je kleding.
Lexroest .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het diner is zonder meer goed. Zeker de kleine voorgerechten (vissoepje en zalm) geven het diner een extra uitstraling. De ambiance is goed. Het restaurant zat vol, maar we hadden geen overlast van anderen. Het was juist gezellig. Snelle en vlotte bediening. Gewaardeerd wordt de kennis van zaken over het diner. Leuke grappen naar de gasten.
Minder positieve punten weet ik niet.
In de buurt is voldoende parkeergelegenheid.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
plezierige sfeer; nette bediening; prijs/kwaliteit redelijk
peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Belangrijk voor Rotterdam, vlakbij en gratis parkeren! Voor ons de eerste keer Brazzo en er zullen meerdere keren volgen. Na onze ontgoochelende ervaring bij Humphrey's te Rotterdam een verademing bij Brazzo. Wat een verschil . Fijne en gezellige avond gehad, bedankt Peter & Ria