Brazzo

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Brazzo

Lokale producten en heerlijke gerechten in een elegante setting

Gevestigd in het poortgebouw waar vroeger het Openbare Slachthuis van Rotterdam zat. De informele sfeer, de elegante inrichting; je zit hier helemaal goed! Op het menu staan heerlijke gerechten uit de Frans-mediterrane keuken, gemaakt van de meest verse, lokale producten.

Meer informatie over restaurant Brazzo

Tramlijn 7 stopt voor de deur

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:00 Keuken geopend
- Diner 18:00 - 21:00 keuken geopend
Zondag Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom
9,1

Jouw recensie over het restaurant Brazzo

Nicolet J.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Lekker eten, wel een beetje aan de prijs voor de kwaliteit en het decor. We zaten buiten en dat zijn doodnormale cafe stoelen en tafels, past niet bij een hoofdgerecht van 25 euro naar mijn mening. Coquilles vooraf, waren aan de droge kant. Dorade als hoofd, deze was heerlijk. Service was ok, er werd niet echt geinformeerd naar hoe we het eten vonden en ontvangst was een beetje rommelig ondanks dat we het eerste uur de enige gasten waren.
Ramon S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Cijfer is enigszins vertekend omdat wij de inrichting helemaal niets vonden. Eten was gewoon prima, beetje scheef in prijs-kwaliteitverhouding. Ook wat aan de zoute en lauwe kant. Voorgerecht serranoham best lekker, maar wel een beetje afgezaagd. Hoofd- en tussengerecht lekker. O ja: en die muziek. Dat kan echt niet hoor. Niveau Sky radio zit ik niet op te wachten als ik uit eten ga
Jammer om te zien dat het gemiddelde van uw cijfer zo laag is, door de inrichting/sfeer van ons bedrijf. Over smaak valt niet te twisten. Gelukkig is het cijfer voor de service en eten goed door U beoordeeld. Dank voor uw beoordeling.
Pjotr J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
In gezellige sfeer en zeer goed gegeten, en een bijzondere lokatie met altijd kunst in het restaurant.
De bediening was attention en vriendelijk.
Kornelia V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk buiten gezeten. Zoals eerder heel gastvrij en voorkomend ontvangen en voorzien van heerlijk eten en lekkere wijn.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Echt heerlijk gegeten, was helemaal top! Eigenaar is echt supervriendelijk!
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Ik beveel dit restaurant aan!
Het is gezellig, je kan goed eten en het personeel is heel vriendelijk.
Dus als je toevallig die dag in de buurt wilt blijven van huis, is dit perfect, wij komen al jaren hiernaartoe.
Jenske V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Perfecte ontvangst, alle aandacht, uitstekend eten, excellente wijnen, kortom we komen een keer terug!
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Een kleine charmante locatie in Crooswijk, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Voor ons de eerste keer hier, maar we komen zeker terug. Echt alles was superlekker en met zorg klaargemaakt. Aanrader!
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten en een hele prettige bediening.
Genieten!
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Van alle keren dat we daar hebben gegeten was het fantastisch.
Het enige nadeel is misschien dat de ventilatie wel beter kan, de etenslucht blijft hangen aan je kleding.
lexroest .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het diner is zonder meer goed. Zeker de kleine voorgerechten (vissoepje en zalm) geven het diner een extra uitstraling. De ambiance is goed. Het restaurant zat vol, maar we hadden geen overlast van anderen. Het was juist gezellig. Snelle en vlotte bediening. Gewaardeerd wordt de kennis van zaken over het diner. Leuke grappen naar de gasten.
Minder positieve punten weet ik niet.
In de buurt is voldoende parkeergelegenheid.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
plezierige sfeer; nette bediening; prijs/kwaliteit redelijk
peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Belangrijk voor Rotterdam, vlakbij en gratis parkeren! Voor ons de eerste keer Brazzo en er zullen meerdere keren volgen. Na onze ontgoochelende ervaring bij Humphrey's te Rotterdam een verademing bij Brazzo. Wat een verschil . Fijne en gezellige avond gehad, bedankt Peter & Ria
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Na een aantal jaar weer eens gaan eten bij Brazzo. Een zeer gezellig restaurant, een prima gastheer en niet onbelangrijk lekker gesmuld van het 4-gangen menu. Vooraf een combinatie van verschillende vissoorten, een tussengerecht van wild eend (een restant van de hagel bij mijn partner bevestigde dat hier geen woord van was gelogen :) ), als hoofdgerecht varken afgesloten met een kaasplankje. Een aanrader!
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Na 10 jaar weer terug bij Brazzo. Niets veranderd. Ze zijn ergens blijven hangen. Eten was ok maar ook erg jaren negentig. Prima klaargemaakt. Goede wijn.
Annieleen L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prima restaurant, bediening weet te weinig vd wijnen etc. Verder erg rumoerig, geen intieme sfeer.
Leuk concept met na afloop kopjes van kunstenaar mee te krijgen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gezellig restaurant met goede keuken en vriendelijke bediening
Sjanneke E.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker eten, maar prijs aan de hoge kant. Wij vonden het niet echt bijzonder, eerder "gewoon lekker".
Weinig keuze, wat op zich goed is want dan is het vers.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker gegeten in een sfeervolle omgeving met vriendelijke en humorvolle bediening. Het eten doet mij terugdenken aan de traditionele Franse keuken. Geen haute-cuisine, maar wel lekker gerechten. Wij gingen voor het 4-gangen menu kunstmenu. Value for money, met een leuk presentje achteraf.
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel.