Brazz

Korte Kerkstraat 27 4132 BJ Vianen Nederland Kaart

Over restaurant Brazz

Genieten van nieuwe smaken

Een nieuwe ontdekking aan de stadsgracht in Vianen vlakbij de sluis en de haven. Geniet van nieuwe smaken en een gemoedelijke ambiance. De wijnkelder van Brazz ligt vol mooie wijnen en interessante ontdekkingen van Nederlandse bodem. Hier kun je gegarandeerd je culinaire hart ophalen.

Meer informatie over restaurant Brazz

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
SiberaTigris .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Door de recencies hier naartoe gegaan met de AH actie, maar toch een beetje teleurgesteld. Het voorgerecht van zalm was erg lekker. De vegetarische optie van creme brulee met kerrie was een beetje vreemd. De smaakcombinaties over het algemeen vreemd en niet zo heel lekker. Bij het hoofdgerecht zaten maar een paar stukjes groente bij het vlees, frietjes moesten apart bijbesteld. De ribeye was erg droog, het leek eerder biefstuk. De eend was wel lekker, zonder de saus. Het nagerecht van chocolade ging wel, wij houden niet zo van andere smaken bij chocolade en hier zaten veel verschillende fruitsoorten bij, allemaal wel erg klein afgemeten.
Presentatie van het eten was overigens wel heel mooi gedaan. Al met al was de rekening veel hoger dan ik had verwacht, afwijking van het standaard AH menu, één bijgerecht frietjes viel nog mee, maar het drinken is erg prijzig en bedroeg bijna de helft van de rekening uiteindelijk (2 koffie, 3 jus, 2 appelsap).
Bediening één persoon voor het hele restaurant, zelfs toen wij er nog alleen waren was beetje traag, ze moesten nog op gang komen leek het. Sfeer vond ik ook niet zo fijn, maar dat is persoonlijk. Wij zouden hier niet naartoe terug gaan.
Liesbeth T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Wij hadden het verrassingsmenu van AH. Alle gerechten waren heerlijk en de borden mooi opgemaakt. Zelfs het koffiecomplet was een feestje.
De bediening was vlot en zeer gastvrij.
Zeker een aanrader!
Engeltje72 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk genoten met 4 volwassenen.
Mooie opmaak en zalige smaak van de gerechten. Prima menu met de AH Restaurantactie met een amuse extra vooraf en en heerlijk plateau met lekkers bij de koffie na het dessert. Een absolute aanrader wat mij betreft.
F. D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zoals altijd weer een goede avond gehad bij Brazz. Een van de weinige restaurants waar we regelmatig terugkomen, en we zijn nog nooit teleurgesteld geweest.
J-Olyslager .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten in goede sfeer. Het enthousiasme en serviceniveau maakt het plaatje compleet.
Was onze eerste kennismaking, maar we komen zeker terug. Een echte aanrader!
John D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
lekker driegangenmenu van de ah restaurantactie.
voorgerecht zalm, prima en een groot portie.
hoofdgerecht eend. erg lekker
komen zeker nog een keer terug.
vriendelijk personeel, wel jammer dat het zeer rumoerig is.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Het eten viel tegen. Crème brulee van kerrie is echt geen combi. De amuse had een te zure mayonaise en de kaasstengels waren te zouten helaas zaten die kaasstengels ook in mijn voorgerecht.
Bediening was erg traag. Het duurde een half uur voordat we toetje kregen. En tijdens het wachten lukte het ook niet om nog een drankje te bestellen.
We hebben met de AHrestaurant actie gegeten, maar baalden aan t einde vd avond toch over de prijs, namelijk 65,- totaal omdat we een bakje friet extra hadden besteld, een biertje en 3 spa rood.
Dineke D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goede ontvangst, we voelden ons welkom !
Gezellig gegeten met vrienden, het eten was fantastisch, verfijnde smaakcombinaties, echt een belevenis.
Voor herhaling vatbaar.
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met de AH actie hebben we hier met vrienden gegeten. We hebben erg genoten van de heerlijke gerechten en wijnen die geserveerd werden en zullen het restaurant onthouden om er nog eens te gaan eten. We kenden het restaurant nog niet en komen ook niet uit de buurt, maar we vinden het zeker een aanrader voor onze vrienden en familie!
FionaE .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Kon echt zien en proeven dat de gerechten met liefde werden gemaakt. Het dessert was echt goddelijk. Ook aan de wijnen was aandacht besteed. De ontvangst is gezellig en huiselijk en je kan zien dat iedereen daar met plezier hun werk doet. Het enige minpuntje was dat het ontzettend rumoerig in de ruimte klinkt als het vol zit.
R. V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
De ontvangst was vriendelijk. Restaurant zat op de 1e verdieping en niet bijzonder ingericht. Hiernaar toegegaan vanwege de hoge ratings van andere bezoekers. Het vleesgerecht was echter ronduit slecht, De helft bestond uit pezen. Al met al toch teleurstellend.
Sylvia U.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Mooie gerechten/ goed gepresenteerd en prima smaak. Charmante en attente
bediening die anticipeerde op onze wensen.
Smaakvolle rustige inrichting.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Het eten was lekker, zeer exclusief, maar In vergelijking met de gerechten zijn de alcoholische dranken erg duur,
€ 6,50 voor een glas wijn is zeer prijzig.
Audrey.lo .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Erg duur voor wat je krijgt. Voornamelijk het tussengerecht (gamba) was 10 euro extra terwijl je maar 1 gamba krijgt. De smaken zijn heerlijk, maar wat je er uiteindelijk bij moet bestellen om verzadigd te raken maakt het al met al best duur.
Avandervlies .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
zaterdag 01/10 heerlijk genoten van een menu met als hoofdgerecht Boerderij eend. Prima gegaard en 2 mooie blokjes.
De apart te bestellen friet kan beter.
Jammer dat de overwegend goede smaak werd bedorven door de prijs van € 7,50 voor een Prosecco, € 6,50 voor een huiswijn en € 1,- (!) voor Viaans kraanwater.
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Samen met een vriendinnetje ben ik bij Brazz wezen eten. Het eten was heerlijk, de bediening heel erg vriendelijk en de sfeer prima. We moesten tussen het voorgerecht en hoofdgerecht wat langer wachten, maar dat bleek wegens een communicatiefoutje en daar werd heel netjes uitleg over gegeven en excuses voor gemaakt. Wij hebben een heerlijke avond gehad!
Bubbels80 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Wij aten hier (4 personen) met de AH restaurantactie. Brazz kenden we allen niet dus we lieten ons verrassen. Zoals verwacht kregen wij een vast AH menu, waarmee je zou denken dat het restaurant een visitekaartje af geeft van wat de keuken kan. Op zich een aardig menu (tataar van rund, optie gamba's - eend en een verrassing dessert). Ten eerste wil ik opmerken dat de capaciteit van de keuken waarschijnlijk niet klopt met het aantal couverts. De wachttijden zijn erg lang. Best leuk als je uitgebreid wil tafelen, maar dit duurde wel erg lang. Mede omdat er weinig tot geen aandacht was voor de tafel, behalve bij het uitserveren. De lege borden bleven lang op tafel, geen aandacht voor de drankjes en/of vragen. We namen allen het menu en bestelden een fles rode wijn van de kaart. De BOB een cola, en een karaf kraanwater (a 1,- PP). De opmerking om geld te vragen voor kraanwater was dat men wilde voorkomen dat men alleen water en een menu bestelden bij de AH restaurantactie. Wij bestelden 'gewoon' wijn en andere consumpties (aperitief - 4 glazen Spaanse roze cava - lauw en weinig mousserend a 7,50 pp), dan mag je misschien verwachten dat het (lauwe) kraanwater van de rekening gaat. Overigens is een fles Panna water niet veel duurder dan een karaf. Dus we snappen de verhouding niet. Daarnaast is het aperitief zoals gezegd aan de prijs. De geschonken Italiaanse wijn verder OK. Naast het lange wachten en de kosten voor de drankjes viel het menu tegen. De tartaar was veel te compact, eerder een supermarkt filet american. De eens was OK, maar niet bijzonder en de garnituur beperkt. Overigens moet je fors betalen voor een bakje eenvoudige friet met mayonaise uit de pot, 3,75 Euro als ik het goed heb voor een bakje, een bedrag dat je in een cafetaria nooit zou betalen. Teleurstellende gerechten tot nu toe. Het dessert was lekker en zag er leuk uit. Goed gekeken naar de minimalistische opmaak van gerechten van collega toprestaurants. Maar dan bij Brazz net niet. Zo ook de amuse eerder die avond met gelei en een mouse die te koud en te stijf was. Leuk geprobeerd, maar net niet allemaal. Tja... en wat kan je dan verwachten van een AH actie? Een visitekaartje en daarmee een uitnodiging om nog eens te komen? Wij zijn niet overtuigd en laten Brazz en Vianen de volgende keer aan ons voorbij gaan.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Bediening zeer gastvrij. Ook glutenvrij was probleemloos! Voelden ons gast. Wijnarrangement ook heel mooi! Wordt royaal geschonken! Eten was heerlijk en prachtige opmaak.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het was een heerlijk avond bij Brazz. Spannende gerechten en vriendelijke bediening. Ik vind dit toch echt het beste restaurant van Vianen
Dirk48br .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het vegetarische voorgerecht was heerlijk, Het tussengerecht met 2 garnalen wat minder het hoofdgerecht was goed en het dessert/chef's toetje was van grote klasse.