BraZZerie Abrona

Haarlerberg 56C 3453 RG Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant BraZZerie Abrona

Gastvrijheid met zorg

Dit eigentijdse restaurant was ooit de boerderij van kasteel Nyevelt. Het restaurant heeft een grote serre en met mooi weer zit je buiten op het beschutte terras. In de BraZZerie werken mensen met een licht verstandelijke beperking onder begeleiding van professionele medewerkers. Verse ingrediënten en leveranciers die maatschappelijk verantwoord ondernemen, zijn heel belangrijk. In de aangrenzende bakkerij koop je wat lekkers voor thuis. Wil je zelf lekker creatief en culinair aan de slag? Informeer naar de arrangementen.

Meer informatie over restaurant BraZZerie Abrona

Bus 128, bus 28 bus 102, Halte Heldammersingel

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00
(Keuken 11:00 t/m 19:00)
(Keuken 11:00 t/m 16:00)

Jouw recensie over het restaurant BraZZerie Abrona

Berty S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Beetje jammer hadden restaurantkaart zat kaartje bij dat dit restaurant meedeed maar werd dus niet geaccepteerd.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ontzettend leuke locatie. Bij binnenkomst was het leeg, en duurde het even. Heerlijk genoten van onze lunch.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Mooie locatie. Goed en lekker eten. Keurige service. Prachtig concept dat mensen met een lichtte geestelijke handicap kansen geeft.
-Judith- S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker eten, wel veel. Personeel heeft verstandelijke beperking, wat concept leuk maakt. Wel jammer dat het om 21.00 uur sluit (en ons dessert uiterlijk 20.10uur werd geserveerd).
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wij hebben een fijne avond gehad en lekker gegeten. De bediening is erg vriendelijk. Complimenten ook aan de kok!
Arianne V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten, goede sfeer. Echt een avondje uit. Wij hadden het 3gangen menu voor €30.
Hebben daar ook een fles heerlijke perensap gekocht.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Prima eten en uitstekende bediening. Mooi om te zien hoe mensen met een licht verstandelijke beperking volledig op hun plekkie zijn in dit restaurant en zo ontzettend hun best doen om het jou als gast maximaal naar de zin te maken. Alleen al daarom is dit restaurant een echte aanrader!
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Leuke en spontane bediening.
Het eten is prima.
Jette V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Een prettige brasserie met gezellige bediening en een gevarieerde kaart. De inrichting zou iets warmer en aangekleder kunnen. De vloer geeft een koude en sjofele aanblik.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Al vaak gegeten bij de Brazzerie, met collega's of met vrienden en ik blijf er zeker terug komen. Altijd een feestje om daar te eten. Van mij krijgen ze ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Vijf sterren!
Margot A.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Zoals altijd heerlijk genoten.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten in de tuin op n nazomeravond. Mooie reünie
Katja D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk, gezellig en veel gegeten
Y.j.woudenberg W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het was erg lekker, een heerlijke krokante Croque Monsieur met beenham, gesmolten kaas en bechamelsaus
gevarieerde sla en komkommer als garnering, je hebt hier meer dan voldoende aan.
Met dit heerlijke weer kon je lekker buiten op het terras lunchen wat erg gezellig aandoet.
De bediening is vriendelijk en behulpzaam, wat ik erg belangrijk vind.
ron.kersic .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Zoals vanouds: lekker en gezellig. De nieuwe sluitingstijden zijn minder optimaal, ik hoop dat ze daarop nog terugkomen (voor ons is het echt te vroeg).
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Brzaaerie Abrona heeft zijn werkwijze veranderd sinds een paar dagen. De keuken is al dicht als je na 19.00 uur komt en dan kan je nog maar beperkt bestellen. Ook is de kaart versimpeld. Het eten is nog steeds goed, de mensen zijn nog even vriendelijk en doen hun best,maar het is niet meer het heerlijke restaurant dat het was met een terras om in de zomer nog lang te kunnen tafelen. Jammer!
m.stols .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Zeer gezellige goede bediening, wij komen hier graag omdat wij ook genieten van het oprecht geïnteresseerde hardwerkende personeel! Altijd vrolijk.. waar kom je dat tegenwoordig nog tegen!
Hélène V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hebben door de jaren heen al meerdere malen gegeten bij de BaZZerie met in grootte variërende gezelschappen. Elke keer voortreffelijke service; bijzonder attente en vlotte bediening, én heerlijke gerechten. Tevens is het restaurant zelf ook sfeervol ingericht en zit het nooit tjokvol; ze hanteren een reserveringsbeleid in verband met de werkdruk voor het personeel. Dit komt ten goede voor het geluidsniveau; voor oma en haar gehoorapparaten is het hier ook goed uit te houden. Kortom een bijzonder fijn restaurant waar je heerlijk kunt eten voor elke gelegenheid. Wij vertrekken altijd met goed gevulde buiken!
Margot A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Gezellig restaurant. Super vriendelijke bediening en lekker gegeten. ????????
Bedankt Margot, Tot een volgende keer!
Folkert S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prima maaltijd met mooie opmaak en prettige bediening.
Een geslaagd paasdiner.