BraZZerie Abrona

Haarlerberg 56C 3453 RG Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant BraZZerie Abrona

Gastvrijheid met zorg

Dit eigentijdse restaurant was ooit de boerderij van kasteel Nyevelt. Het restaurant heeft een grote serre en met mooi weer zit je buiten op het beschutte terras. In de BraZZerie werken mensen met een licht verstandelijke beperking onder begeleiding van professionele medewerkers. Verse ingrediënten en leveranciers die maatschappelijk verantwoord ondernemen, zijn heel belangrijk. In de aangrenzende bakkerij koop je wat lekkers voor thuis. Wil je zelf lekker creatief en culinair aan de slag? Informeer naar de arrangementen.

Meer informatie over restaurant BraZZerie Abrona

Bus 128, bus 28 bus 102, Halte Heldammersingel

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00
(Keuken 11:00 t/m 19:00)
(Keuken 11:00 t/m 16:00)

Margot A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Gezellig restaurant. Super vriendelijke bediening en lekker gegeten. ????????
Bedankt Margot, Tot een volgende keer!
Folkert S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prima maaltijd met mooie opmaak en prettige bediening.
Een geslaagd paasdiner.
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wat hebben wij met onze drie kinderen heerlijk gegeten bij BraZZerie Abrona. We voelden ons welkom, met een fijne speelhoek voor de kinderen en onze kinderen mochten zelf hun ijsje maken in de keuken. Het 3 gangen menu was zeer smakelijk en meer dan genoeg. Kom je overigens zonder kinderen dan kun je ook heerlijk rustig eten in de serre. We komen graag nog eens terug!
Yolanda R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Superleuk, erg lekker en supervriendelijk!!! Restaurant dat tevens een werkplek bied aan mensen met een beperking.. maar boven alles een goed restaurant. Wij komen zeker terug.
Eelco1111 S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij weten dat het beter kan maar vanavond was het 'jammer'. Doordat een grote groep middag eters was blijven hangen was onze reservering ook blijven hangen. Heel vriendelijk aan een tafeltje geholpen die snel werd gedekt. Jammerlijk dat de ruimte waarin wij tafelden nauwelijks was gevuld waardoor een aantal hyperende kinderen tot en met het hoofdgerecht hun energie kwijt moesten. Gelukkig greep de manager van het restaurant meerdere malen in zodat uiteindelijk we rustig verder konden tafelen. De schelvis als hoofdgerecht was fantastisch echter de kabeljauw had te lang in de oven of onder het warmhoudplaatje gelegen. De overige gerechten waren super!
Beste Eelco, bedankt voor de recensie. De reserveringen liepen door onverwachte uitloop iets in elkaar over.

De opmerking voor de keuken hebben we uiteraard doorgezet ter verbetering.

De kindjes hebben wij helaas niet altijd in de hand, we doen ons best om het iedereen naar de zin te maken.
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Ontzettend leuke locatie, je moet wel even weten waar hij zit. Mooie ruimtes en warme sfeer. Bediening is heel vrolijk, vriendelijk en lekker recht voor zijn raap. Super concept met prachtige mensen! Eten was iets minder dan verwacht, maar prima te eten en wel een pareltje voor het oog. Goede keus in Vega/vlees/vis. Prettig dat allergieën erbij staan voor enkele uit de groep waarmee we waren.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Ramez N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Vriendelijke service en het eten was heel erg lekker! Mooi concept en past goed binnen de organisatie van Abrona! Zeker een aanrader
Rhodé K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Lekker gegeten met twee volwassenen en twee kleine kinderen, die zich prima hebben vermaakt.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk 3 gangen menu gegeten, goede sfeer in de brazzerie en vriendelijk geholpen door het personeel! Zeker een aanrader om een keer te eten!
Bedankt Charlotte!
We hopen u de volgende keer weer te mogen ontvangen en zijn blij dat alles naar wens is geweest!
S V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Prima prijs kwaliteit verhouding. 3 gangen menu voor 30 euro en plenty keus uit verschillende gerechten.
Bedankt voor uw recensie, graag tot een volgende ontmoeting!
annelies_bos80 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Goed eten, leuk de tapas kaart!
Uitleg gerechten goed, goed rekening gehouden met zwangerschap.
Bediening daarin ook alert.
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
We waren hier vandaag voor het eerst met een gezelschap van 9 mensen en hebben gekozen voor het shared dining menu. We hebben ons laten verrassen door allemaal verschillende kleine gerechten, met zowel vlees als vis. Het leuke van dit concept is dat je uitgedaagd wordt om ook eens uit je comfortzone te gaan en eens iets te proberen wat je anders misschien niet zo snel zou bestellen. We vonden het culinaire hoogstandjes, alles werd prachtig opgediend, met goede uitleg en superleuke persoonlijke bediening. Voor ieder zorg op maat! Zowel het restaurant als de tuin zien er prachtig uit. De moeite waard! Onze complimenten!
Wauw, wat een mooie cijfers! Daar gaan we een beetje van blozen.
Fijn dat u zo heeft genoten bij ons van alles en leuk dat we u hebben verrast met onze Bitz&BiteZZ.
Graag tot een volgende keer!
info758 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
De bediening is goed opgeleid en was attent en servicegericht als altijd. De zomer bits en bites (allemaal kleine hapjes) vond ik echter veel minder van smaak en kwaliteit dan ik van Abrona gewend ben. Daarom dus ook een zesje in de score. Volgende keer hopelijk weer allemaal 8-en.
Bedankt voor uw recensie, jammer dat ons zomerconcept niet helemaal aan uw verwachtingen heeft voldaan. We gaan hierna weer over in a la carte/menu en hopen natuurlijk op alleen maar 10-en, althans daar gaan wij voor! Graag tot een volgende ontmoeting!
Kikiboe .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Zeer ontspannen geluncht in de mooie serre. De bediening was heel vriendelijk en attent. De tafels zijn in de hele zaak ruim opgesteld, wat erg prettig is. Je kunt gratis parkeren voor de deur en de toiletten zijn superschoon. Het eten (sandwiches) was goed maar niet perse heel bijzonder. De algehele ervaring was top, wij komen dus zeker nog eens terug!
Dank voor uw recensie Kikiboe, jammer dat de sandwich niet beter uit de bus kwam deze keer.
Fijn om te lezen dat we u zeker terug zullen zien.
Tot dan!
Bella V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Wat een geweldige kaart weer.
We kozen 3 koude en 3 warme tapa's die allemaal heerlijk waren maar vooral over de sashimi van tonijn met glasnoedels waren we enthousiast. De dikke frieten die we erbij bestelden waren ook super.
Wat een geöliede machine is het hier, met een topbediening- en kwaliteit.
We komen komen zeker weer terug! Handig voor ons ook om af te spreken, tussen Nigtevecht en Rotterdam: dicht bij de snelweg en goed te parkeren.
Heel erg bedankt voor uw mooie recensie en mooie cijfers.
Fijn om te horen dat we u weer terug zullen zien, tot de volgende keer!
nanda Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Al enige jaren niet meer hier gegeten, maar waren aangenaam verrast door de nieuwe aankleding. Vooral de serre is huiselijkheid en klinkt minder hol.
Prettige ontvangst en een prima bediening die zelfstandig genoeg op gezellige wijze onze vragen beantwoorde over hoe het werken en wonen naast elkaar beviel.
Wij hadden voor de kleinere hapjes gekozen , share dining. Geslaagd concept, voor iedereen zat er voldoende lekkers bij, vooral de wrap met Pulled vlees was heerlijk en de bij de koude hapjes waren de garpazzo, de Vega burger en de salade heerlijk.
Samen met de friet en het toetje meer dan voldoende.
TIp: tussen de gerechtjes door de bordjes een keer vervangen voor schone, dat is voor de gasten fijner.
Leuk dat u na een tijdje weer te gast bij ons was.
We zijn inderdaad behoorlijk in beweging geweest het afgelopen jaar en we vinden het fijn om te lezen dat u deze veranderingen ook goed ontvangt.
En met de tip gaan we uiteraard zeker aan de slag!
Tot een volgende ontmoeting!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Prima kwaliteit en prima prijs. Gewoon lekker gaan eten en uitproberen. En leuk allemaal kleine hapjes met veel smaak en lekker om te delen.
Bedankt voor uw reactie en cijfers. Graag tot ziens!
e.r.ravestein .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Al vaker hier gegeten, ik vind het eten altijd prima en de bediening vriendelijk en behulpzaam. Abrona expirimenteert in de zomermaanden met een andere kaart met 'tapasconcept'. Kwaliteit is goed, combinatie van gerechten is even wennen maar wel goed. Blijft een aanrader wat mij betreft
Bedankt voor uw recensie, fijn dat ons zomerconcept goed bevallen is!
atvdw1960 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Het eten is goed en de bediening is leuk. We waren met 4 personen en 2 hadden een driegangen menu en 2 een viergangen menu. Het was keurig afgestemd zodat de 2 tussendoor niet veel wachttijd hadden en we allen tegelijk aan het nagerecht zaten.
Hartelijk dank voor uw recensie en de mooie cijfers! Graag tot ziens!
s.polfliet .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
zoals altijd was het eten weer goed verzorgd. De bediening was goed en de sfeer was ook goed
Wij zaten dit keer niet in de serre maar dat was aan de sfeer niet te merken.
Dank u! Volgende keer zorgen we graag voor een plekje in onze serre voor u.
Gelieve dit bij het reserveren alvast aan te geven.