Brazzo

Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Brazzo

Lokale producten en heerlijke gerechten in een elegante setting

Gevestigd in het poortgebouw waar vroeger het Openbare Slachthuis van Rotterdam zat. De informele sfeer, de elegante inrichting; je zit hier helemaal goed! Op het menu staan heerlijke gerechten uit de Frans-mediterrane keuken, gemaakt van de meest verse, lokale producten.

Meer informatie over restaurant Brazzo

Tramlijn 7 stopt voor de deur

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant Brazzo

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heel gezellig met elke keer een veranderende inrichting en prima keuken en fijne persoonlijke bediening. Mooie aparte locatie.
Dank voor uw mooie recensie. Wij zien U graag weer terug!
Henrique A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Excellent
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Was weer TOP!! En daar is alles mee gezegd!! Een dikke 10!!
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Voldoende ruimte om te parkeren [gratis na 18:00u]. Vriendengroep 5 personen, hebben relaxt met elkaar kunnen praten. Ambiance is sfeervol en intiem. Verademing t.o.v. de meeste populaire restaurants. Héérlijk gegeten. Grootte/ inhoud van de koffiekopjes is zoals het hoort. Gelukkig niet van die kleine kopjes met drie slokken leeg. Ook de wijnkaart is goed.
Wij reserveren zeker weer voor een volgende keer.
TIP: Gratis water op tafel en ... meer groenten. Waarom zo weinig???
Dank voor uw mooie recensie. Geen enkel probleem extra Groentjes te serveren u had er gewoon om kunnen/moeten vragen hoor. We moeten helaas al zoveel weggooien dat we liever op verzoek verse nieuwe en warme groenten of aardappeltjes serveren. graag tot een volgende keer.
Yvonne9999 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten is perfect. Ook de hoeveelheden zijn prima. Een leuke locatie!
De combinatie van kunst en culinair is ook uniek. We komen zeker terug
O.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Een bijzonder restaurant geschikt voor kleine gezelschappen. Helaas wordt er flink wat verbouwd en dit komt niet ten goede van het entree van de restaurant. Gastheer is vriendelijk en gastvrij. Het eten is lekker, maar was wat aan de koude kant. Maar zeker aan te raden!
Geesje V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden, super vriendelijke ontvangst. Hele fijne avond gehad! Goeie gastheer, vriendelijk en gezellig.
WilmaD D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We werden plezierig welkom geheten en bediend, maar vooral hebben we heerlijk gegeten.
De AH-spaaractie gebruiken we voor een bezoek aan voor ons onbekende restaurants. Brazzo is een fijne ontdekking en we komen beslist nog een keer terug.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Opnieuw gekozen voor Brazzo en opnieuw geen spijt van. Wederom vriendelijk ontvangen en zelf mogen kiezen uit één van de beschikbare tafels in dit knusse restaurant met z'n moderne (kunst)interieur. Gekozen a la carte voor het 4-gangen menu (€ 49,50 pp): proeverij van drie soorten vis en een saffraansoepje, kwartelpootjes met couscous, dorade met gamba's (catch of the day) en (met bijbetaling) kaasplateau met Hollandse harde kazen, gecombineerd met een goed glas wijn, waaronder een licht gekoelde Primitivo (Zuid-Italië: een aanrader). Hetzelfde menu wordt ook als AH-actiemenu geserveerd, maar dan voor € 75 voor 2 personen. Het was culinair een mooie avond.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Klein restaurant voor ca. 20 gasten. Gezellig ingericht. Eten is van hoge kwaliteit. De bediening is erg attent. Kortom aan te bevelen, en zeker de moeite waard om nog eens terug te keren.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Alle vier gaven wij de voorkeur aan eendeborst als hoofdgerecht, en daar hadden we bepaald geen spijt van. Perfect bereid en zeer smakelijk. De quiche vooraf was eveneens van hoge kwaliteit.
Wij waren (te) lang niet bij Brazzo geweest en zagen dat de aankleding van het restaurant en de indeling flink waren verbeterd en dat het etablissement gezellig en kleurrijk was. De bediening was zeer goed en attent. Een aanrader!
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Fijne ontspannen avond met heerlijk eten in klein uniek restaurant , prima persoonlijke bediening . Leuke kunst en aparte locatie
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Leuke locatie in Crooswijk, mooi historisch gebouw, niet groot en erg gezellig. Hartelijke ontvangst, hier gegeten met een Gift for 2 bon, 3 gangen menu, waarbij hoofdgerecht keuze gaf tussen vlees of vis. Konden extra gang bij bestellen voor klein bedrag extra. Leuk wijnarrangement en lekkere gerechten, toetje was hemels. Ligt jammer genoeg wat uit de "route", maar is zeker de moeite waard om bezocht te hebben.
Xavier V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
kwaliteit van Dorado even slecht als de kwaliteit van de Tournedo's . Gewoon taai vlees met een vreselijke saus van de zogenaamde Pedro. Waarschijnlijk werkt daar dezelfde kok die vroeger werkte bij de Magneet een paar straten verderop. De geserveerde saus past absoluut niet bij de Tournedo's! Verder is de prijs veel te hoog gegrepen in vergelijking met de kwaliteit. Jammer, maar wij gaan daar dus nooit meer heen!
Jammer dat U niet tevreden bent over onze kwaliteit van de Tournedos. Op uw verzoek is deze medium Well done gebakken. Ook jammer dat U gisteren niets gezegd heeft toen ik vroeg of alles naar wens was, en zelf het overgebleven stuk Tournedos (het was te veel) als doggybag heb ik gepakt voor U.
T W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten in Brazzo.
Leuke huiskamerfeer.
Mede door de rol van de gastheer, vriendelijk en behulpzaam houden we zeer goede herinneringen aan deze avond over.
Zeker een aanrader.
NB. wachttijd tussen de gerechten was precies goed.
Tiny B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben een hele fijne avond gehad,wat een gezellig restaurant en wat een heerlijk eten.heel apart allemaal.
We gaan er beslist binnenkort weer eens heen,en zullen dit restaurant bij iedereeen van hart aanbevelen.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Leuk en gezellig restaurant waar, zoals ook anderen al aangeven, een huiskamersfeer heerst en waar je erg vriendelijk ontvangen wordt. Culinair is het echter niet meer dan prima met als kritische noot dat de prijs/kwaliteit verhouding dan toch een beetje uit balans raakt. Voor een viergangen menu van EUR 49,50 mag je toch wel echt topkwalieit verwachten en dat is het toch niet.
Bauke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Via de ah actie hier uitgekomen anders waarschijnlijk dit vriendelijke restaurant niet gevonden Aardig en gastvrij personeel We konden kiezen uit 2 keuze menu Het kunst menu zag er goed uit en was heerlijk Grote kans dat we nog eens op herhaling komen (voor de complete kaart)
Yda V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Leuke lokatie in het oude slachthuis te Rotterdam. Wij zaten boven, tafeltje tegen de balustrade aan. Deze was open dus de kans dat er iets naar beneden valt is groot. Dit gebeurde ook bij ons. Gelukkig was het een servet, maar had ook een mes, vork etc kunnen zijn. En dit valt dus op de mensen die beneden zitten. Tip; maak de balastrade dicht met glas of iets anders.
Het eten was voortreffelijk. Wij hadden het AH 3 gangen menu. Het voorgerecht, hoofdgerecht en toetje waren echt super lekker en heel mooi opgemaakt. Complimenten aan de kok(s).
Wij komen hier zeker terug!!!
Pietervanveen1959 V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Een mooi restaurant, zeker door de inrichting en de kunst die ophangt. Goede service, Maar vooral lekker en mooi opgemaakt eten oftewel prima kwaliteit. Lekker wijn.