Over het restaurant Brazz

Genieten van nieuwe smaken

Een nieuwe ontdekking aan de stadsgracht in Vianen vlakbij de sluis en de haven. Geniet van nieuwe smaken en een gemoedelijke ambiance. De wijnkelder van Brazz ligt vol mooie wijnen en interessante ontdekkingen van Nederlandse bodem. Hier kun je gegarandeerd je culinaire hart ophalen.

Meer informatie over restaurant Brazz

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
gbaverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
We genoten van een uitstekend diner, waarbij opmaak, samenstelling en smaak verrassend
goed waren. Vooral het hoofdgerecht bestaande uit skrei met bijpassende garnituur was van
hoog niveau.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten met Valentijn, door het arrangement erg goede prijs-kwaliteitverhouding.

Doorloop van de gerechten moet echt wel beter. Het werd wel netjes opgelost met o.a extra brood. Het is gewoon jammer, omdat het afbreuk doet aan het overheerlijke en mooi gepresenteerde eten!

Graag tot de volgende keer!
Arjen J.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
We hebben weer erg fijn gegeten bij Brazz. Mooie gerechten en heerlijke wijn. Gastvrijheid zoals altijd dik in orde.
Als idee: we nemen vaak onze Belgische gasten mee naar Brazz.
Marcia H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was heerlijk en zag er prachtig uit! Alles was even goed op smaak en goed bereid. Wel werden er pas laat drankjes opgevraagd. Wat ons wel verbaasde was dat we bij de koffie en thee friandises kregen en hiervoor met 4 personen uiteindelijk 22,- voor af moesten rekenen terwijl we hier niet om gevraagd hadden en dit ook niet aangeboden was. Verbeterpuntje wellicht. Verder wel echt heerlijk gegeten! Een aanrader!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben genoten van een heerlijk driegangenmenu met kwalitatief goede en originele gerechten. Gastvrije bediening met rustige achtergrondmuziek.
leeroy25 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben een heerlijk 3 gangen uitgebreid met een 4e gang. Vooraf worden mooie verrassende amuses geserveerd. Alles mooie smaken en goed klaar gemaakt. Duidelijk dat er met liefde en passie gewerkt wordt aan de mooie gerrechten.
Hayes .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een prima restaurant met heerlijke, uitgebalanceerde gerechten. Het voorgerecht was tartaar met oude-kaassaus, het hoofdgerecht kalfsoester met hachee en het nagerecht verschillende kleine zoete hapjes (o.a. tonkabonenijs en krokante chocolademousse). Verder waren er nog verschillende kleine hapjes tussendoor (waaronder een heerlijk en verrassend piccalilly-ijsje). Fantastisch gegeten. Ook de (wel prijzige) cappuccino was prima. Het enige minpuntje was dat wij vlak naast een tafeltje wel erg luidruchtige gasten zaten.
Frank J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Erg lekker gegeten, gerechten op hoog niveau met prima bijpassende wijnen. Locatie is zeer toegankelijk en op een leuke plek in Vianen.
G. M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
De chefkok Marco Jelmorini heeft allerlei culinaire creaties gemaakt, het was een lust voor het oog. De gerechten waren heerlijk, het was een ware smaaksensatie!!! Mijn complimenten!

Tip: de bediening kan beter op de lege glazen letten. Dat is een gemiste  kans. De bediening was wel erg vriendelijk. Je voelde je er echt op je gemak.
GPS-wandelaar .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH-kortingsactie (2e menu gratis), maar desondanks werden we verrast door de kwaliteit van het eten. Er wordt gebruik gemaakt van niet-alledaagse ingrediënten en de smaken worden goed gecombineerd. De ober is erg netjes en attent. Wij zaten beneden en daar is het rustig, boven is het wat rumoeriger.

Zonder de kortingsactie is het wel een wat duurder restaurant, maar het eten is dan ook bovengemiddeld.
Coby O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ik heb heerlijk gegeten , verrassende gerechten. Ik vond vooral chefs nagerecht geweldig. De bediening was goed . goede uitleg bij de gerechten
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het begint vriendelijk en heerlijk met 2 amuses. Het 3 gangen menu zag er prachtig uit en smaakte heerlijk. De thee na afloop was zeer uitgebreid, met bonbons. Wij voelden ons verwend. Dat laatste werd een dompertje toen de rekening kwam. Want de bonbons was niet over gesproken, maar werd wel in rekening gebracht. Dat vind ik jammer. De keuze kunnen hebben is iets vriendelijker. Ik zou hier nog eens gaan eten of aanraden bij vrienden.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Glaasje doorsnee chardonnay als aperitief met een prijs van 6.50 euro per glas buitensporig duur! Mooie bereiding van tartaar, idem kalfswang! Zoet dessert en kaasplankje tegen meerprijs ok!, wijnarrangement 3 glazen voor 22.50 redelijk! Bediening moet aanpoten maar kan het eigenlijk niet belopen! Tijd voor een sommelier? Kraanwater wordt gerekend! Voor mij geen probleem maar ik kan me voorstellen dat gasten daar over vallen! Opvallend: restaurant zat vol! Door de lage plafonds extreem veel herrie en omgevingsgeluiden!
Vinia .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zoals altijd, heerlijk gegeten. 1 persoon vegetarisch, verbaast ons steeds hoe creatief en ook smakelijk ze bij Brazz hiermee omgaan. Altijd ook vriendelijke bediening.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Sfeervol restaurant op eerste etage, ruim plek, smaakvolle inrichting. De gastvrouw is top. Genoeg ruimte ook tussen de gangen. Zo kun je heerlijk enkele uren verpozen. De gerechten zijn 'plaatjes' met veel afwisselende ingrediënten en kruiden. Voor een echt grote eter zijn de porties wellicht wat klein, maar voor ons was dit prima! Toch ook weer een toppertje dit restaurant!
2807wspa .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een uitstekend restaurant. Met AHbon een vastgesteld 3gangenmenu, wat evt uitgebreiden was met een tussengerecht tegen extra betaling.Dit overigens niet gedaan, wel frietjes erbij besteld, ook dit extra betalen, vind ik dan weer jammer, maar goed je doet het zelf. De gerechten zien er stuk voor stuk heel mooi uit en de smaken zijn prima.
Kortom: een restaurant waar je met een gerust hart naar toe kan. Verwacht geen volgeladen borden, maar juist wat exclusiviteit, wat mij zeer aanspreekt.
Happy-Lady .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben een leuke avond gehad. We hebben gebruik gemaakt van de AH-Iensrestaurantactie.
De bediening was heel attent en er werd keurig rekening gehouden met glutenintolerantiewensen en extra groenten.
Dit is het eerste restaurant dat we treffen waarbij men zelf heel weinig gluten verwerkt dus was het voor hen een kleine moeite om de gerechten aan te passen.
Alle gerechten waren stuk voor stuk heerlijk en de wijnen van het wijnarrangement pasten telkens heel goed.

We waren aangenaam verrast en hebben erg genoten van de avond :)
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Voor het eerst 1e kerstdag met mijn partner het kerstdiner buiten de deur genoten bij Brass en dat is zo goed bevallen dat we dat willen herhalen.Op loopafstand,erg leuke gevarieerde hoogstaande gerechtjes.Enige opmerkingen zijn de rumoerigheid door de vele harde materialen en een gerecht iets te zout maar alles bij elkaar zeer tevreden
A.J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij zijn hier voor de eerste keer geweest. De eerste indruk was erg goed. De ontvangst was ook goed. We konden in een rustige sfeer aanhoren wat ons iedere keer te wachten stond. Een duidelijke uitleg was er steeds bij.
Het eten was overheerlijk niets op aan te merken. Voor herhaling vatbaar.
Gon F.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Mijn partner en ik hebben erg lekker en gezellig gegeten in het restaurant. Ook was het allemaal erg verzorgd en sfeervol. De enige opmerking die wij hebben dat we vonden dat de eigenaresse van het restaurant erg loslippig was over haar prive leven en daar zaten we eerlijk gezegd niet op te wachten.