Over het restaurant Brazz

Genieten van nieuwe smaken

Een nieuwe ontdekking aan de stadsgracht in Vianen vlakbij de sluis en de haven. Geniet van nieuwe smaken en een gemoedelijke ambiance. De wijnkelder van Brazz ligt vol mooie wijnen en interessante ontdekkingen van Nederlandse bodem. Hier kun je gegarandeerd je culinaire hart ophalen.

Meer informatie over restaurant Brazz

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
G. M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
De chefkok Marco Jelmorini heeft allerlei culinaire creaties gemaakt, het was een lust voor het oog. De gerechten waren heerlijk, het was een ware smaaksensatie!!! Mijn complimenten!

Tip: de bediening kan beter op de lege glazen letten. Dat is een gemiste  kans. De bediening was wel erg vriendelijk. Je voelde je er echt op je gemak.
GPS-wandelaar .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH-kortingsactie (2e menu gratis), maar desondanks werden we verrast door de kwaliteit van het eten. Er wordt gebruik gemaakt van niet-alledaagse ingrediënten en de smaken worden goed gecombineerd. De ober is erg netjes en attent. Wij zaten beneden en daar is het rustig, boven is het wat rumoeriger.

Zonder de kortingsactie is het wel een wat duurder restaurant, maar het eten is dan ook bovengemiddeld.
Coby O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ik heb heerlijk gegeten , verrassende gerechten. Ik vond vooral chefs nagerecht geweldig. De bediening was goed . goede uitleg bij de gerechten
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het begint vriendelijk en heerlijk met 2 amuses. Het 3 gangen menu zag er prachtig uit en smaakte heerlijk. De thee na afloop was zeer uitgebreid, met bonbons. Wij voelden ons verwend. Dat laatste werd een dompertje toen de rekening kwam. Want de bonbons was niet over gesproken, maar werd wel in rekening gebracht. Dat vind ik jammer. De keuze kunnen hebben is iets vriendelijker. Ik zou hier nog eens gaan eten of aanraden bij vrienden.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Glaasje doorsnee chardonnay als aperitief met een prijs van 6.50 euro per glas buitensporig duur! Mooie bereiding van tartaar, idem kalfswang! Zoet dessert en kaasplankje tegen meerprijs ok!, wijnarrangement 3 glazen voor 22.50 redelijk! Bediening moet aanpoten maar kan het eigenlijk niet belopen! Tijd voor een sommelier? Kraanwater wordt gerekend! Voor mij geen probleem maar ik kan me voorstellen dat gasten daar over vallen! Opvallend: restaurant zat vol! Door de lage plafonds extreem veel herrie en omgevingsgeluiden!
Vinia .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zoals altijd, heerlijk gegeten. 1 persoon vegetarisch, verbaast ons steeds hoe creatief en ook smakelijk ze bij Brazz hiermee omgaan. Altijd ook vriendelijke bediening.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
2807wspa .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een uitstekend restaurant. Met AHbon een vastgesteld 3gangenmenu, wat evt uitgebreiden was met een tussengerecht tegen extra betaling.Dit overigens niet gedaan, wel frietjes erbij besteld, ook dit extra betalen, vind ik dan weer jammer, maar goed je doet het zelf. De gerechten zien er stuk voor stuk heel mooi uit en de smaken zijn prima.
Kortom: een restaurant waar je met een gerust hart naar toe kan. Verwacht geen volgeladen borden, maar juist wat exclusiviteit, wat mij zeer aanspreekt.
Happy-Lady .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben een leuke avond gehad. We hebben gebruik gemaakt van de AH-Iensrestaurantactie.
De bediening was heel attent en er werd keurig rekening gehouden met glutenintolerantiewensen en extra groenten.
Dit is het eerste restaurant dat we treffen waarbij men zelf heel weinig gluten verwerkt dus was het voor hen een kleine moeite om de gerechten aan te passen.
Alle gerechten waren stuk voor stuk heerlijk en de wijnen van het wijnarrangement pasten telkens heel goed.

We waren aangenaam verrast en hebben erg genoten van de avond :)
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Voor het eerst 1e kerstdag met mijn partner het kerstdiner buiten de deur genoten bij Brass en dat is zo goed bevallen dat we dat willen herhalen.Op loopafstand,erg leuke gevarieerde hoogstaande gerechtjes.Enige opmerkingen zijn de rumoerigheid door de vele harde materialen en een gerecht iets te zout maar alles bij elkaar zeer tevreden
Gon F.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Mijn partner en ik hebben erg lekker en gezellig gegeten in het restaurant. Ook was het allemaal erg verzorgd en sfeervol. De enige opmerking die wij hebben dat we vonden dat de eigenaresse van het restaurant erg loslippig was over haar prive leven en daar zaten we eerlijk gezegd niet op te wachten.
A.J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij zijn hier voor de eerste keer geweest. De eerste indruk was erg goed. De ontvangst was ook goed. We konden in een rustige sfeer aanhoren wat ons iedere keer te wachten stond. Een duidelijke uitleg was er steeds bij.
Het eten was overheerlijk niets op aan te merken. Voor herhaling vatbaar.
Kidsknipperie K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Leuke avond gehad. Het AH menu was erg lekker en gevarieerd. Je kan het menu aanvullen met extra gangen. Extra betalen voor friet is wat overdreven.
Alex H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We waren hier met de AH actie, met vrienden, en kozen voor Brazz op basis van eerdere goede ervaring. Dit keer was het helaas minder. Het eten was prima, met uitzondering van de frieten die veel te zout waren. Ook waren de porties klein, maar met een extra tussengerecht en een portie frieten per 2 hadden we voldoende.

De bediening was echter onder de maat. Ze waren niet scherp, stonden meer met elkaar te praten over het personeelsfeestje wat ze na afloop van de werkavond gingen vieren dan met hun gasten en ook veel kleine foutjes (wijn pas nadat het gerecht al was geserveerd bijvoorbeeld).

Al met al zullen we hier niet snel meer heengaan.
patronen .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
vast gesteld menu, sprak ons allen aan. Mogelijkheid om extra gerechten toe te voegen.
presentatie was aandacht aan besteed en de keuze van de wijnen bij de gerechten ook prima!
kortom heerlijk gegeten en gezellige avond gehad!
dit restaurant zou ik zeker aanbevelen!
rinke N.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Wederom prima gegeten bij Brazz. Lekkere gerechten met goede passende wijnen. Gevraagd was om binnen een bepaalde tijd op te dienen ivm oppas en dit bleek gelukkig geen enkel probleem (zonder ons gehaast te voelen).
SiberaTigris .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Door de recencies hier naartoe gegaan met de AH actie, maar toch een beetje teleurgesteld. Het voorgerecht van zalm was erg lekker. De vegetarische optie van creme brulee met kerrie was een beetje vreemd. De smaakcombinaties over het algemeen vreemd en niet zo heel lekker. Bij het hoofdgerecht zaten maar een paar stukjes groente bij het vlees, frietjes moesten apart bijbesteld. De ribeye was erg droog, het leek eerder biefstuk. De eend was wel lekker, zonder de saus. Het nagerecht van chocolade ging wel, wij houden niet zo van andere smaken bij chocolade en hier zaten veel verschillende fruitsoorten bij, allemaal wel erg klein afgemeten.
Presentatie van het eten was overigens wel heel mooi gedaan. Al met al was de rekening veel hoger dan ik had verwacht, afwijking van het standaard AH menu, één bijgerecht frietjes viel nog mee, maar het drinken is erg prijzig en bedroeg bijna de helft van de rekening uiteindelijk (2 koffie, 3 jus, 2 appelsap).
Bediening één persoon voor het hele restaurant, zelfs toen wij er nog alleen waren was beetje traag, ze moesten nog op gang komen leek het. Sfeer vond ik ook niet zo fijn, maar dat is persoonlijk. Wij zouden hier niet naartoe terug gaan.
Liesbeth T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Wij hadden het verrassingsmenu van AH. Alle gerechten waren heerlijk en de borden mooi opgemaakt. Zelfs het koffiecomplet was een feestje.
De bediening was vlot en zeer gastvrij.
Zeker een aanrader!
F. D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zoals altijd weer een goede avond gehad bij Brazz. Een van de weinige restaurants waar we regelmatig terugkomen, en we zijn nog nooit teleurgesteld geweest.
Engeltje72 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk genoten met 4 volwassenen.
Mooie opmaak en zalige smaak van de gerechten. Prima menu met de AH Restaurantactie met een amuse extra vooraf en en heerlijk plateau met lekkers bij de koffie na het dessert. Een absolute aanrader wat mij betreft.