BraZZerie Abrona

Haarlerberg 56C 3453 RG Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant BraZZerie Abrona

Gastvrijheid met zorg

Dit eigentijdse restaurant was ooit de boerderij van kasteel Nyevelt. Het restaurant heeft een grote serre en met mooi weer zit je buiten op het beschutte terras. In de BraZZerie werken mensen met een licht verstandelijke beperking onder begeleiding van professionele medewerkers. Verse ingrediënten en leveranciers die maatschappelijk verantwoord ondernemen, zijn heel belangrijk. In de aangrenzende bakkerij koop je wat lekkers voor thuis. Wil je zelf lekker creatief en culinair aan de slag? Informeer naar de arrangementen.

Meer informatie over restaurant BraZZerie Abrona

Bus 128, bus 28 bus 102, Halte Heldammersingel

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00
(Keuken 11:00 t/m 19:00)
(Keuken 11:00 t/m 16:00)

Jouw recensie over het restaurant BraZZerie Abrona

Jette V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Een prettige brasserie met gezellige bediening en een gevarieerde kaart. De inrichting zou iets warmer en aangekleder kunnen. De vloer geeft een koude en sjofele aanblik.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Al vaak gegeten bij de Brazzerie, met collega's of met vrienden en ik blijf er zeker terug komen. Altijd een feestje om daar te eten. Van mij krijgen ze ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Vijf sterren!
Margot A.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Zoals altijd heerlijk genoten.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten in de tuin op n nazomeravond. Mooie reünie
Katja D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk, gezellig en veel gegeten
Y.j.woudenberg W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het was erg lekker, een heerlijke krokante Croque Monsieur met beenham, gesmolten kaas en bechamelsaus
gevarieerde sla en komkommer als garnering, je hebt hier meer dan voldoende aan.
Met dit heerlijke weer kon je lekker buiten op het terras lunchen wat erg gezellig aandoet.
De bediening is vriendelijk en behulpzaam, wat ik erg belangrijk vind.
ron.kersic .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Zoals vanouds: lekker en gezellig. De nieuwe sluitingstijden zijn minder optimaal, ik hoop dat ze daarop nog terugkomen (voor ons is het echt te vroeg).
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Brzaaerie Abrona heeft zijn werkwijze veranderd sinds een paar dagen. De keuken is al dicht als je na 19.00 uur komt en dan kan je nog maar beperkt bestellen. Ook is de kaart versimpeld. Het eten is nog steeds goed, de mensen zijn nog even vriendelijk en doen hun best,maar het is niet meer het heerlijke restaurant dat het was met een terras om in de zomer nog lang te kunnen tafelen. Jammer!
m.stols .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Zeer gezellige goede bediening, wij komen hier graag omdat wij ook genieten van het oprecht geïnteresseerde hardwerkende personeel! Altijd vrolijk.. waar kom je dat tegenwoordig nog tegen!
Hélène V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hebben door de jaren heen al meerdere malen gegeten bij de BaZZerie met in grootte variërende gezelschappen. Elke keer voortreffelijke service; bijzonder attente en vlotte bediening, én heerlijke gerechten. Tevens is het restaurant zelf ook sfeervol ingericht en zit het nooit tjokvol; ze hanteren een reserveringsbeleid in verband met de werkdruk voor het personeel. Dit komt ten goede voor het geluidsniveau; voor oma en haar gehoorapparaten is het hier ook goed uit te houden. Kortom een bijzonder fijn restaurant waar je heerlijk kunt eten voor elke gelegenheid. Wij vertrekken altijd met goed gevulde buiken!
Margot A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Gezellig restaurant. Super vriendelijke bediening en lekker gegeten. ????????
Bedankt Margot, Tot een volgende keer!
Folkert S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prima maaltijd met mooie opmaak en prettige bediening.
Een geslaagd paasdiner.
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wat hebben wij met onze drie kinderen heerlijk gegeten bij BraZZerie Abrona. We voelden ons welkom, met een fijne speelhoek voor de kinderen en onze kinderen mochten zelf hun ijsje maken in de keuken. Het 3 gangen menu was zeer smakelijk en meer dan genoeg. Kom je overigens zonder kinderen dan kun je ook heerlijk rustig eten in de serre. We komen graag nog eens terug!
Yolanda R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Superleuk, erg lekker en supervriendelijk!!! Restaurant dat tevens een werkplek bied aan mensen met een beperking.. maar boven alles een goed restaurant. Wij komen zeker terug.
Eelco1111 S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij weten dat het beter kan maar vanavond was het 'jammer'. Doordat een grote groep middag eters was blijven hangen was onze reservering ook blijven hangen. Heel vriendelijk aan een tafeltje geholpen die snel werd gedekt. Jammerlijk dat de ruimte waarin wij tafelden nauwelijks was gevuld waardoor een aantal hyperende kinderen tot en met het hoofdgerecht hun energie kwijt moesten. Gelukkig greep de manager van het restaurant meerdere malen in zodat uiteindelijk we rustig verder konden tafelen. De schelvis als hoofdgerecht was fantastisch echter de kabeljauw had te lang in de oven of onder het warmhoudplaatje gelegen. De overige gerechten waren super!
Beste Eelco, bedankt voor de recensie. De reserveringen liepen door onverwachte uitloop iets in elkaar over.

De opmerking voor de keuken hebben we uiteraard doorgezet ter verbetering.

De kindjes hebben wij helaas niet altijd in de hand, we doen ons best om het iedereen naar de zin te maken.
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Ontzettend leuke locatie, je moet wel even weten waar hij zit. Mooie ruimtes en warme sfeer. Bediening is heel vrolijk, vriendelijk en lekker recht voor zijn raap. Super concept met prachtige mensen! Eten was iets minder dan verwacht, maar prima te eten en wel een pareltje voor het oog. Goede keus in Vega/vlees/vis. Prettig dat allergieën erbij staan voor enkele uit de groep waarmee we waren.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Ramez N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Vriendelijke service en het eten was heel erg lekker! Mooi concept en past goed binnen de organisatie van Abrona! Zeker een aanrader
Rhodé K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Lekker gegeten met twee volwassenen en twee kleine kinderen, die zich prima hebben vermaakt.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk 3 gangen menu gegeten, goede sfeer in de brazzerie en vriendelijk geholpen door het personeel! Zeker een aanrader om een keer te eten!
Bedankt Charlotte!
We hopen u de volgende keer weer te mogen ontvangen en zijn blij dat alles naar wens is geweest!
S V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Prima prijs kwaliteit verhouding. 3 gangen menu voor 30 euro en plenty keus uit verschillende gerechten.
Bedankt voor uw recensie, graag tot een volgende ontmoeting!